blanco's log


blanco
 Share

Recommended Posts

Min bedste tid er 1.31 - men ligger typisk på 1.35-1.40 for tiden

Ok, så er du altså kun et sekund fra, at vi kan kalde det god tid :tongue:

1,40 skulle jeg kunne komme ned på, når jeg har prøvet den nogle gange mere, tror jeg, men så begynder det nok også at blive pænt svært, så du bliver nok ikke hentet inden for de kommende år :laugh:

Ranger... jeg har roet den på 1:32 på 500 m med BW på 76 kg.

Arbejd dig stille og roligt ned.

Ninjagrrrl.. De 1:50 er det jeg plejer at køre intervaller på. Min bedste tid pr. 500 meter ud over 10.000 meter er 1:53.4 :wink:

You must practice Daniel San :devil:

Du er jo insane! Tror slet ikke jeg kan ro 10km. inden jeg ville falde om :crazy: - og hvis jeg gjorde ville tiden i hvert fald ikke blive MOL-nævneværdig :tongue:

Kunne heller ikke helt få de 1,50 til at passe, det MÅTTE være lavere, så du skal heller ikke frygte at blive hentet foreløbigt. :wink:

I dag blev det til 1½ times fodbold. Vi spillede kamp mod nogen andre, der tilfældigt også var mødt op på samme anlæg. Min kondition stinker godt nok stadigvæk langt væk. Jeg løber alt for hurtigt træt, og det er smådeprimerende efter de første 10 min. Ellers ser det tekniske fint ud. Bevares ingen Pelé, men jeg kan da godt drible lidt, og er da heller ingen boldspasser. Jeg kan også sprinte de fleste op, og tage nogle gode tacklinger, men konditionen bremser bare det hele. Satser på den bliver bedre hen over sommeren. Det skal mere hyggefodbold, løb (når der kommer perioder, hvor vi ikke får spillet) og roning sørge for.

Så er planen der i det mindste. Nu skal den bare realiseres.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ok, så er du altså kun et sekund fra, at vi kan kalde det god tid :tongue:

1,40 skulle jeg kunne komme ned på, når jeg har prøvet den nogle gange mere, tror jeg, men så begynder det nok også at blive pænt svært, så du bliver nok ikke hentet inden for de kommende år :laugh:

Du er jo insane! Tror slet ikke jeg kan ro 10km. inden jeg ville falde om :crazy: - og hvis jeg gjorde ville tiden i hvert fald ikke blive MOL-nævneværdig :tongue:

Kunne heller ikke helt få de 1,50 til at passe, det MÅTTE være lavere, så du skal heller ikke frygte at blive hentet foreløbigt. :wink:

I dag blev det til 1½ times fodbold. Vi spillede kamp mod nogen andre, der tilfældigt også var mødt op på samme anlæg. Min kondition stinker godt nok stadigvæk langt væk. Jeg løber alt for hurtigt træt, og det er smådeprimerende efter de første 10 min. Ellers ser det tekniske fint ud. Bevares ingen Pelé, men jeg kan da godt drible lidt, og er da heller ingen boldspasser. Jeg kan også sprinte de fleste op, og tage nogle gode tacklinger, men konditionen bremser bare det hele. Satser på den bliver bedre hen over sommeren. Det skal mere hyggefodbold, løb (når der kommer perioder, hvor vi ikke får spillet) og roning sørge for.

Så er planen der i det mindste. Nu skal den bare realiseres.

Hehe... er nu ikke noget som en syngede tackling :laugh:

post-1305-1150575923_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hehe... er nu ikke noget som en syngede tackling :laugh:

Det har du helt ret i :devil:

Sjovt at vi lige var ved at skrive et indlæg i hinandens logs på samme tid. :bigsmile:

Log-update

Jeg skulle have trænet i går, men det blev ikke til noget, da jeg efter en lidt for lang morfar pludselig fik travlt med at komme af sted til en 18-års. Vi var en del stykker, der desuden havde været til eksamen tidligere på dagen, og fejringen af dette kombineret med fri bar skruede det hele op i et lidt højere gear. :bigsmile: I dag vågnede jeg så med tømmermænd fra helvede og en læbe hævet til dobbeltstørrelse med tilhørende lille flænge, der heldigvis ikke var større, end at den lappede sig selv. Huskede så, at jeg ved et uheld havde fået på munden af en stiv tøs med vildt svingende arme og en mobil, en sko eller en eller anden anden genstand i den hånd, der fik nærkontakt med min stakkels overlæbe. :cry::laugh: Hun sagde dog også pænt undskyld...både til mig og den pige, som hun senere bevidst gav en syngende lussing :nonono: Håndboldpiger er syge, syyyyyge :crazy::laugh:

Anyways har været kvæstet hele dagen (jeg må være ved at blive gammel :tongue: ), så valget mellem en tur i staden eller en kort omgang træning for første gang siden i onsdags var ikke ret svært...

Dagens tal:

OL-Squat

4x3x110 kg - sidste tre sæt med bælte

6x90 kg

Chin-Ups

2x5x13 kg

7xkv.

Bænkpres

3x1x100 kg - m. pause

2x12x80 kg - uden pause

+lidt C2 roning. Eksperimenterede lidt med, hvilken teknik, der fungerer mest optimalt, og lavede et enkelt 500m forsøg, som tog hele 1min52,3sek. 0,4sek. langsommere end sidst :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Lidt cardio :blush:

C2 roning

500m - 1min53,5sek

500m - 1min44,8sek - PR med 7,1 sekunder :smile:

500m - 2min01,3sek - der var jeg brændt helt af

Der er en del at arbejde med her ser det ud til, da der åbenbart er en i Olympic, der ror de 500m på 1,29 :crazy:

bagefter fik jeg tjattet lidt til en sandsæk. Fuck det er længe siden sidst, og jeg har da godt nok ingen som helst teknik længere :dry:

Morgenvægt: 92 kg

Link to comment
Share on other sites

En let omgang træning i AAK

OL-Squat

3x80 kg

3x100 kg - med bælte for lige at vænnes til det

1x110 kg - af samme grund med bælte

Bænkpres

6x3x80 kg - bare en let omgang, alle i godkendt stil

Yates Row

2x8x80 kg

Chin-Ups

10xkv.

7xkv.

mave kabel

10x50 kg

Dips

13xkv.

10xkv.

Tror jeg sætter startvægtene på lørdag til Nordland Cup til squat: 125, bænk: 100 og dødløft: 175. Det skal nok blive spændende :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det har du helt ret i :devil:

Sjovt at vi lige var ved at skrive et indlæg i hinandens logs på samme tid. :bigsmile:

Log-update

Jeg skulle have trænet i går, men det blev ikke til noget, da jeg efter en lidt for lang morfar pludselig fik travlt med at komme af sted til en 18-års. Vi var en del stykker, der desuden havde været til eksamen tidligere på dagen, og fejringen af dette kombineret med fri bar skruede det hele op i et lidt højere gear. :bigsmile: I dag vågnede jeg så med tømmermænd fra helvede og en læbe hævet til dobbeltstørrelse med tilhørende lille flænge, der heldigvis ikke var større, end at den lappede sig selv. Huskede så, at jeg ved et uheld havde fået på munden af en stiv tøs med vildt svingende arme og en mobil, en sko eller en eller anden anden genstand i den hånd, der fik nærkontakt med min stakkels overlæbe. :cry::laugh: Hun sagde dog også pænt undskyld...både til mig og den pige, som hun senere bevidst gav en syngende lussing :nonono: Håndboldpiger er syge, syyyyyge :crazy::laugh:

Anyways har været kvæstet hele dagen (jeg må være ved at blive gammel :tongue: ), så valget mellem en tur i staden eller en kort omgang træning for første gang siden i onsdags var ikke ret svært...

Dagens tal:

OL-Squat

4x3x110 kg - sidste tre sæt med bælte

6x90 kg

Chin-Ups

2x5x13 kg

7xkv.

Bænkpres

3x1x100 kg - m. pause

2x12x80 kg - uden pause

+lidt C2 roning. Eksperimenterede lidt med, hvilken teknik, der fungerer mest optimalt, og lavede et enkelt 500m forsøg, som tog hele 1min52,3sek. 0,4sek. langsommere end sidst :sneaky2:

Hahahahahah... Sweeeeet historie fra det virkelige liv :laugh: De kan sku være skøre de pigebørn :4whip:

Lidt cardio :blush:

C2 roning

500m - 1min53,5sek

500m - 1min44,8sek - PR med 7,1 sekunder :smile:

500m - 2min01,3sek - der var jeg brændt helt af

Der er en del at arbejde med her ser det ud til, da der åbenbart er en i Olympic, der ror de 500m på 1,29 :crazy:

bagefter fik jeg tjattet lidt til en sandsæk. Fuck det er længe siden sidst, og jeg har da godt nok ingen som helst teknik længere :dry:

Morgenvægt: 92 kg

Halløj fyrbøder.. Du begynder da at give den C2 en på frakken hva... :superman: Ser da allerede klart bedre ud med dine tider. Start med at få lidt km i kroppen inden du kører alt for hårdt på. Der er en del teknik i skidtet selvom det ikke ser ud til det. Så lær korrekt fra starten, så kommer du til at sparke røv senere :chopper:

Link to comment
Share on other sites

Halløj fyrbøder.. Du begynder da at give den C2 en på frakken hva... :superman: Ser da allerede klart bedre ud med dine tider. Start med at få lidt km i kroppen inden du kører alt for hårdt på. Der er en del teknik i skidtet selvom det ikke ser ud til det. Så lær korrekt fra starten, så kommer du til at sparke røv senere :chopper:

Mange tak :smile:

Men km i kroppen? Er det ikke fint nok, hvis jeg bare tager nogle runder af 500m uden at give den fuld gas og så i stedet fokuserer på teknikken her? :unsure: For jeg vil helst ikke ro i meget længere tid af gangen end de ca. 2min. Så meget cardio-bunny er jeg ikke :blush:

Link to comment
Share on other sites

Mange tak :smile:

Men km i kroppen? Er det ikke fint nok, hvis jeg bare tager nogle runder af 500m uden at give den fuld gas og så i stedet fokuserer på teknikken her? :unsure: For jeg vil helst ikke ro i meget længere tid af gangen end de ca. 2min. Så meget cardio-bunny er jeg ikke :blush:

Ha ha, du kan bare gør ligesom mig - fuck teknik og bare gå efter at rykke C2'eren fra hinanden! :devil: (På den måde er det psyco hårdt, men man får skod tider :blink::laugh: )

Link to comment
Share on other sites

Ha ha, du kan bare gør ligesom mig - fuck teknik og bare gå efter at rykke C2'eren fra hinanden! :devil: (På den måde er det psyco hårdt, men man får skod tider :blink::laugh: )

Haha, det var også det jeg prøvede i starten. Brugte stort set kun ryg og arme, men når man får benene med er det altså lidt federe. Jeg syrede i hvert fald totalt til i benene, så teknikken er da blevet lidt bedre - tiderne er bare stadig skod :laugh:

Link to comment
Share on other sites

ja held og lykke :devil:

hvad regner du med at ende på?

det ved jeg ikke. Det eneste jeg som sådan regner med er mine startvægte (som nok bliver 125-100-175), men jeg håber på omkring 10 kg mere i alle tre. 135 i sq og 110 i bp failede jeg på i mandags. Var tæt på med de 135, men fik lige et par hænder, der hjalp lidt med balancen til sidst. Jeg har vist kun dødløftet to gange siden liga, men for nogle måneder siden trak jeg 190 raw. Der vejede jeg så også 4 kg mere. Hmm, en total på omkring de 430, vil jeg være glad for.

Og tak for held og lykke't :smile:

Hvad regner du selv med?

Link to comment
Share on other sites

Starter ud på 110-120-170

Håber på 125-130 i squat, 125-130 i bænk og 185-190 i dødløft, bliver alt efter hvordan det spiller..

Ok, hvis du får, hvad du håber på, ser det jo rigtigt pænt ud med en total omkring 450. Det er lidt for stor en mundfuld for mig, men ellers kan vi da komme til at ligge ret tæt i sq og dl :smile: ..og ikke et ord om wilks :innocent::blush::laugh:

Held og lykke med det i hvert fald :smile:

Link to comment
Share on other sites

Nordland Cup

raw stævne

Vejede ind på 90,8 kg skind og ben i 100 kg klassen

Squat

125 kg - godkendt 3-0, nemt løft

135 kg - godkendt 3-0, noget tungere men overkommelig nok

145 kg - underkendt 3-0, blev for tung, da jeg skulle af sted fra bunden af. Kunne forstå på flere bagefter, at jeg var gået alt for dybt, så nu skal jeg lære at lave et ordentligt power squat og lade være med at sæte mig på gulvet med vægten, det bliver det svært af

Bænkpres

100 kg - godkendt 3-0

107,5 kg - godkendt 3-0

112,5 kg - godkendt 3-0 - PR, har aldrig løftet 112,5 før, heller ikke touch&go

Synes alle løftene her var fine nok. Ingen af dem var virkelige grindere, så sku nok have gået på 115 i sidste

Dødløft

175 kg - godkendt 3-0

182,5 kg - godkendt 3-0, skulle have været 185, men det er nu ligegyldigt

200 kg - godkendt 3-0 - PR +10 kg, grinder from hell.. stod hev og sled i den i, hvad der føltes som et par sekunder før den overhovedet lettede sig fra jorden. Den sneglede sig så de første centimeter og blev lidt bedre, da den var kommet en smule længere op. Der var ikke til 100g mere

Tak til twig for at diktere vægten :bigsmile:

Total: 447,5 kg - PR med et eller andet godt :cool:

Super tilfreds med resultatet. Godt stævne Nordland fik holdt der, og der var mange flotte løft :smile:

Efter ovenstående opvarmning begyndte den rigtige kamp, hack squatten, hvor det lykkedes bette søren at slide 210 kg op at sine baglår, og overgå de 190 kg jeg selv fik op i denne fremragende basisøvelse, but I'll be BAACK! :wink:

Det var i øvrigt min stævnedebut, og så er det jo dobbelt nice, det spillede

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Du' max lee, i hvert fald når du gør som jeg siger.

PS: Ikke tale grimt om skydebajere, de er så hyggelige.

Var de da bestemt :smile:

Altid lee'

havde aldrig nogensinde troet, at der skulle være til 200 i dødløft i går, eller bare i nærheden

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share