Clark Kent


Clark Kent
 Share

Recommended Posts

Har da trods alt min 5års regel - så hun skulle da mindst være 18 år yngre end mig :cool:

FMJ> Din gris! :crazy:

Aftentræning:

Siddende BB skulderpres: 1*5*60 + 5*6*70 - uha, progression på 5 kg.

CG Bænkpres: 5*5*95 - og igen!

Chest supported incline laterals: 3*8*12,5

Behind-the-back shrugs: 3*8*140

Link to comment
Share on other sites

Jeg BOR inde i Clark sammen med 4-5 andre - det nødvendigt for at fylde dragten ud og lave tumlingebevægelserne overbevisende nok for omverdenen...

Sorry...nu kender I hemmeligheden...men jeg var nødt til at gå til bekendelse...I var simpelthen for tæt på til sidst... :cry:

:laugh::laugh::laugh:

Edited by LAWMAN
Link to comment
Share on other sites

Man må ikke drille folk der har større arme end en selv :4flex: :tongue:

Joo...hvis de 30cm af gunnen er mere blæver end ens bedstemors arm... :w00t: (Jo heller ik nogen der driller dig.. :crazy::devil::devil: )

Nu har han så også større livvidde, så det burde udligne det :laugh:

:laugh::laugh::laugh:

WTF :crazy: Jeg bliver da vist snart nødt til at udfordre d'Herrer spammere til en fotosession, så vi kan få afgjort hakkeordenen fsva. lee'hed! :superman:

Hmm...lee'hed eller feeee'hed? Eller måske bleeeeeeeeeg'hed? :laugh::laugh:

Men vi ser da frem til en rippet CK.. :laugh:

Er der i øvrigt nogen der ved hvordan og hvorledes det går med Anders K og hans tiltrængte fedttab?

Jeg har ham på ignore - så hvis nogen af jer har hørt noget eller kender noget til det kunne det være spændende at høre... :smile:

:laugh:

Burde du ik lige linke til din nye internationale træningssite? Med tips og tricks på engelsk, så selv den mest udsultede afrikaner kan følge med i træningen og hvordan han kan få store gaaaaaaaaaaaaaaanz :w00t::laugh:

Link to comment
Share on other sites

FMJ> Hvilken uklædelig kækhed at lægge for dagen i en seriøs logbog! Du burde have din mund/dit tastatur vasket med vand og sæbe!

:innocent: ...

Hmm...lee'hed eller feeee'hed? Eller måske bleeeeeeeeeg'hed?

Det bedste er, at jeg kan slå dig på alle tre områder på én gang :w00t:

Nå, men ellers er det nu noget ringe med træningen. Sådan en lille terrorist, der vågner midt om natten for at ville æde, tager noget hårdt på mig. Vi deles lidt om det, min kone og jeg (nej, ikke amningen, wise guys...), så hun fodrer af, og jeg som regel luller i søvn igen. Selv om det så kun drejer sig om en times tid om natten, og jeg længe får mine 9 timer ialt, er jeg helt færdig om dagen :crazy: Der er bare ikke noget at skyde med :unhappy:

Derfor overvejer jeg at køre noget 3-splithalløj (jeg ved det! :cry: ), så jeg kan nøjes med en god halv time ad gangen. Hm, det må jeg lige se på.

Frontsquat: 1*5*60 + 1*5*100 + 5*5*110 - styrken er ikke noget problem, men udholdenheden...

Nu står den så først på indbagt laks og en lille øl og dernæst på steroidepunpede amerikanske atleter, der smadrer hinanden i NFL, kun afbrudt af aftenens afsnit af Deadwood på DR2. Feee'! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Hurtig omgang her i eftermiddags; forhåbentlig får jeg tid til lidt skulder mm. i aften.

DB Rows: 5*5*60 - 5 kg. op! Huha, den sidder godt. Jeg kører den ultra strikt; så vidt jeg husker, var det denne øvelse, der gav Blackmoore en rigtig træls skade, så jeg har stor respekt for den.

Behind-the-back shrugs: 5*5*160

Og i morgen skal jeg dødløfte igen! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Er der egentlig ikke snart nogle AUS'ere, der inviterer på træning deroppe?... Jeg kan jo se, det kniber med at holde standarden... :innocent:

Det lyder hyggeligt Morten, som den eneste Mol´er der træner seriøst i AUS for tiden, kunne noget selskab være fint på sin plads :smile: Hvornår kunne det passe dig?

Link to comment
Share on other sites

nskou: nu gik jeg så glip af denne milesten i styrkesporten :unhappy: ... :tongue:

ANTO> Måske på fredag? Men jeg er ikke helt til at regne med pga. ham den lille...

Dagens træning blev afbrudt lidt før tid pga. gæster.

Siddende BB skulderpres: 1*6*60 + 5*5*70

CG Bænkpres: 5*5*95

Behind-the-back shrugs: 2*8*160

supersæt med

Chest supported incline laterals: 1*8*12,5

Link to comment
Share on other sites

Det lyder hyggeligt Morten, som den eneste Mol´er der træner seriøst i AUS for tiden, kunne noget selskab være fint på sin plads :smile: Hvornår kunne det passe dig?

Vi sætter også pris på du holder fanen højt! :superman:

Jeg er lige inde i noget eksamensræs..vender tilbage med curls der er vildere end nogensinde så snart der er lidt mere overskud.. (Men så skal du nok regne med squatracket er optaget, eftersom det er der jeg curler bedst :cool::tongue::laugh: )

Link to comment
Share on other sites

Dagens lidt alternative omgang:

Dødløft: 1*5*100 + 1*5*140 + 5*5*180 - dejlig let :smile:

Skrå DB pres: 3*8*35

Så sad jeg og kiggede lidt på t-nation og læste en artikel om træning af lats. Angiveligvis skulle programmet give Dorian Yates-agtige lats i løbet af ingen tid, men jeg tænkte, at man jo nok kunne nå at stoppe før, da de færreste ting, bortset fra skader, kommer ret hurtigt i dette game.

Fem øvelser kørt med minimale pauser, dvs. ca. 5 sekunder!:

Straight-arm DB pullover: 1*8*18

Bent-arm BB pullover: 1*8*40

Pulldown to chest, UH-greb: 1*8*70

Bent-over DB rows (begge hænder på én gang): 1*8*30

Negative-only chin-up: 1*5*bw

Hm, det var nu lidt hårdt ud i én køre. Mht. pullover så har jeg aldrig prøvet den før, men mon ikke der skal noget mere vægt på, når jeg lige har vænnet mig til den. Øvelsen føltes egentlig meget godt.

EDIT: Ja, det er med vilje, jeg slet ikke har kommenteret FMJ's seneste spam her i min log...

:tongue:

Edited by Clark Kent
Link to comment
Share on other sites

Fem øvelser kørt med minimale pauser, dvs. ca. 5 sekunder!:

Straight-arm DB pullover: 1*8*18

Bent-arm BB pullover: 1*8*40

Pulldown to chest, UH-greb: 1*8*70

Bent-over DB rows (begge hænder på én gang): 1*8*30

Negative-only chin-up: 1*5*bw

Hm, det var nu lidt hårdt ud i én køre. Mht. negative-only chin-up så har jeg aldrig prøvet den før, men mon ikke der skal noget mere vægt på, når jeg lige har vænnet mig til den. Øvelsen føltes egentlig meget godt.

- er der ikke riiiiiiiiiigelig vægt på :tongue::tongue::laugh::laugh::laugh::superman:

Link to comment
Share on other sites

Funny boyz> Ha ha, bare fordi man arbejder på et niveau, I aldrig vil kunne forstå :nonono::tongue:

FMJ>

gravity is a bitch
- nå, er det "gravity" de kalder dig nu?... :laugh:

Aftenens omgang var en noget sløj én af slagsen. Der var intet at skyde med...

Frontsquat: 1*5*60 + 1*5*100 + 3*5*120 - så tog jeg hjem :mad:

Men så må benene jo også bare få en tur i morgen igen, når de nu ikke vil makke ret i dag :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Så blev der endelig trænet igen. Tænk hvis man ikke skulle koncentrere sig om kone, barn, utætheden i udhusets tag, jobansøgninger, bilen osv.... Sikke man dog kunne få trænet...

Frontsquat: 1*5*60 + 1*5*100 + 5*5*120 - så er vi ved at være på rette spor igen.

Rumænsk dødløft: 5*5*160

Incline DB pres: 3*8*35 - stille og roligt, da skulderen lige har markeret sig lidt på det sidste.

Yates rows: 3*8*100

Behind-the-back shrugs: 3*8*160

Egentlig ret sørgeligt så få der træner ben oppe i centret. På et tidspunkt var vi vel ti stykker, og gennemsnitsvægten var over de 100 (ja ja, det vil nogen sikkert få noget sjovt ud af :blahblah: ); alle rimeligt veltrænede. Ikke én, ud over mig, trænede ben, i den tid jeg var der. Selvfølgelig hellere ikke senere da metro-fyrene dukkede op og fimsede det hele til med duftevand og von Dutch(?)-kasketter.

Sørgeligt. Bentræning er og bliver det, der skiller mændene fra drengene (som Joachim B. Olesen sagde). Det er ligemeget, om du ikke er så stærk; det, at du giver den gas med bentræning, er den virkelige test :devil:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share