blanco's log


blanco
 Share

Recommended Posts

Mange tak alle tre :bigsmile:

og det har du helt ret i Jens. Utrolig evne sådan en semistiv twig har til at ramme ens all-out max præcist. Fatter egentlig ikke, jeg lod mig overtale, men det var jo kun godt

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mange tak alle tre :bigsmile:

og det har du helt ret i Jens. Utrolig evne sådan en semistiv twig har til at ramme ens all-out max præcist. Fatter egentlig ikke, jeg lod mig overtale, men det var jo kun godt

"Man skal høre sandheden fra børn og stive mennesker"

Og sandheden var jo at du kunne owne de 200 huuuuuuuuuuuuundrede kilogram

Link to comment
Share on other sites

"Man skal høre sandheden fra børn og stive mennesker"

Og sandheden var jo at du kunne owne de 200 huuuuuuuuuuuuundrede kilogram

Yeah :laugh:

Og så skal jeg vist tilbringe en del mere tid i nærheden af dig, for eftersom du både er barn og stort set konstant stiv, må der blive rystet en del sandheder ud af ærmet :tongue:

:cry: Du er jo gal minister. Stærk som en Bjørn :devil: :4thumbup:

Tak - og lige over jo! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fik trænet lidt (meget lidt) i går for første gang i laaang tid..

Squat

3x7x77,5 kg - første to sæt til box og med pause, føltes ovenikøbet halvtungt

Bænkpres

3x10x72,5 kg - første to sæt med pause, sidste uden og med langefingre på ringe

Yates Row

3x12x70 kg

mere blev det ikke til :blush:

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

En kort omgang i dag. Jeg kan virkelig ikke overskue at lave ret meget i det her vejr, men det bliver nok stille og roligt bedre

Squat

4x7x80 kg

første tre sæt til box og med pause, sidste uden box

Yates Row

3x12x72,5 kg

Bænkpres

3x10x75 kg

første to sæt med pause, sidste uden og lidt bredere greb

Hammer Curl

13x15 kg

Dips

12xkv.

Link to comment
Share on other sites

I går: 1½ times fodbold i den mest dræbende hede ever. Tror dog langsomt, jeg er ved at komme i lidt bedre form, selvom det var svært at gøre meget væsen af det under solens bagen i går :crazy:

Det bliver i øvrigt nok til en gang bold igen i morgen :smile:

Fik trænet lidt tidligere i dag i Olympic. Det var ulideligt varmt dernede, men der var udmærket tryk på i de fleste øvelser, så det er jo ok :smile:

Squat

4x7x82,5 kg

første tre sæt med pause på box, sidste sæt uden box. Fin fart, men der er selvfølgelig heller ikke ret meget vægt på for tiden.

Dødløft med overhåndsgreb

2x10x130 kg

let vægt

Bænkpres

3x10x77,5 kg

første to sæt med pause, sidste sæt uden pause +lidt bredere greb, fin power

Yates Row

3x10x75 kg

tung i dag

Dips

15xkv.

8xkv.

Hammer Curl

12x15 kg

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Hvis du kan holde til 1½ times fodbold i den varme, må du da være i ret hård form, alligevel :crazy: Jeg sidder bare stille og kan knap nok trække vejret pga den hede :laugh:

Haha, hård form? Det er godt nok nogle år siden, jeg sidst har hørt det :laugh: Ej, tro mig, jeg er IKKE i hård form. Det er jo ikke 1½ time med fuld drøn på, langt fra. Meget af tiden går jeg nok bare rundt, og så ind imellem skal der sprintes efter bolden og løbes fra den ene ende til den anden. Vi sørger dog for at gøre banen styrkeløftervenlig - dvs. ikke så lang :tongue:

Ellers er det heldigvis muligt at gå tjansen på mål engang imellem. :bigsmile:

Og du har da ikke kun siddet stille under dine squatpas for nyligt, mildt sagt :devil:

Link to comment
Share on other sites

Havde cookie_sq aka. jeppe aka pjevs med i Olympic. Han ville gerne prøve at se, hvad det der styrketræning var noget :laugh:

Squat

3x7x85 kg - til box, m. pause

7x85 kg - uden box

Bænkpres

3x10x80 kg - med pause

2x80 kg - dårlig koncentration

11x80 kg - lidt bredere greb og uden pause. Jeg skulle slå jeppes 11x80 kg, men det blev ikke i dag :sneaky2:

Yates Row

2x10x77,5 kg

1x9x77,5 kg

Dips

15xkv.

11xkv.

Hammer Curl

12x15 kg

9x15 kg

fin, hyggelig omgang, men damn det kogte

Link to comment
Share on other sites

Pas nu på du ikke svinder ind til ingenting, så kan du jo slet ikke bænke længere :innocent::tongue::laugh:

Det er desværre for sent, fodbold har taget magten fra mig. :unhappy: Næste gang vi dyster bliver til JM bænk i -82,5, hvis du ellers kan komme helt derned :tongue:

Btw. remember, it was a draw!

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

2x11 = 1x11 ? består du nogensinde folkeskolen, Kid?

whatever, du skal stramme op, hvis der skal gå mere end en uge, før jeg tar dig :superman::tongue:

Svej lukkede kl 3 og var alligevel det mest døde ever.. vi gad ikk stå i kø til bridgewater, og fuck hvor var det varmt über alles

Link to comment
Share on other sites

whatever, du skal stramme op, hvis der skal gå mere end en uge, før jeg tar dig :superman::tongue:

Svej lukkede kl 3 og var alligevel det mest døde ever.. vi gad ikk stå i kø til bridgewater, og fuck hvor var det varmt über alles

jeg hader indvandrere, undskyld, jeg skal ikke være racist, jeg hader indvanderrer i fucking parking!!!!!!!!!!!!!!

Inden en eller anden selvfed ban finder sted, så fik jeg 3 spyt i hovedet og minimum 10 slag uden jeg gjorde noget lige nu, så jeg bedømmer ikke, jeg fucking mærker !

jwg hader fucking idiot aber, DF i er mine eneste venner, jeg kan lig jer for intet, men hvis jeg i det mindste ikke bliver slået i hovedet er jeg glaf!

Link to comment
Share on other sites

Squat

3x7x87,5 kg - til box, m. pause

1x7x87,5 kg - uden box

Bænkpres

2x10x82,5 kg - med pause

1x6x82,5 kg - med pause

1x10x82,5 kg - uden pause, lidt bredere greb

Yates Row

4x8x80 kg

Dips

15xkv.

12xkv.

Hammer Curl

8x17,5 kg

7x17,5 kg

Ved ikke, hvordan jeg skal overleve i dag. Kom først hjem kvart over ni og har de ondeste tømmermænd sent directly from hell :crazy:

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

jeg hader indvandrere, undskyld, jeg skal ikke være racist, jeg hader indvanderrer i fucking parking!!!!!!!!!!!!!!

Inden en eller anden selvfed ban finder sted, så fik jeg 3 spyt i hovedet og minimum 10 slag uden jeg gjorde noget lige nu, så jeg bedømmer ikke, jeg fucking mærker !

jwg hader fucking idiot aber, DF i er mine eneste venner, jeg kan lig jer for intet, men hvis jeg i det mindste ikke bliver slået i hovedet er jeg glaf!

HAHA :laugh:

Kid, fik du/I gamet den i går? Der var en flok der gerne ville tæve mig nede ved åen så jeg mistede lysten til spas selvom der ikke skete det store andet end én af dem fik ødelagt sin trøje :wink:

Link to comment
Share on other sites

HAHA :laugh:

Kid, fik du/I gamet den i går? Der var en flok der gerne ville tæve mig nede ved åen så jeg mistede lysten til spas selvom der ikke skete det store andet end én af dem fik ødelagt sin trøje :wink:

read and weep :tongue:

pænt nedern folk ikke kan finde ud af at opføre sig nogenlunde normalt. :dry: Jeg går ud fra, at du havde en sædvanligt stram polo på, så han ikke kunne flytte rundt på syningerne i din trøje :laugh:

kommer du ud til kosela og ser bold?

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Der står jo bare du har gamet og ét eller anden med en Sofia Scholl, hvad er det for noget?

Man kunne ikke se jeg havde været i klammeri faktisk, jeg skulle faktisk bare rette lidt på slipset så var jeg good to go :wink:

Jeg tror ikke jeg kommer ud til Johnny, der er så langt :cry:

Link to comment
Share on other sites

Der står jo bare du har gamet og ét eller anden med en Sofia Scholl, hvad er det for noget?

Man kunne ikke se jeg havde været i klammeri faktisk, jeg skulle faktisk bare rette lidt på slipset så var jeg good to go :wink:

Okay, men det gik fint i går. :wink:

"Sofia Scholl" er en film, sådan noget gedenknis noget eller hvad det hedder. På tysk.

Heldigt nok du slap så billigt, når nu de var en gruppe. Så er det måske dig, der skal lære jeppe nogle tricks.

Jeg tror ikke jeg kommer ud til Johnny, der er så langt :cry:

Jeg har da længere end dig. Og jeg ved heller ikke, hvordan jeg kommer derud = 2 x :cry:

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share