Clark Kent


Clark Kent
 Share

Recommended Posts

Velkommen i dag til Dr. Derude hor Sørgen Rye først vil omplante sine roser, derefter lave et højbed, klappe en økologisk høne og så dødløfte et kvart tons mens han bander på russisk :devil::devil: hvorefter han vil frontsquatte til hans quads bryder i brand!!

jeg vil godt have set Holger og Anders stå og pskye dig der!!!!

Link to comment
Share on other sites

Det mest imponerende var faktisk at se Clark psyke sig op, gribe stangen, skære en grimasse og så lige i det sekund koncentrationen var der, løb musikken ud............ :laugh::laugh:

-men da først Rammstein brølede ud af højttalerne, blev der revet igennem, med power til mindst 10 kg mere :4thumbup: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Dagens sene træning:

ANTO var også i kælderen, så jeg fulgtes lidt med ham i dødløft. Jeg deloader stadig i frontsquat og dødløft.

Chin ups: 5*5*bw

Dødløft: 1*6*60 + 2*5*105 + 1*5*125

Skrå DB: 1*5*27,5 + 5*5*37,5

CB rows: 3*8*95

Military press: 3*8*60

CB shrugs: 3*8*155

Dødløft: 1*5*105 + 2*5*147,5

Link to comment
Share on other sites

Dagens rigtig gode træning baseret på mit gamle program (før Sheiko).

Anders K glimrede ved sit fravær, så der var ingen forstyrrende elementer.

Det blev dog til en god gang kæ've med et par russiske lakajer her fra MOL :wink:

Nå ja, jeg ved godt, jeg får skæld ud af Tind, men det der deload... :sleeping:

Chin ups: 5*5*bw

Overhead squat: 1*8*30

Frontsquat: 1*5*60 + 1*5*90 + 5*5*120

Skrå DB: 1*5*25 + 5*5*37,5

CB rows: 3*8*95

SL CB dødløft: 3*8*155

CB shrugs: 8+6*155 - ingen magnesium, så grebet smuttede

Military press: 2*8*60 + 1*6*60 - det sidste sæt kørt efter 20 sekunders pause, fordi maden var klar derhjemme :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hm, jeg havde kun en halv time til træning i dag, og madindtaget var ikke særlig godt timet; det er svært, når man sover til kl. 12 pga. nattens Super Bowl.

Især kom frokosten alt for tæt på træningen, så jeg måtte finde på noget, der kunne køres på fuld mave. Svaret var selvfølgelig tunge dødløftsingles!

Dødløft: 1*5*100 + 1*5*140 + 1*3*180 + 1*1*210 + 3*1*230 + 1*1*250 :w00t::laugh: + 1*1*210

Tjae, jeg kunne jo lige så godt vise de to, som absolut skulle køre partiel squat og i øvrigt bare stå i vejen ind i mellem mine løft, hvordan det skulle gøres.. :cooldance:

Det var fedt at hive dem i dag, selv om der var knap så meget drøn på som sidste søndag. Musikken var absolut ikke noget særligt, og der var ingen, jeg snakker med i kælderen. Og der blev da også gloet en hel del, da jeg råbte ad mig selv og stangen og sparkede til skiverne før løftet :laugh:

Men når den kom relativt nemt op på sådan en dag, så mener jeg, mit bundniveau må være OK.

Nå ja, jeg snuppede 5 chin ups.

Jeg mødte Tind på vej ud, som sammen med ANTO planlægger en max-dag inden for en nær fremtid; det kunne blive rigtig fedt!

Link to comment
Share on other sites

For satan da, somebody stop this guy :4thumbup: rigtig godt løftet igen!

Maxdagen jeg snakkede med Tind ville passe godt at lægge om 3 1/2 uge for mit vedkommende, men vi kan jo lige snakkes ved om et tidspunkt så der kan komme flest muligt med.

Link to comment
Share on other sites

Mr Clarks kalender:

Husk i dag:

Købe Mælk og tun.

Ringe til Mor

Dødløfte et kvart ton

Drille Lawman..

Det er for sygt du bare går op og trækker den igen. Jeg spår at hvis du holder dig skadesfri nakker du TJ’s 270 kg i år!!!!!

<{POST_SNAPBACK}>

ja vi regner stærkt med du mander dig op og trækker dem her om 3 ugers tid :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Blackmoore> :laugh: De ting ligger næsten på rygraden; jeg behøver slet ingen huskeseddel :laugh:

Tind> hmm, det er vist noget i overkanten... Men et eller andet mellem 250 og 260 vil jeg da prøve :cooldance:

Der var på forhånd lagt i kakkelovnen til benene; Anders K's program sagde 5*6*120 i squat, så det kunne jeg passende køre med i.

Og med råben, skæren grimasser og tænder og ren vilje kom de alle op :devil:

Det var en lidt hård omgang i dag (ikke overraskende luskede Anders K og LAWMAN dog af, inden det blev rigtig hårdt... :poking:, men ANTO, Boris' boytoy, kom heldigvis og kunne puffe lidt til mig)

Frontsquat: 1*5*50 + 1*5*80 + 1*3*100 + 5*6*120 - hårdt...

Chin ups: 5*5*bw

Skrå DB: 1*5*30 + 5*5*37,5

CB rows: 3*8*90

SL CB dødløft: 3*8*150

CB shrugs: 3*8*150

Military press: 3*8*60 - overraskende lette :blink: Jeg har ikke kørt det under sheikoen...

Link to comment
Share on other sites

Tind> hmm, det er vist noget i overkanten... Men et eller andet mellem 250 og 260 vil jeg da prøve :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja ja ... nu får vi at se hva stemningen siger på dagen og med den prygl du giver ryggen for tid, kan den da ikke forvente du holder igen i et max løft :wink:

Link to comment
Share on other sites

Så var stængerne nogenlunde rede igen efter onsdag :laugh:

Egentlig havde jeg regnet med en halvsløv og kort gang træning i et næsten tomt AUS efter en lang dag på arbejdet; men sandelig om ikke der dukkede et par velkendte ansigter op. Så måtte jeg alligevel tage mig lidt sammen i frontsquatten - øv!

Chin ups: 5*5*bw

Frontsquat: 1*5*50 + 1*5*90 + 5*5*120 - jaee, de var tunge, men ikke for tunge! Det virker helt godt...

Skrå DB: 1*5*25 + 5*5*37,5

CB rows: 3*8*90

Military press: 3*8*60

Og så en del kæ've...

Link to comment
Share on other sites

Gårsdagens træning. Jeg mødte på arbejde kl. 6.30, og så er der simpelthen ikke så meget at skyde med resten af dagen; det ved jeg af erfaring :sleeping:

Det blev derfor lidt blandede bolcher fsva. bentræning, men resten kørte nu fint.

Chin ups: 5*5*bw

Frontsquat: 1*5*60 + 1*5*90 + 3*3*125 + 1*6*100 + 1*6*110 + 1*3*120

Skrå DB: 1*5*25 + 5*5*37,5

CB rows: 3*8*90

Military press: 3*8*60

Lunges: 3*5*60

SL CB dødløft: 3*8*150

CB shrugs: 3*8*150

Dips: 3*8*15

Link to comment
Share on other sites

Tusind tak, heffe ( :blush: ...) Og held og lykke med træningen!

Dagens korte træning; planen var dødløft og skrå DB.

Forinden gjorde jeg et mindre kup og endte min søgen efter et par sko at squatte i.

Jeg har før prøvet et par Chuck Taylor's, efter at have læst rosende om dem i indtil flere logbøger, og sør'me om ikke jeg faldt over et par i den lokale sportsforretning i en rodebunke med nedsatte sko; 100 bobs :w00t: Lige min størrelse og i sort som alt mit træningstøj :cooldance:

Nå, iført disse kunne det jo kun gå godt (...?):

Dødløft: 1*5*100 + 1*5*140 + 5*5*190 + 1*3*210 + 1*5*140 - og med masser af fart i 5*5'erne :smile:

Skrå DB: 1*5*25 + 5*5*37,5

CB rows: 3*8*90

En lækker omgang. Det var rart at mærke, at mit gamle 5*5 program kørte godt!

Link to comment
Share on other sites

En udmærket gang træning uden nogen overraskelser.

Det var første gang, jeg squattede i mine udsalgs-Chuck Taylors, og der er ganske rigtigt en god kontakt med gulvet. Desuden er sålen vist helt flad, for det føles som om, det er nemt at undgå at komme op på forfoden; super kontakt med hælen hele tiden :smile:

Dagens eneste "problem" var, at jeg to gange i de første ti minutter måtte slå væk fra P3 på anlægget; men så blev der heller ikke pillet mere... :dry:

Chin ups: 5*5*bw - hvilket jo, desværre, betyder støt progression...

Frontsquat: 1*5*60 + 1*5*90 + 5*5*120 - tror aldrig jeg går tilbage til backsquat!

Skrå DB: 1*5*25 + 5*5*37,5

CB rows: 3*8*90

Military press: 3*8*60

SL CB dødløft: 3*8*150 - øv, hvor er det altså en hård øvelse; pulsen kommer virkelig op :laugh:

CB shrugs: 3*8*150

Dips: 3*8*15

Tjae, ikke noget særligt ved det.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share