Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Slettet bruger

Hey crawdaddy!

Vildt bænk der! :blink:

Hvordan kan det være du køre så høje reps i dips istedet for at smide noget mere vægt på? :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Fitt, Los, Grinder, Herc & Simoh>

Thx alle :D Det var en god bænkdag :D

Los>

Jeg burde have kunnet løfte mere, hvis ikke jeg havde taget de mange tunge løft op til max, men jeg skulle have 5 singler, så det var ikke et rigtigt maxforsøg. Nu var der så heldigvis stadig tryk i patten til en PR, men ellers havde jeg taget de 5 singler jeg nu engang kunne tage. En PR er udelukkende en ekstra bonus :)

Må lige se hvad der er til næste gang, og tage større spring, hvis styrken er der.

Simoh>

Mine hestesko kan bedre lide høje reps, og mine skuldre er knap så glade for alt for tunge vægte i bæltet. Før i tiden kørte jeg den altid tungt, op til 60kg, men tric'erne begyndte først at blive betydeligt bedre efter jeg begyndte at tage højere reps for dem. Det lader til at fungere bedre.

Link to comment
Share on other sites

Morgencardio:

Jeg havde nær glemt det...altså at få det noteret, men der blev vanen tro liret ca 45 minutters cardio af idag. I starten gik det lidt langsomt, men efterhånden kom der god frat på, og tilsidst kørte det bare derudaf ;)

Link to comment
Share on other sites

Hepburn Program; Uge 2, dag 3:

Hehe, så fik Fætter PR sq en tur igen ;) Hvem skulle have troet det, men denne her uge er blevet en ren jagtsæson på den gode Fætter :devil: Vanen tro, var jeg træt og ugidelig før træning, men fik en god træning ud af det alligevel. Resten af træningen spillede også meget godt, omend jeg var en smule awbrændt tilsidst. I starten af træningen var der en del af de sædvanlige ansigter, men de fleste var færdige da jeg lige var gået igang, så det blev kun til lidt kiggen på Panda'en og kartoflen der brændte hinanden aw og indimellem spottede mig i skwatten :)

Dagens tal:

Squat:

Opv:

100x4

140x3

170x1

Worksæt:

190x1

195x1

200x1

205x1

207½x1 PR :w00t: Heeeell yeah!!!. Langsomt og knap så kønt et rep, men det kunne være værre og den var i hus ;) PR'en er uden knæbind, så den er en Raw PR, fremfor en alltime PR. Stadigvæk så er det fee' nok at lave en raw PR :tongue:

One-arm T-rows:

25x15

35x13

45x9

45x10

Ved at tage en arm ad gangen kan man omgå det faktum at maskinen er en møgbunke :lol: Det fungerer ret godt og sad helt perfekt.

Reverse upright rows:

85x9

85x10

90x8

Ikke meget at hente der <_< Noget puny idag :(

Cybex Seated legcurls:

150x15

170x13

190x8

190x8

Arrrrrgggghh, den brændte for nasty :devil:

Closegrip BP:

120x10

130x8

130x8

140x5

Fik næsten 6 reps i sidste sæt, så selv om jeg failede, så var det en smule bedre end sidst :lol:

Link to comment
Share on other sites

og sikkert i et par gamle Solomon sutter.  :thumbwink:

Din verden bryder nok sammen når jeg fortæller at kragefar havde nogle splinternye sko på i dag. :tongue:

Hehe yep ;) Der var ikke flere kg at hente i mine Salomon supersquatter, så nu er de blevet skiftet ud med et par splinter nye sko :pimp:

Link to comment
Share on other sites

og sikkert i et par gamle Solomon sutter.  :thumbwink:

Din verden bryder nok sammen når jeg fortæller at kragefar havde nogle splinternye sko på i dag. :tongue:

Hehe yep ;) Der var ikke flere kg at hente i mine Salomon supersquatter, så nu er de blevet skiftet ud med et par splinter nye sko :pimp:

Nyt udstyr, ny PR, way to go. B) :angelgrin:

Ej, det var da et flot løft du præsterede i daw. :respekt:

Link to comment
Share on other sites

og sikkert i et par gamle Solomon sutter.  :thumbwink:

Din verden bryder nok sammen når jeg fortæller at kragefar havde nogle splinternye sko på i dag. :tongue:

Hehe yep ;) Der var ikke flere kg at hente i mine Salomon supersquatter, så nu er de blevet skiftet ud med et par splinter nye sko :pimp:

Nyt udstyr, ny PR, way to go. B) :angelgrin:

Ej, det var da et flot løft du præsterede i daw. :respekt:

Tak tak :D

Morgencardio:

Her til morgen var der ekstra godt med bly i benene, og det føltes nærmest som om jeg sejlede rundt i samtlige 45 minutter :o Jeg er rimelig godt brugt efter igår, men nu har jeg ca en time til at blive brændeklar igen ;)

Link to comment
Share on other sites

Hvad sker der lige for rovfuglen... her har man ikke kigget i hans log i 2 dage også har han lavet 2 pr's i henholdvis bænk og squat :blink: godt nok er du bb'er men du træner jo som en styrkeløfter :devil: der er lidt Ronnie over dig... det kan man ikke have andet end stor respekt for :worship: flot Craw :)

Link to comment
Share on other sites

Hvad sker der lige for rovfuglen... her har man ikke kigget i hans log i 2 dage også har han lavet 2 pr's i henholdvis bænk og squat :blink: godt nok er du bb'er men du træner jo som en styrkeløfter :devil: der er lidt Ronnie over dig... det kan man ikke have andet end stor respekt for :worship: flot Craw :)

Thx :D :firebounce: Den nye Ronnie film giver nu god inspiration til at træne lidt mere fandenivoldsk :tongue: : Aint noth'in to it but to do it ;) :lol: Den onde uge har dog også sat sine spor. Idag var jeg riiimelig vissen :lol:

Hepburn Program; Uge 2, dag 4:

Som sagt foroven, så var der ikke meget energi på batterierne idag. Efter morgencardio, lå jeg og stenede i næsten 2 timer inden jeg kom igang med at blive brændeklar. Helt klar blev jeg dog ikke, for der var sq ikke det helt store knald på, og lysten var heller ikke voldsom. Men det blev gjort, og det er hovedsagen. Fremmødet var ellers ok, selvom der var en lidt doven stemning. Bøffen og Vind var der, ligeledes Hesten, der også var lidt mat i det, Pussermatic'en med de klikkende albuer, Basket T, som også var flad, og Svenskeren. Det lykkedes mig også at få hilst på ThomasNA, så nu ved jeg hvem han er.

Dagens tal:

Assisted Pullups:

-30x16

-25x16

-20x15

-15x12

Gav som sædvanligt et godt ryk og pump i lats'ne :)

Pullovers:

56x13

56x13

60x11

60x9

Helt færdig i sidste sæt, og den føltes også tungere end sidst <_<

Standing calfraises:

21pladerx15

21pladerx15

21pladerx15

22pladerx12

træt :dead:

Spidercurls:

stang+20x16

stang+25x12

stang+30x10

stang+30x9+1 forced af Høppo :devil:Hesten livede helt op da der skulle gives faaarced :lol:

Standing wristcurls:

60x31

70x22

80x15

80x13

Det brændte ok.

Link to comment
Share on other sites

Morgencardio:

En rigtig vissen morgen, efter at have været til Bamzfarens fødselsdag igår. Da der blev disket op med alverdens lækkerier, var der ikke meget andet at gøre end at nuppe en semi refeed aften. Efter 1½ måned på diæt er det næppe noget der vil have en negativ effekt, så jeg fik prottet den godt aw med en masse gode sager og kom først sent i kanen. Selvom jeg var lidt træt, blev det alligevel til en udemærket cardiotur på 45 minutter. Det var temmelig varmt, så der blev svedt som bare fanden :devil: Resten af dagen skal stå i afslapningens tegn, så jeg kan være 100% til morgendagens kødløft ;)

Link to comment
Share on other sites

Hepburn Program; Uge 3, dag 1:

Så blev jeg for alvor brændt aw idag :devil: Jeg forsøgte to gange på et PR forsøg i dødløft, og bummede dem begge :cussing: Da jeg havde kørt mine 5x5 som backoff, var jeg rimelig godt ristet, og det var jo kun første øvelse :bblush: Det blev godt nok til en PR i siddende DB press, men kun med 1 rep mere end sidst, så triumfen var knap så stor. Da jeg åbenbart ikke var brændt nok af, fik jeg reddet mig en 100 rep sæt i benpressen, som brændte helt idiotisk :smashtard: Efter det var der kun lidt kalve og gunz....heldigvis, for der var ikke rigtig så meget mere at køre med :dead:

Dagens tal:

Dødløft:

Opv:

100x5

150x3

180x1

Worksæt:

200x1

210x1

220x1

230x1

242½ FAIL :cussing: Den lettede lige fra gulvet, og så var det slut :angry:

242½ FAIL Tjah, ville ikke lige affinde mig med at den ikke ville op, men den var sq stædig det svin :cussing:

235x1 Lidt oprejsning!

195x5

195x5

195x5

195x5

195x5

Teamede up med Hesten, som myrdede sin gamle PR og skamred den gode Fætter PR. Vi kørte de lidt ala poker, hvor indsatsen, eller vægten hele tiden blev sat op. Tilsidst fik Bamzfaren lokket mig til at gøre et PR forsøg, men det gik desværre ikke <_< En anden god gang måske. I det mindste kørte jeg 5kg tungere end sidst i den tungeste single, og dermed også i de 5x5. De var tunge som bare fanden, og de sidste 2-3 sæt var totalt naaasty :dead:

Seated dumbbellpress:

Opv (42x5)

46x5

50x5

52x5 PR :w00t: Ny 5RM.

52x4

52x4

Samlet set en del bedre end sidst og også ny PR

Flyes:

25x10

27½x10

27½x10

30x10

30x10

Damn, den sad sindsygt godt i patten idag. Den kontraherede så hårdt, at det gjorde nas i hele patten.

Legpress Repout:

Slæde+150x100

Det var totalt nasty at lave så mange reps :blink: Da jeg havde taget de første 20, tænkte jeg at jeg vist kun ville kunne få 50. Da jeg så nåede 50 tænkte jeg at jeg bare ville se hvor mange ekstra jeg ville kunne få. da jeg nåede til 75, var der ikke ret langt op til 100, og så begyndte jeg at ane lys for enden af tunnellen :o De sidste 20 brændte som en MOFO, og bagefter var jeg totalt brændt aw :dead: Wheels'ne var dog så pumpede at det var helt absurd :lol: Rimelig feeee' ;) Høppo og Maaaa hjalp også godt på at få mig til at nå de 100 med lidt tilråb osv :wave:

Seated calfraises:

60x17

70x15

70x16

70x15

De nye sko er superbe at træne kalve i :D

Seated Zottman curls:

(12½x10)

17½x10

20x10

22½x8

25x7

Teamede up med Mass'kinen, der straffede delts og som følgelig fik nogle Faaaarced ;) Det var meget rart at få brugt brachialis en smule mere end ellers. Hammercurls og reversecurls er umulige pga brachialis-hæftningerne, men Zottmanncurls er rimelig smertefrie :)

Morgencardio:

Som sædvanlig blev der rystet 45 minutters morgencardio ud af ærmet.

Link to comment
Share on other sites

Legpress Repout:

Slæde+150x100

Det var totalt nasty at lave så mange reps :blink: Da jeg havde taget de første 20, tænkte jeg at jeg vist kun ville kunne få 50. Da jeg så nåede 50 tænkte jeg at jeg bare ville se hvor mange ekstra jeg ville kunne få. da jeg nåede til 75, var der ikke ret langt op til 100, og så begyndte jeg at ane lys for enden af tunnellen :o De sidste 20 brændte som en MOFO, og bagefter var jeg totalt brændt aw :dead: Wheels'ne var dog så pumpede at det var helt absurd :lol: Rimelig feeee' ;) Høppo og Maaaa hjalp også godt på at få mig til at nå de 100 med lidt tilråb osv :wave:

Hvilken af OBBC´s lepress maskiner brugte du? Jeg har engang tilbage midt i 90erne overværet John Schelde presse 350kg for 60 reps i den ene af dem. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Legpress Repout:

Slæde+150x100

Det var totalt nasty at lave så mange reps :blink: Da jeg havde taget de første 20, tænkte jeg at jeg vist kun ville kunne få 50. Da jeg så nåede 50 tænkte jeg at jeg bare ville se hvor mange ekstra jeg ville kunne få. da jeg nåede til 75, var der ikke ret langt op til 100, og så begyndte jeg at ane lys for enden af tunnellen :o De sidste 20 brændte som en MOFO, og bagefter var jeg totalt brændt aw :dead: Wheels'ne var dog så pumpede at det var helt absurd :lol: Rimelig feeee' ;) Høppo og Maaaa hjalp også godt på at få mig til at nå de 100 med lidt tilråb osv :wave:

Hvilken af OBBC´s lepress maskiner brugte du? Jeg har engang tilbage midt i 90erne overværet John Schelde presse 350kg for 60 reps i den ene af dem. :blink:

Det var Cybex'en :wave:

Loonie>

Ja, det var vist en Rep PR :lol:

Onkel Frakka>

Det brændte for åndsvagt :blink: Wheels'ne stod i flammer :devil: :lol:

ThomasNA>

Hehe, et sæt til total failure burde være nok ;) Det siger Mike Mentzer da hvertfald ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share