Clark Kent


Clark Kent
 Share

Recommended Posts

Der går rygter om, at PATKANONENS moder i dag trænede i samme center som den sagnomspundende Clark Kent - endda på samme tidspunkt. Kan det virkeligt passe?!

Det er da en mulighed. Jeg trænede i Atlas fra 12 til 13.45 i en fin rød polo og sorte Adidas-bukser, og jeg lavede nogle ualmindeligt fimsede skulderøvelser med små håndvægte. Beskrivelse af den omtalte moder, herunder beklædning, øvelsesvalg, alder og kropsmål :smile:?

Jeg opdaterer i øvrigt min log senere, for nu vil jeg snart ud at spise på Nimb; vi har nemlig ingen børn hjemme!

Edit: jeg er vist nogenlunde genkendelig ift. det øvrige klientel sådan en formiddag, men jeg kom til at tænke på, at der var en temmelig kikset ung mand med et endnu mere kikset skæg, der også trænede i en rød trøje. Jeg var altså den største af dem i rødt!

Edited by Clark Kent
Link to comment
Share on other sites

Det er da en mulighed. Jeg trænede i Atlas fra 12 til 13.45 i en fin rød polo og sorte Adidas-bukser, og jeg lavede nogle ualmindeligt fimsede skulderøvelser med små håndvægte. Beskrivelse af den omtalte moder, herunder beklædning, øvelsesvalg, alder og kropsmål :smile:?

Hun slægter ikke sin søn på mht. pec-størrelse, det er mere pæreformen, der falder i øjnene. Men hun er vel på omkring lidt over 60 kg., 172 cm. høj og leverpostejsfarvet/rødligt hår, der formentligt er bundet op i en hestehale når hun træner.

Hun bruger kun løbebåndet så vidt jeg kunne forstå på hende. Og hun har sin veninde med - hun er et ordentligt skur, vist nok med kort hår. Veninden går, PATKANONENS moder løber.

Jeg opdaterer i øvrigt min log senere, for nu vil jeg snart ud at spise på Nimb; vi har nemlig ingen børn hjemme!

Edit: jeg er vist nogenlunde genkendelig ift. det øvrige klientel sådan en formiddag, men jeg kom til at tænke på, at der var en temmelig kikset ung mand med et endnu mere kikset skæg, der også trænede i en rød trøje. Jeg var altså den største af dem i rødt!

Det sender jeg videre! Bum!

Link to comment
Share on other sites

Det er helt håbløst med Fitness World. Send evt en pm næste gang du skal træne i Århus, så kan vi finde ud af noget i AUS.

BUM! Det kunne være fedt!

Nøj jeg var blevet tosset hvis det skete i Atlas.

Det skal nok ske en dag :smile:

Hun slægter ikke sin søn på mht. pec-størrelse, det er mere pæreformen, der falder i øjnene. Men hun er vel på omkring lidt over 60 kg., 172 cm. høj og leverpostejsfarvet/rødligt hår, der formentligt er bundet op i en hestehale når hun træner.

Hun bruger kun løbebåndet så vidt jeg kunne forstå på hende. Og hun har sin veninde med - hun er et ordentligt skur, vist nok med kort hår. Veninden går, PATKANONENS moder løber.

Det sender jeg videre! Bum!

Det siger mig ikke lige noget, men der er også en del på den alder, som træner deroppe; der er også en del frodige kvinder, så det har jeg heller ikke lagt mærke til.

Måske kunne hun næste gang flexe et eller andet og råbe "BUM!"?

Onsdag blev der trænet for sidste gang i 2010. Min højre skulder er gået helt i baglås efter et par styrt på kælk, så når den kommer i yderstillinger, gør det ondt. Derfor stod den på en masse partielle øvelser, hvor der blev kompenseret for den korte ROM med tung vægt og mange reps; meget, meget BB!1!!

BO DB rows, lagt død mellem hver rep:

3 x 10 @ 57,5

Side laterals: partielle

20 @ 18,8

25 @ 16,2

25 @ 13,6

25 @ 11

Face pulls:

3 x 12 @ 30

Reverse cable flyes:

3 x 25 @ 1½ plade

Meadows rows:

3 x 10 @ 50

BB over and back press:

10 @ 30

10 @ 35

10 @ 40

Rear laterals på incline bænk: drop-/supersæt

40 @ 10 - partielle

20 @ 5 - partielle

10 @ 3 - fuld ROM - så var der udsolgt.

Shrugs:

3 x 10 @ 140 - supergod kontakt til trapzors

Kropshævninger:

3 x 8 @ bw

Cable rows med kæder og håndtag:

3 x 10 @ 55

Link to comment
Share on other sites

Årets første træning blev en realitet i dag. Det blev vel OK, men alting føltes bare tungt. Salt har pådraget sig en skade, så han gik bare og trissede rundt, sludrede med tolken og Jalle og tiggede pastiller af Arne. Ikke meget festfyrværkeri i dag.

Squat:

6 @ 60 - shit, jeg var stiv i skuldrene og bentøjet :crazy:

6 @ 80

8 @ 80

6 @ 100

5 x 5 @ 125 - meget, meget tunge og grimme, men lette

Skrå DB pres:

8 @ 31,4

5 x 4 @ 49,2

Siddende leg curls:

3 x 8 @ 93

Skrå BB pres:

3 x 10 @ 70

Stivbenet dødløft:

4 x 10 @ 100 - let vægt, men meget strikte

Bænkpres:

3 x 8 @ 90

Benpres:

3 x 10 @ 150

Stående læg:

12 @ 150

3 x 6 @ 280

Jeg er ganske urimeligt smadret her i aften, og min højre skulder brokker sig noget. Jeg håber da, at jeg er mere frisk i morgen til ryg og skuldre (?).

Link to comment
Share on other sites

Salt har pådraget sig en skade, så han gik bare og trissede rundt, sludrede med tolken og Jalle og tiggede pastiller af Arne. Ikke meget festfyrværkeri i dag.

Jeg kan mærke at de der 49,2 kg dbs snart skal koldpresses for 8'ere - lige i face.

Link to comment
Share on other sites

Jeg skulle også lige til at sige noget. Er ham Clark ikke blevet ret pressestærk hen ad vejen?

Jo, du har selvfølgelig ret, heffe! :smile: Jeg tror dog, at salt hentyder til den ene gang, hvor han gik til vægtene uden opvarmning og reppede et tocifret antal med mit 8 reps.-max.

Nå, dagen i dag. Ungerne har muligvis haft andet end gode oplevelser med hjem fra børnehaven, efter at de startede igen i går; i hvert fald tilbragte jeg nogle timer på badeværelsesgulvet i nat med en slem kvalme. I formiddags havde jeg egentlig placeret mig i elevationssengen med brækposer, cola, proteinbarer, vand og fjernbetjening og meldt afbud til træningen. På et tidspunkt blev jeg dog tvunget op, og da formiddagsfladen, selv med den store tv-pakke, er rent lort, besluttede jeg at tage af sted alligevel. Der var alligevel ikke mere i mig, som kunne komme den ene eller den anden vej ud. I øvrigt var ryggen helt smadret af at ligge så meget i sengen og på et hårdt gulv.

Det endte med en helt god træning, som foregik med bælte, fordi det kneb med at spænde op i maven. Salt var presset på udvalget af øvelser, som han kunne køre med sin dysfunktionelle krop.

BO DB rows:

10 @ 31,4

3 x 10 @ 57,5

Side laterals, partielle:

4 x 30 @ 13,6

Meadows rows:

3 x 10 @ 50

Reverse pec-deck:

4 x 30 @ 4 plader

Cable rows med håndtag og kæder:

2 x 12 @ 55

BB over and back press:

4 x 10 @ 40

Note to self: husk shrugs og 6-ways til næste ryg/skuldertræning.

Link to comment
Share on other sites

Hej Morten

Jeg har prøvet at sende dig en pm men tror din indbakke er fyldt...

For noget tid siden prøvede du at sælge dit power rack - er det stadig til salg? Jeg har en kammerat, der godt kunne være interesseret, hvis det er tilfældet.

/Nikolaj

Link to comment
Share on other sites

Dagen i dag var en god træningsdag. Godt nok har salt smittet mig, så min ryg er blevet bøss, men det betød, at jeg satte alt på ét bræt og for første gang kørte en vaskeægte SpoerRangeTM

Endda i bænkpres!

Og så kørte vi, for salts ryg er fortsat også bøss, bispskrøl i maskine med helt absurd mind-to-muscle connection!

Som antydet ovenfor: ingen dødløft eller squat i dag.

Siddende leg curls:

5 x 8 @ 93

Leg extensions:

5 x 8 @ 93

Bænkpres:

4 x 12 @ 80 - min log er nu blevet voksen! Ja, jeg kniber sgu' en lille tåre...

Skrå BB pres:

3 x 10 @ 70

Machine curls:

2 x 12 @ 30

12 @ 25

10 @ 25 - burn, baby, burn!

Rope pushdowns:

2 x 10 @ 8 plader

8 @ 8 plader

Reverse EZ-curls:

3 x 12 @ stang+20

Dips:

2 x 12 @ bw

Siddende læg:

2 x 20 @ 30 - meget kontrollerede

Link to comment
Share on other sites

Dagen i dag var en god træningsdag. Godt nok har salt smittet mig, så min ryg er blevet bøss, men det betød, at jeg satte alt på ét bræt og for første gang kørte en vaskeægte SpoerRangeTM

Endda i bænkpres!

Bænkpres:

4 x 12 @ 80 - min log er nu blevet voksen! Ja, jeg kniber sgu' en lille tåre...

:wub:

Link to comment
Share on other sites

Hej Morten

Jeg har prøvet at sende dig en pm men tror din indbakke er fyldt...

For noget tid siden prøvede du at sælge dit power rack - er det stadig til salg? Jeg har en kammerat, der godt kunne være interesseret, hvis det er tilfældet.

/Nikolaj

Hej Nikolaj

Længe siden!

Ja, jeg har leget lidt med indstillingerne, så jeg nu får besked, hver eneste gang nogen foretager sig noget på mol... Deraf den fyldte indbakke.

Desværre; powercaget blev hurtigt afsat til nogle meget stærke folk, og fungerer nu, forhåbentligt, i et af landets ypperste templer for udøvelsen af den ædle sport (for det er en sport) styrkeløft. Muligvis fungerer det delvist som kagebord, men det er underordnet.

Det blev således afhentet af bl.a. en meget stærk flotmand, som på fornemste vis kombinerer det bedste fra de to træningsformer pilates og BB: lange slanke (meget slanke!) muskler på benene og en decideret svulmende overkrop.

Jeg håber, I finder noget andet.

/Morten

Link to comment
Share on other sites

Desværre; powercaget blev hurtigt afsat til nogle meget stærke folk, og fungerer nu, forhåbentligt, i et af landets ypperste templer for udøvelsen af den ædle sport (for det er en sport) styrkeløft. Muligvis fungerer det delvist som kagebord, men det er underordnet.

Det blev således afhentet af bl.a. en meget stærk flotmand, som på fornemste vis kombinerer det bedste fra de to træningsformer pilates og BB: lange slanke (meget slanke!) muskler på benene og en decideret svulmende overkrop.

Haha! Hvem ved - du kommer måske til at møde det igen en dag :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Spoer> inviterer du til fællestræning? :smile:

Der blev trænet i fredags. Stadig med en ikke helt ubøss ryg, men et par iprener og panodiler samt noget Hell-NO gjorde underværker. Salts ryg er også stadig lidt løs på tråden, så vi tog den med ro.

Klaus kørte partielle sprællemænd i kabelmaskinen; nærmest en slags omvendt frivend, hvis det giver mening...

BO DB rows:

3 x 10 @ 57,5

Side laterals: partielle

3 x 30 @ 13,8

Meadows rows:

3 x 10 @ 50

Rear laterals-maskine:

2 x 25 @ 5 plader

15 @ 5 plader

BO enarms-laterals:

2 x 10 @ 12

10 @ 11 - ny og fin øvelse, som salt vist havde set i Aktiv Træning.

Shrugs:

2 x 10 @ 55

10 @ 65 - BB!1!!

BB over and back press:

3 x 10 @ 40

Jeg lavede noget mere gøgl, men det kan jeg ikke huske.

Aftensmaden bestod af Kobebøffer; BUM - lige i skuldrene!

Link to comment
Share on other sites

I dag trænede jeg tidligt, så jeg nåede kun lige at konstatere, at salt var noget ramt af play offs og festivitas. Ak ja, de unge mennesker. Til gengæld fik jeg sludret med Torben, og vi blev enige om, at vi bare bliver endnu mere tiltrækkende med alderen. Han fortalte historier fra det store udland, hvor han fik alt opmærksonheden på Venice Beach på bekostning af sin søn, og så har han, efter et par år som single, kunnet konstatere, at han primært tiltrækker kvinder fra 30 år og opad; udmærket som 50-årig. Han kørte desuden ekstremt koncentrerede DB curls. Jeg kunne mærke hans mind to muscle forbindelse flere meter væk.

Min ryg er stadig en smule utidig på en efterhånden lidt bekymrende måde. Det er værst, når jeg squatter, men så må jeg dødløfte i stedet. Der har for længe manglet struktur i dødløfttræningen, så nu går jeg i gang med noget Hepburn-inspireret, og begynder at dødløfte en gang om ugen. Jeg lægger forsigtigt ud.

Dødløft:

5 @ 100

5 @ 160 - bum, så var opvarmningen overstået; ingen grund til at overbelaste ryggen med mere af det.

5 x 1 @ 210 - småkager, mixed grip

6 x 3 @ 160 - max. 1 minuts pause, dobbelt overhånd uden straps

Skrå DB pres:

8 @ 31,4

8 @ 34,2

5 x 4 @ 49,2

2 x 10 @ 31,4

bliv stærkere, I f...... pecs!

Decline bænk i smith:

3 x 15 @ stang+60

Machine curls:

salt tribute!

3 x 12 @ 30

Bench-press sit-ups:

8 @ 90 - fordi jeg ikke kan tælle

3 x 8 @ 70

Stående læg:

12 @ 180

3 x 8 @ 250

Da jeg i lørdags var med sønnen på det lille lokale bibliotek, så jeg, at de har imponerende mange fede CD'er. Vores søn er derfor nu registreret som låner af 4 bøger med Peter Pedal, 1 bog om hvorfor vi spiser og 1 dobbelt-CD med Judas Priest.

Jeg hørte "Breaking the Law" mange gange under træningen!

Link to comment
Share on other sites

Spoer> inviterer du til fællestræning? :smile:

Det kunne da være huggeligt!

Da jeg i lørdags var med sønnen på det lille lokale bibliotek, så jeg, at de har imponerende mange fede CD'er. Vores søn er derfor nu registreret som låner af 4 bøger med Peter Pedal, 1 bog om hvorfor vi spiser og 1 dobbelt-CD med Judas Priest.

Haha flot.

Link to comment
Share on other sites

I dag trænede jeg igen sammen med salt. Han var i et voldsomt kækt lune, selv om han kun havde fået morgenmad (som på det tidspunkt hedder brunch). Jeg havde en alvorlig energimæssig krise undervejs, men blev hevet med op i gear igen. Krisen skyldtes formentlig, at jeg ikke havde tanket op på mit forhåndenværende NO-produkt; dum fejl!

Der var ingen Klaus, ingen numsepiger og ingen tights på salt, så der var ikke så meget at kigge på.

BO DB rows:

3 x 10 @ 57,5

Side laterals:

3 x 20 @ 16,2 - partielle

2 x 10 @ 12 - fuld ROM, føltes OK i skulderen

Reverse pec deck:

3 x 20 @ 5 plader

Frontpres i smith:

8 @ stang+60

6 @ stang+60

8 @ stang+60

Meadows rows:

2 x 10 @ 50

Shrugs:

10 @ 130

2 x 10 @ 160

BO enarms-laterals:

3 x 10 @ 12 - lige i den svage bagskulder!

Cable one arm pushdown:

3 x 12 @ 10

Cable rows, UH:

3 x 10 @ 50

Vi blev enige om, at der egentlig ikke træner så mange sære personer i Atlas, med enkelte markante undtagelser naturligvis.

Der var op til flere musikalske lavpunkter i dag, men Simply Red, "If you don't know me by now" var nok det værste. Til gengæld blev stemningen tæt på løssluppen, da der blev spillet Brotherhood of Man, "Save Your Kisses For Me"; 1976, hvor de vandt Eurovision Song Contest med dette nummer, var naturligvis også et helt særligt år.

Link to comment
Share on other sites

Først et stort tillykke til salt, som tog endnu et skridt mod voksenlivet i dag. Jeg glemte helt at sige tillykke, fordi jeg selv var lidt rundt på gulvet i dag (igen).

Dagens program indeholdt kun få punkter: få taget en blodprøve og et EKG, træne og hente barn.

Jeg er ikke så god til nåle, så jeg besvimede (det er set før), og de flinke damer lod mig sove, da jeg alligevel havde sagt, at jeg ikke havde nogle planer for dagen. Som frokost nåede jeg derfor kun at tage ti salatblade og en halv dåse tun et kvarter før træning. Til gengæld virker mit NO-produkt så endnu bedre!

Det stod hurtigt klart, at jeg nok ikke skulle løfte noget ret tungt over hovedet i dag, og at jeg nok heller ikke skulle køre mange reps. Det blev dog en fin træning.

Mod slutningen af træningen væltede det ind med unge piger i korte shorts. Det var slet ikke dumt :smile: Dumt var det til gengæld, at Rico joinede os efter at have indtaget SuperPump; det var sgu' koldt med vinduerne åbne, men der var intet valg.

Front squat:

5 x 5 @ 110

Leg curls:

4 x 8 @ 93

Skrå DB pres:

4 x 10 @ 36,9 - jeg skulle have varmet op med 31,4 kg., men nogen havde placeret dem forkert, så jeg fik 36,9'erne istedet; jeg syntes godt nok også, det var tunge 31,4 kg. Det blev først opdaget, lige inden mit andet sæt...

Stivbenet dødløft:

4 x 10 @ 105

Machine curls:

3 x 12 @ 30

10 @ 30

Decline bænkpres i smith:

2 x 20 @ stang+60

Reverse EZ-curls aka. Zercher Curls:

3 x 12 @ 32,5

10 @ 27,5

Stående læg:

12 @ 180

6 @ 280

8 @ 280

Edited by Clark Kent
Link to comment
Share on other sites

Dagens program indeholdt kun få punkter: få taget en blodprøve og et EKG, træne og hente barn.

Jeg er ikke så god til nåle, så jeg besvimede (det er set før), og de flinke damer lod mig sove, da jeg alligevel havde sagt, at jeg ikke havde nogle planer for dagen. Som frokost nåede jeg derfor kun at tage ti salatblade og en halv dåse tun et kvarter før træning. Til gengæld virker mit NO-produkt så endnu bedre!

Hoho... Den slags historier minder mig om en historie GUNtanamo en gang fortalte mig om en lignende oplevelse han havde. Han skal næsten få lov at fortælle den selv. Jeg ved dog ikke om han læser din log, så det er ikke sikkert han fortæller den.

OK!

Link to comment
Share on other sites

Hoho... Den slags historier minder mig om en historie GUNtanamo en gang fortalte mig om en lignende oplevelse han havde. Han skal næsten få lov at fortælle den selv. Jeg ved dog ikke om han læser din log, så det er ikke sikkert han fortæller den.

OK!

Cocktease :nonono:

I dag timede jeg tingene helt perfekt mht. mad og Hell-NO, så jeg var ganske klar, da jeg mødte op. Træningen lå lidt tidligere end normalt, og salt var halvsløj, så det blev en solotræning med højt tempo.

Kropshævninger:

4 x 6 @ bw, OH

Side laterals:

2 x 25 @ 16,2, partielle

3 x 8 @ 13,6, siddende, fuld ROM

Lean away laterals:

3 x 10 @ 8,6

BO DB rows:

3 x 10 @ 57,5

Skulderpres i smith:

3 x 8 @ stang+60

Reverse pec deck:

2 x 20 @ 6 plader

Meadows rows:

3 x 10 @ 50

BO enarms-laterals:

3 x 10 @ 12

Shrugs:

3 x 10 @ 130

EZ triceps extension:

2 x 12 @ 27,5 - lorteøvelse

Cable rope triceps extension:

10 @ 35

2 x 10 @ 30

Six-ways:

3 x 8 @ 3,5 - hård lille skulderting!

Cable rows, UH

3 x 12 @ 50

Bummelum, der var godt med overskud og fart. Der var også tid til at nyde en af unge svømmepiger, som lavede noget jump-squat/frivend og senere squat lige foran mig. Mit forhold til svømmepigerne er ikke så anstrengt som salts, men jeg har også bemærket, at når salt er til stede, er det som regel de grimme tøser, der træner, og de går også mere i vejen. Sådan en ung pige i meget korte og stramme shorts, som pænt stiller sig op uden at stå i vejen og hopper op og ned, ærlig talt: hvem kan have noget imod det :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Gennemført skidt træning i går.

Det hele var ellers planlagt med en helt fri dag, så jeg kunne se Patriots få stryg om natten. men stadig få sovet og komme til træning. Det med søvnen fik et sygt barn så forpurret, så det blev til ca. fire timer med adskillige afbrydelser.

Der var intet overskud overhovedet, og så gik min ryg helt i spunk af dødløft :crazy: I aftes kunne jeg stort set ikke bevæge mig, og måtte kravle rundt på gulvet med smerter til stor jubel for børnene... I dag gik det marginalt bedre, så jeg pakkede det stadigt syge barn, og tog til kiropraktor. Hun mente ikke, at det var alvorligt, og det har da også allerede hjulpet en del.

Dødløft:

5 @ 100

5 @ 130

5 @ 160

6 x 1 @ 210 - det var her et sted, det gik galt, men jeg blev stædig og kørte det planlagte. BB!1!!

5 x 3 @ 160

4 @ 160

Herefter kunne jeg ikke rigtig gå så meget rundt, så når jeg havde sat mig et sted, blev jeg siddende, til jeg var færdig.

Skrå DB pres:

2 x 8 @ 31,4

2 @ 49,2 - hov...

5 x 4 @ 49,2 - for pokker, de var tunge!

Skrå BB pres:

2 x 10 @ 70

Leg curls:

3 x 8 @ 93

Leg extensions:

2 x 10 @ 93

Ren elendighed.

Formentlig træner jeg lidt øvre ryg og skulder i aften; muligvis sætter jeg mig bare i sofaen.

Link to comment
Share on other sites

Damn, jeg tror spilleme min rygdæmon har taget turen ind i dine hvirvler :crazy: Har ikke haft noget som helst problem de sidste uger og nu er du helt krank. God bedring :unhappy:

Så tag den straks retur. Jeg er for gammel til at skulle døje med sådan noget...

Det går dog allerede langt bedre, og jeg tog endda en kort træning i aftes. Det var i primetime for folk med bad-ass-attitude, Karl Kani-tøj og prollede tatoveringer (er "prollede tatoveringer" egentlig ikke dobbeltkonfekt?...). De grinede af mine Fivefingers, og jeg grinede af, ja, en del, så det var vel fair nok.

Træning i aftes:

Side laterals:

3 x 20 @ 16,2 - partielle

3 x 8 @ 13,6 - fuld ROM

Reverse pec-deck:

3 x 20 @ 6 plader

BO enarms-laterals:

3 x 10 @ 12

Skulderpres i smith:

3 x 8 @ stang+60

Machine curls:

12 @ 30

10 @ 30

2 x 8 @ 30 - vanvittigt burn i bizæpz!

EZ reverse curls:

3 x 10 @ 32,5 - herefter kunne jeg stort set ikke strække armene ud. BB!1!!

Træning i dag:

Forholdsvis kort omgang, da den yngste stadig er syg. Det er salt forresten også, men der er også en del af den slags blandt børn for tiden.

BO DB rows:

3 x 10 @ 57,5

Kropshævninger:

2 x 8 @ bw, OH

2 x 6 @ bw, OH

Cable rope triceps extensions:

4 x 12 @ 30

Meadows rows:

3 x 10 @ 50

Cable one arm push-down:

2 x 12 @ 4 plader

Dips:

2 x 12 @ bw - er og bliver en lorteøvelse...

Edited by Clark Kent
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share