Clark Kent


Clark Kent
 Share

Recommended Posts

Yndigt!

Det ser jo ligefrem let ud...

Det var det da også... I øvrigt havde jeg ikke spist eller sovet i 32 timer forud for træningen, og jeg havde umiddelbart inden dette sæt kørt 72 reps med halv kropsvægt i Swiss Ball-bænkpres. Nå ja, jeg havde også bind for øjnene, men det kan man ikke se på videoen :smile: Er det ikke noget i denne stil, man forventes at skrive, når der postes videoer af ens udfoldelser?...

' date=' 8. marts 2011 - 11:18 ' timestamp='1299579518' post='1494738']

Det er for real BB!!1

Det er det i hvert fald. Også selv om jeg ikke har Five-Fingers på!

Link to comment
Share on other sites

StærkFlotteMandsTræning i dag.

Der var næsten tomt i centret, men kort efter salt ankom væltede det ind med idioter. Vi må virkelig få gjort det klart for folk, at man ikke kan forvente at se ham i tights undtagen på helt særlige dage.

Vores apatiske centerleder fik surfet en masse på nettet, og sukkede meget dybt, da jeg tog den sidste halve kop kaffe og rømmede mig... Han kommenterede lidt på mit dødløft, men måtte indrømme, at jeg lagde stangen så stille, at gulvet altså ikke var i fare :laugh:

Dødløft:

5 @ 100

5 @ 140

3 @ 180

8 x 1 @ 215 - mixed grip

4 @ 165

5 x 3 @ 165 - dobbelt overhånd - grebet spillede ret godt i dag!

Hack Squat:

4 x 10 @ 80

Machine Curls:

2 x 12 @ 35

2 x 8 @ 40 - BUM!

Reverse EZ-Curls:

4 x 10 @ 32,5

Stående læg:

12 @ 200

4 x 8 @ 300

Siddende læg:

4 x 12 @ 40

Reverse Pec-Deck

2 x 20 @ 8 plader

One-Arm Rear Laterals:

3 x 10 @ 12

Leg Extensions:

15 @ 84

12 @ 84

Link to comment
Share on other sites

Absurd confuzionz; træning på en onsdag!

Jeg havde ikke haft tid til frokost, så jeg stormede ind i en Fakta, hev ned fra hylderne, kylede nogle mønter i betalingsfætteren og nåede bussen. Jeg kom ud med en banan, en liter ussel kakaomælk og en pakke hundekiks med soltørrede tomater :crazy: Godt man havde sit Pre-Workout-produkt i tasken. Salt stod allerede og flexede i omklædningen, da jeg kom.

Centret var ret tomt i dag, men der kom da et par gamle kendinge hen ad vejen. Arne kom og delte ud af pastiller og anekdoter. Bl.a. fortalte han, at han for 50 år siden havde prøvet nogle sko efter samme princip som Fivefingers. Det var dengang, han sejlede på Japan, som det hedder, Der fik de sådan nogle sko sammen med en kimono, når de gik på horehus. Javel ja.

Klaus kom midt i min tricepstræning, så jeg overvejede kort, om jeg skulle claime power caget og køre shrugs med det samme. Salt har dog godt styr på Klaus' træningsprogram, så han kunne fortælle mig, at onsdag kører Klaus decline-bænkpres på incline-bænken og Seated DB Clean-CurlsTM. Så var jeg rolig igen.

Vi blev desuden enige om, at Careless Whisper er et fantastisk nummer, men at det ikke er så godt at træne til.

Siddende DB skulderpres:

10 @ 31,4

2 x 8 @ 31,4

BO DB rows:

3 x 12 @ 57,5

Side laterals:

10 @ 13,6

6 @ 16,2

10 @ 13,6

10 @ 11

Yates rows:

10 @ 90

2 x 8 @ 110

Kropshævninger:

3 x 8 @ bw

CG bænkpres:

4 x 10 @ 75

EZ fransk pres:

3 x 10 @ 37,5 - den bliver mine trizpz glade for!

Shrugs:

10 @ 130

10 @ 160

6 @ 190

8 @ 190

10 @ 130

Der var ingen, salt, der huskede mig på at køre cable rows; tak for det :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Klaus kom midt i min tricepstræning, så jeg overvejede kort, om jeg skulle claime power caget og køre shrugs med det samme. Salt har dog godt styr på Klaus' træningsprogram, så han kunne fortælle mig, at onsdag kører Klaus decline-bænkpres på incline-bænken og Seated DB Clean-CurlsTM. Så var jeg rolig igen.

Vi blev desuden enige om, at Careless Whisper er et fantastisk nummer, men at det ikke er så godt at træne til.

Der var ingen, salt, der huskede mig på at køre cable rows; tak for det :sneaky2:

Know your enemy!

Careless whisper er et godt fizz nummer. Jeg er dog ret glad for denne version.

Sowy at jeg ikke huskede dig på cable rows. Jeg var confused af din confusionzorz.

Link to comment
Share on other sites

Flere af dem her tak, altså videoer.

Nu er det jo ikke alle mine tricks, som skal ud til den brede og uforstående offentlighed, så jeg kan ikke love noget.

Da jeg er overbevist om, at morgendagens træning kommer til at gå op i hat og briller med NFL-bænk og andet gøgl, kørte jeg det basale i dag. Det skete midt i pensionisternes prime time, hvilket afspejlede sig i gennemsnitsalderen og i det faktum, at de løb tør for engangskrus til kaffe. Der var, ud over pensionisterne, en del temmelig kraftige kvinder til stede, så Rico røg helt op i det røde felt :laugh:

Da jeg gik, kom både Arne og Klaus :unhappy:

Front squat:

6 @ 60

6 @ 80

5 @ 90

3 @ 110

3 @ 120

2 @ 125

3 @ 115

5 @ 105 - Total confuzionz!! Jeg var helt rundt på gulvet!

Skrå DB pres:

10 @ 31,4

5 @ 49,2

2 x 6 @ 49,2

2 x 5 @ 49,2 - første sæt var frygteligt tungt.

Hack Squat:

2 x 10 @ 80

2 x 10 @ 70 - korte pauser.

Bænkpres:

5 x 10 @ 85

Machine curls:

12 @ 35

2 x 8 @ 35 - :crazy: !!! Intet; Intet, siger jeg!...

EZ Reverse Curls:

4 x 10 @ 32,5

Stående læg:

15 @ 200

5 x 8 @ 300

Siddende læg:

4 x 15 @ 40

Incline DB krøl:

3 x 10 @ 12

Link to comment
Share on other sites

BUM! Dagen efter dagen-træning i dag. Week-endens episke affyring er beskrevet mange andre steder, så jeg vil bare sige, at jeg havde det overraskende godt søndag, da jeg måtte stå op ved 11.30-tiden; især i betragtning af at taxa-kvitteringen viser, at jeg prajede den kl. 05.18 og var hjemme 05.31. Desuden var der så mange højdepunkter, at det slet ikke lader sig samle i et indlæg!

Træningen i The Gym havde følgende højdepunkter:

Dødløft: med en lækker styrkeløftstang, så grebet måtte testes!

op til en single med 200 med dobbelt overhånd

op til en single med 180 med trækgreb

Fransk pres:

2 x 10 @ 42 - shit, gennem de sidste 5 reps, følte jeg, at der var en eller anden form for tear på vej :crazy: AV!

Shrugs:

2 x 10 @ 180

12 @ 180 - BUM, sagde det her; BUM!

Diverse gøgl og gejl.

Dagens træning var lidt mærket af week-enden, men jeg gennemførte det planlagte dødløftspas. Salt havde åbenbart tænkt sig at pjække, men følte sig presset af min besked om træning.

Arne dukkede op til noget bænk, og Klaus dukkede op og stod i kø. Desuden stod der lige pludselig en lettere deform kvinde uden noget begreb om intimsfærer midt i det hele; angiveligt havde det krævet en enorm undertrykkelse af sine umiddelbare indfald, for at Rico kunne henvende sig i en nogenlunde pæn tone.

Dødløft:

5 @ 100

5 @ 140

3 @ 180

5 x 1 @ 220

2 x 4 @ 165

4 x 3 @ 165 - erocters on fire!

Bænkpres:

10 @ 50

10 @ 80

3 x 5 @ 110

10 @ 80

8 @ 80 - der var ikke meget sovs her.

Hack squat:

3 x 12 @ 60

Machine curls:

12 @ 35

2 x 10 @ 35

EZ reverse curls:

3 x 10 @ 32,5

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror krafthelvede, at jeg er ved at blive syg; altså syg-syg som i noget influenzaagtigt. Jeg var godt nok noget smadret i hele kroppen, da jeg vågnede i morges, og halsen gjorde møgondt, men jeg gik helt kold til træning, og det er bare fortsat :sneaky2: Det er ikke rimeligt, når jeg også stadigvæk har syfilis i foden!

Træningen gjorde ondt, så jeg brugte det meste af tiden på at diskutere med nogle af de andre. Vi startede med at diskutere fordelingen af to-sprogede børn i dagsinstitutioner, fortsatte til sukkerpolitikken disse steder og forældres udfordringer i forhold hertil, og talte pludselig halalslagtede ænder ctr. kristne ænder, hvad det så end dækker over.Til sidst diskuterede vi frihedsrettigheder generelt og i forhold til institutioners muligheder for at fastsætte regler.

I omklædningen blev Finn og jeg enige om, at det er lidt svanset (hans udtryk), at mænd medbringer deres egen hårtørrer. Finn kunne desuden fortælle lidt om Captain Morgan, som øjensynlig er ret underlig. Ikke desto mindre havde Finn købt en bil af ham.

Kropshævninger:

2 x 6 @ bw, OH

BO DB Rows:

3 x 12 @ 57,5

Siddende DB skulderpres:

3 x 8 @ 31,4

Side laterals:

3 x 10 @ 13,6

Yates Rows:

3 x 10 @ 90

Reverse Pec-Deck:

2 x 20 @ 9 plader

One-arm Rear Laterals:

3 x 10 @ 12

Stående læg:

12 @ 200

3 x 8 @ 300 - så blev den taget, mens jeg talte.

Læg i benpres:

20 @ 160 - så blev den taget, mens osv.

EZ fransk pres:

3 x 10 @ 32,5 - mine trizpz er stadig smadrede efter lørdag.

Jammer og klage.

Link to comment
Share on other sites

Klaus kom midt i min tricepstræning, så jeg overvejede kort, om jeg skulle claime power caget og køre shrugs med det samme. Salt har dog godt styr på Klaus' træningsprogram, så han kunne fortælle mig, at onsdag kører Klaus decline-bænkpres på incline-bænken og Seated DB Clean-CurlsTM. Så var jeg rolig igen.

Lols^^ og i det hele taget lols.

Link to comment
Share on other sites

Tak, tak drengene :smile:

Mit tarmslyng/polio/whatever synes en smule på retur, men jeg var bestemt ikke på toppen i dag. Oven i købet måtte jeg træne alene.

På trods af at vi kun var ti mennesker i centret, da jeg kom, skulle fem af de andre absolut stå i frivægtsafdelingen. Jeg siger ikke, at de var nogle lallende konfirmander uden ide om, hvad de lavede, eller at de gik i vejen, men den ene failede i anden rep med 27,5 kg i bænkpres (jep, 2 x 1,25 skiver og to låse), og to af de andre gik ind i hinanden, så de faldt over hver sin bænk...

Stemningen steg dog gennem træningen, og til sidst, under en pause i mine EZ curls, sad jeg på en bænk lige foran spejlet, mens to af de absolut lækreste (og lovlige!) svømmepiger sammenlignede maveskind i dette; én på hver side af mig :4thumbup: Oven i købet kunne jeg i spejlet se, Klaus faile tredje rep i kamikaze-bænk med 115 kg. Det var et par rare minutter.

Klaus forklarede mig efterfølgende, at han failede, fordi det jo ikke var mandag. Det kunne jeg ikke modsige ham i, men jeg spurgte ikke nærmere ind til det.

Strenght and Conditioning Coach'entm for svømmepigerne forklarede dem, at al fedtet i nakken er brunt fedt, som man ikke kan tabe, men at det jo er fint at lægge stangen på. Derefter overvågede han strengt deres squat, så intet blev gjort korrekt.

Til sagen:

Front squat:

masser af opvarmningssæt med både front og back squat

5 x 5 @ 110 - tungt men let

Siddende leg curls:

2 x 10 @ 93

8 @ 93 - en ældre kvinde pressede mig på pauserne

Skrå DB pres:

3 x 10 @ 34,1

Squat:

2 x 10 @ 90

Bænkpres:

4 x 8 @ 90

Good mornings:

2 x 10 @ 60

2 x 10 @ 70

Machine curls:

12 @ 35

2 x 10 @ 35

8 @ 35

8 @ 40

EZ reverse curls:

4 x 10 @ 32,5

Ryg og skuldre i morgen sammen med salt, med mindre mine mæslinger bryder helt ud i nattens løb.

Link to comment
Share on other sites

Tak, tak drengene :smile:

Mit tarmslyng/polio/whatever synes en smule på retur, men jeg var bestemt ikke på toppen i dag. Oven i købet måtte jeg træne alene.

På trods af at vi kun var ti mennesker i centret, da jeg kom, skulle fem af de andre absolut stå i frivægtsafdelingen. Jeg siger ikke, at de var nogle lallende konfirmander uden ide om, hvad de lavede, eller at de gik i vejen, men den ene failede i anden rep med 27,5 kg i bænkpres (jep, 2 x 1,25 skiver og to låse), og to af de andre gik ind i hinanden, så de faldt over hver sin bænk...

Stemningen steg dog gennem træningen, og til sidst, under en pause i mine EZ curls, sad jeg på en bænk lige foran spejlet, mens to af de absolut lækreste (og lovlige!) svømmepiger sammenlignede maveskind i dette; én på hver side af mig :4thumbup: Oven i købet kunne jeg i spejlet se, Klaus faile tredje rep i kamikaze-bænk med 115 kg. Det var et par rare minutter.

Klaus forklarede mig efterfølgende, at han failede, fordi det jo ikke var mandag. Det kunne jeg ikke modsige ham i, men jeg spurgte ikke nærmere ind til det.

Strenght and Conditioning Coach'entm for svømmepigerne forklarede dem, at al fedtet i nakken er brunt fedt, som man ikke kan tabe, men at det jo er fint at lægge stangen på. Derefter overvågede han strengt deres squat, så intet blev gjort korrekt.

Jeg kan seriøst ikke tåle det der :laugh:

Det må være dyrt at træne hvor I træner, med al den underholdning!

Link to comment
Share on other sites

Oven i købet kunne jeg i spejlet se, Klaus faile tredje rep i kamikaze-bænk med 115 kg. Det var et par rare minutter.

Klaus forklarede mig efterfølgende, at han failede, fordi det jo ikke var mandag. Det kunne jeg ikke modsige ham i, men jeg spurgte ikke nærmere ind til det.

Strenght and Conditioning Coach'entm for svømmepigerne forklarede dem, at al fedtet i nakken er brunt fedt, som man ikke kan tabe, men at det jo er fint at lægge stangen på. Derefter overvågede han strengt deres squat, så intet blev gjort korrekt.

Hahaha! og lols4RL

Link to comment
Share on other sites

Man kan sagtens risikere at gå glip af en masse i Atlas. Salt vil dog også kunne bevidne, at det kan blive for meget med alt den udenomsaktivitet... I dag lavede jeg en rigtig sød manøvre, da stedets største snakketøj pt. henvendte sig med et spørgsmål til os begge: jeg pegede på salt og sagde god træning. Retfærdigvis skal det siges, at min træning jo var slut, men jeg turde nu ikke se salt i øjnene :laugh: Forhåbentlig har han tilgivet mig.

Selv om der var masser af menneskeligt fyld til stede, skete der ikke rigtig noget sjovt.

Kropshævninger:

3 x 6 @ bw, OH

BO DB Rows:

3 x 12 @ 57,5

Siddende DB skulderpres:

10 @ 26,4

3 x 8 @ 31,4

Side Laterals:

8 @ 16,2

6 @ 16,2

3 x 10 @ 13,6

Reverse Pec-deck:

2 x 20 @ 9 plader

Læg i benpres:

25 @ 160

20 @ 160

2 x 15 @ 160

DB Rear Laterals:

3 x 10 @ 12

Stående læg:

3 x 8 @ 300

Yates Rows:

3 x 10 @ 100

Siddende læg:

3 x 12 @ 40

EZ fransk pres:

3 x 8 @ 42,5 - aaav

CG bænkpres:

3 x 10 @ 75

Cable Rows: bredt neutralt greb

15 @ 55

12 @ 55

20 @ 55 + nogle dropset

Link to comment
Share on other sites

OMG OMG OMG, du gætter aldrig hvad der er sket her til aften. Er lige kommet hjem fra et lille party hos en "fitness MILF". Vi er ikke så mange, seks i alt, heraf to fyre. Vi er alle in tha shitnez-biz. Fyrene begynder at snakke lidt om deres job, de er fysser i Krop Danmark. Den ene er fra Brøndby, den anden fra Søborg...

De begynder at snakke om træningscentre, og pludselig sker det som jeg ikke havde set komme, den ene arbejder i Atlas!!! OMG OMG OMG Det giver en lille spjæt i mig, jeg stirrer ham ind i øjnene, men han er i gang med ny samtale, kan ikke få øjenkontakt. Jeg kigger på den anden, og spørger ham om han træner i Atlas, det gør han ikke. Jeg kigger på den første igen, og tænker OMG OMG OMG, han kende min BB webfriends :4jumpy:

PP: "Kender du BB Morten og BB Steffen fra Atlas?? "

K: "Øh ja, det gør jeg faktisk, har lige talt med Steffen i dag. Gør du?"

PP: "Øhhh, nej."

K: " :hmmm: "

PP: "Mmhh, altså, øhhh, kender du Motion-Online?"

K: "Ja, det kender jeg godt."

PP: "Ok, altså, det er fordi de har en log, sååå øhhhh..."

K: " :hmmm: :hmmm: :hmmm: "

PP: "Jamen det er bare fordi jeg har læst så meget om Atlas og deres træning, de har nemlig begge to en log, så jeg har hørt mange gode historier der fra :tongue:

Ha ha ha haaaaaaaaaa haaaaaaaaaa haaaaaaaaaaaaaaaaa :clown2:

Link to comment
Share on other sites

:laugh: Det ved jeg vist godt, hvem er! (i hvert fald hvis han hedder K).

Lukkede I den bare der, eller kommenterede han på vores træning; vi er vist ikke altid helt enige. En af hans kolleger i Atlas komplimenterede for nylig vores træning, selv om han mente, dele af den er "ren galimatias". De har dog nok taget skade af at skulle genoptræne for mange førtidspensionister :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share