Clark Kent


Clark Kent
 Share

Recommended Posts

FMJ> Nu er vi jo nogle, der holder sommerformen hele året :wink:

Haha...kan sgu da kun være den danske grill form :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :laugh:

Det andet kun nu ellers være spændende at se.. :wink:

Link to comment
Share on other sites

FMJ> I ville bare blive skræmte, I små nips :wink:

Dagens træning i AUS; nu med Rammstein og naked med makker.

Planen var at vurdere min nuværende styrke i dødløft. Efter en periode med meget uregelmæssig træning har jeg frygtet for formen. Min stang i udhuset er ikke god til de helt tunge løft, da der er længere mellem de rillede områder end på Leokostængerne i AUS.

Dødløft: 1*5*110 + 1*3*150, herefter singler: 190 + 2*220 uden magnesium, men så kom naked :4thumbup: + 230 + 240 + 250 + 265-miss

Oho; se det var langt bedre end forventet. De 265 var også et longshot, men de 250 var ret lette, så det måtte jo prøves. De døde over knæet, men problemet var, at jeg ikke kom hurtigt nok ud af bunden. Havde jeg ikke taget de andre tunge løft, havde den dæl'me været tæt på! De skal nok komme!

Bænkpres: 1*5*60 + 5*5*100

Link to comment
Share on other sites

Jo tak, måske skulle vi have et dødløftmayham en dag...

AUS har faktisk svaret, og jeg har sendt dem endnu en mail. Jeg er ikke lige ved min egen computer, så jeg har ikke deres mail, men i korte træk var de ikke meget for at blive kritiseret. Nu har jeg tænkt mig at bede om at se deres regnskab for at se, hvad der egentlig bliver brugt på kælderen.

Energiforladt omgang i dag; alt var tungt...

Frontsquat: 1*5*60 + 1*3*100 + 5*2*135

Kropshævninger, OH, WG: 5*5*bw

Skrå DB: 5*5*40

supersæt med

BO laterals: 5*8*12,5

Mens jeg gik og ærgrede mig over min egen ærgerlighed, kunne jeg betragte to gutter bænke. Det sædvanlige til 10 cm over brystet, forced osv., men det interessante var, at selv om de begge failede på én rep med 75 kg., blev de ved med at smide på, 2,5 kg ad gangen, til de nåede 82,5 kg.. Ingen af dem var i nærheden af at løfte de 75 kg, selv, men mon ikke det hedder sig, at de kørte op til 82,5... Øv, der er mange af den slags nu, og som jeg har skrevet til AUS, har de vel også en interesse i, at sådan to klaphatte ikke smadrer deres skuldre mere end højst nødvendigt...

Nå, jeg fik lige hilst på Tind. Og nu står den så på Ølfestival i Valbyhallen i morgen :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Jeps ... de hoveder i bestyrelsen mangler vist også at der bliver sat spørgsmål ved et par ting eller 2. Denne eneste der haft en instruktør trøje på de sidste ½ år er Holger og han gør det endda gratis ... hmmm

Link to comment
Share on other sites

Jamen jeg kan kun opfordre til, at I skriver til dem og presser lidt på; de skal ikke bare sylte os!

Ølfestival lørdag.... Vi kom lige hjem til den danske sang i MG, og så faldt vi selvfølgelig i det... Og nogle flere øller, som dog ikke blev vurderet så godt som dem på festivalen!

Dagens træning blev overstået på 25 min. fra kl. 8.10 til kl. 8.35 i morges.

Dødløft: 1*5*120 + 8*5*175

Mine skuldre klager en smule over alt det bænkpres, jeg er begyndt på så en lille pause til dem.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning blev i to omgange á ca. 20 minutter; én i morges og én i eftermiddags.

Bænkpres: 1*5*60 + 1*3*90 + 5*3*110 - hm, lidt øm i skuldrene.

supersæt med

BO DB Rows, OH: 4*6*45

Frontsquat: 1*5*60 + 5*5*110

Øv hvor er der meget at se til lige for tiden; nu har jeg så ca 6½ måned til at omdanne det nys færdiggjorte gæsteværelse til børneværelse i stedet...

:w00t::alright:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning blev i to omgange á ca. 20 minutter; én i morges og én i eftermiddags.

Bænkpres: 1*5*60 + 1*3*90 + 5*3*110 - hm, lidt øm i skuldrene.

supersæt med

BO DB Rows, OH: 4*6*45

Frontsquat: 1*5*60 + 5*5*110

Øv hvor er der meget at se til lige for tiden; nu har jeg så ca 6½ måned til at omdanne det nys færdiggjorte gæsteværelse til børneværelse i stedet...

:w00t::alright:

Tillykke med det! :4thumbup:

Det er sgu da alt for fedt for jer! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Jo tak alle sammen :smile:

Anders> mht. snebolde i ansigtet, og i det hele taget alt det her med at lære det fra starten, er det blot en flig af det samlede opdragelsessystem, jeg har sammensat gennem lige dele teoretisk tænkning og praktisk erfaring. Adskellige er de pædagoger og folk med egne børn (og mange andre...), der om føje år må indse, at jeg havde ret!

Det eneste litteratur, jeg agter at læse i denne anledning, er Carl Mar's bog "Sådan får du stærke børn"; dette dog blot for at understøtte min teori om, at al eksisterende opdragelseslitteratur, altså denne incl., lider af berøringsangst overfor centrale elementer i opdragelsen, så som konsekvens, ansvar, tydelighed og tunge vægte!

Jeg er klar til at ruste den næste generation! Men nu kommer min kone, og hvis hun læser det her, får jeg nok ikke lov til at tage til ølsmagning i morgen, så jeg slutter....

Edited by Clark Kent
Link to comment
Share on other sites

Endelig tid til træning igen; jeg har lige taget en hurtig omgang her i aften ved 22,30-tiden...

Der har været travlt, og det er nok også det, jeg har kunnet mærke i kroppen, for jeg har haft alle mulige småskavanker og krampe og sager her i ugen :laugh: Så det har nok været godt nok med lidt pause :smile:

Dødløft: 1*5*90 + 1*5*130 + 8*5*175

BB shrugs: 3*5*175

Og så skulle det gerne blive bryst og ryg i morgen.

(Og curls når der er to tirsdage i en uge....)

Edited by Clark Kent
Link to comment
Share on other sites

Dagens dont:

Bænkpres: 1*5*60 + 8*5*100

Yates rows: 4*8*90

supersæt med

BO laterals: 4*8*15

Begge mine skuldre er temmelig ømme på en ret dårlig måde og har været det et stykke tid. Derfor kører jeg ikke nogen form for skulderpres i øjeblikket, da det er sådanne øvelser, der er værst. Årsagen er dog nok en øget mængde bænkpres.

Jeg må nok indse, at bænkpres bare ikke er godt for mig i større omfang :sneaky2: Sådan noget tis...

I aften står den på lidt hyggesvømning, så jeg er spændt på, hvad skuldrene siger til det.

Link to comment
Share on other sites

- Du må jo bare svømme hundesvømning så :laugh:

- Hvis der ellers er mere vand i bassinet efter at du er hoppet i

:4ranting:

Nu må jeg så lige spørge, om det virkelig er normalt, at man strækker ud inde i saunaen?...

Jeg er ikke den store vandhund, så jeg er der ikke så tit, men de sidste par gange, jeg har været i svømmehal og derefter sauna, har der været en eller to halvfimsede fyre, der absolut lige skulle strække ud (læs: småstønnende indtage obskøne positurer). Er det god stil eller måske bare accepteret opførsel i en svømmehal?

Det burde det ikke være! :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

:4ranting:

Nu må jeg så lige spørge, om det virkelig er normalt, at man strækker ud inde i saunaen?...

Jeg er ikke den store vandhund, så jeg er der ikke så tit, men de sidste par gange, jeg har været i svømmehal og derefter sauna, har der været en eller to halvfimsede fyre, der absolut lige skulle strække ud (læs: småstønnende indtage obskøne positurer). Er det god stil eller måske bare accepteret opførsel i en svømmehal?

Det burde det ikke være! :sneaky2:

:laugh::laugh: Bør man undres over hvorfor du så bliver ved med at hoppe ind i saunaen med de fyre? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

FMJ> Jeg overvejede at præcisere det, men det må jeg så gøre nu: der er tale om såvel forskellige steder som forskellige personer. :smile: Det er dét, der gør det skummelt!

Og hvad er så lige meningen med de lumre antydninger?... :dry::laugh:

:laugh: Du ka bare lade være med at friste mig ved at skrive sådan i loggen.. :innocent::tongue:

Hmm..måske er det en trend som så småt er under opstart..? :cry:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share