blanco's log


blanco
 Share

Recommended Posts

Jeg ville da sige, at en enkelt gang meget let træning torsdag vilel være ok :smile:

Gode startvægte :superman:

Ok, det bliver der måske til så.

Og tak, så håber jeg bare det bliver godkendt.

Havde i øvrigt fri i dag, fordi de lokale hippier blokerede gymnasiet. Havde egentlig tænkt mig at kigge derned, primært for at spise lidt kage, som det rygtedes, at der ville være, men jeg vågnede sgu først halv to i dag. Damn, der må have været noget søvnunderskud for de sidste par dage at rette op på, for det ligner mig ikke rigtigt :blink:

Håndbold er i øvrigt fee' og så letter det min vej ned i samme vægtklasse som lille pjevs :tongue:

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ok, det bliver der måske til så.

Og tak, så håber jeg bare det bliver godkendt.

Havde i øvrigt fri i dag, fordi de lokale hippier blokerede gymnasiet. Havde egentlig tænkt mig at kigge derned, primært for at spise lidt kage, som det rygtedes, at der ville være, men jeg vågnede sgu først halv to i dag. Damn, der må have været noget søvnunderskud for de sidste par dage at rette op på, for det ligner mig ikke rigtigt :blink:

Håndbold er i øvrigt fee' og så letter det min vej ned i samme vægtklasse som lille pjevs :tongue:

Ligenu er vi vel nærmest i samme vægtklasse?

Link to comment
Share on other sites

For et par uger siden til liga vejede jeg ind på 93,3 (morgenvægt vel et par kg lavere så), og der ligger jeg vel stadig omkring.

Mht. navnet, kan jeg ikke svare dig. Jeg har også svært ved at få det til at give mening :innocent: Pjevs er ligesom mere obvious :bigsmile:

Edit: pjevs, kommer du med til bjerringbro lørdag? Vi har brug for hjælp nemlig

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

For et par uger siden til liga vejede jeg ind på 93,3 (morgenvægt vel et par kg lavere så), og der ligger jeg vel stadig omkring.

Mht. navnet, kan jeg ikke svare dig. Jeg har også svært ved at få det til at give mening :innocent: Pjevs er ligesom mere obvious :bigsmile:

Edit: pjevs, kommer du med til bjerringbro lørdag? Vi har brug for hjælp nemlig

Peter spurgte også idag ude i AAK, hvor du burde have været :tongue:

Jeg er ikke i stand til at svare på det lige nu.

Yngste mand er self Kid, og vi ved begge at Jonas ikke er en mand endnu :innocent:

EDIT:

Hvem kommer egentlig med som hjælpere?

Edited by cookie_sq
Link to comment
Share on other sites

Peter spurgte også idag ude i AAK, hvor du burde have været :tongue:

Jeg er ikke i stand til at svare på det lige nu.

Yngste mand er self Kid, og vi ved begge at Jonas ikke er en mand endnu :innocent:

EDIT:

Hvem kommer egentlig med som hjælpere?

Så først for sent, at der ville være åbent fra 13-15. Og det lød ikke til at være sikkert, at Muhammed kom kl 16, så jeg gad ikke at tage chancen når det er over en times transport i alt.

Ok, men håber da du kan :smile:

Er det ud fra devisen, man er ikke en mand før man har prøvet en mand? :w00t:

Edit: @ edit, jeg ved ikke noget. Jacob kan ikke, steen er dommer, peter og keld løfter jo også og johnny var ikke sikker på, at han kunne sidst jeg hørte. Så vi er lidt pressede....

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

JM trekamp

Vejede ind på 93,9

Squat

1. forsøg

150 kg - underkendt 3-0

kom op med den, men jeg mistede balancen, så jeg blev nødt til at tage et skridt frem.

2. forsøg

155 kg - underkendt 3-0

de 150 kg havde trods alt føltes komfortable, så jeg prøvede igen med 5 kg mere, selvom den ikke var blevet godkendt før. Ved ikke helt, hvad der skete, enten begyndte stangen bare at vippe eller også var det fordi, at spotteren på min venstre side tog fat. Det gik i hvert fald ikke, og med kun et forsøg tilbage var jeg godt nok ved at være lidt nervøs for at bomme ud

3. forsøg

155 kg - godkendt 3-0

Lidt af en lettelse. Jeg ville gerne have haft mere med, men det vigtigste var, at jeg kom igennem

Bænkpres

1. forsøg

125 kg - godkendt 2-1

Den ene dommer ville gerne have haft lidt mere pause i bunden, men ellers var det godt nok

2. forsøg

132,5 kg - underkendt 3-0

Min ene albue smuttede i bunden, måske fordi trøjen var blevet trukket for langt ned, måske fordi jeg mistede spændet. Jeg mistede i hvert fald kontrol med vægten, så spotterne måtte løfte den for mig

3. forsøg

132,5 kg - godkendt 2-1

igen var der en dommer (ikke den samme), der ville have haft lidt mere pause i bunden, men sålænge der er to, som synes den var fin, er det jo nok :smile:

Dødløft

1. forsøg

190 kg - godkendt 3-0

2.forsøg

210 kg - godkendt 3-0

3. forsøg

215 kg - godkendt 3-0 - PR med 5 kg

tuuung, men den kom da op :smile:

Total: 502,5 kg

Alt var selvfølgelig stævne PR, da det var mit første udstyrsstævne, så det har jeg ikke noteret.

Alt i alt et ok stævne for mig. Jeg nåede både mit mål om at få et løft i alle discipliner godkendt og målet om en 500 kg's total, men lige efter stævnet må jeg indrømme jeg var lidt skuffet over squat og bænk, hvor jeg følte jeg skulle have haft lidt mere med. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med JM - flot total!! :devil: Hvor meget får du egentlig ekstra ud af dit udstyr??

Phew, tjaa, ved det selvfølgelig ikke helt præcist, men jeg kan da gætte. Til Nordland (udstyrsfrit) for 3½ måned siden lavede jeg 135 i squat, så i forhold til resultatet i går har jeg vel lavet 10-15 kg mere, end jeg pt. ville kunne uden. Men omvendt burde jeg også kunne lave 165-170 med udstyr, hvilket gi'r omkring 25 kg i udstyret. I bænkpres er jeg ret sikker på, at jeg kan lave 120 RAW i godkendt SL-stil pt. og der lavede jeg 132,5 i går, men burde kunne løfte 5 kg mere på en meget optimal dag, så omkring 15 kg her. I dødløft vil jeg skyde på 10 kg. Lavede 200 kg til Nordland og 215 i går, men de 200 er jo noget tid siden, så jeg er forhåbentligt blevet lidt stærkere siden. :bigsmile:

I totalen burde jeg vel kunne tvinge 55-60 kg ud af udstyret på en dag, hvor det hele spiller, men det gør det bare meget sjældent. :blush: Og det var, som sagt, ikke hvad jeg fik ud af det i går

Det svarer vel til, hvad jeg med tiden burde kunne få ekstra i squatten alene :w00t:

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Mange tak allesammen :bigsmile:

Conscience--> Jeg er vist bare ekstremt slap i squat og bænk, men det er vel også de to øvelser, hvor man med tiden kan lære at få mest ud af udstyret, så det håber jeg på sker :smile:

Balance og squat hænger bare ikke sammen :wink:

Moos--> Jo, det var spas nok, så de slipper nok ikke for, at jeg kommer igen en anden gang :bigsmile:

Overarmen --> Du har helt ret, og jeg er skam også fint tilfreds nu :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning i Olympic... virker til at de er ved at få en anelse bedre styr på gratistproblemet dernede

Squat

2x3x85 kg

3x90 kg

2x3x95 kg

6x85 kg

Bænkpres

5x5x85 kg - føltes faktisk lidt semi-tung :nonono:

Rear delt db row

2x8x35 kg

Skull crushers

2x10x42,5 kg

Cable Row

2x10x100 kg

Get up sit-ups

2x8x20 kg

+lidt COC-lal med #1

Link to comment
Share on other sites

Træning i AAK i går

Box Squat

5x5x90 kg

Dødløft

nogle 3'ere med 120 kg

Bænkpres

1x90 kg

på med trøje, fury str. 44 syet ind i ærmerne (desværre).

4x3x120 kg

af med trøjen

3x8-10x80 kg til 3 klodser (ved ikke hvor tykke de er)

DB Row

2x10x32,5 kg

Pull-Down

10x70 kg

8x70 kg

Get-up sit ups

2x8x24 kg

Link to comment
Share on other sites

Vil godt prøve, hvis ikke der er blevet syet i ærmerne, for det bliver lige stramt nok i Peters, når man har så kæmpe gaarnz som mig :innocent:

Har lige set det, men er ikke helt sikker. Havde tænkt mig at tage i olympic omkring samme tid faktisk.

News er i øvrigt, at jeg har valgt at stoppe håndbold igen, fordi det simpelthen ikke holder, at det ligger på samme tidspunkterr (mandag og onsdag), hvor jeg ellers burde være i AAK. Så fremover skulle det være muligt at komme i AAK i hvert fald 2 gange om ugen igen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Lidt billeder af, hvad stramme ærmer kan gøre ved kæmpe gaarnz :tongue:

post-2177-1160826305_thumb.jpg

post-2177-1160826332_thumb.jpg

og så skød jeg lige et billede mere, fordi jeg synes, jeg så totalt buff ud i spejlet :tongue: Kameraet fortalte så noget andet.. er faktisk begyndt at se lidt chubby ud :sneaky2::wink:

post-2177-1160826457_thumb.jpg

sorry for lidt blurry kvalitet, tog dem uden blitz for at se cut ud

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Vil godt prøve, hvis ikke der er blevet syet i ærmerne, for det bliver lige stramt nok i Peters, når man har så kæmpe gaarnz som mig :innocent:

Har lige set det, men er ikke helt sikker. Havde tænkt mig at tage i olympic omkring samme tid faktisk.

News er i øvrigt, at jeg har valgt at stoppe håndbold igen, fordi det simpelthen ikke holder, at det ligger på samme tidspunkterr (mandag og onsdag), hvor jeg ellers burde være i AAK. Så fremover skulle det være muligt at komme i AAK i hvert fald 2 gange om ugen igen :smile:

WUHUUUU jeg giver en bajer!

Den er ikke syet ind, og mine gIANT!!!!! gunzzz har udvidet den, du kan sagtens komme i den

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share