Clark Kent


Clark Kent
 Share

Recommended Posts

Planlægningen lider stadig under et sygt barn, men der er blevet tid til træning alligevel

Igår var jeg igen ved kiropraktoren for at få rettet på min ryg; efterfølgende blev der trænet ganske let. Salt styrede huset med hård hånd.

I aftes faldt jeg lidt i nogle drinks osv., og det blev lidt for sent. Dog havde jeg en aftale med min kusine, som også var den, jeg faldt i sammen med, om noget træning og instruktion i Atlas. Det blev en udmærket omgang.

Træning i går:

Front squat:

5 @ 60

5 x 5 @ 90 - intet at mærke i lænden, så det rykkede i mig for at køre tungere.

Skrå DB pres:

10 @ 31,4

10 @ 40,6

2 x 8 @ 40,6

2 x 5 @ 40,6

Decline bænkpres i smith:

2 x 20 @ stang+60

Machine curls:

2 x 12 @ 30

10 @ 30

8 @ 30 - smask; lige i guns!

EZ reverse curls:

3 x 10 @ lidt over 32,5...

8 @ lidt over 32,5

Træning i dag:

BO DB rows:

3 x 10 @ 57,5

Side laterals:

2 x 20 @ 16,2 - partielle

3 x 8 @ 13,6 - fuld ROM

Reverse pec deck:

2 x 20 @ 7 plader

BO one arm laterals:

3 x 10 @ 12

Meadows rows:

3 x 10 @ 50

Skulderpres i smith:

10 @ stang+30

3 x 8 @ stang+60

Shrugs:

10 @ 130

10 @ 160

10 @ 160 - trækgreb for at sikre ømme lats.

Link to comment
Share on other sites

I dag blev der trænet en blanding af FlotmandstræningTM og stærkmandstræning.

Energien var ikke på toppen, for jeg valgte at se begge NFL-kampe i nat. Kombineret med et stadig sygt barn giver det meget lidt søvn. Kaffe, koffeinpiller og HellNo virkede dog ret godt.

Min ryg er tilsyneladende helt afbøssificeret :smile:

Dagens store samtaleemne var Jackass, Dirty Sanchez og The Dudesons. Er det morsomt eller ej. Rico var i mindretal med sit synspunkt, at det ikke er morsomt, men diskussionen døde, da vi andre måtte fortrække fra frivægtene, fordi hans mave stadig ikke kan tåle NO-produkter :crazy:

Salt kørte en kort træning i dag, og det virkede han meget tilfreds med. Gad vide, om der er et nyt bilspil på vej til Playstation, så han forbereder sig på at sjofle træningen igen?

Dødløft:

5 @ 100

5 @ 140

5 @ 170

7 x 1 @ 210

4 x 3 @ 160

2 x 4 @ 160

Skrå DB pres:

2 x 8 @ 31,4

3 x 5 @ 49,2 - bummelum!

Skrå BB pres:

2 x 12 @ 70

2 x 10 @ 70 - der var beklageligvis ikke til en SpoerRangeTM:unhappy:

Squat:

4 x 8 @ 85 - blot for at konstatere, at salts stivhed havde smittet mig.

Machine curls:

12 @ 30

10 @ 30

2 x 8 @ 30 - burn, baby, burn!

Reverse EZ-curls:

2 x 10 @ 32,5

Stående læg:

15 @ 220

3 x 8 @ 280

Link to comment
Share on other sites

Decideret Ryg-ogSkulderMandsTræning i dag i selskab med salt. Det sagde faktisk BUM flere gange (eller, måske var det bare noget, jeg forestillede mig, fordi træningen var så intens).

BO DB rows:

3 x 10 @ 57,5

Side laterals:

2 x 20 @ 16,2 - partielle

3 x 8 @ 13,6 - fuld ROM

Reverse pec-deck:

2 x 20 @ 7 plader

BO one arm laterals:

3 x 10 @ 12

Skulderpres i smith:

3 x 8 @ stang+60

Meadows rows:

3 x 10 @ 50

Overhead rope triceps extensions (?...):

12 @ 30

2 x 12 @ 35

Cable rows:

12 @ 55 - UH

2 x 12 @ 55 - bred OH

One arm cable pushdowns:

10 @ 4 plader

8 @ 4 plader

Nu må jeg så tage en kort træning i morgen, for Terence Trent D'Arby-musikken gjorde mig så ked af det, at jeg glemte at køre shrugs :unhappy:

Salt skal heldigvis træne yoke i morgen, så han er sikkert i rigtig godt humør.

Link to comment
Share on other sites

Kort hyggetræning i dag med god tid til kaffen. Vi fik også bagtalt svømmerne og de idioter, der ligger i vejen på gulvet deroppe.

Shrugs:

10 @ 60

10 @ 100

10 @ 130

4 x 10 @ 160 - bag ryggen

Machine curls:

3 x 12 @ 30

2 x 8 @ 35 - BUM!

Reverse EZ-curls:

4 x 10 @ 32,5

Stående læg:

15 @ 200

3 x 8 @ 280

Link to comment
Share on other sites

Teamede op med salt i dag til en gang benbøjningstræning, som dog, mener vi, rettelig bør benævnes benstræk, da fokus jo ikke er på den excentriske fase, hvor benet bøjes, men på den koncentriske, hvor benet strækkes. Dette som følge af, at vi vil anse det som et fail, hvis den koncentriske fase ikke gennemføres, uagtet en eventuel efterfølgende påstand om at man i virkeligheden kun var interesseret i den excentriske fase. Som Djævlens advokat fremførte jeg, at visse andre personer jo er meget glade for netop excentrisk træning, hvor en makker så kan assistere i den koncentriske (og altså, for disse personer, mindre vigtige) fase. Vi konkluderede, at vi ikke hører til denne personkreds, og at excentrisk træning i øvrigt er idioti. Altså: benstræk.

Der var god plads, og selv om der var et par svømmere, behøvede vi ikke en gang tag teame power caget. Man ved dog aldrig, hvornår Klaus pludselig kommer stormende, og i så fald går det hele meget stærkt. Derfor er det rart at være mindst to. Desuden tror jeg, Jalle lurede lidt på at curle i caget, men jeg er ikke sikker på, han vil gøre det, mens vi er i nærheden.

Apropos svømmerne, så fik vi et sjældent og uhørt heldigt indblik i deres træning, da en af dem tabte sit program på gulvet. Jeg fik listet det sirligt foldede A4-papir op, og nåede at læse de indledende, og umiddelbart væsentligste, ord: "Vigtigst: God teknik og MAKSIMAL VÆGT".

Det havde jeg sgu' ikke lige gennemskuet ved at kigge på deres træning!...

Benstræk med stangen placeret foran halsen aka. "Front Squat":

6 @ 60

8 @ 70

8 @ 90

2 x 8 @ 100

6 @ 105

8 @ 90

Siddende leg curls:

3 x 8 @ 93

Skrå DB pres:

8 @ 31,4

3 x 8 @ 40,6

Stivbenet dødløft:

4 x 15 @ 100 - cardio :crazy:

Skrå BB pres:

4 x 10 @ 70

I morgen skal jeg træne igen. Sammen med salt. Det bliver, også, rart, for jeg skal træne Yoke. Og måske guns! Kun måske, altså.

Link to comment
Share on other sites

Rigtig fin træning i dag. Der var godt med sovs i de relevante muskler!

Salt var også i stødet, og glædede sig atter over centrets mangfoldige persongalleri :smile:

Kropshævninger:

3 x 5 @ bw, OH

BO DB rows:

2 x 15 @ 57,5

Side laterals:

2 x 25 @ 16,2 - partielle

3 x 8 @ 13,6 - fuld ROM

2 x 10 @ 8,6 - fuld ROM

Reverse pec deck:

2 x 20 @ 7 plader

BO one arm laterals:

3 x 12 @ 10

Skulderpres i smith:

8 @ stang+60

10 @ stang+60 - bum!

8 @ stang+60

Meadows rows:

3 x 12 @ 50

Shrugs:

12 @ 130

3 x 12 @ 160 - bum!

Machine curls:

2 x 12 @ 30

10 @ 30

Cable rows, bred OH og vinklet stang for ægstræm lang ROM:

3 x 12 @ 55

Link to comment
Share on other sites

Overraskende nok en rigtig fin træning i dag. Salt var desværre forhindret til rigtig BB-tid, men jeg teamede op med Rico til seriøs afbrænding af bizps!

Jeg sov 12 timer i nat, for weekenden var helt åndssvag. Lørdag aften tog jeg i byen med min storebror og min kusine, og kom først hjem midt i ungernes morgenmad søndag... Så tog jeg også en skål havregrød og et bad, og så startede dagen. Efter en hyggelig dag med familiebesøg fra Jylland og en vis håndboldkamp gik jeg dødskold i min 38. vågne time, men vågnede frisk som en fisk.

I øvrigt har jeg tænkt på, at jeg ikke havde skyggen af tømmermænd, så måske er det bare bedst at holde sig kørende?

Dødløft:

5 @ 100

5 @ 140

3 @ 180

8 x 1 @ 210 - de var noget tunge i starten

3 x 3 @ 160

3 x 4 @ 160

Skrå DB pres:

10 @ ca. 28

8 @ 34,1

4 x 5 @ 49,2 - bummelum!

Decline bænkpres i smith:

25 @ stang+60

2 x 20 @ stang+60

Skrå BB pres:

2 x 8 @ 80

2 x 6 @ 80

Machine curls:

You go - I go-stil med Rico

15 @ 30

12 @ 30

12 @ 30 - med forced fra Rico

15 @ 20 - totalt afbrændte biceps!

EZ reverse curls:

2 x 15 @ 22,5

12 @ 22,5

21'er: med 17,5 - der var ikke til mere :w00t:

Ren discotræning efter dødløften, men kors hvor var mine arme pumpede!

I morgen skal jeg træne rigtig; der skal nemlig trænes yoke sammen med salt.

Link to comment
Share on other sites

Du har ikke drukket nok :cool: (morgenmaden har nok også hjulpet lidt)

Altid ude med den nemme løsning, hva'? :laugh:

Fin træning i dag i selskab med mange af de sædvanlige aber. Salt var usmidigheden selv, men til gengæld vejede han meget...

BO DB rows:

2 x 15 @ 57,5

Side laterals:

2 x 25 @ 16,2 - partielle

3 x 8 @ 13,6 - fuld ROM

2 x 10 @ 10

Reverse pec-deck:

2 x 20 @ 7 plader

Skulderpres i smith:

2 x 10 @ stang+60

2 x 10 @ stang+50

BO one arm laterals:

3 x 10 @ 12

Meadows rows:

3 x 10 @ 50

Cable triceps extensions:

3 x 12 @ 35

Cable rows:

3 x 12 @ 55 - bredt neutralt greb

One arm pushdowns:

3 x 10 @ 10

Der var også lidt kropshævninger til opvarmning og et enkelt sæt på salts meget fine opstilling til chest supported DB rows; det fungerede udmærket.

Power caget blev snuppet af to krudtugler, så jeg satser på en kort tur i morgen for at køre shrugs, læg og bizpz.

Link to comment
Share on other sites

Min perifere tilknytning til arbejdsmarkedet kom i vejen for min planlagte korte træning i dag. Derfor måtte jeg i al hast slå til, da der bød sig en mulighed for at træne 20 minutters sidst på eftermiddagen.

Der var fyldt med mennesker, og til min store glæde var Klaus også i huset. Som salt også bemærkede, var han i en ny (gammel) t-shirt. Arne og nogle af de andre havde åbenbart punket ham for hans curls, så Klaus satte tingene på plads ved at curle 40,6'erne! Han får nogle solide blå mærker på skuldrene; det så dælme farligt ud! Senere lavede han nogle eksplosive dødløft-til-power shrugs med 55'erne! Jo jo, han er vist i fin form.

Shrugs:

10 @ 130

3 x 10 @ 160

Machine curls:

2 x 12 @ 30

2 x 8 @ 30

Reverse EZ-curls:

3 x 10 @ 27,5

Abductormaskinen stod stadig og røg, så jeg må lige have misset salt. Han ville ellers have sat pris på mine semitights.

Link to comment
Share on other sites

PRINT> tak, tak. Men der er nu ikke kørt military press længe :smile:

salt> lad nu være med at være så detaljefokuseret, når der er nogen, der roser mig i min log!

heffe> Klaus har i givet fald sadellæder overalt; også mellem ørerne, så du skal ikke ønske dig at bytte med ham...

Udmærket træning i dag. Jeg var bange for. at jeg havde pådraget mig endnu en legerelateret skade, men det er vist ikke noget alvorligt. Salt havde meget lidt sovs i skuldrene i dag, ja nærmest kun en form for sauce.

Squat:

6 @ 60

8 @ 80

5 x 8 @ 100

Siddende leg curls:

3 x 10 @ 93

Skrå DB pres:

SpøerRangeTM med 31,4 - 'nuff said!

Stivbenet dødløft:

3 x 12 @ 105

Skrå bænkpres:

3 x 8 @ 70

Benpres:

3 x 10 @ 200

Triceps rope extensions:

3 x 12 @ 35

I morgen står den på ryg, skuldre, yoke og måske bizpz :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Herre Jemini, en gang BB der blev udøvet i dag!

Salt forsøgte at provokere personalet med tunge dødløft, men han skal øve sig meget mere i at smide den, for det larmede næsten ikke. Når man kan lægge den så stille, er det ikke tungt nok. EOD!

Kropshævninger, OH:

10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1 @ bw

Side laterals:

2 x 30 @ 16,2 - partielle

3 x 8 @13,6 - fuld ROM

2 x 10 @ 10

BO DB rows:

3 x 12 @ 57,5

Reverse pec-deck:

2 x 20 @ 7 plader

Yates rows:

8 @ 80

6 @ 100

6 @ 110

BO one arm laterals:

3 x 10 @ 12

2 x 10 @ 10

Skulderpres i smith:

3 x 10 @ stang+60

2 x 8 @ stang+60

Cable rows, UH:

3 x 12 @ 55

Stående læg:

15 @ 200

5 x 8 @ 280

Machine curls:

2 x 12 @ 30

10 @ 30

8 @ 30 - bum!

Reverse EZ-curls:

3 x 10 @ 27,5

Shrugs:

3 x 10 @ 130

Svømmehallens omklædning var næsten helt fri for frastødende og/eller irriterende personer. Det var en dejlig dag :smile:

Link to comment
Share on other sites

Post-Super Bowl-træning i dag, dvs. med meget lidt søvn i kroppen, men til gengæld masser af kcal fra slik og chokolade (som dog i min verden nærmest er en fødevare).

Salt var endnu mere medtaget end jeg, og det gav jo lige mig et ekstra boost. Der blev ganget op på HellNO-indtaget, og så kom der et hæderligt pas ud af det.

Dødløft:

5 @ 100

5 @ 140

3 @ 170

5 x 1 @ 215 - de rev helt vildt i mavemusklerne!

2 x 3 @ 160

4 x 4 @ 160

Skrå DB pres:

8 @ 31,4

4 x 5 @ 49,2 - bedre end jeg havde turdet håbe på! :superman:

Squat:

For lige at mærke, om der var et generelt problem med core-styrken i dag; det var der, for i første sæt faldt jeg helt sammen forover...

10 @ 90

2 x 8 @ 90

Skrå BB pres:

2 x 8 @ 80

Link to comment
Share on other sites

Du må have gang i noget frontsquat igen, så du kan blive stærk i kernen og jeg har en, jeg kan stræbe efter at slå :superman:

Tjek. Jeg har set i din log, at du PR'er den i front squat, så jeg må lige stramme op!

Træning i Atlas i dag. Salt blev så ked af, at Klaus brændte ham af på deres træningsaftale, at han gik hjem.

Jeg havde lige før træningen spist en stor æggekage og en halv brunch, så det var lidt tungt at komme i gang, men til sidst var jeg flyvende.

BO DB rows:

3 x 12 @ 57,5

DeltsBlastertm:

Tre runder med Seated Plate Raises, Lateral Raises og Seated DB Clean and Press:

2 x 10 @ 15,10,10

8 @ 15, 10, 10 - føj, hvor syrede det til sidst :crazy:

Yates rows:

4 x 10 @ 80 - med squeeeeeze i toppen

Lateral raises:

2 x 8 @ 13,6 - for at klemme mere ud af delts

Reverse pec deck:

2 x 20 @ 7 plader

Cable rows:

3 x 12 @ 55 - bredt neutralt greb og mere squeeze

Stående læg:

20 @ 180

5 x 8 @ 280

BO one arm laterals:

3 x 10 @ 10 - udsolgt

Machine curls:

3 x 12 @ 30

supersæt med

Behind the head Cable triceps extensions (!):

3 x 12 @ 35

One arm push-downs:

3 x 10 2 3 plader

Reverse grip EZ-curls:

3 x 10 @ 27,5

Det var dælme ret BB, synes jeg selv!

EDIT: shrugs, for hulen! Jeg kørte da også shrugs: 10 @ 130 og 2 x 10 @ 160

Edited by Clark Kent
Link to comment
Share on other sites

Helt uden for al planlægning tog jeg en lynhurtig tur i Atlas i dag. Jeg trængte i den grad til at få afløb for min irritation over idioter i almindelighed og offentligt ansatte idioter i særdeleshed.

Jeg mødte salt i døren, og det var heldigt nok, for de gamle fyre i saunaen havde allerede spurgt efter ham.

Bænkpres:

10 @ 60

10 80

2 x 8 @ 90

5 x 5 @ 100

supersættet med begge baglårsøvelser

Siddende leg curls:

4 x 8 @ 93

Stivbenet dødløft:

3 x 10 @ 120

Link to comment
Share on other sites

Fin StærkmandsTræning i dag.

Salt og jeg nærmer os kraftigt 100 kg's kropsvægt i gennemsnit!

Squat og front squat med samme vægt (squat / front squat):

6 / 6 @ 60

6 / 6 @ 80

6 / 6 @ 100

3 / 3 @ 120

3 / 3 @ 120

1 / 2 @ 130 - de to reps i fronten er til heffe :smile:

0 / 5 @ 80

0 / 5 @ 100

Skrå DB pres:

4 x 8 @ 40,6

Benpres:

3 x 10 @ 200

Læg i benpres:

20 @ 160

3 x 15 @ 160

Machine curls:

12 @ 30

3 x 8 @ 35

Reverse EZ-curls:

3 x 10 @ 32,5

Siddende læg:

3 x 15 @ 40

I svømmehallens bad var der en skoleklasse og der i blandt en ret chubby knægt med ca. en god D-skål. En gusten halvgammel fyr, som kom fra svømmehallen, gav ham lige et klask på patterne og en bemærkning om, at han var tyk, da han passerede knægten :crazy: Hvad fanden sker der?! Deres lærer var ikke i badet på det tidspunkt, men jeg gik hen til ham, da han kom. Da havde knægten allerede fortalt det, så læreren gik ind i saunaen for at tage en snak med manden...

En af de sædvanlige klamme mænd benyttede drengenes tilstedeværelse til at lave en dobbelt Captain Morgan inde i badet :crazy: :crazy: For pokker, der er nogle ækle typer ind i mellem!

Edited by Clark Kent
Link to comment
Share on other sites

Dobbelt Captain Morgan - er det noget med at blotte visse dele? Jeg er ikke helt med?

Jeg kunne i øvrigt godt mærke en forstyrrelse i kraften i dag. Det må have været din toer i fronten :superman:

P.S. Må man grynte og grrr'e i Atlas? Det er svært at afgøre hvor hardcore stedet er ud fra hjemmesiden. Jeg tænkte også på, om man skulle stille en fællestræning an en dag. Jeg synes det ville være stenet aldrig at hilse på i hvert fald :smile:

Edited by heffehurtig
Link to comment
Share on other sites

Dobbelt Captain Morgan - er det noget med at blotte visse dele? Jeg er ikke helt med?

Jeg kunne i øvrigt godt mærke en forstyrrelse i kraften i dag. Det må have været din toer i fronten :superman:

Ved en Captain Morgan indtager du ca. samme stilling med benene, som figuren på flasken; og i et omklædningsrum er folk ofte nøgne, såeh... Og man har jo to ben, og dermed to sider af løgposen, der skal tørres - deraf det dobbelte. Især en bestemt mand, og det er så den omtalte, er MEGET omhyggelig med at tørre skridtet i denne stilling. For nylig kunne jeg ved ubehageligt nært selvsyn konstatere, at han tilsyneladende også er nødt til at smøre sig grundigt med noget salve :unhappy: Det hænger nok sammen med den megen gnubben med håndklæde osv. i området.

Det var i øvrigt slet ikke meningen, at jeg ville have en toer, men så valgte Ipod'en at sende Ace of Spades i ørerne på mig, og så røg den bare op igen :smile:

Link to comment
Share on other sites

I svømmehallens bad var der en skoleklasse og der i blandt en ret chubby knægt med ca. en god D-skål. En gusten halvgammel fyr, som kom fra svømmehallen, gav ham lige et klask på patterne og en bemærkning om, at han var tyk, da han passerede knægten :crazy: Hvad fanden sker der?! Deres lærer var ikke i badet på det tidspunkt, men jeg gik hen til ham, da han kom. Da havde knægten allerede fortalt det, så læreren gik ind i saunaen for at tage en snak med manden...

En af de sædvanlige klamme mænd benyttede drengenes tilstedeværelse til at lave en dobbelt Captain Morgan inde i badet :crazy: :crazy: For pokker, der er nogle ækle typer ind i mellem!

Gladsaxe svømmehal har længe haft de problemer med mænd og drenge. Det er en af de største grunde til omklædningen blev bygget om for et par år siden. Så vidt jeg husker var der på et tidspunkt også kameraovervågning på visse steder i omklædningen.

fuck

fap fap fap

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share