blanco's log


blanco
 Share

Recommended Posts

Styrke i AAK

Box Squat

3x80 kg

3x90 kg

3x100 kg

3x3x90 kg - ikke helt så god power i dag

Dødløft

5x5x160 kg - sidste sæt var med overhåndsgreb, hvilket er en tangering af min gamle rep PR med overhånd

Bænkpres, m. pause

3x5x97,5 kg

6x97,5 kg

7x97,5 kg - uden pause på de sidste par reps her, men stadig klar PR :smile:

Yates Row

3x7x80 kg

Så var det tid til lidt spas efter pligtøvelserne :bigsmile:

Træk

1x40 kg +3x Overhead squat

1x50 kg +2x OH squat

1x60 kg + OH squat - PR

missede herefter 70 kg tre gange

Stød (var nok nærmere Powerclean&Push-press)

1x50 kg

1x60 kg

1x70 kg

1x80 kg

1x90 kg

miss på 100 kg. Det lykkedes at vende vægten, men herefter døde den så

One-hand barbell clean&push-press

1x1x40 kg - m. begge hænder

1x50 kg - m. begge hænder. Cool nok, det havde jeg sgu ikke lige regnet med, at jeg kunne :w00t::superman:

Dips

12xkv.

14xkv.

Hammer Curl

2x9x17,5 kg

Push-Down

2x11x30 kg

8x30 kg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Styrke i AAK

Box Squat

3x80 kg

3x90 kg

3x100 kg

3x3x90 kg - ikke helt så god power i dag

Dødløft

5x5x160 kg - sidste sæt var med overhåndsgreb, hvilket er en tangering af min gamle rep PR med overhånd

Bænkpres, m. pause

3x5x97,5 kg

6x97,5 kg

7x97,5 kg - uden pause på de sidste par reps her, men stadig klar PR :smile:

Yates Row

3x7x80 kg

Så var det tid til lidt spas efter pligtøvelserne :bigsmile:

Træk

1x40 kg +3x Overhead squat

1x50 kg +2x OH squat

1x60 kg + OH squat - PR

missede herefter 70 kg tre gange

Stød (var nok nærmere Powerclean&Push-press)

1x50 kg

1x60 kg

1x70 kg

1x80 kg

1x90 kg

miss på 100 kg. Det lykkedes at vende vægten, men herefter døde den så

One-hand barbell clean&push-press

1x1x40 kg - m. begge hænder

1x50 kg - m. begge hænder. Cool nok, det havde jeg sgu ikke lige regnet med, at jeg kunne :w00t::superman:

Dips

12xkv.

14xkv.

Hammer Curl

2x9x17,5 kg

Push-Down

2x11x30 kg

8x30 kg

Hold da kæft et nasty DL med det greb :cry: Der er da lidt grizzly over dig :superman: Og fedt at du er begyndt på cirkuskunster så som One-hand BB C/PP :tongue:

You GO skipper :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hold da kæft et nasty DL med det greb :cry: Der er da lidt grizzly over dig :superman: Og fedt at du er begyndt på cirkuskunster så som One-hand BB C/PP :tongue:

You GO skipper :4thumbup:

Thx :smile:

En gang i mellem skal der jo være plads til at lave lidt sjove øvelser.. og det var cookie_sq heldigvis også med på :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

UDSTYRSRYTTER!

Det må helt bestemt være den forkerte log, du har fået fat på :blush:

Dagens træning:

Squat

3x90 kg - til box

3x100 kg - til box

3x3x90 kg - til box, rigtig fin teknik i dag, men styrken halter lidt i squat efterhånden.

8x95 kg - OL-stil

Dødløft

4x5x165 kg

1x4x165 kg - med overhåndsgreb, tabte den femte lige før lock-out

Bænkpres

5x5x100 kg - m. pause, volumen PR

9x95 kg - uden pause, rep PR, skulle lige sætte jeppe på plads i max reps med kropsvægt :devil: blev så selv sat på plads af rune :dry::bigsmile:

prøvede så en af de der dersens bænkprestrøjer, som man har hørt så meget om. Fik et rimeligt løft på 125 kg med skæv udstrækning selvfølgelig og alt det der. Missede 130 tre gange.

Fin omgang træning i de tre store :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg har holdt pause fra en hver form for træning siden d. 4 august, fordi jeg har været i sommerhus med nogle gutter frem til i lørdags. Sådan en klassisk tur med druk hver aften, der slår en fem år tilbage formmæssigt :crazy: De sidste dage pådrog jeg mig så noget hold i nakken og noget sygdom, så jeg også var ude af stand til noget som helst fornuftigt i går, søndag (eller jo, fik set "in the name of the father" - kan anbefales). Er egentlig ikke blevet rask endnu - det var nok ikke skidesmart at drikke sig stiv og gå i byen med snottet styrtende ud af næsen, men jeg var blevet pænt rastløs i dag, så det blev til halvanden times håndboldtræning i min gamle klub for at teste formens bundniveau. Det er i øvrigt ikke imponerende højt. Til gengæld var det fedt at prøve spillet igen, selvom teknikken tilnærmelsesvist er rustet helt væk :laugh::smile:

overvejer noget styrke i morgen..

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Jeg har holdt pause fra en hver form for træning siden d. 4 august, fordi jeg har været i sommerhus med nogle gutter frem til i lørdags. Sådan en klassisk tur med druk hver aften, der slår en fem år tilbage formmæssigt :crazy: De sidste dage pådrog jeg mig så noget hold i nakken og noget sygdom, så jeg også var ude af stand til noget som helst fornuftigt i går, søndag (eller jo, fik set "in the name of the father" - kan anbefales). Er egentlig ikke blevet rask endnu - det var nok ikke skidesmart at drikke sig stiv og gå i byen med snottet styrtende ud af næsen, men jeg var blevet pænt rastløs i dag, så det blev til halvanden times håndboldtræning i min gamle klub for at teste formens bundniveau. Det er i øvrigt ikke imponerende højt. Til gengæld var det fedt at prøve spillet igen, selvom teknikken tilnærmelsesvist er rustet helt væk :laugh::smile:

overvejer noget styrke i morgen..

Scorede du?

Link to comment
Share on other sites

Dagens omgang styrke i AAK

Box Squat

4x5x85 kg - kunne ikke overtale mig selv til at lave 7'ere i dag, så jeg tog et ekstra sæt i stedet :blush:

Dødløft

3x6x145 kg

Bænkpres

3x6x90 kg

Chin-Ups

8x5 kg

7x5 kg

Push-Down

15x25 kg

2x12x25 kg

+lidt let mavetræning

Link to comment
Share on other sites

1½ times håndboldtræning igen i dag :smile: Havde stadigvæk onde, onde DOMS i læggene efter i mandags og nu er de stakkels, små kalve helt ødelagte. Føles som om hver en myofibril (hedder det vist :bigsmile: ) er revet i smadder, nice :cool::tongue:

Rent teknisk var det en anelse bedre i dag, end de foregående to gange.. og så længe det går fremad er det godt nok :smile:

Link to comment
Share on other sites

Update af træningen i går i AAK

Box Squat

4x5x87,5 kg

Dødløft

3x6x150 kg - sidste sæt med overhånd

Bænkpres

3x80 kg

1x90 kg

1x100 kg

herefter nogle løft i trøje med 115 og 120 kg, hvor de fleste kom op, men nok med for skæv udstrækning og alt det der

Chin-Ups

8x5 kg

7x5 kg

Push-Down

15x25 kg

12x25 kg

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Lidt træning i Olympic, men der var godt nok ikke meget energi i dag

Box Squat

3x4x70 kg

Dødløft

3x4x120 kg

Chin-Ups

7x6 kg

5x6 kg

Bænkpres, m. pause

3x6x92,5 kg

Chin-Ups

2x5x6 kg

Push-Down

10x13. plade

9x13. plade

lidt træning med COC-gripperne... fik en double med begge hænder med #2. Kan ikke huske om jeg har lavet en double med venstre hånd før, uanset er jeg i hvert fald godt tilfreds :smile:

Link to comment
Share on other sites

Stærk Crush-styrke med de COC-gripper dér Captain :superman:

Thx, men håber der kommer nogle flere repPR's med 2'eren det næste stykke tid. :devil:

Det er godt at se, at den har fået et hjem, der er den værdigt! :4thumbup:

Hehe, takker...det er jo egentlig helt flovt, at jeg stadig har din :blush:

Kiggede på getbig.dk forleden, men de har den desværre udsolgt pt, og jeg kan ikke helt overskue, hvad det kan løbe op i med fragt og told, hvis jeg bestiller fra ironmind, så det turde jeg ikke...

Men sig nu endelig til, så kommer jeg forbi med den.. det er vel også ret praktisk træning lige at lire af, hvornår det skal være, hvis man har travlt, som du sikkert har fået nu med en bette :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share