Clark Kent


Clark Kent
 Share

Recommended Posts

Jeg ærger mig meget over at der ikke er nogle typer i AUS.

Herovre i den lokale 24 hour fitness er der dog heldigvis sommetider noget at kigge på. Den anden dag oplevede jeg fx. at en gut (lad os kalde ham MMA'eren. Han går konstant og laver roundhouse kicks og træner meget "eksplosivt") trænede i sådan en free motion dims med to håndtag/kabler.

Øvelsen er så at sidde på hug med det ene kabel og så EKSPLODERE 180 grader op i en uppercut - ofte ledsaget af en afstemt, halvkvalt brøl.

(U)heldigvis ligger ruten til holdtræningslokalet lige på vejen og den anden dag gik en masse piger, der lige var blevet færdige og sludrer hen imod omklædningsrummet. MMA'eren har (måske) ikke set dem og han EKSPLODERER lige op foran to latino hotties, der får et kæmpe chok og udbryder noget i retningen af "Ay ay ay!". MMA'eren lader sig dog ikke slå ud og går bare helt kold ned i startposition igen.

Jeg sidder og griner bare jeg tænker på det

Det bekymrer mig da lidt, at der ikke er nogle typer i AUS; det må næsten betyde, at Lars Emil ikke træner mere... En tæt mand omkring de 50 nu, der kører meget bænk. Han går (eller gik i hvert fald) tit rundt og lavede nogle hurtige ryk med hovedet, mens han sagde en underlig lyd. Jeg fik faktisk aldrig spurgt ham, men jeg er ret sikker på, at han sagde "break", og det passer fint med, at han er gammel bokser. Der er garanteret flere gamle AUS'ere herinde, der husker ham! Det sidste, jeg hørte, var, at han var begyndt at gå fra badet ud til vægten i helt bar figur. Og vægten var placeret i det fælles område kønsmæssigt. Han var rigtig flink, og havde også en bror, der trænede.

Ham MMA'eren lyder meget festlig og meget funktionel. Det lyder som om, det ligner Klaus, når han forsøger at tvinge kablerne ned med sin egen vægt ved at springe op og presse ned. Oftest er resultatet, at han mere eller mindre bliver skudt opad igen som en sprællemand...

Edited by Clark Kent
Link to comment
Share on other sites

Hurtig omgang i dag, da jeg var presset tidsmæssig af en et-års-fødselsdag på hjemmefronten.

BO DB rows:

10 @ 31,4

4 x 8 @ 57,5

Siddende side laterals:

10 @ 8,6

3 x 8 @ 13,6

Meadows rows:

3 x 10 @ 50

Face pulls:

4 x 10 @ 30

Skulderpres i smith:

10 @ stang+30

8 @ stang+60

7 @ stang+60

6 @ stang+60

Julefrokost med Atlas i morgen. Opvarmning på Centerbodegaen i Høje Gladsaxe fra kl. 16 efterfulgt af bowling og spisning med fri øl og snaps mellem 19 og 22 :smile: De gamle gutter bliver ikke til at styre!

Link to comment
Share on other sites

Hurtig omgang i dag, da jeg var presset tidsmæssig af en et-års-fødselsdag på hjemmefronten.

Tillykke!

Julefrokost med Atlas i morgen. Opvarmning på Centerbodegaen i Høje Gladsaxe fra kl. 16 efterfulgt af bowling og spisning med fri øl og snaps mellem 19 og 22 :smile: De gamle gutter bliver ikke til at styre!

Du bedes aflægge rapport!

Link to comment
Share on other sites

Tillykke!

Du bedes aflægge rapport!

Tak for fø'sda'shilsnen. Fødselaren havde 39,8 i feber aftenen før, så han var lidt mat...

Mht. julefrokosten, så er jeg stadig for smadret til andet end en kort rapport, primært om Klaus. For det første bowler Klaus med samme elegance og resultat, som han træner.

Til frokosten havde jeg ellers fået sat mig skråt over for ham, men han ville ikke sidde på et hjørne, hvor folk gik forbi, og satte sig i den anden ende. Her sad de unge gutter, og det blev vist hans skæbne... Da jeg satte mig ned til ham lidt i 22, talte han komplet sort; jeg forstod tre ord, som han sagde i starten, nemlig: "ring", "tripler" og "dobler". Jannik sad storgrinende over for med to unge piger på skødet. Pigerne stirrede vantro på Klaus, mens han sad og stenede og vrøvlede, men pludselig greb han Janniks cigaret og slukkede den i et stykke brød lige foran dem. Så gik de... Herefter begyndte han at hamre sin albue ind i min overarm, og det gjorde han løbende ret mange gange, mens han grinede fjoget. Ind i mellem fik han en meget alvorlig mine på, og skulle vi give hinanden hånden på en rigtig bekræftende bro-facon. Til sidst faldt han i søvn ind over bordet, og så gik jeg med nogle andre på karaokebar (!). Her sad Klaus til min store overraskelse pludselig i baren ved 2-tiden! Han var endda ude at danse med en ret pæn kvinde uden på nogen måde at være en bambi på dansegulvet :blink: Man forstod dog stadig ikke et ord, og jeg måtte lægge mig i mellem ham og nogle andre i baren på et tidspunkt, hvorefter de bad mig få styr på ham tossen.

Superfed julefrokost med ubeskriveligt mange prollede elementer!

Dagens træning var ret præget af julefrokosten, så det blev det helt grundlæggende:

Squat:

2 x 8 @ 60

8 @ 90

8 @ 110

5 x 5 @ 120

Leg curls:

2 x 10 @ 93

2 x 8 @ 93

Skrå DB pres:

8 @ 31,4

2 x 6 @ 40,6

2 x 5 @ 46,7

5 x 3 @ 46,7

Salt var overskudsagtig, men heldigvis var jeg ikke den eneste, der var ramt efter i lørdags.

Desuden var der en fyr i sort XXXL-trøje i huset i dag. Det skulle nu nok have været en medium, men han regner nok med at vokse en del af sine DB-curls.

Link to comment
Share on other sites

Energien var ikke på toppen i dag, for jeg har endnu en periode med dårlig søvn (nå ja, og så var der den julefrokost...).. Det stinker! Heldigvis var et møde i dag afsluttet på et tidligere tidspunkt, end det skulle være startet, så jeg havde god tid til at træne, og kunne holde pæne pauser.

Salt står i skrivende stund i kulden og ser på nogle udlændinge i hvidt tøj, der tromler nogle andre udlændinge i grønt tøj i fodbold. Han fik dog trænet sit stive kadaver i dag.

BO DB rows:

10 @ 31,4

4 x 8 @ 57,5

Siddende side laterals:

10 @ 8,6

4 x 8 @ 13,6

Meadows rows:

4 x 10 @ 50

Skulderpres i smith:

10 @ stang+30

3 x 10 @ stang+57,5

Face pulls:

4 x 10 @ 30

Kropshævninger:

3 x 5 @ bw+15

Rear laterals:

4 x 10 @ 10

Læg i benpres:

2 x 20 @ 160

15 @ 160

Stående læg:

15 @ 150 lbs

3 x 10 @ 260 lbs

Cable rows med håndtag og kæder:

4 x 10 @ 55

Shrugs:

4 x 10 @ 130 - med ekstrem mind-to-muscle-forbindelse!

Træningen blev gennemført i mine fine nye Fivefingers Bikila'er! Her til aften skulle jeg så prøve at løbe en tur i dem, for det er faktisk planen, at jeg vil løbe nogle småture nogle gange om ugen. Jep, cardio, men på en meget BB måde. Det skulle nemlig også gerne bidrage til vækst af mine f****** lægge.

Jeg tog en tur på godt et kvarter, og det gik over al forventning! Det er noget helt andet og bedre end de hightech luft- eller gelepuder, som jeg i sin tid tonsede rundt i.

Allerede nu kan jeg dog med sikkerhed fastslå, at jeg kommer til at gå lidt besværet i morgen, for jeg er hamrende øm i læggene! BB!!1!!

Link to comment
Share on other sites

Du er virkelig gået all-in på bodybuildingen. Hvad er målet, skal du være hakket og skåret en dag og kunne gøre dig i g-streng? En mand der begynder at gå op i størrelsen på sine lægge har i hvert fald mindst en gang imellem en indre vision om sig selv mere eller mindre nøgen et mere eller mindre offentligt sted. Måske man skulle se nogle billeder af en yndlingsmuskeldel bare sådan for at komme lidt på vej mod målet?

:wink:

Link to comment
Share on other sites

Du er virkelig gået all-in på bodybuildingen. Hvad er målet, skal du være hakket og skåret en dag og kunne gøre dig i g-streng? En mand der begynder at gå op i størrelsen på sine lægge har i hvert fald mindst en gang imellem en indre vision om sig selv mere eller mindre nøgen et mere eller mindre offentligt sted. Måske man skulle se nogle billeder af en yndlingsmuskeldel bare sådan for at komme lidt på vej mod målet?

:wink:

Jep, jeg har krydset en af mine yderste grænser for at få læggene med:smile:

Målet er sådan set bare, at læggene ikke tager sig så ynkelige ud, når jeg går i shorts... Jeg har vist ikke kostdisciplin nok til at blive hakket, desværre.

Jeg skal dog ærligt indrømme, at det er en god fornemmelse at gå til babysvømning eller spille bold i bar overkrop og så sammenligne sig med de andre fædre på min alder. Det er billige point til selvtilliden. Og jeg er sikker på, at mødrene også sammenligner:w00t:

I aftes løb jeg ca. to kilometer i de nye Fivefingers. Det gik helt fantastisk, og jeg tror, at det bliver rigtig godt.

I dag er der kun at sige: AV, FOR H......!! mine lægge! Jeg kunne næsten ikke gå ned af trappen i morges. Aldrig har jeg haft så stygge DOMS i læggene.

Link to comment
Share on other sites

Helt sikkert. Jeg bliver eddermame heller aldrig hakket, så skal jeg få aids eller sådan noget. Men kan sagtens forstå behovet for at få lægge med op: Du kunne måske gøre som Arnold og klippe underbenene af alle dine træningsbukser?

Og ingen som helst tvivl om, at der er potentiale for noget byldesymptoms-agtige doms lige i diamanterne dér.

A propos babysvømning gik en af mine gamle venner til det sammen med Joachim B i dennes velmagtsdage. Det skal vist have været et ganske opmærksomhedsvækkende syn. Så deeet.

Link to comment
Share on other sites

heffe: småfed og ellers rask > hakket og aids-ramt...

Der var et lille hul i kalenderen i dag, så jeg kørte lidt bryst:

Bænkpres:

10 @ 60

10 @ 80

5 x 5 @ 100

Decline bænkpres i smith:

18 @ stang+70

13 @ stang+70

14 @ stang+70

Cable flyes:

10 @ 6 plader

2 x 6 @ 6 plader

Bench-press sit-ups:

4 x 8 @ 70

Skrå BB pres:

10 @ 70

3 x 6 @ 70

Ovre og ude.

Link to comment
Share on other sites

Onsdag: var jeg møgøm i læggene.

Torsdag: var jeg møgøm i læggene, og besluttede at løbe det væk om aftenen. Det blev til en lidt længere tur end sidst med det resultat at:

Fredag: var jeg MØGØM i læggene, og tog til træning.

Jeg ramte centret tidligere end planlagt, så jeg måtte køre dødløft uden min wing-man salt aka. Goose. Han fortsatte heldigvis de gode takter med dødløft i power caget. Desværre havde jeg glemt mit magnesium, og jeg svedte ret meget, så grebet blev den begrænsende faktor. Lidt ærgerligt, for der var god power.

Dødløft:

6 @ 100

2 x 6 @ 140

2 @ 170 - her smuttede stangen ved tredje rep, så derefter var det med straps

3 @ 200

2 x 2 @ 230

1 @ 230

1 @ 240

3 @ 200

2 x 5 @ 170

Skrå DB pres:

8 @ 31,4

10 x 5 @ 40,6

Decline bænk i smith:

20 @ stang+60

2 x 15 @ stang+60

Squat:

4 x 8 @ 80

Skrå BB bænkpres:

2 x 8 @ 70

Arne bød på en pastil, Jalle kommenterede vores bentræning, og Klaus nåede lige at give mig et blink med øjet, da vi mødtes i døren; alt ved det gamle og rare :smile:

Jeg er i øvrigt møgøm i læggene i dag...

Link to comment
Share on other sites

I dag ramte jeg igen centret tidligt. Salt dukkede op senere og squattede med 250 grams-skiver; BB!1!!

Jeg døjede meget med svimmelhed under front squatten, så det blev noget rod.

Front squat:

2 x 8 @ 60

8 @ 90

3 @ 115

1 @ 125

1 @ 135

Leg curls:

3 x 10 @ 93 - siddende

20 @ 49,9 - liggende

Skrå DB pres:

2 x 8 @ 31,4

5 @ 40,6

8 x 4 @ 46,7

Benpres:

3 x 10 @ 200

6 @ 240

Skrå BB pres:

3 x 8 @ 70

Stivbenet dødløft:

3 x 10 @ 125

Decline bænkpres i smith:

3 x 20 @ 60

Dips:

3 x 10 @ bw

Stående læg:

15 @ 150 lbs

4 x 6 @ 280 lbs

På grund af dårlig hukommelse og rod i den faste rutine har jeg nu kørt bryst tre træningsdage i træk uden at køre ryg; jeg bliver så dysfunktionel, at jeg må have en XXXL-trøje snart!

Link to comment
Share on other sites

Endnu en tidlig træning, let presset på tiden og ganske solo, bortset fra de idioter som med eminent timing optog de bænke, vægte og maskiner, som jeg skulle bruge. Derfor blev der ændret lidt på tingene.

BO DB rows:

10 @ 31,4

3 x 10 @ 57,5 - lagt død mellem hver rep for eksplosivitet og deraf følgende funktionalitet i relation til overlevelse i det post-apokalyptiske samfund.

Siddende side laterals:

10 @ 8,6

4 x 8 @ 12

Meadows rows:

3 x 10 @ 50 - sad lige så godt som de andre rows!

Kropshævninger:

5 @ bw+15

4 @ bw+15

Face pulls:

4 x 10 @ 30

Shrugs:

3 x 10 @ 160

Military press:

10 @ 60

2 x 6 @ 60 - her begyndte jeg at glæde mig over, at der ikke var blevet spillet Chris Reas lortejulesang, men det holdt kun kort :sneaky2:

Fin træning ellers. Godt tempo og god mind to muscle-kontakt.

Link to comment
Share on other sites

BUM! Hyggelig træning i dag. Snevejret holdt en del af idioterne væk, så der var god plads. Klaus ankom først, da vi var færdige, så det bekymrede udtryk i hans øjne blev afløst af glæde, da han fandt ud af, at både power cage og smith-stativ var ledig.

Salt var temmelig skuffet, over at der ikke var nogle unge piger til at se ham i lange tights. Han planlægger dog at tage dem på til Zumba-træning, og der er vist garanti for imponade fra de kvindelige deltagere aka. resten af holdet.

Squat:

8 @ 60

6 @ 90

5 x 5 @ 125 - tunge og grimme, men lette.

Skrå DB pres:

8 @ 31,4

6 @ 40,6

8 x 4 @ 46,7

Siddende leg curls:

15 @ 40,8

3 x 10 @ 93

Skrå BB pres:

4 x 8 @ 70

Benpres:

3 x 12 @ 160

Decline bænkpres i smith:

2 x 15 @ stang+70

12 @ stang+70

Stående læg:

15 @ 150 lbs

3 x 6 @ 280 lbs

I morgen gæster vi Anger Management for at gøre brug af deres fremragende maskiner til rygtræning. Det bliver hyggeligt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Opdatér din log, så jeg kan copy/paste træningen til min egen log.

Spejl!

Fredag samlede jeg salt op ved dennes crib. Jeg var ikke meget for at komme under 50 km/t i det område, men så kom jeg i tanke om, at jeg jo har vinterdæk på og derfor ingen alufælge, som rødderne kunne hugge.

Med salts dybe og autoritative røst som en behagelig afveksling fra den hysteriske kvinde i gps'en, ramte vi Anger Management kort tid efter.

Der skulle trænes ryg og skuldre, og det blev der; primært i deres plate-loaded maskiner. Der blev kørt unilateralt og med begge hænder, for reps og tungt. Jeg kan ikke overskue at nedfælde det hele, men måske kan salt...

Lørdag tonsede jeg rundt i et indendørs legeland i tre timer, og var helt radbrækket om aftenen af utallige rullefald på hoppeborge og af forhindringsbaner designede til børn og ikke folk på 1.93.

Søndag kælkede jeg med ungerne i en times tid, men gik hjem, da den mindste på et år begyndte at blive blå på læberne. Det var sgu' hårdt alligevel, men nok ret funktionelt, når vi får en ny istid.

I dag var helt umulig træningsmæssigt pga. møder, så derfor besluttede jeg at træne to gange; hhv. alt for tidligt og 43 min. i lukketid. Det blev alligevel helt udmærket alt taget i betragtning. Salt har dog måttet bøje ben alene i dag; jeg håber, han er OK.

Dagens træning #1: den kom ret skidt i gang; fem sekunder efter jeg havde konstateret, at to aber kørte curls i power caget, gik Chris Reas lortejulesang i gang i radioen :crazy: De kunne naturligvis ikke køre andre steder, for så kunne de jo ikke se sig selv i spejlene både forfra og fra siden... Det er så ikke rigtigt, men satte niveauet, så jeg ventede pænt.

Dødløft:

5 @ 100

2 x 5 @ 140

5 x 5 @ 180 - der er bare ikke overskud til at køre tungere så tidligt på dagen.

Squat:

4 x 10 @ 90

Siddende leg curls:

2 x 10 @ 93

8 @ 93

Stående læg:

12 @ 150 lbs

5 x 6 @ 280 lbs

Dagens træning #2: der var som sagt 43 min. til rådighed. Sæt i gang.

Skrå DB pres:

10 @ 31,4

5 x 5 @ 46,7

Skrå BB pres:

4 x 8 @ 70

Bench-press sit-ups:

4 x 8 @ 70

Decline bænkpres i smith:

20 @ stang+60

16 @ stang+60

Full contact twists:

4 x 16 @ 15

CG bænkpres:

3 x 10 @ 70

Approved.

Link to comment
Share on other sites

Sidste træning på denne side af jul.

God omgang i selskab med salt, som var noget utilfreds med kvaliteten af sine nyligt indkøbte og næsten punkterfrie dæk. Jeg håber, at han er nået hjem nu.

BO DB rows:

10 @ 31,4

4 x 10 @ 57,5

Siddende side laterals:

10 @ 8,6

4 x 8 @ 13,6

Face pulls:

4 x 10 @ 30

Skulderpres i smith:

10 @ stang+30

2 x 10 @ stang+57,5

Kropshævninger:

4 x 8 @ bw

Meadows rows:

4 x 10 @ 50 - i sidste sæt mistede jeg fuldstændig opspændet, da en ualmindelig veldrejet ung dame i tights tog opstilling og kørte rear laterals med enden 50 cm fra mit ansigt; det var dog OK :innocent:

Shrugs:

10 @ 130

2 x 10 @ 170

10 @ 130

Preacher EZ-curls:

6 @ stang+30

3 x 10 @ stang+20

Cable rows med håndtag og kæder:

2 x 10 @ 55

10 @ 50 - ægstræm fokus og mind-muscle kontakt!

Link to comment
Share on other sites

Jeg placerede mig selvfølgelig stragisk korrekt, da jeg skulle køre pulldowns. En fræk tøs, dog trækker det en del ned at hun er svømmer. Lidt ala. en tøs i en brøndbytrøje :crazy:

Jeg var iø. hjemme kl. 17 efter en psygo gåtur.

Edited by salt
Link to comment
Share on other sites

Julen bød på et enkelt træningspas i FitnessWorld i Århus. Det var fand'me noget hø!.

FW, 25. december:

Front squat:

6 @ 60

6 @ 90

4 @ 110 - her gik en klovn ind under stangen for at hente skiver... Det kunne han ikke se noget galt i!:crazy: Han blev dog ret sur, over at jeg skældte ud, jf. nedenfor.

4 x 5 @ 110

Skrå DB pres:

8 @ 28

2 x 8 @ 42

2 x 6 @ 42

Kropshævninger:

3 x 6 @ bw

Stivbenet dødløft:

4 x 6 @ 120 - her fik jeg, efter at førnævnte klovn sladrede, en påtale af personalet for at slippe vægten ca. 5 cm. over jorden i slutningen af hvert sæt! Det stod jo med store bogstaver på skiltene, at vægtene skal ligge på jorden, før man slipper... Jamen for h...... da!

Det tog lidt over en halv time incl. skænderi med klovnen, der ikke var ansat, og klovnen, der var. Det var simpelthen helt ude i hampen.

I dag tog jeg i Atlas:

Dødløft:

5 @ 100

5 @ 140

5 @ 180

3 x 1 @ 210

4 x 5 @ 180 - stille og roligt.

Skrå DB pres:

8 @ 31,4

6 @ 40,6

5 x 4 @ 49,2 - bummelum, så steg jeg lige lidt i vægten der.

Siddende leg curls:

3 x 8 @ 93

Skrå DB pres:

3 x 10 @ 70

Squat:

4 x 8 @ 90

Decline bænkpres i smith:

2 x 25 @ stang+70

Bench-press sit-ups:

4 x 8 @ 70

EZ preacher curls:

4 x 10 @ stang+25

Stående læg:

12 @ 150 lbs

3 x 6 @ 280 lbs

dropset, efter opfordring fra Rico: 5 trin fra 250 til 60 - av...

DB curls:

dropset: fra 18,8 og fire trin ned. Jeg tror faktisk, jeg fik (2x) 8 reps med hver. Det var BB!

Siddende læg:

3 x ? @ 45

Det var en meget fin træning!

I morgen tager jeg i Atlas igen, og torsdag går turen tilbage til Jylland for at fejre nytår og hente ungerne, som vi har efterladt hos svigerforældrene i et par dage. Det må vi gøre noget mere!

Link to comment
Share on other sites

Front squat:

6 @ 60

6 @ 90

4 @ 110 - her gik en klovn ind under stangen for at hente skiver... Det kunne han ikke se noget galt i!:crazy: Han blev dog ret sur, over at jeg skældte ud, jf. nedenfor.

4 x 5 @ 110

Stivbenet dødløft:

4 x 6 @ 120 - her fik jeg, efter at førnævnte klovn sladrede, en påtale af personalet for at slippe vægten ca. 5 cm. over jorden i slutningen af hvert sæt! Det stod jo med store bogstaver på skiltene, at vægtene skal ligge på jorden, før man slipper... Jamen for h...... da!

Løsningen er at du til næste træning i ShitnessWorld Århus knalder stangen ned i hovedet på klovnen, der ikke er ansat, og smider 250 kg. på i dødløften og knalder den i gulvet og skrider.

Edited by christianspoer
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share