Clark Kent


Clark Kent
 Share

Recommended Posts

Det lyder som en hård tur, men det var got i nåede at komme derover. Thats what family is for!

Det er da pudsigt af sådan en gut som dig skal vise ID for at få en drink..

Hvordan går det med skulderen, har den haft godt af lidt ro?

Link to comment
Share on other sites

Klejn... Egentlig et temmelig grimt ord :laugh:

Jeg aner heller ikke, hvad de bygger deres mistanke om min mindreårighed på; skægvæksten?, den begyndende vom? (ingen sjove bemærkninger her!), vielsesringen?, min størrelse generelt?...

Peter> ja, der er ingen tvivl om, at skuldrene har haft godt af pause og ibuprofen, men jeg er lige kommet ind efter aftenens træning og selv let bænk mærkes, well, "forkert" i skuldrene...

Faktisk tror jeg, at bænkpres i et godt stykke tid fremover bliver noget med meget lette vægte og mange reps. Det er alligevel en skodøvelse :sneaky2:

Aftentræning til de blide toner fra Radio ABC, da jeg ikke gad hente nogle CD'er inde i stuen. Men der var da også både Curtis Stiger (stavning?), Ace of Base og Shu bi dua... Nå ja, det skulle jo ikke være tungt...

Bænkpres: 1*8*60 + 3*6*90 - føltes ikke så godt! :unhappy:

CG bænkpres: 3*8*70 - ingen problemer her til gengæld; den kommer med fremover

Unwinding press: 3*10*10

Gironda DB swings: 3*10*10

supersættet med rotatorøvelserne

Liggende indadrotation: 3*12*5

Liggende udadrotation: 3*12*5

Imorgen skulle jeg gerne nå lidt ben og ryg, men jeg har næsten opgivet at træne i dagtimerne pga. heden, så nu må jeg se.

Link to comment
Share on other sites

Sidst jeg havde rigtig drilleri med skulderen kunne jeg gødt køre incline DB's og Close grip bench, men alm bænk var totalt No no..

Jeg skulle mene at selv bare med Close grip bench kan du sagtens holde en masse styrke, og hvis du også kan have en incline øvelse med, så vil både triceps og pecs holde sig fint indtil din skulder er game igen.

God bedring!

Link to comment
Share on other sites

Peter> Det er rart at høre lidt erfaring på området. Jeg har jo også før haft over et år, hvor jeg ikke kørte alm. bænk men bare incline DB, så jeg skal åbenbart helst ikke køre alm. bænk...

Hurtig træning i formiddags før samling i svigerfamilien og debriefing om Bostonturen.

Frontsquat: 1*5*60 + 1*5*100 + 1*5*105 + 1*5*110 + 1*5*115 + 1*5*120 - hm, de var da småtunge de 120...

Link to comment
Share on other sites

Peter> Det er rart at høre lidt erfaring på området. Jeg har jo også før haft over et år, hvor jeg ikke kørte alm. bænk men bare incline DB, så jeg skal åbenbart helst ikke køre alm. bænk...

Incline db owner også den ærgerlige bænk til enhver tid..! :superman:

Men lyder da fornuftigt med nogen CG bænk...så kan du få gjort lidt ved bedstemor armene.. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning i AUS. Tydeligt præget af at ferien blev sluttet på den hårde måde; ved at skulle møde 6.30 :crazy:

Desuden lokkede mstaus, sikkert med vanlig gusten bagtanke, mig til endnu en tung rep i dødløft, som kun kunne ende med et fail... :wink:

Dødløft: 1*5*100 + 1*5*140 + 1*5*180, herefter singler: 210 + 230 + 240 + 250 + miss på 250, men kun et flækket myggef....hår fra lock-out! :unhappy: + 210 - udmærket sommerferiekageform :smile:

CG bænkpres: 1*8*60 + 3*8*70

BB rows, skiftevis OH- og UH-greb: 6*5*110

Unwinding press: 3*10*10

Link to comment
Share on other sites

som dog trods alt ikke er under 40 cm. og dermed ær'werlige! :laugh: ...

:wink:

Det er da ligemeget om de er over 40cm hvis de skulper mere end budding :poking::laugh:

Dagens træning i AUS. Tydeligt præget af at ferien blev sluttet på den hårde måde; ved at skulle møde 6.30 :crazy:

Desuden lokkede mstaus, sikkert med vanlig gusten bagtanke, mig til endnu en tung rep i dødløft, som kun kunne ende med et fail... :wink:

Dødløft: 1*5*100 + 1*5*140 + 1*5*180, herefter singler: 210 + 230 + 240 + 250 + miss på 250, men kun et flækket myggef....hår fra lock-out! :unhappy: + 210 - udmærket sommerferiekageform :smile:

Synd med dødløften...Men bare vent til vejret bliver mere dødløftvenligt så skal den nok være der. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det er da ligemeget om de er over 40cm hvis de skulper mere end budding :poking::laugh:

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAA :laugh::laugh::laugh:

Mht. amerikanerturen, var det da sært at du skulle vise id, når du nu ligner en midaldrende mand; måske om du havde medbragt piben og gummirøjserne................... (herrn Ryge lookalike) :tongue:

Ser vi dig i øvrigt snart i AUS igen?

Link to comment
Share on other sites

Flexmaster og Anders K> Høhø...HØ... I er bare misundelige :nonono:

ANTO> jo tak, selv om det var halvhjertet :innocent:

Dagens træning blev delt i to omgange; et (meget) kort visit i AUS med mange kendte ansigter og en længere omgang i udhuset.

Back squat: 1*5*60 + 3*8*100 - det var så træningen i AUS... :blush:

SL Dødløft: 1*5*100 + 5*5*160

Rows; skiftevis OH- og UH-greb: 6*5*110

Arnold press: 3*10*10

Siddende BB skulderpres: 5*5*65

CG bænkpres: 3*10*70

DB Frontraise: 3*10*10

Chest supported incline laterals (?): 5*10*10

Behind-the-back shrugs: 3*10*130

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning, som forhåbentlig også kommer til at bestå af en del 2 med ben og ryg...

Den er dog foreløbig udsat til i aften pga. lidt for godt vejr lidt for længe igår og deraf følgende lidt for meget kold hvidvin...

Desuden har jeg fået to sting i højre læg, så jeg må lige se, om de kan holde til dyb squat :smile:

(resultatet af en faldende spejl med et skarpt hjørne; heldigvis gik spejlet ikke i stykker, så jeg kommer ikke til at løfte som en kombination af FMJ, LAWMAN og en ANTO på diæt de næste syv år :laugh: )

CG bænkpres: 1*8*60 + 5*8*75

Unwinding press: 3*10*10

Gironda DB swings: 3*10*10

Rotator: liggende indad- og udadrotation: 3*12*5 hver

Link to comment
Share on other sites

så jeg kommer ikke til at løfte som en kombination af FMJ, LAWMAN og en ANTO på diæt de næste syv år :laugh:

Og hvor meget er det så lige du curler Morten? Jeg er ganske overbevist om at undertegnede plus de to andre nævnte let vil kunne rive dig rundt her... "It´s a challenge baby - anybody...... aaaaaaannnnnnneeeebbaaaadddeeeee" :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Og hvor meget er det så lige du curler Morten?

Tsk, tsk, tænk at basere sin træningsmæssige identitet på curls :nonono: Sørgeligt; sørgeligt, siger jeg bare!!

:tongue:

Nå, men ben og ryg blev så idag i AUS.

Frontsquat: 1*5*60 + 1*5*100 + 5*5*125 - lækkert, jeg havde glemt knækogere og det rykkede lidt i stingene i læggen, men det var med overskud. Nu må jeg jo også hellere stramme an, ellers kommer Rommel jo bragende forbi mig... :smile:

Rows, skiftevis OH- og UH-greb: 6*5*110

Og så noget kæ'we med Lars Emil og Henrik m.fl. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Rommel> Hulens, jeg havde håbet, jeg kunne undgå en flødekur, da det giver mig sådan nogle underlige trækninger i hjertet, men hvis det er det, der skal til, så.....

Dagens ret: Skulder og lidt gøgl.

Arnold pres: 3*10*10

Siddende BB skulderpres: 5*5*65

CG bænkpres: 3*8*75

DB Front raise: 3*10*10

Chest supported incline laterals: 5*10*10

BO Rows: 5*10*10

Link to comment
Share on other sites

Kort besøg i Randers Styrke og Motion her først på aftenen. Jeg har tænkt mig at finde et sted at træne tung dødløft ind i mellem, og det her virker OK. Udstyret er mere slidt end i AUS, men der er en fed dødløftplatform midt i det hele, masser af skiver og magnesium. Med risiko for at støde nogen (evt. de politisk korrekte) må jeg sige, at den største forskel, især fra AUS, er klientellet. Uden i øvrigt at dømme nogen, synes jeg, at jeg faldt lidt udenfor især mht. tusser og bad-ass-attitude :laugh:

Nå, men jeg kørte noget dødløft.

Dødløft: 1*5*105 + 1*5*165 + 2*5*205 + 2*3*215 + 2*2*225 - udmærket.

og så lige fem kropshævninger til at gå hjem på...

Link to comment
Share on other sites

Hvad er der sket med signaturen - er du nu kommet under 0,1 ton din ål?

Du må da være vanvittig! Jeg synes bare, der er så meget klynkeri over det med vægten; senest er folk jo ligefrem begyndt at påstå, at de med vilje holder sig på en lav vægt :laugh:

Men jeg vil naturligvis ikke være én, der gnider salt i såret ved at minde disse stakler om, hvad de godt ved i forvejen. De (I) har jo nok at døje med...

:smile:

:tongue:

EDIT: Hvad mon der skete med størrelsen på skriften? Hm, ligemeget...

Edited by Clark Kent
Link to comment
Share on other sites

Du må da være vanvittig! Jeg synes bare, der er så meget klynkeri over det med vægten; senest er folk jo ligefrem begyndt at påstå, at de med vilje holder sig på en lav vægt :laugh:

Men jeg vil naturligvis ikke være én, der gnider salt i såret ved at minde disse stakler om, hvad de godt ved i forvejen. De (I) har jo nok at døje med...

:smile:

:tongue:

EDIT: Hvad mon der skete med størrelsen på skriften? Hm, ligemeget...

Din vægt er da vist også det eneste der IKKE blive klynket over i denne log.. :poking::tongue::laugh:

..Om der så burde klynkes over den er en anden sag.. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

FMJ>

..Om der så burde klynkes over den er en anden sag.. :tongue:

Det er vist for "stor" en opgave selv for mig :unhappy: ...

Godt at se du er tilbage med halvspydige kommentarer :smile: Så er du vel også snart på banen i træningsrummet? Eller trækker Xboxen? :wink:

En let og kort omgang i AUS idag. Skæbnen ville, at jeg glemte mine shorts, så jeg kun havde mine korte tights. I og med jeg så sent som i mandags snakkede med Henrik om, at mænd, der kun træner i tights, virker lidt fimsede, var det jo ikke så godt... Jeg bed i det sure æble (efter bl.a. at have lugtet til kurven med glemt tøj :crazy: ) men hvem kom så valsende :dry: Jaja, jeg blev (berettiget) hånet en del... Desuden droppede jeg de øvelser, der kræver, at man bøjer sig forover; derfor kabeløvelser...

Unwinding press: 5*10*10

CG bænkpres: 1*8*50 + 5*8*75

Siddende cable rows, UH: 5*8*100

Bagskulder, maskine: 5*10*50

Rotator: Liggende indad- og udadrotation: 2*12*5 hver

Cuban press(?): 3*10*20 - jeg er ikke helt sikker på, det var rigtig cuban press; jeg vipper bare

underarmene, som man ville med en kabeløvelse

Link to comment
Share on other sites

Det er vist så som så med stabiliteten i træningsfrekvensen for øjeblikket...

Men hvis der er hold i det, med at musklerne har godt af at blive "chokeret", vågner jeg op som en Tom Platz-klon imorgen; især benene blev i den grad taget på sengen over dagens morgentræning i AUS. Nøj, der var ikke meget at skyde med...

CG bænkpres: 1*8*50 * 5*8*75

Backsquat: 1*8*60 + 3*8*110

SL dødløft: 5*5*160

Rows; skiftevis UH- og OH-greb: 6*5*110

Behind-the-back shrugs: 3*8*130

jeg synes nu, der var noget mere, men det er muligvis noget, jeg har drømt...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share