blanco's log


blanco
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Træning i AAK

Squat

4x7x90 kg

Dødløft, overhåndsgreb

8x135 kg

2x7x135 kg

Bænkpres

3x8x85 kg - med pause

7x85 kg - fail på 8. rep, lidt bredere greb, også m. pause

Yates Row

3x8x82,5 kg

Push Down

20x20 kg

18x20 kg

Hammer Curl

9x17,5 kg

7x17,5 kg

mave kabel

2x12x40 kg

Link to comment
Share on other sites

Cardio:

C2

4x500m - alle tider lå omkring 2 min. Ingen var under. Jeg føler ikke rigtigt, at jeg kan skubbe igennem med benene af frygt for at flyve af sædet :laugh: faktisk ret irriterende, hvis nogen C2 eksperter har et råd, så kom endelig med det :smile:

Styrke:

Squat

2x6x80 kg

Bænkpres

4x4x70 kg

Yates Row

3x8x82,5 kg

Dips

2x12x5 kg

Hammer Curl

8x17,5 kg

7x17,5 kg

COC #1 (h/v)

10/10

12/12

Link to comment
Share on other sites

Cardio:

C2

4x500m - alle tider lå omkring 2 min. Ingen var under. Jeg føler ikke rigtigt, at jeg kan skubbe igennem med benene af frygt for at flyve af sædet :laugh: faktisk ret irriterende, hvis nogen C2 eksperter har et råd, så kom endelig med det :smile:

Styrke:

Squat

2x6x80 kg

Bænkpres

4x4x70 kg

Yates Row

3x8x82,5 kg

Dips

2x12x5 kg

Hammer Curl

8x17,5 kg

7x17,5 kg

COC #1 (h/v)

10/10

12/12

LOL skipper :laugh: . Godt at du får givet C2éren nogle tæsk. Det er en kradsbørstig sag. Den lader sig ikke bare koste rundt med :wink: Har ingen idé om hvordan du kan undgå at ryge af. Jeg kan så heller ikke forstå hvordan det kan lade sig gøre, hvilket er en anden side af sagen :bigsmile:

Nasty overhånd DL :superman:

Link to comment
Share on other sites

LOL skipper :laugh: . Godt at du får givet C2éren nogle tæsk. Det er en kradsbørstig sag. Den lader sig ikke bare koste rundt med :wink: Har ingen idé om hvordan du kan undgå at ryge af. Jeg kan så heller ikke forstå hvordan det kan lade sig gøre, hvilket er en anden side af sagen :bigsmile:

Nasty overhånd DL :superman:

Ja, men jeg følte jo så desværre ikke rigtigt, den fik tæsk i dag :sneaky2: Well, mht. at ryge af sker der bare det, at når jeg trykker igennem med benene i starten af bevægelsen (har jo lært, at det er meningen, man skal bruge benene også :innocent: ), er jeg ved at glide ud over sædet bagudtil. Det er faktisk ret belastende, og jeg har prøvet med to forskellige shorts (i forskelligt stof) uden resultat. :blink::laugh::crazy::cry::dry:

Ang. OH dødløft, har jeg vist lavet 5 med 160 på den måde, så det her skulle helst være no sweat, for jeg skulle gerne derop og ligge igen hurtigst muligt :smile:

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Ja, men jeg følte jo så desværre ikke rigtigt, den fik tæsk i dag :sneaky2: Well, mht. at ryge af sker der bare det, at når jeg trykker igennem med benene i starten af bevægelsen (har jo lært, at det er meningen, man skal bruge benene også :innocent: ), er jeg ved at glide ud over sædet bagudtil. Det er faktisk ret belastende, og jeg har prøvet med to forskellige shorts (i forskelligt stof) uden resultat. :blink::laugh::crazy::cry::dry:

Ang. OH dødløft, har jeg vist lavet 5 med 160 på den måde, så det her skulle helst være no sweat, for jeg skulle gerne derop og ligge igen hurtigst muligt :smile:

Korte af det lange med C2'eren er vidst bare, at plante rø*** i sædet og så håbe på det bedste :laugh: Synes selv, det er hårdt at sidde i den.. og føler også, at der mangler en sikkerhedssele :tongue:

Ellers vilde træninger du får fyret af Blanco... og tunge vægte.. :superman:

:ninja: krammere, Tania

Link to comment
Share on other sites

Korte af det lange med C2'eren er vidst bare, at plante rø*** i sædet og så håbe på det bedste :laugh: Synes selv, det er hårdt at sidde i den.. og føler også, at der mangler en sikkerhedssele :tongue:

Haha, rart at høre, jeg ikke er den eneste med problemet. :bigsmile: Men tror nu det påvirker tiden temmeligt meget, at man ikke bare kan skubbe igennem med benene, og det gør det også umuligt at give max gas.

Ellers vilde træninger du får fyret af Blanco... og tunge vægte.. :superman:

:ninja: krammere, Tania

Tak og lige over! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ja, men jeg følte jo så desværre ikke rigtigt, den fik tæsk i dag :sneaky2: Well, mht. at ryge af sker der bare det, at når jeg trykker igennem med benene i starten af bevægelsen (har jo lært, at det er meningen, man skal bruge benene også :innocent: ), er jeg ved at glide ud over sædet bagudtil. Det er faktisk ret belastende, og jeg har prøvet med to forskellige shorts (i forskelligt stof) uden resultat. :blink::laugh::crazy::cry::dry:

Ang. OH dødløft, har jeg vist lavet 5 med 160 på den måde, så det her skulle helst være no sweat, for jeg skulle gerne derop og ligge igen hurtigst muligt :smile:

Heheh.. Har ingen idé om hvad der går galt. Kan være fordi mine stænger ikke er stærke nok til at få mig til at flyve bagud, eller også har jeg bare en tung røv :laugh::innocent:

Crazy OH DL :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Heheh.. Har ingen idé om hvad der går galt. Kan være fordi mine stænger ikke er stærke nok til at få mig til at flyve bagud, eller også har jeg bare en tung røv :laugh::innocent:

Crazy OH DL :crazy:

Haha, det er nu nok bare mig, der er en teknikspasser...

Og tanks, nu må jeg jo prøve at leve op til det

Dagens træning

Box Squat

2x7x92,5 kg

5x92,5 kg

5x92,5 kg - uden box

Dødløft, overhånd

3x7x140 kg

Bænkpres, m. pause

8x87,5 kg

2x6x87,5 kg

7x87,5 kg - uden pause

Push-Down

18x?

14x?

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Træning i AAK i går

Squat - til box lidt over vandret, pause

op til en 3'er med 110 kg, tror jeg det var

Dødløft, overhånd

3x7x145 kg

Bænkpres

4x7x87,5 kg - m. pause

Yates Row

3x7-8x82,5 kg

Push-Down

2x15x25 kg

Hammer Curl

2x8x17,5 kg

mave kabel

2x10x45 kg

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

I går:

C2

3x500m, tider: 1min55,9sek, 2min07,2sek og 2min02,6sek

Jeg kan stadigvæk ikke få benene til at fungere i bevægelsen. Overvejer om jeg bare skal droppe det og i stedet forsøge at internalisere DBM's teknikråd med at forsøge at rygge maskinen fra hinanden, det lyder så fristende.. :innocent:

I dag:

45min PW :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

I går:

Styrke i Olympic

Squat

2x8x80 kg

Bænkpres

4x4x70 kg

Yates Row

4x8x85 kg

Dips

2x12x10 kg

Hammer Curl

2x8x17,5 kg

COC #1

2x12/12

havde desværre ikke tid til mere

I dag:

50min PW

lidt fesen cardio, I know, men min venstre lyske/hoftebøjer brokker sig en del pt. og vil ikke være med til fodbold og løb, som jeg ellers hellere ville.

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Lidt træning i AAK

Dødløft

4x7x150 kg - første to sæt med overhåndsgreb, sidste to med mixed

Bænkpres

4x7x90 kg - med pause

8x90 kg - langefinger på ring, kort til ingen pause på reps

Push-Down

15x30 kg

11x30 kg

mave kabel

2x10x47,5 kg

God power i bænken i dag. Det var tungt, men jeg var slet ikke sikker på, at jeg ville kunne løfte den. Til gengæld måtte jeg helt opgive at squatte pga. smerter i venstre hoftebøjer + lidt ondt i det ene knæ efter jeg væltede på cykel i nat. Hoftebøjeren gør ond selv når jeg bare går pt. så hverken løb eller PW kan komme på tale endnu. Regner med at lege lidt med C2'eren i morgen i mangel på bedre mulighed for cardio.

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

God power i bænken i dag. Det var tungt, men jeg var slet ikke sikker på, at jeg ville kunne løfte den. Til gengæld måtte jeg helt opgive at squatte pga. smerter i venstre hoftebøjer + lidt ondt i det ene knæ efter jeg væltede på cykel i nat. Hoftebøjeren gør ond selv når jeg bare går pt. så hverken løb eller PW kan komme på tale endnu. Regner med at lege lidt med C2'eren i morgen i mangel på bedre mulighed for cardio.

Dont drink 'n' drive :tongue:

Link to comment
Share on other sites

I know :blush:

Faktisk var vi kommet helt hjem. Det var først, da jeg stoppede cyklen, at vi væltede. Fatter ikke rigtigt, hvordan det skete :blink:

På en cykel må ikke befordres flere personer, end den er beregnet til :nonono: - det koster 500 spir :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Dagens Cardio

C2

500m @ 2:08.8

500m @ 1:49,X

500m @ 1:42,1 - ny PR

500m @ 2:06,0

Tjaa, fik da en PR, så det er vel okay. Jeg droppede benene og brugte DBM-teknikken med bare at forsøge at rykke lortet fra hinanden. Det gik væsentligt hurtigere på den måde, men man syrer godt nok også hurtigere til og går kold. En ny PR gav det dog. Den gamle var i øvrigt med samme "teknik"...

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning i AAK

Squat

udgik pga. smerter i højre hoftebøjer

Dødløft

4x7x155 kg - første sæt med overhåndsgreb

Bænkpres, m. pause

7x92,5 kg - fløj nærmest op her

7x92,5 kg

6x92,5 kg - fail på 7. rep, tog vist lidt for kort pause mellem sæt her :blush:

7x92,5 kg

7x92,5 kg - lidt bredere greb

Yates Row

3x6x85 kg - kunne slet ikke motivere mig til mere efter bænkpres, så det blev lidt slattent. Lavede i øvrigt også et par frivend og et enkelt push-press med de 85 kg.

Push-Down

15x30 kg

11x30 kg

mave kabel

6x50 kg

8x50 kg

Hammer Curl

10x17,5 kg

9x17,5 kg

OK omgang. Bænken kørte rigtigt godt igen i dag, men efter den gik jeg lidt flad energi- og motivationsmæssigt. Måske pga. varmen.. :unsure:

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Gårsdagens træning i AAk

Box Squat

3x80 kg

3x90 kg

3x3x100 kg

3x80 kg

Dødløft

6x155 kg - overhåndsgreb

2x5x155 kg

tjaa, gad vidst ikke rigtigt dødløfte i går efter squatten

Bænkpres

2x7x95 kg

3x6x95 kg

rimeligt okay pause på de fleste reps

11x60 kg - skulle lige prøve at slå jeppe i antal reps på 60..koncentrationen svigtede bare totalt, og jeg fik udløft på dem, mens jeg var halvt flad af grin.. kom dog ca. halvejs :innocent:

Mave kabel

8x52,5 kg

6x52,5 kg

Push-down

3x6-8x30-35 kg

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

15 min. løb

Ikke det store, I know, men for mig er det helt udmærket og da i det mindste bedre end ingenting. Jeg tror formen er på ca. samme niveau som før jeg fuckede med min glashoftebøjer, så det er helt okay :smile:

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share