Clark Kent


Clark Kent
 Share

Recommended Posts

FMJ>

Det er vist for "stor" en opgave selv for mig :unhappy: ...

Godt at se du er tilbage med halvspydige kommentarer :smile: Så er du vel også snart på banen i træningsrummet? Eller trækker Xboxen? :wink:

Arh..mon ik det ku lade sig gøre.. :wink:

Hehe...har aldrig været væk..mentalt.. :innocent:

Ja...sku jo holde en måneds pause fra træning efter operation..må begynde igen torsdag..så der regner jeg med at begynde igen.. Har dog lidt meget om ørene med en eksamen tirsdag og tur til Bulgarien to dage efter.. Men håber på der kommer lidt mere styr på det, så jeg så småt kan begynde at træne igen torsdag og stadig nå at læse.. :smile:

En let og kort omgang i AUS idag. Skæbnen ville, at jeg glemte mine shorts, så jeg kun havde mine korte tights. I og med jeg så sent som i mandags snakkede med Henrik om, at mænd, der kun træner i tights, virker lidt fimsede, var det jo ikke så godt... Jeg bed i det sure æble (efter bl.a. at have lugtet til kurven med glemt tøj :crazy: ) men hvem kom så valsende :dry: Jaja, jeg blev (berettiget) hånet en del... Desuden droppede jeg de øvelser, der kræver, at man bøjer sig forover; derfor kabeløvelser...

:laugh::laugh:

Måske sku du troppe op i samme udklædning når de lige har solgt nye medlemskaber.. En 100kg tung fyr der laver goodmornings i tights.. :crazy::crazy::devil::laugh::laugh: Så bliver der nok hurtigt nogle som træner et andet sted end AUS.. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

FMJ> De der Bulgariensture er vist ikke optimale for træningen, har jeg hørt :wink:

Måske sku du troppe op i samme udklædning når de lige har solgt nye medlemskaber.. En 100kg tung fyr der laver goodmornings i tights.. :crazy::crazy::devil::laugh::laugh: Så bliver der nok hurtigt nogle som træner et andet sted end AUS.. :tongue:
Jep, og så kan jeg blinke til dem og lave trutmund; så burde I andre faktisk give mig et medlemsskab for al den plads, jeg skaffer :laugh:

Nå, aftenens træning lå kun 45 min. efter aftensmaden :crazy: Over tre reps i dødløft var helt udelukket; op til tre var bare usandsynlig ubehageligt...

Dødløft: 1*5*105 + 1*5*145 + 5*2*210 + 5*3*210 - faktisk OK på fyldt vom :smile:

Arnold press: 3*10*10

Military press: 5*6*70

BO laterals: 3*10*10

EDIT:

En 100kg tung fyr
Ahh, nu smigrer du vist :wub: ....

:wink:

Edited by Clark Kent
Link to comment
Share on other sites

FMJ> De der Bulgariensture er vist ikke optimale for træningen, har jeg hørt :wink:

Har du da kigget i Tinds log efter hjemkomsten??! :blink::crazy::superman:

Jep, og så kan jeg blinke til dem og lave trutmund; så burde I andre faktisk give mig et medlemsskab for al den plads, jeg skaffer :laugh:

Arh...så sku vi jo også tage penge for al den ekstra plads du tager dernede..

post-5704-1155850425_thumb.jpg

:laugh::laugh::laugh:

Arh...vi savner jo dødløft-monsteret.. :wub::smile:

Link to comment
Share on other sites

FMJ> :tongue:

Træning igår:

Morgentræning i AUS:

CG Bænkpres: 1*8*50 + 5*8*75

Unwinding press: 3*10*10

Chest supported incline laterals: 3*10*10

BO laterals: 3*10*10

Aftenomgang i Randers Styrke og Motion:

Frontsquat: 1*5*60 + 1*5*105 + 5*5*125 - rigtig god power i benene!

BO Rows: 2*6*110 - jeg havde vist ligget forkert om natten, så jeg spændte for meget i nakken.

Lækkert at frontsquatten kørte godt; jeg er ellers noget plaget af forkølelse og dårlig hals, men det berørte ikke styrken.

Link to comment
Share on other sites

Dagens ben- og rygtræning: klipning af en ALT for langhåret græsplæne med håndskubber; m/ indlagte fartlege... :laugh:

Ellers en hurtig omgang kl. lort i morges i AUS:

CG Bænkpres: 1*8*50 + 5*8*75

Arnold press: 3*10*12,5

Military press: 5*5*65

Pokker ta' sensommerforkølelse! :dry:

Link to comment
Share on other sites

Dagens ben- og rygtræning: klipning af en ALT for langhåret græsplæne med håndskubber; m/ indlagte fartlege... :laugh:

Hmm..jeg fornemmer lidt cardio her.. :crazy::nonono::nonono::nono:

Pokker ta' sensommerforkølelse! :dry:

Ja! Har også døjet i en uges tid nu.. :sneaky2:

Hvordan går det ellers med skulderen? :smile:

Link to comment
Share on other sites

FMJ>

Hmm..jeg fornemmer lidt cardio her..
Det var jo derfor, jeg var på spanden :wink:

Skulderen har det helt fint, så mon ikke bænkpres er lagt på hylden i laaaang tid for mig!

Eftermiddagstræning i AUS.

Backsquat: 1*8*65 + 3*8*110 - easy

CG Bænkpres: 1*8*50 + 3*8*75

Good mornings: 5*5*110

Unwinding press: 3*10*12,5

BO Rows, skiftevis UH- og OH-greb: 6*6*110

Behind the back shrugs: 3*8*135

Chest supported incline laterals: 3*10*12,5

BO Laterals: 3*10*12,5

Link to comment
Share on other sites

godt at se skulderen er fin igen, din skulder er nok bare ikke en bænk skulder

Nu har morten et vingefang som de færreste og nada opspænd....når man så på samme tid bænker relativt smalt vil der komme et ret stort tryk på skulderen i en ret uheldig vinkel.

Hans bænk svarer til den ene gang jeg har prøvet cambered bar bænk....og det overbelastede sjovt nok min skulder.

Morten: Det kunne være at du skulle ændre lidt på øvelserne i bænk.

Link to comment
Share on other sites

Peter> Tak; du har jo en del skadeserfaring, så dine indlæg er altid værd at lytte til :smile:

Per> Ja, jeg ved godt, stilen sutter. Og jeg har også tænkt mig at vende tilbage til bænk med fokus på teknik (evt. med lidt coaching? :innocent: ) Lige nu synes jeg bare ikke, lysten er der...

Ellers en overraskende god, men dog lidt kort, omgang i aften. Jeg er noget ramt af forkølelse med ondt i hovedet, snottet, dvask osv., men når man kommer i gang, så går det.

Frontsquat: 1*5*65 + 1*5*105 + 2*5*125 + 5*3*125 - var som sagt ikke helt på toppen og havde glemt knækogerne så ingen 5*5 i dag, men der var nu godt med overskud :smile:

CG Bænkpres: 1*8*55 + 3*8*75

Link to comment
Share on other sites

Morgentræning i AUS:

CG Bænkpres: 1*8*50 + 4*8*80

Military press: 5*5*65

DB Front raise: 3*10*12,5

BO Rows, skiftevis OH- og UH-greb: 6*6*110

Chest supported incline laterals: 3*10*12,5

BO laterals: 3*10*12,5

Behind-the-back shrugs: 3*8*130

På et tidspunkt kom der to diskodrenge (med kraven slået op på poloen; kørende den "afslappede" stil med hænderne i lommen og en slaskende gang); de stillede sig op og snakkede med en bekendt i ti minutter, hvorefter de gik til preacher curls. De smed i alt 35 kg på, uden opvarmning, og så tog den første én (1!) gentagelse selv og fire ultraforced... :cry: Det samme gjorde den anden. Så tog de 2,5 kg af og gentog kunststykket... Efter en hel del sæt, som jeg så ikke så, gik de til bænken.

:4thumbup:

Nå, forhåbentlig får jeg kørt noget dødløft af en eller anden art i aften.

Link to comment
Share on other sites

Selv om det ikke lige er logbogsmateriale, så har jeg faktisk lavet en del på det sidste; praktiske ting i haven, huset osv. Den slags involverer en del funktionel træning men også en del cardio :crazy: ...

Det er nok hårdere at blive 30, end jeg havde regnet med... :dry:

Men, men; jeg er ved at være ovre forkølelsen og fra denne uge, skulle der gerne komme mere styr på træningen. Jeg tog lige en gang squat her til aften for at nyde, at der er kommet et ordentligt anlæg op i udhuset :w00t: Så er der frit valg mellem fem, faste regner jeg med, CD'er i afspilleren, og hvad IPod'en indeholder :bigsmile: Og ingen tøsefornærmede popdrenge.

Backsquat: 1*8*60 + 3*8*110

Edited by Clark Kent
Link to comment
Share on other sites

Stille og rolig omgang i dag med AC/DC's dobbelte livealbum i højttalerne.

CG Bænkpres: 1*8*60 + 3*8*80

Unwinding press: 3*10*12,5

BO Rows, skiftevis OH- og UH-greb: 6*6*110 -note to self: progression? :poking:

Chest supp. incline laterals: 3*10*12,5

BO laterals: 3*10*12,5

Behind-the-back shrugs: 3*8*135 - og igen: ah, det er da vist for let!

Link to comment
Share on other sites

ANTO> Tak, den herre :smile: Det synes jeg også selv! Hold op, hvor ser du egentlig stor ud i alm. tøj! :bigsmile:

Sen aftentræning. Egentlig havde jeg indstillet mig på en halvsløj omgang, for maven har drillet de sidste par dage (det har medført et vægttab på 2,5 kg, så lidt godt for noget er det da, selv om 10+ toiletbesøg om dagen kan føles som tidsspilde; hurra for Erling Bjøls 850-siders USA-historie...)

Det gik dog forbavsende godt! 190 kg i dødløft føltes så lette, at jeg måtte tælle efter tre gange for at være sikker på vægten!

Dødløft: 1*5*110 + 1*5*150 + 1*5*190 + 5*5*210 - tju hej

CG Bænkpres: 1*8*60 + 3*8*80

Military press: 2*5*70 - havde ikke noget bælte så den gemmer jeg til imorgen

Link to comment
Share on other sites

Morten, var din far tilfældigvis en palleløfter fra Hydrema

Næh, godt nok troede jeg i nogle år, at han var motoriseret (men kun ca. 35 cm. lang og sort), men så fik jeg HELT styr på det med blomsterne og bierne... :laugh:

Puha, godt min mor ikke læser med her... :laugh:

Hurtig tur her til formiddag; jeg har vist lovet at tage med i svømmehal senere.

Arnold press: 3*10*12,5

Siddende BB skulderpres: 5*5*65

BO Rows, skiftevis UH- og OH-greb: 6*6*110

Behind-the-back shrugs: 3*8*135

Link to comment
Share on other sites

Aftentræning med Beastie Boys' Licensed to ill-skive; fee' :4thumbup:

Back/OL-squat: 1*8*60 + 3*8*115

Unwinding press: 3*10*12,5

Good mornings: 3*6*100

Chest supp. incl. laterals: 3*10*12,5

Min kone er i øvrigt ikke begejstret for, at jeg er begyndt at træne vores ufødte barns ben; jeg forsøger at yde modstand, når den sparker; altså en form for leg press. Det bryder hun sig ikke om... :dry:

Ellers rimelig fedt, når man kan mærke den mosle rundt derinde for fulde gardiner :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning, hvor fætter PR fik en lille en over næsen; godt nok kun i form af 2,5 kg på en 5*5'er men alligevel.

Frontsquat: 1*5*60 + 1*5*100 + 5*5*127,5 - PR med 2,5 kg :superman:

CG Bænkpres: 1*8*60 + 3*8*85

BO Rows; skiftevis UH- og OH-greb: 6*6*110

Military press: 5*5*70

Behind-the-back shrugs: 3*8*135

BO Laterals: 3*10*12

Link to comment
Share on other sites

Rommel> Bare vent; du vil ikke være i tvivl, når jeg slipper fantasien løs :laugh:

Dagens træning + lidt fra i aftes:

I aftes: CG Bænkpres: 1*8*60 + 2*8*85 + 1*7*85 - aner ikke lige hvad der skete, men det havde også været en dum dag...

I dag:

OL squat: 1*8*60 + 1*8*100 + 3*8*120

BO Rows, skiftevis UH- og OH-greb: 6*6*110

Unwinding press: 3*10*12,5

Chest supp. incl. laterals: 3*10*12,5

Behind-the-back shrugs: 3*8*140

Link to comment
Share on other sites

For hulen hvor går det bare skidt med frekvensen af min træning; det er jo lige før Anders K træner mere end jeg gør :crazy: (OK; overdrivelse fremmer forståelsen...)

Nå, kort omgang her til eftermiddag:

Dødløft: 1*5*100 + 1*5*140 + 1*5*180 + 2*5*210 + 1*1*210 + 1*1*230 - Grebet spillede SLET ikke; der er revanche til gode her!

CG Bænkpres: 1*8*50 + 3*8*85

Tja, og så skulder og ryg i morgen.

Link to comment
Share on other sites

For hulen hvor går det bare skidt med frekvensen af min træning; det er jo lige før Anders K træner mere end jeg gør :crazy: (OK; overdrivelse fremmer forståelsen...)

Nå, kort omgang her til eftermiddag:

Dødløft: 1*5*100 + 1*5*140 + 1*5*180 + 2*5*210 + 1*1*210 + 1*1*230 - Grebet spillede SLET ikke; der er revanche til gode her!

CG Bænkpres: 1*8*50 + 3*8*85

Tja, og så skulder og ryg i morgen.

:nonono::nonono::nonono::nonono::nonono::nonono:

Du er jo snart værre end Lawman, der jo kujonagtigt er skiftet til et center i egå, hvor de er imponerede over hans incl. db. press med 24 kg........................ Jeg vil lade det være op til den enkelte, hvad der er værst, Lawmans styrke (eller mangel på samme) eller centeret :laugh::laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share