Clark Kent


Clark Kent
 Share

Recommended Posts

Drenge, drenge... Nu må vi lige tage det roligt og huske, at staklerne jo nok aldrig har fået den opmærksomhed og kærlighed fra deres forældre, som vi har fået fra vores forældre. Næste gang jeg ser Kaptajnen eller tit-slapperen, spørger jeg, om ikke de vil starte en terapigruppe om emnet. Og når de så har sagt ja, og dermed indrømmet deres afskyelige og forkvaklede tendenser, er der åben jagt!

Faktisk får jeg lige en god ide, som hænger sammen med en oplevelse i centret i dag. Jeg trænede tidligt blandt de gamle nokkefår, men pludselig var der to Bandidosrockere i huset med Bandidos-t-shirts og flotte, og helt sikkert unikke, tatoveringer. Den enes t-shirt bar bl.a. en tribute til en åbenbart afdød ven (en "Bandido") og så teksten "1%".

Taxa-Bo og jeg diskuterede lidt, hvad der mon var med den ene procent, og til sidst spurgte jeg Bandidoen. Det er så en hemmelighed *host*google*host*, men fidusen er, at jeg var forholdsvis tryg ved at tiltale ham, da han havde sin søn på ca. 6 år med. Men hvis man nu kunne få de gamle svin til at være uterlige over for sådan en rocker-søn, ja såeh... Bare en tanke.

Han var i øvrigt rimelig flink, så jeg var lige ved at spørge, om han troede på alt det der med social arv, men så var der en førtidspensionist, der var ved at hugge power caget, så det løb ud i sandet.

På vej videre så jeg salt kæmpe sig ved gennem elementernes rasen, men han var ren Bjarne på Hautacam, så han så ikke noget.

Kropshævninger:

lidt blandet med OH og NG

BO DB rows:

3 x 12 @ 57,5

Side laterals:

3 x 8 @ 13,6

Træk-død stående på skive:

8 @ 90

3 x 6 @ 110

Yates rows:

3 x 8 @ 90

Reverse pec-deck:

2 x 20 @ 7 plader

Shrugs:

3 x 10 @ 140

BO one arm rear laterals:

3 x 10 @ 12

Cable triceps extensions:

12 @ 35

2 x 10 @ 40

Skulderhalløj:

3 runder af 8 front plate raises med 15, 8 lateral raises med 10 og 8 DB clean and press'es med 10

EDIT:

Cable rows med håndtag og kæder:

3 x 10 @ 60

Edited by Clark Kent
Link to comment
Share on other sites

heffe> jeg håber, du valgte at bruge en konsulent udefra frem for at rekruttere internt til den slags opgaver; det er vist det bedste, har jeg hørt...

Fin træning i dag. Der var overskud i de planlagte øvelser og så lidt løst, som også gik OK.

Salt vejede sig i dag, men jeg må vist ikke skrive, hvad vægten sagde. Han havde dog ikke tabt sig.

Dødløft:

opvarmning

6 x 1 @ 215

1 x 3 @ 160

5 x 4 @ 160

Skrå DB pres:

10 @ 31,4

5 x 5 @ 49,2

Hack squat:

5 x 8 @ 70

Bænkpres:

4 x 8 @ 90

Stående læg:

10 @ 230

2 x 10 @ 280

Machine curls:

12 @ 35

10 @ 35

2 x 8 @ 35

Link to comment
Share on other sites

BBmandstræning i Atlas i dag med mange af de sædvanlige hoveder. Salt var Jack3d op og ganske kæk. Min træning led temmelig meget under, at jeg havde glemt en rigtig træningstrøje og derfor måtte træne i en bomulds-t-shirt :crazy:

BO DB rows:

3 x 12 @ 57,5

Side laterals:

10 @ 8,6

3 x 8 @ 13,6

Yates rows:

3 x 10 @ 90

6 @ 110

Reverse pec-deck:

2 x 20 @ 8 plader

Cybex Dual Axis Row:

10 @ 150 lbs

2 x 10 @ 170 lbs - hm, muligvis vil vi tage denne maskine til nåde

Cybex Dual Axis Rear Delt:

3 x 10 @ 110 lbs

Kropshævninger:

6 x 5 @ bw, OH

BO one arm rear laterals:

3 x 10 @ 12

Skulderhalløj:

3 runder á 8 gentagelser med: front plate raises, 15; side laterals, 6; DB clean and press, 6

Shrugs:

10 @ 130

2 x 8 @ 160 - dobbelt overhånd uden straps

Triceps Extensions, Cable:

3 x 12 @ 40

CG bænkpres:

3 x 10 @ 70

Full Contact Twists:

3 x 16 @ 10

Link to comment
Share on other sites

salt> slet ikke utænkeligt! Jeg savner kassettebåndoptageren og det bånd, hvor en af mine venner havde indspillet det originale nummer på samtlige 90 minutter :smile:

Rigtig fin træning i dag, selv om jeg måtte lidt tidligt af sted. Jeg havde nemlig en fræk aftale med KennethJ om at hente en 32 kg's kettlebell inden middag. Den har allerede givet mig den første stærkt funktionelle træning på cyklen hjem, hvor den stod på barnesædet! Så vidt jeg husker, havde salt DOMS i underarmene i tre måneder efter at have klamret sig til cykelstyret i en smule sne, så nu må jeg se... Min foreløbigt eneste plan med den er, at køre nogle swings i haven; helst når grundejerforeningens ærgerlige mandslingeløbehold står og tripper på fællesarealet få meter væk i deres pastelfarvede 80'er-løbedragter :smile: Det skulle dog også gerne give mig lidt cardiotræning.

Salt kørte tungt bænkpres, dvs. omkring bw+5 kg; BB!1!!

Leg curls:

5 x 8 @ 93

Front squat:

5 @ 60

5 @ 90

3 @ 110

3 @ 120

2 x 3 @ 130

3 @ 110

Skrå DB pres:

3 x 10 @ "34,2" - som nok nærmere er 33 kg efter vores kontrolmålinger :sneaky2: Fuck Casall.

Squat:

2 x 8 @ 90 - så kaldte naturen, og salt lavede en sniger på power caget...

Bænkpres:

5 x 5 @ 100

1 @ 110

1 @ 120 - det suverænt tungeste nogen i centret havde på i dag :superman:

Stivbenet dødløft:

3 x 10 @ 125

Machine curls:

2 x 12 @ 35

2 x 7 @ 35

Reverse EZ-curls:

4 x 10 @ 27,5

Stående læg:

15 @ 200

4 x 8 @ 280

Hack squat:

2 x 12 @ 60 - jeg må simpelthen køre den noget mere.

Link to comment
Share on other sites

:wacko:

Den kommer vidst til at samle støv :laugh:

Noget siger mig, at jeg burde føle mig stødt... :hmmm:

Dog vælger jeg at forstå det sådan, at du mener, jeg lynhurtigt vil have brug for en tungere 'bell (jep, got the lingo right!) for at blive udfordret. Så tak skal du have! Men så kan jeg jo altid bruge den til noget high rep Turkish Get-up eller lign.

I øvrigt kørte jeg da også siddende læg i dag: 4 x 15 @ 40

Link to comment
Share on other sites

Noget siger mig, at jeg burde føle mig stødt... :hmmm:

Dog vælger jeg at forstå det sådan, at du mener, jeg lynhurtigt vil have brug for en tungere 'bell (jep, got the lingo right!) for at blive udfordret. Så tak skal du have! Men så kan jeg jo altid bruge den til noget high rep Turkish Get-up eller lign.

I øvrigt kørte jeg da også siddende læg i dag: 4 x 15 @ 40

NO need! :smile:

1) Jeg mindes ikke at have set ordet cardio i din log, ihvertfald ikke den sidste tid...

2) Du nævner det selv, du bliver for stærk og får brug for en større.

Link to comment
Share on other sites

heffe> Jo jo, de har aldrig været langt væk men med øget kropsvægt følger også øget ansvar for at løfte tungt, så der er ingen vej uden om!

321> Det er nok fordi, jeg er vant til at blive behandlet dårligt, at jeg er på vagt... Nu bliver det jo heller ikke cardio, som i det du præsterer, men mere sådan "puha, det var hårde 5 minutter. Nu skal jeg vist lige sidde ned" :laugh:

Fin træning i dag; især indtil min småbrandert fortog sig. Der var lige noget rødvin, der skulle vurderes og præsenteres i formiddags, så jeg nynnede hele vejen til træning.

Salt og Rico var også i huset, så der var masser af interessant samtale, tunge løft og dårlig mave... Til stede var desuden verdens mest smalskuldrede dreng, Arne og til sidst Klaus (foruden en masse uinteressante mennesker).

Salt fik i den grad Klaus op i det røde felt, da Klaus åbenbart havde ventet på, at jeg blev færdig i power caget. Jeg overlod det dog uvidende til salt. Klaus kom stormende og udbrød "Kører I endnu?!", hvortil jeg måtte svare, at salt lige var gået i gang. Det fik Klaus til at gå amok i cable cross'en med sprællemænd og flyes til armhulerne (tænk: "Do the chicken!"). Arne morede sig storartet!

Kropshævninger:

3 x 6 @ bw, OH

BO DB rows:

2 x 15 @ 57,5

Side laterals:

10 @ 6

3 x 8 @ 13,6

Yates rows:

3 x 10 @ 90

Reverse pec-deck:

2 x 20 @ 8 plader

Cybex Dual Axis Rows:

2 x 10 @ 190 lbs

2 x 10 @ 170 lbs

One-arm Rear laterals:

3 x 10 @ 12

Skulderpres i smith:

10 @ stang+30

3 x 6 @ stang+70 - bum bum

Cable rows:

3 x 12 @ 55 - bredt neutralt greb

Triceps extensions, cable:

2 x 12 @ 40

Shrugs:

10 @ 130

2 x 10 @ 160

CG bænkpres:

3 x 10 @ 70

Link to comment
Share on other sites

' date='19. februar 2011 - 19:15 ' timestamp='1298139354' post='1490347']

Jeg elsker stadig din log fordi:

1) den er fyldt med stærkmandstræning

2) den er fyldt med flotmandstræning

3) der er masser af stranth

4) jeg får lyst til at blive medlem i Atlas og møde Klaus

5) du bruger Armadas gamle avatar :wub:

Tak for det! Og velkommen i den. Jeg tror faktisk ikke, at der tidligere er blevet skrevet i den af en kvinde; mærkeligt nok med al den flotmandstræning, men der må være for få billeder... Ellers har denne log nemlig det, der skal til! Mht. avataren så har jeg endda fået den af Armada i sin tid :cool: (ja, det er nok i øvrigt ikke alle, der synes, at det er sejt :laugh:...).

Fin omgang i dag. Salt bænkede det hele sønder og sammen, Rico delte ud af slanketips, Arne kørte bænk (!), og Klaus sad storskumlende på Seated Calf-raise-maskinen og afventede, at et bænkpresrack blev ledigt. Faktisk lignede han én, der var ved at brænde sammen af indestængt vrede. Han har, og det skal siges, heller ikke været heldig med timingen på det sidste. Oven i købet er mange af de faste hoveder begyndt at drille ham ved at sige, at de står i kø til dette og hint. Det, tror jeg, ikke er klogt, så det afholder jeg mig fra!

Jeg var noget ramt i glutes og hams efter at have kørt swings i weekenden med min fine nye kettlebell. Derfor har jeg i dag købt en endnu større 'bell, så jeg kan blive endnu mere øm. Funktionelt og ikke mindst BB!1!!!

Dødløft:

5 @ 100

5 @ 140

3 @ 170

6 x 1 @ 215 - jeg håber sgu', min tålmodighed bliver belønnet. Ellers skulle fanden stå i at køre så lette singles!...

6 x 4 @ 160

Skrå DB pres:

10 @ 31,4

2 x 6 @ 49,2 - bum bum!

2 x 5 @ 49,2

Hack squat:

3 x 12 @ 60 - den går stygt meget i låret.

Bænkpres:

12 @ 80

3 x 10 @ 80

Machine curls:

12 @ 35

8 @ 35

7 @ 35

6 @ 35 - jeg fandt vist den rette bane i dag, for av for s.....

Reverse EZ-curls:

3 x 10 @ 27,5 - enkelte sæt synkront med salts EZ-curls :4thumbup: BBonding!

Stående læg:

3 x 10 @ 230

I morgen: ryg, skulder og triceps. Desuden satser jeg på, at alt skal times mht. mad osv., for jeg synes, mit HellNO smager afskyeligt, og at kaffen i Atlas er dalet i kvalitet, så jeg vil ikke, som jeg ellers altid er, være 100% afhængig af disse stimulanser. Kun i morgen dog!

Link to comment
Share on other sites

BUM, sagde det flere gange under dagens træning. BUM! Salt lokkede til shrugs så tunge, at Team Krudtuglerne flygtede op på løbebåndene og sendte skræmte blikke i vores retning!

Kropshævninger:

10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1 @ bw - meget indviklet, da de lige antal reps blev kørt med neutralt greb, og de ulige med overhåndsgreb. Så var hjernen lige vækket!

BO DB rows:

3 x 12 @ 57,5

Side laterals:

10 @ 6

4 x 8 @ 13,6

Reverse pec-deck:

2 x 20 @ 8 plader

DB skulderpres:

3 x 10 @ ca. 25

One-arm Rear laterals:

3 x 10 @ 12

Yates rows:

3 x 10 @ 90

Shrugs:

10 @ 120

10 @ 160

10 @ 170

10 @ 180

6 @ 190 - arrrrgh, jeg havde kørt mig helt ud på 180'erne i troen på, at vi stoppede der, men salt ville det anderledes. Majet BB!1!!

Cable rows:

3 x 12 @ 55 - bredt neutralt greb og til under navlen; meget strikte.

CG bænkpres:

3 x 10 @ 70

Cable triceps extensions:

2 x 12 @ 40

Musikken var som sædvanlig urimeligt uegnet til træning.

Link to comment
Share on other sites

BUM, sagde det flere gange under dagens træning. BUM! Salt lokkede til shrugs så tunge, at Team Krudtuglerne flygtede op på løbebåndene og sendte skræmte blikke i vores retning!

Nu når du siger det, så lagde jeg godt mærke til det. lolz. Jeg tror i øvrigt at de er begyndt at juice den igen. Jeg tror at det er sådan specielt juice der ikke går i benene.

Edited by salt
Link to comment
Share on other sites

Nu når du siger det, så lagde jeg godt mærke til det. lolz. Jeg tror i øvrigt at de er begyndt at juice den igen. Jeg tror at det er sådan specielt juice der ikke går i benene.

Det er sådan, det går, hvis man ikke køber noget ordentligt!

I dag er der hele to træningspas at logge.

I går blev der, på grund af godt forarbejde, uventet mulighed for at træne. Salt havde så meget sovs i patten, at han kunne forsyne en konfirmationsfest i Vestjylland og stadig bænke mere end den gennemsnitlige remouladedreng!

Leg curls:

3 x 8 @ 93

Squat:

6 @ 60

8 @ 80

8 @ 90

3 x 8 @ 100

Front squat:

3 @ 100

3 @ 110

1 @ 120

1 @ 130

Bænkpres:

5 x 5 @ 105

Hack squat:

12 @ 60

12 @ 80

6 @ 100 - :crazy:

2 x 12 @ 80

Machine curls:

2 x 12 @ 35

2 x 8 @ 35

Noget rodet, men ellers fint nok. Så var det hjem og klæde om og så en tur på formel B.

I dag stod den på solotræning, da jeg måtte træne i prime time for formiddagsfjolserne. Salt nåede dog lige at komme og beklage sig, over at jeg optog power caget. Socialarbejderen havde tydeligvis lært af Klaus' decline bænkpres i incline-bænken, men mangler stadig noget smidighed for bare at komme i vandret.

Kropshævninger:

2 x 8 @ bw, NG - så gik hende frækkerten, der lå på hyper extensions-maskinen ved siden af, og så var der jo ingen grund til at køre flere.

BO DB rows:

3 x 12 @ 57,5

Side laterals:

4 x 8 @ 13,6

Yates rows:

2 x 10 @ 90

2 x 8 @ 100

Reverse pec deck:

2 x 20 @ 8 plader

Siddende DB skulderpres:

3 x 10 @ 26,4

One arm rear laterals:

3 x 10 @ 12

Stående læg:

15 @ 200

5 x 8 @ 280

Cable rows:

3 x 12 @ 55, bredt neutralt greb

Cable triceps extensions:

3 x 12 @ 40

CG bænkpres:

3 x 10 @ 75

Shrugs:

10 @ 130

10 @ 160

8 @ 180

8 @ 190 - Bum!

Ikke mindre end 12 øvelser! Tempoet var dog højt. Rammstein i ørerne og så bare i gang :superman:

Edited by Clark Kent
Link to comment
Share on other sites

Glimrende træning i dag!

Opvarmningen startede med, at den knoldede myosemark, som min ryg var blevet til, blev total smadret af en meget grundig og hårdhændet fysioterapeut, som i øvrigt er dommer i styrkeløft, og vist også selv løfter lidt som master. Det er længe siden, at jeg har været så tæt på at tude af smerte! Derefter tog jeg en tur i saunaen, og gik så til stålet.

Lidt senere dukkede salt op med både søvn og mad i kroppen, så der er ikke noget at sige til, at han var fuld af sovs! BUM! sagde hans pecs, BUM!

Dødløft:

5 @ 100

5 @ 140

3 @ 170

7 x 1 @ 215

6 x 3 @ 165

Skrå DB pres:

8 @ 31,4

5 x 5 @ 49,2 - de var dælme tunge.

Bænkpres:

4 x 8 @ 90

Hack squat:

4 x 10 @ 80

Stående læg:

12 @ 200

5 x 8 @ 280

Machine curls:

12 @ 35

2 x 10 @ 35

8 @ 35

EZ reverse curls:

4 x 10 @ 32,5

Siddende læg:

4 x 12 @ 40

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning gav instant swoleness! Desværre mest i venstre fod som jeg tabte en 5 kgs-skive ned på :crazy: Funktionel, som jeg er, var jeg iført Fivefingers... Det skal nok lige tages op til overvejelse, indtil de kommer som sikkerhedssko. Resultatet er foreløbigt et pænt sår og en meget blå vrist, som er hævet til dobbelt størrelse. Nedtur. Jeg valgte naturligvis at træne færdig.

Salt løftede døde ting, og Rico havde tilsyneladende, som sædvanligt, også spist nogle (selv)døde ting...

Mit greb var noget presset efter dødløft i går.

Kropshævninger, NG:

2 x 8 @ bw

2 x 5 @ bw

Yates rows: Det er så her, jeg vælger at smide skiven ned på foden.

10 @ 90

3 x 8 @ 100

Side laterals:

10 @ 6

4 x 8 @ 13,6

One-arm Cybex machine rows:

10 @ 70 lbs

2 x 10 @ 80 lbs

8 @ 90 lbs

Reverse pec-deck:

2 x 20 @ 8 plader

One-arm rear laterals:

3 x 10 @ 12

CG bænkpres:

4 x 10 @ 75

Cable triceps extensions:

12 @ 40

3 @ 60 - :crazy:

2 x 7 @ 50

Shrugs:

10 @ 130

10 @ 170

6 @ 190

6 @ 170

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share