Clark Kent


Clark Kent
 Share

Recommended Posts

Min træning i øjeblikket er lige til at lukke op og s.... i... Der er simpelthen så mange ting med barn, arbejde og fniller i familien, at træningen må nedprioriteres. Det har også ført til, at jeg bare er fuldstændig smadret af træthed 24/7. Resultat: ær'werlighed!

Hvad med lidt tabata sjov... 4 mins koncentreret smerte og DOMS næste dag.. Du kunne f.eks køre den med frontsquat til pushpress..

så er der træning på meget kort tid

Link to comment
Share on other sites

Peter> det vil være totalt ødelæggende for min moral! Vægte og kardiotræning er meget lidt forenelige i min begrebsverden... Ydmygelsen ved min dårlige kondition er slem nok i sig selv, uden at den skal forstærkes af det at arbejde med så lave vægte, som der ville blive tale om...

Ja joe, måske var det en mulighed... :smile:

Nu vil jeg snart smutte en tur i centret, men det bliver ikke til tabata.

Link to comment
Share on other sites

En let omgang i dag; man skulle jo nødig blive skadet før turen går til Alperne og løj(p)erne på fredag :bigsmile:

Skrå DB: 1*8*25 + 5*6*40

Frontsquat: 1*5*60 + 1*3*100 + 3*3*130 - tjae, det var vist lidt dovent...

begge supersæt med

Kropshævninger, skiftevis OH- og UH-greb: 10*3*bw

Rumænsk dødløft: 3*8*110 - superkontrolleret.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Vel tilbage fra skiferien blev første træningspas en stille omgang.

Frontsquat: 1*5*60 + 5*5*100

Rumænsk dødløft: 5*6*120

begge supersæt med

Kropshævninger, skiftevis OH- og UH-greb: 10*3*bw

Jeg har sør'me tabt mig yderligere på skiferien; det må være al den rødvin...

I år kørte jeg desuden på et andet par ski end de sidste par år. I stedet for et par rimeligt lange "1.generationscarvere", som ikke er ret brede, fik jeg nu nærmest et snowboard på hver fod i form af et par rigtige carvingski. Det affødte to spørgsmål: 1: Hvor blev farten af?! og 2: Skal jeg nu også til at styre og svinge?!!

Efter at have konstateret at svarene var hhv. "væk..." og "ja!", gik det nu OK.

Som den fornuftige familiefar, jeg er, har jeg desuden anskaffet mig en hjelm; jeg kan se gruen i de franske metro'ers øjne, når de tænker på, hvad sådan en ville gøre ved deres fritz... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg forsøger stadig at få kickstartet det gamle kadaver, men der er godt nok bare ikke ret meget overskud i/til træningen i øjeblikket!...

Frontsquat: 1*6*60 + 1*5*90 + 2*1*130 + 1*1*140 + 2*1*130

DB Rows: 5*6*60

Jeg håber at kunne tvinge mig selv ud i udhuset en halv times tid de fleste dage, indtil der kommer lidt mere overskud.

Link to comment
Share on other sites

Onsdag aften bød på et par timers meget funktionel træning; vi flyttede det meste af klubbens udstyr til stærk mands-konkurrencer. Sten, podie, traktordæk, fadølsankre med bly i, farmerwalk-anordninger osv. op på en trailer. Det var sgu' tungt. 2CV'en, eller helt præcis 2CV-karrosseriet, fik jeg dog ikke prøvet at løfte, men det kommer.

Rimelig stille træning her til aften.

Frontsquat: 1*8*60 + 3*8*90

supersæt med

DB Rows: 3*8*60

Siddende BB skulderpres: 3*8*60

supersæt med

Side laterals: 3*10*12,5

Rumænsk dødløft: 3*8*120

Link to comment
Share on other sites

Aftenens træning blev delt i to pga. bestyrelsesmøde, så der blev drukket noget kaffe for at holde kroppen i gang...

Skrå DB: 1*8*21 + 5*5*43 - pump i patten, siger jeg bare! Det har jeg ikke haft længe, men nu har jeg heller ikke liiige gjort så meget i brysttræning...

Side laterals: 3*10*12

begge supersæt med

Kropshævninger, skiftevis OH- og UH-greb: 10*3*bw

Efter mødet:

Frontsquat: 1*5*60 + 1*3*100 + 5*3*120 - helt fine og rimelig lette

Rumænsk dødløft: 3*8*120

Behind-the-back shrugs: 3*8*150

Link to comment
Share on other sites

Dagens omgang i udhuset; nu med dørene på vid gab og Ozzy på anlægget! Sweeeet!

Frontsquat: 1*8*60 + 3*8*90

supersæt med

DB Rows: 3*8*60

Siddende BB skulderpres: 3*8*60

supersæt med

Side laterals: 3*10*12,5

Rumænsk dødløft: 3*8*120

Behind-the-back shrugs: 3*8*145

Så er det fra forskellig side blevet antydet, at jeg ikke er helt normal, da jeg har et barn men hverken har oprettet en hjemmeside med billeder, som jeg så nøder folk til at gå ind på, eller på anden vis tvinger folk til at beskue billeder af vidunderet. Det skal man åbenbart gøre som småbørnsforældre!...

Her er så et billede fra svømmehallen (det er Holger forrest):

Ja, det kommer så, når min kone liiige har givet mig en hånd...

EDIT: næ, det kom sør'me af sig selv!

post-1732-1177174030_thumb.jpg

Edited by Clark Kent
Link to comment
Share on other sites

Hm, dødløft kørte bare SLET ikke idag! Træls.

Dødløft: 1*5*100 + 1*5*140 + 1*3*180 + 1*2*215 + 5*1*215 - ingen fart overhovedet og grebet ville ikke fungere.

Skrå DB pres: 1*8*23 + 5*5*43 - de kørte til gengæld godt.

begge supersæt med

Kropshævninger, skiftevis OH- og UH-greb: 10*3*bw

Dødløft: 3*3*180

supersæt med

Side laterals: 3*10*12

Nå, men i stedet for at ærgre mig over dødløft, som ikke kører i øjeblikket men nok skal komme til det igen, vil jeg glæde mig, over at DB pres og rygtræning kører godt :smile:

EDIT: Og Peter: din kommentar er nu noget over, hvad jeg havde forventet, niveauet ville være... :laugh:

Edited by Clark Kent
Link to comment
Share on other sites

Rigtig fin træning her til aften. Ligesom dødløft er squatten ikke på det niveau, jeg gerne så, og hvor det har været, men det må der jo så arbejdes på. Til gengæld får mit ynkelige patværk gode tæsk med Skrå DB pres, og skulderen brokker sig ikke (endnu) :smile:

Frontsquat: 1*5*60 + 1*4*100 + 5*3*125

Skrå DB pres: 1*8*23 + 5*5*43

begge supersæt med

Kropshævninger, skiftevis OH- og UH-greb: 10*3*bw

Rumænsk dødløft: 3*8*140

Side laterals: 3*8*12

supersæt med

Behind-the-back shrugs: 3*8*160

Hack squat i slæde (hedder sådan en vist): 2*8*100 - bare for at prøve sådan én.

Link to comment
Share on other sites

God, men sen omgang. Jeg bliver vist nødt til lige at tage et hurtigt bad. Øv, hvor vil jeg være smadret i morgen tidlig kl. 6, når den unge mand i huset står op :sleepy: ...

Dødløft: 1*5*100 + 1*5*140 + 1*3*180 + 5*3*210 - grebet er stadig helt i skoven, så flere reps var med stangen hængende i fingerspidserne, dvs. uden at tommelfingeren var med.

supersæt med

Kropshævninger, skiftevis OH- og UH-greb: 10**bw

Skrå DB: 1*8*23 + 5*5*43 - de kører bare for tiden :smile:

Link to comment
Share on other sites

Halløj heffe (som altid får mig til at tænke på Leffe-øl; faktisk har jeg en kasse med fire forskellige af dem stående i udhuset, så måske man liiige skulle have sådan én til aftensmaden... nå, det var et sidespring...)

Niveauet er ikke, som jeg kunne have ønsket mig, men der er dæl'me en del, der ændrer sig med sådan en størrelse i huset! Af en eller anden grund er vægten røget fra 114 kg til 106 kg på ca. fire måneder, selv om jeg helt givet har været mindre obs på, hvad jeg har puttet i munden. Men det synes jeg nu også, jeg kan mærke på styrken :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Dødløft: 1*5*100 + 1*5*140 + 1*3*180 + 5*3*210 - grebet er stadig helt i skoven, så flere reps var med stangen hængende i fingerspidserne, dvs. uden at tommelfingeren var med.

Det gør det ik mindre imponerende at du kan reppe med den vægt ved bare at holde stangen i fingerspidserne :superman::wink:

Skrå DB: 1*8*23 + 5*5*43 - de kører bare for tiden :smile:

Yeahhhh....skrå DB presses! Det er nowet der går i patten.. Ik det bænkpjat..! :4thumbup: :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hey! Flexmaster på banen igen :smile: Håber det går godt med din mor!

Får du trænet eller bare diskoet den af?

Og ja, skal det være, så skal det være skrå DB press!

Hvordan kan du overhovedet spørge :tongue:

Squat på retræte, dødløft på retræte, god fremgang i FMJs ynglingsøvelse ... hvad er der sket :cry3:

Link to comment
Share on other sites

Hey! Flexmaster på banen igen :smile: Håber det går godt med din mor!

Får du trænet eller bare diskoet den af?

Og ja, skal det være, så skal det være skrå DB press!

Jir! :yo: Mange tak :bigsmile: Det går skam rigtig godt.. Alt gik godt og den nye nyre fungerer, og hun er startet så småt på job igen.. Så ku ik være bedre.. imponerende når man tænker over, hvad de kan gøre! Hun render rundt med tre nyrer nu hehe..

Vi er begyndt at træne igen..Startede seriøst her sidste uge.. er bare morgentræning for tiden, da det passer bedst med eksamenslæsningen.. Men det er sgu godt at være igang igen og have tiden.. Starter måske log engang..Men blir nok først efter eksamen, hvis det bliver for skal lige have tiden til det.. Men der blir da trænet nu...det er det vigtigste! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hvordan kan du overhovedet spørge :tongue:

Squat på retræte, dødløft på retræte, god fremgang i FMJs ynglingsøvelse ... hvad er der sket :cry3:

:laugh: Det er jo ik os alle hvor fravær fra træning faktisk er lig med PR i dødløft.. :nonono::tongue:

Dødløft er droppet.. Min lænd brokker sig bagefter, at jeg har trænet det.. Så gider ik tage chancen selvom det er ynglingsøvelse.. Bliver nogle tunge rows istedet for tiden.. Men squat er da med :superman:

Link to comment
Share on other sites

Squat på retræte, dødløft på retræte, god fremgang i FMJs ynglingsøvelse ... hvad er der sket :cry3:

Hmm, ja, det burde jo godt nok være et wake up-call...

Vi er begyndt at træne igen..Startede seriøst her sidste uge.. er bare morgentræning for tiden, da det passer bedst med eksamenslæsningen..

"Vi"? Du og kæresten; curls med de små sølvhåndvægte og 20 kg. i træktårnet eller hur? :laugh:

I øvrigt er seriøs træning og morgentræning vist ikke foreneligt...

Link to comment
Share on other sites

Hmm, ja, det burde jo godt nok være et wake up-call...

Kloge åger... :tongue: Hvordan ved i forresten hvad jeg squatter når jeg ikke logfører? :tongue:

"Vi"? Du og kæresten; curls med de små sølvhåndvægte og 20 kg. i træktårnet eller hur? :laugh:

I øvrigt er seriøs træning og morgentræning vist ikke foreneligt...

Nej bare rolig..der er kun dig min bamse :wub:

Hmm...nu føler jeg mig snart provokeret nok til at jeg bliver nødt til at logge min træning... :sneaky2::tongue:

Arh...der er selvfølgelig ik helt den samme energi..men om jeg træner kl 8 eller kl 17 efter en lang dag på læsesal gør ik det store mht energi pt..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share