Min logbog


MadsSWIM
 Share

Recommended Posts

Host Host Host Host Host Host Host Hooooooooooooooost

Sådan har jeg nu lydt i snart to uger tilhørende stoppet næse, svingende feber og ondt i hovedet.

Dette må siges at have påvirket træningen i negativ retning :(

Dog har det også holdt Kcal-indtaget nede. (Begrænset hvor meget jeg fik spist igår når jeg nu sov heeeeeele dagen :blink: )

Nu holder jeg juleferie mens min mor og søster er på besøg :)

Så må jeg se hvad vægten siger i starten af jan og tage tingene derfra (har jo et væddemål der skal vindes!)

Mads :swim:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 676
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

:unsure::blink:

Var lige på vægten idag...

118,6 kg! :w00t:

Julen har lige skrællet ca 1 kg af mig på 1½ uge.

Det er jo meget godt! Har heller ikke spist overdrevet meget - mest pga. sygdom.

Mads :swim:

juhuu, selvom det ikke er den fedeste måde at komme af med kiloene på. lidt mynk til din sygeperiode, og tillykkke med tabet :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Mads.

Kanon med din vægt, det er godt gået. Sikker på at du napper præmien i jeres væddemål :)

Hvodden går'ed med spinningen ? Og husk nu at det er bedre at lytte til kroppen & sætte sige/tage lidt belastning af og så vende frygteligt tilbage end at gå død midt i timen ! Det viser bare at du kender din krop & alle har jo mindre gode dage :blink: Der er ingen der kalder dig en :chicken: for det !

Desuden har du (som jeg) en del vægt på dine fusser/ben når du står op & det kan mærkes ! Men der bliver jo mindre og mindre og mindre og mindre af dig & så blir det nemmere og nemmere og nemmere og nemmere :) Det er det der er fedt ved at tabe sig, man kan virkelig mærke at nogle ting bliver nemmere.

Bare sørg for at du ikke kommer til at køre ren af-rul, når du skal have en puster.

Og det er skutte fedt at syre til eller få killer krampe ! :cry: avavavavavav

Godt nytår. :w00t:

CLO

Link to comment
Share on other sites

Wuhuuuuuuu - det tog mig kun 5 min at grave min logbog frem :unsure:

Nå men nu kom årets første træning:

En omgang polo.

Heldigvis var alle de andre også i Jule-ude-af-form så det blev ikke fyret helt igennem

:banana: :banana: kan der gives.

Siden jeg blev rask har jeg leget lidt "jul" med min kost, så jeg er ik helt sikker på at de 118 holder længere. Men nu er jeg igang med fornuftig kost igen så nu rykker jeg snart! :w00t::tongue: (Mr Frys - pas på!)

Mads :swim:

Link to comment
Share on other sites

Så er "juleferien" forbi

Som de skarpe kan se har jeg nu endelig fået fjernet juleavataren.

Det betyder at min forlængede juleferie hermed er forbi. Der skal nu igen tælles Kcal, trænes og skrives log!

Jeg vil ikke bruge årsskiftet til logskifte. Mit lognytår kommer på vægten er stabil under 100 kg og jeg skal sætte mig nye mål.

Mads :swim:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share