Clark Kent


Clark Kent
 Share

Recommended Posts

Dagens eneste "problem" var, at jeg to gange i de første ti minutter måtte slå væk fra P3 på anlægget; men så blev der heller ikke pillet mere... :dry:

<{POST_SNAPBACK}>

Min helt! :cheer:

med 1/4 ton i DL er der nok heller ikke de store autoritetsproblemer. Var du klar på en max dag her om et par uger?

Link to comment
Share on other sites

Min helt! cheer.gif

Tak, tak, det er en beskidt opgave, men nogen må jo gøre det :laugh:

Cheerleader-smiley'en giver mig en ide: hvis nu vi får LAWMAN til at troppe op i et sådant kostume og heppe til maxdagen, så må der virkelig kunne trækkes igennem, inden vi tæver ham ...

Det er i hvert fald én af de ting, der kunne ske; de to andre muligheder er, at vi skriger af grin eller begynder at græde, men vi kunne jo tage chancen :wink:

Men jeg er i hvert fald klar. ANTO talte om en gang i næste uge (altså om 9 til 14 dage)

For mig er det lidt ligegyldigt, bare vi ved det en uges tid i forvejen.

Link to comment
Share on other sites

Lækker træning i dag!

Endelig skete der fremskridt i frontsquat og skrå DB; begge på én dag :w00t:

Frontsquatten blev i øvrigt kørt sammen med institutlederen for idræt på universitetet, og han var noget imponeret over dybden (ja, han var "dybt" imponeret :rofl2:... )

Chin ups: 5*5*bw

Frontsquat: 1*5*60 + 1*5*90 + 5*5*125 - sådan der! Havde satset på 3*3 :laugh:

Skrå DB: 1*5*25 + 5*5*40

CB rows: 3*8*90

Military press: 3*8*60

SL CB dødløft: 3*8*150

CB shrugs: 3*8*150

Dejlig, dejlig!

Link to comment
Share on other sites

Bare vent til jeg er færdig med mit program, så skal det batles skal der, ja der skal !

Om du så har TO Klaus Jensen'er til at svinebinde dine ynkelige skanker, så er jeg klar anytime :devil:

Forholdsvis kort, men rigtig lækker træning i dag; dog gik der vist en del kæ've i det... Og med besøg af Klaus Jensen, som, udover at spænde Anders K's knæ op til lir, fik LAWMAN til at dødløfte :blink:

Ja, i sandhed et sært syn...

Hyggeligt at møde dig, Klaus.

Dødløft: 1*5*100 + 1*5*140 + 5*5*200 - halløjsovs :w00t: Det er en eller anden PR!

Skrå DB: 1*5*25 + 5*5*40

CB rows: 3*8*90

Så kan vi se frem til maxdag på onsdag; det skal nok blive hyggeligt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dødløft: 1*5*100 + 1*5*140 + 5*5*200 - halløjsovs  Det er en eller anden PR!
:blink::devil: :4thumbup:

Total Iorden!!!

Hvad siger kropsvægten egentligt??

Hvad tror du dit egentlige potentiale er? Det største løft du nogensinde vil komme til at lave.

Der er helt sikkert 300kg i den mand - er vist bare et spørgsmål om tid!!

Link to comment
Share on other sites

Afsløring..

Morten udskiftet med Ukrainsk Dobbeltgænger!

Det viser sig nu at Morten, også kendt som Clark Kent, er blevet udskiftet med en ukrainsk dobbeltgænger med specielle stålforstærkede erectors. Samtidig med at Clarks dødløft røg ”Gennem loftet” forsvandt ”Jurich Stærkowitch” fra et hemmeligt laboratorium i Lvov. Han blev sidst set vandrende mod Danmark mens han på dårligt engelsk mumlede ”Must go deadlift and humiliate lawmann” . Ingen ved hvem der har udført den plastiske operation der har fået Jurich til at ligne Morten, eller hvad der er sket med den rigtige Morten.

Link to comment
Share on other sites

300 kg. er s..... meget! Jeg ville gerne op på 275, og det regner jeg også for realistisk, men jeg er ikke meget for det med at sætte et bestemt mål.

Vægten siger 103-104, og det kan godt ses, at der er kommet mere på end godt er.

Omvendt betyder det ikke det store for mig; jeg vil helst ikke give afkald på styrken for at se mere rippet ud på stranden :devil:

Jurich...sludder; Morten!

Link to comment
Share on other sites

Black> fand'me så! Den får mig IKKE uden kamp!! :devil:

Efter torsdagens ganske glimrende dødløft-serie holdt jeg en lille pause til i dag.

Chin ups: 5*5*bw

Frontsquat: 1*5*60 + 1*5*90 + 5*5*125 - de kører faktisk ret godt.

Skrå DB: 1*5*25 + 5*5*40 - de kører også godt :w00t: Dog valgte jeg at smide en 40 kg's vægt over skulderen :blush: ; den fik for meget drøn på, da den skulle skubbes op med låret, og jeg var vist ikke helt koncentreret... Shame on me; som StorPipfugl sagde: "Du kunne jo have dræbt en diskopumper!" :laugh:

CB rows: 3*8*90

Military press: 3*8*60

SL CB dødløft: 3*8*150 - føles fint til onsdag :smile:

CB shrugs: 3*8*150

En dejlig omgang med Rammstein på anlægget.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share