Clark Kent


Clark Kent
 Share

Recommended Posts

Endelig en tur i AUS igen, men desværre uden den store energi. Heldigvis var Anders Pophår og makker til stede og sørgede for underholdningen :laugh:

Dødløft: 1*5*120 + 1*3*160 + 1*1*200 + 1*1*220 + 2*1*230 - ær'werligt tunge :sneaky2:

Skrå DB: 1*5*25 + 8*5*40

BB Shrugs: 3*6*160

Link to comment
Share on other sites

For første gang i meget lang tid en fullbody-omgang :smile: Den postede artikel om oldschool-træning (under funktionel styrke) gav mig det sidste skub til at komme ud i udhuset :4thumbup:

Let opvarmningssæt i de fleste øvelser

Frontsquat: 5*5*110

Bænkpres: 5*5*100

SL dødløft: 5*5*160

Yates rows: 5*5*100

Siddende BB skulderpres: 5*5*60

Mine skuldre brokker sig fortsat lidt ved presseøvelser, så her er formen superstrikt.

Jeg tror, jeg vil køre 5*5 i alle øvelser et stykke tid :smile:

Link to comment
Share on other sites

Aftenens omgang:

Dødløft: 1*5*100 + 5*5*180

Bænkpres: 1*5*60 + 5*5*100

Yates rows: 5*5*100

Siddende BB skulderpres: 5*5*65

BO laterals: 3*8*15

Af en eller anden grund kan jeg slet ikke overskue mere end fem gentagelser i noget (BO laterals kørte slet ikke :blink: ), men heldigvis er der tryk på med 5*5 :smile:

Link to comment
Share on other sites

Føj for en ulykke... Det sker hvert år, men alligevel kommer det bag på mig; varmen!

Jeg kan simpelthen ikke præstere noget (med vægtene :wink: ) i sådan en hede :cry:

Øv, øv, øv!

Dagens omgang:

Frontsquat: 1*5*60 + 5*5*110

Bænkpres: 1*5*60 + 5*5*100 - mine skuldre brokker sig; jeg overvejer at køre det som low incline i en periode

SL Dødløft: 5*5*165

Yates rows: 5*5*100

Siddende BB skulderpres: 2*5*70 + 1*3*70 - så var der udsolgt, simpelthen :unhappy:

Jeg havde en halv liter saft og en halv liter vand med ud; begge flasker blev fyldt med vand to gange under træningen...

Nøj, jeg sveder i det her vejr!!

Link to comment
Share on other sites

Anders K> Åh ja, dette udluftningsmonster... Jeg savner i hvert fald ikke lugten af udstødningsgas, som kan brede sig, hvis en bil holder "rigtigt" for anlæggets indsugning (tænk hvis der så var mere tryk på :crazy: )

Næ du. I udhuset er der en dør i hver ende og to vinduer umiddelbart bagved cage't. Og så har jeg en stor gulvblæser kørende!

Jeg sveder i øvrigt endnu. Godt nok har jeg været i Randers Regnskov, til gratis mad og fadbamser, men selv der, virkede det ikke varmere end udenfor! Men kold fadøl; det hjalp nu lidt :4thumbup:

Det er vist den fjerde t-shirt, jeg har på, siden kl. 16.30...

Link to comment
Share on other sites

Argh, min skulder er helt ad pommern til, og varmen er kvælende :crazy: ...

Det blev til:

Dødløft: 1*5*100 + 5*5*190

Incline bænkpres: 1*5*60 - så sagde skulderen stop...

Yates rows: 5*5*100 - jeg bliver til gengæld mere og mere glad for denne her

Shrugs: 3*8*100 - bare for sjov; de to sidste sæt kørt bag ryggen/nummeren :wink:

Siddende BB skulderpres: 2*5*65 - skulle prøves og klart bedre for skulderen end bænken

Squat: 3*8*100

supersæt med

BO laterals: 3*8*15

Alt sammen supersættet med første halvleg af Ecuador - Costa Rica.

Men øv for det skulderhalløj!! :mad:

Link to comment
Share on other sites

Aftenens omgang:

Frontsquat: 1*5*60 + 5*5*110

Bænkpres: 1*5*60 + 5*5*100 - stadig bøvl med skulderen

Yates rows: 5*5*100

Siddende BB skulderpres: 5*5*65

Squat: 3*8*100

BO laterals: 2*8*15

supersættet med

Good mornings: 1*6*100 - jeg har ligget forkert et par nætter, og det kan mærkes i ryggen; derfor tog jeg ingen chancer, da der kom lidt værken.

Link to comment
Share on other sites

Nå.... I have soiled myself...!

Egentlig skulle jeg bare forbi AUS og have et bad efter at have været praktisk gris ved en idrætslærereksamen et par timer.

Men så var Holger jo i kælderen, så der måtte kæ'wes, og han mente så passende, at jeg kunne køre arme, nu jeg kørte alt det andet igår... Og jeg gjorde det... :blush:

Jeg kender ikke lige de korrekte navne, så det bliver nok nogle ret beskrivende betegnelser:

DB curls liggende på forhøjet bænk: 4*10*12,5

Cable push downs på incline bænk: 10*40 + 10*50 + 4*10*60

BB curls: 3*10*35 (greb hhv. smalt, bredt og mellem)

Dips: 3*10*bw

Jeg føler mig noget beskidt og har en underlig trang til at købe en lyserød polo og slå kraven op... :crazy:

Det var ikke engang sjovt...

Link to comment
Share on other sites

(Og curls når der er to tirsdage i en uge....)
Nå.... I have soiled myself...!

Egentlig skulle jeg bare forbi AUS og have et bad efter at have været praktisk gris ved en idrætslærereksamen et par timer.

Men så var Holger jo i kælderen, så der måtte kæ'wes, og han mente så passende, at jeg kunne køre arme, nu jeg kørte alt det andet igår... Og jeg gjorde det... :blush:

Jeg kender ikke lige de korrekte navne, så det bliver nok nogle ret beskrivende betegnelser:

DB curls liggende på forhøjet bænk: 4*10*12,5

Cable push downs på incline bænk: 10*40 + 10*50 + 4*10*60

BB curls: 3*10*35 (greb hhv. smalt, bredt og mellem)

Dips: 3*10*bw

Jeg føler mig noget beskidt og har en underlig trang til at købe en lyserød polo og slå kraven op... :crazy:

Det var ikke engang sjovt...

Skal da vist lige have rettet min kalender.. :blink: Men da rart at se du har fået øjnene op for the world of curls.. Øvelserne vil jeg nu ik kommentere :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Den eneste kommentar, jeg har til de tre sidste indlæg, er denne:

Ny Xbox :tongue4:

Det er ikke så meget pengene, der gør, at jeg ikke har sådan en; det er mere det, at den ville tage al min tid... :unhappy:

Det blev sandelig til lidt træning idag modsat igår, hvor der ikke var tid eller overskud til det...

Bænkpres: 1*5*60 + 5*5*100

Yates rows: 5*5*100

Dødløft: 1*5*100 + 5*5*190 (her til aften herhjemme)

I AUS i morges, dvs. kl. 8 :crazy: , var der to gutter, som kørte de grimmeste forced reps i bænk.

Og så bar de begge en idrætsmediciner-t-shirt...

Så tænker man: hvem skulle skamme sig - de to eller den ansvarlige for idrætsmedicin?...

Link to comment
Share on other sites

Aftenens hyggetræning; nu med mere disco :laugh:

Siddende BB skulderpres: 1*5*60 + 5*5*65 - hm, det der med at lægge sammen...

EDIT: supersættet med

BO laterals: 5*8*15

Jeg syntes nok, der manglede noget...

Siddende incline DB twist curls(?): 3*10*15

supersættet med

DB triceps ext. på samme bænk: 3*10*15

BB Shrugs: 4*8*130 - skiftevis foran og bagved; de sad godt idag!

For hulen jeg forstår ikke, hvad folk ser i armtræning :nonono:

Nu prøver jeg alligevel at køre noget; om ikke andet så bare for at flashe mine store guns for Flexboy FMJ (husk nu: de kloge siger, at det først er guns, når de er over 40, så jeg behøver jo faktisk ikke :tongue: )

Går det som tidligere, bliver jeg dog træt af det ret hurtigt...

Edited by Clark Kent
Link to comment
Share on other sites

For hulen jeg forstår ikke, hvad folk ser i armtræning :nonono:

Nu prøver jeg alligevel at køre noget; om ikke andet så bare for at flashe mine store guns for Flexboy FMJ (husk nu: de kloge siger, at det først er guns, når de er over 40, så jeg behøver jo faktisk ikke :tongue: )

Det er vel lige så meget for at alt skal følge med...ligesom det ser dumt ud kun at træne overkrop uden at få benene med.. :wink:

Over 40cm :laugh: Hvis jeg vejede over 100kg ville jeg sgu også have over 40cm guns.. Men mine ville heller ikke være muskler..lidt som dine.. :tongue: Det er jo skidt, når man har bulket så meget, at der faktisk begynder at komme appelsinhud på guns.. :poking::crazy::tongue::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Nu får skulderen altså en pause... :dry:

Nå, fredag blev det til lidt træning i AUS. Jeg kan dog ikke lige huske mere end:

Frontsquat: 1*5*60 + 5*5*112,5

Bænkpres: 5*5*100

Yates rows: 5*5*100

så mon ikke det var det..

Idag:

Dødløft: 1*5*120 + 1*2*200 + 5*1*230 - tja, de var OK

Yates rows: 5*5*100

BB Shrugs: 4*8*130 - skiftevis foran og bagpå

John og Tind var i kælderen, så det var jo hyggeligt at se folk igen :smile:

Som sagt får skulderen en pause til engang efter weekenden, som i øvrigt igen bliver træningsmæssigt helt umulig; torsdag afsted til Hamburg og Billy Joel-koncert, og lur mig, om ikke vi finder en storskærm og nogle øl til Tyskland-Argentina fredag eftermiddag. Så er italienerne jo i byen for at spille kvartfinale om aftenen, såe.... Ingen træning før søndag :innocent:

Link to comment
Share on other sites

ANTO> Jep, det eneste problem er, at jeg holder med Argentina, så jeg skal nok ikke råbe for højt :laugh:

Skulle de finde ud af det, kan jeg lige så godt køre den helt ud og påstå, at jeg er en englænder, der er kommet ind på et falsk dansk pas pga. karantæne for hooliganisme; så starter festen :w00t:

Træning i AUS i dag med mange MOL'ere. Rigtig hyggeligt at se folk igen! :smile:

Meningen var at køre lidt tung frontsquat for at se, hvor jeg ligger. Derfor valgte jeg naturligvis at glemme mine knækogere og mine tights :unhappy: Autistisk som jeg er, kan jeg næsten ikke træne squat uden tights indenunder; det føles SÅ sært! Det blev derfor ikke så tungt, som det kunne være blevet...

Frontsquat: 1*5*60 + 1*5*100 + 1*1*130 + 2*1*140 + 2*1*150 - udmærket alt taget i betragtning.

Yates rows: 2*8*100 + 1*8*120

BO rows (som yates men med OH-greb): 2*8*100 + 1*8*120

CG bænkpres: 1*8*60 + 3*8*70 - jeg kan slet ikke mærke noget til skulderen i CG :blink:

Link to comment
Share on other sites

Så blev det tid til træning igen efter en kort pause.

I øvrigt alle tiders tur til Hamburg. Billy Joel kørte med klatten; faktisk fik vi kun én øl under koncerten, som varede 2t 20min uden pause, fordi vi ville vente med at hente igen til der kom et mindre godt nummer... Det skete så ikke :4thumbup:

Arenaen, hvor han spillede, lå klods op ad stadion, og torsdag aften var de første italienske fans på pletten, så allerede der var stemningen høj. Og det var den selvfølgelig også fredag... Kors, hvor havde tyskerne dog frygtet den kamp! De opførte sig, som havde de vundet VM. Flere sagde, at det at vinde denne kamp var næsten lige så vigtigt som at vinde selve VM! Da vi alligevel ikke ville kunne sove pga. den evindelige sejrstuden i bilhornene fik vi nogle øl :innocent:

Nå, dagens træning:

Power walk (!): 1t 20min. til posthuset...

Frontsquat: 1*5*60 + 5*5*105

Good mornings: 4*6*105

I morgen prøver jeg så at bænke igen og håber, skulderen ikke tér sig :smile:

Link to comment
Share on other sites

Rommel> Den eneste gang jeg har maxet blev det ved de 160, ja. Efter jeg for nylig tog et par singler med 150 under suboptimale forhold, har jeg dog luret på at prøve et max snart!

Iøvrigt tror jeg da, at jeg skal til at dyrke noget power walk. Nu ved jeg jo, at du også går/marcherer en del; er det gammel vane fra hæren, eller er det fordi, det er den bedste cardio for rigtige mænd (jfr. min signatur...)?

Tak fordi du kiggede forbi :smile:

Link to comment
Share on other sites

Iøvrigt tror jeg da, at jeg skal til at dyrke noget power walk. Nu ved jeg jo, at du også går/marcherer en del; er det gammel vane fra hæren, eller er det fordi, det er den bedste cardio for rigtige mænd (jfr. min signatur...)?

Tak fordi du kiggede forbi :smile:

CK curler og cutter..! :laugh::laugh::laugh: - Nogle der har nappet Mortens password til mol og laver gas? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Iøvrigt tror jeg da, at jeg skal til at dyrke noget power walk. Nu ved jeg jo, at du også går/marcherer en del; er det gammel vane fra hæren, eller er det fordi, det er den bedste cardio for rigtige mænd (jfr. min signatur...)?

Jeg kan bare godt lide at marchere! :bigsmile: Synes at der er noget gong ho over at kunne gå langt med noget tungt på ryggen.... :innocent:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

FMJ> Tja, ind i mellem er det udmærket at lave noget helt andet, end man plejer; om ikke andet så for at blive bekræftet i at det, man plejer, er det rigtige :smile: Du burde prøve det; du kunne jo starte med at fokusere på squat og dødløft og spise ordentligt... :tongue:

Rommel>

Jeg kan bare godt lide at marchere! :bigsmile:

Er jeg mon den eneste, der tænker Forrest Gump?! :laugh:

Peter> Jamen så er det jo ligesom Sauna Belt! Fedt!...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share