Clark Kent


Clark Kent
 Share

Recommended Posts

Hvordan ved i forresten hvad jeg squatter når jeg ikke logfører?
We just know...
Hmm...nu føler jeg mig snart provokeret nok til at jeg bliver nødt til at logge min træning... :sneaky2::tongue:

Pudsigt, nu får jeg samme fornemmelse, som jeg fik en gang i byen, hvor der var en spritstiv fyr, ca. halv min vægt og halvanden hoved lavere, der lovede mig tæsk... :laugh:

Nå, fin omgang i aften med højt tempo.

Frontsquat: 1*5*60 + 1*5*100 + 5*3*130

supersæt med

Kropshævninger, skiftevis OH- og UH-greb: 10*3*bw

Skrå DB: 1*8*27 + 5*5*43

Rumænsk dødløft: 3*8*140

supersæt med

Side laterals: 3*10*12

Behind-the-back shrugs: 3*8*165

Link to comment
Share on other sites

Pudsigt, nu får jeg samme fornemmelse, som jeg fik en gang i byen, hvor der var en spritstiv fyr, ca. halv min vægt og halvanden hoved lavere, der lovede mig tæsk... :laugh:

?.. Så føler du dig også lidt provokeret til at logge din træning, så han ka se du ik er så slap, som det ku se ud? :tongue::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Flexmaster> jeg føler mig da truet af, at du vil logge din træning, så vi andre kommer til at virke slappe ved siden af! Eller i hvert fald lige så truet som i nævnte situation...

Hvad skal der til, for at du begynder?! Just say the word!...

Nå, forlænget weekend i Kbh => alt for dårlig og lidt søvn på diverse luftmadrasser => ganske smadret i dag. Derfor ingen energi. Egentlig skulle jeg ikke have trænet her til aften, men min kone skulle lige osv., så jeg kunne lige så godt køre med og slå lidt tid ihjel i centret.

Dødløft: 1*5*100 + 1*5*140 + 1*3*180 + 2*5*210 + 2*3*210 - hvor f..... kom de femmere fra?! Igen var det grebet, der var den hæmmende faktor.

Kropshævninger, skiftevis OH- (3 reps) og UH-greb (4 reps): 8*3/4*bw

Link to comment
Share on other sites

Heffe> faktisk er et par af vores stænger noget skæve; derfor har vi besluttet at købe to spritnye Eleikostænger :smile: Det bliver fee' at bøje dem i første træningspas! :4thumbup:

Udmærket omgang i aften, ikke det vilde men heller ikke så ringe endda...

Frontsquat: 1*5*60 + 1*3*100 + 5*3*130

supersæt med

Kropshævninger, skiftevis OH- (3 reps) og UH-greb (4 reps): 10*3/4*bw

Skrå DB pres: 1*8*23 + 5*5*43

supersæt med

Side laterals: 3*10*12

Rumænsk dødløft: 3*8*145

Jeg synes, kropshævningerne giver et godt pump i vingerne; jeg føler mig i hvert fald bred som en dør! :showoff:

Link to comment
Share on other sites

...kropshævningerne giver et godt pump i vingerne...

Hvad hulen Morten - snak om et godt pump troede jeg ellers var forbeholdt FMJ, Lawman og undertegnede. Men godt at høre du er ved at have set lyset.

Kan man mon håbe på du snart laver 21ere i barbell curls og begynder at bruge udtryk som "pump på patten" efter en omgang forced reps? :4signme::hands::hands:

Link to comment
Share on other sites

Tind> Hvem er du?!... Lad være med at spamme min log... :laugh:

ANTO> tillad mig at citere mig selv fra den 18. april dette år:

Skrå DB: 1*8*21 + 5*5*43 - pump i patten, siger jeg bare! Det har jeg ikke haft længe, men nu har jeg heller ikke liiige gjort så meget i brysttræning...

Godt nok var det ikke forced, men det viser dog med al tydelighed, hvor bredt favnende jeg er træningsmæssigt! :smile: I øvrigt bestræber jeg mig på at se mindst muligt lys prisen på elsparepærer taget i betragtning...

I øvrigt, igen for at demonstrere den indsigt jeg har i diskoverdenen, og som gør, at jeg kan tillade mig at kritiserere den, så er 21ere vel den med 7 reps fra 0-90 grader, 7 fra 90 til 180 og 7 fulde reps, ikke? Det kommer nok til at vare lidt...

Link to comment
Share on other sites

Sjovt det sagde ANTO også da jeg skrev til ham på msn igår ... det lugter af en sammensværgelse :nonono:

nu begynder du vel ikke at bruge straps :unhappy:

Straps er godkendt, hvis det bruges til at blive mere massiv leeeeeeeeeee af! :superman: (Eneste undskyldning for ikke at bruge straps skulle så fald være at man faktisk ikke kunne løfte mere end der er på stangen..pft..)

Grebsstyrke er overvurderet.. :nonono: Tøserne vil alligevel ik ha man tager dem så hårdt på brysterne (jeg har prøvet.. :unhappy: )

Link to comment
Share on other sites

Grebsstyrke er overvurderet.. Tøserne vil alligevel ik ha man tager dem så hårdt på brysterne (jeg har prøvet.. )

Men du har da altid nydt et fast greb på ballerne...

Straps...

Men du har da altid nydt et fast greb på ballerne...

Straps... :nonono:

Arh..det var EN gang til en jus fest..og du fangede mig mens min dømmekraft var på det laveste :4drunk: :tongue:

Tilgengæld var du noget pevet mht dine bryster :tongue::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Arh..det var EN gang til en jus fest..og du fangede mig mens min dømmekraft var på det laveste :4drunk: :tongue:

Nåeee ja, der har kun været én gang... Noget siger mig, at din dømmekraft har været endnu mere ude af kraft alle de andre gange, end jeg har troet... :laugh: Men så har du da fået en forklaring på de underlige smerter, som du må være vågnet op med ind i mellem sammen med tømmermændene :smile: ...

Hurtig omgang i dag:

Frontsquat: 1*8*60 + 4*6*90 - fokus på fart

supersæt med

DB Rows: 1*8*60 + 3*6*60 - igen fokus på fart og meget korte pauser

Siddende BB skulderpres: 3*8*60

supersæt med

Side laterals: 3*10*12,5

Rumænsk dødløft sprang jeg over, da jeg regner med at skulle dødløfte i morgen.

Ellers en fin omgang med højt tempo og lette vægte.

Link to comment
Share on other sites

Nåeee ja, der har kun været én gang... Noget siger mig, at din dømmekraft har været endnu mere ude af kraft alle de andre gange, end jeg har troet... :laugh: Men så har du da fået en forklaring på de underlige smerter, som du må være vågnet op med ind i mellem sammen med tømmermændene :smile: ...

Arh....Derfor.. Hmm...imponerende så ondt man kan få i øjnene af at se sådan en bamse forsøge at flexe lidt.. :crazy::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Dejlig overraskelse i dødløft her til aften :smile: Jeg var meget tæt på ikke at tage afsted, da nattens søvn blev minimeret af en ung mand med træg mave, og der kun var dødløft på programmet. Men hold da fast, hvor fløj de bare op!

Dødløft: 1*5*100 + 1*5*140 + 1*5*180 + 5*5*210 - hallo, det er faktisk længe siden, jeg har løftet det!

Kropshævninger: 2*3 OH, 2*4 UH

CG bænkpres: 1*8*60 + 3*8*70

Det sidste par øvelser bare fordi, der også skulle snakkes lidt...

Men lækker omgang i død!

Link to comment
Share on other sites

Formiddagstræning :crazy: ... Det er heldigvis ikke mere så tit, der er mulighed for det, men i dag var det endda eneste mulighed. Det gik dog helt OK.

Frontsquat: 1*5*60 + 1*5*100 + 1*3*130 + 2*4*130 + 1*3*130 - hm, udmærket med et par firere for det har ikke kørt så godt i et stykke tid.

supersæt med

Kropshævninger: 5*3*bw OH, 5*4*bw UH

Skrå DB: 1*8*23 + 5*5*43

supersæt med

Rumænsk dødløft: 1*4*150 + 3*6*150 - grebet smuttede i første sæt.

Behind-the-back shrugs: 3*8*165

supersæt med

Side laterals: 3*8*12

Alt i alt begynder det at køre rigtig godt. Af en eller anden grund, evt. det at vi har fået barn!, har motivationen og viljen i høj grad manglet i nogle måneder, og ind i mellem har jeg skullet tvinge mig selv afsted. Nu lysner det, og vægtene føles også lettere! :smile: Fee'!

Link to comment
Share on other sites

Alt i alt begynder det at køre rigtig godt. Af en eller anden grund, evt. det at vi har fået barn!, har motivationen og viljen i høj grad manglet i nogle måneder, og ind i mellem har jeg skullet tvinge mig selv afsted. Nu lysner det, og vægtene føles også lettere! :smile: Fee'!

Der er nu også nok at se til med sådan en lille en.. Så bare det, at du stadig kommer afsted for det meste, er da flot i sig selv!

Hvor mange måneder er bebsen ved at være?

Min bror og hans kone venter deres 2. barn - den første er omkring 2,5år.. Det blir sgu interessant, når den ene unge er hyper vant til at få opmærksomhed konstant og så der kommer en lille ny.. Men det er sgu alletiders! :4thumbup:

Btw. Mangler der ikke en gun-shot i din log? :tongue::superman:

Link to comment
Share on other sites

FMJ> Jo tak :smile: Men det er jo også sjovest, når det går godt. Knægten er fem måneder; fra den 15. december. Vi havde i øvrigt barnedåb i torsdags.

Her ses han med en af gaverne:

post-1732-1179784079_thumb.jpg

Btw. Mangler der ikke en gun-shot i din log? :tongue::superman:

Pudsigt du lige siger "gun-shot"! Lørdag var jeg nemlig til polterabend, og der var vi bl.a. på skydebane og skyde med banepistoler og, det vigtigste, revolvere kal.38! (eller .38 eller hvordan det nu skrives...) Det var fee'! Så der mangler generelt gun-shots i mit liv efter at have prøvet det! Men det var måske ikke det, du mente?...

Mellem barnedåb og polterabend fik jeg så lige lagt George Michael-koncerten i Århus om fredagen ind, så jeg var noget træt i går!...

Det blev til lidt træning her til aften. Mht. dødløft vil jeg satse på at køre 5*5 hver fjortende dag/hveranden gang og så skifte lidt mellem hhv. tunge og dynamiske singler de andre dage.

Dødløft: 1*5*100 + 1*5*140 + 1*3*180 + singler: 210 + 230 + 240 + 220 + 3*180 - ok

supersæt med

Kropshævninger: 5*3*bw OH, 5*4*bw UH

Skrå DB: 1*8*23 + 5*5*43

Link to comment
Share on other sites

FMJ> Jo tak :smile: Men det er jo også sjovest, når det går godt. Knægten er fem måneder; fra den 15. december. Vi havde i øvrigt barnedåb i torsdags.

Her ses han med en af gaverne:

post-1732-1179784079_thumb.jpg

Pudsigt du lige siger "gun-shot"! Lørdag var jeg nemlig til polterabend, og der var vi bl.a. på skydebane og skyde med banepistoler og, det vigtigste, revolvere kal.38! (eller .38 eller hvordan det nu skrives...) Det var fee'! Så der mangler generelt gun-shots i mit liv efter at have prøvet det! Men det var måske ikke det, du mente?...

Du lader som om, at du ikke ved hvad du mener og alligevel får du sneget et gun-shot ind.. :tongue: ...udspekuleret.. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

FMJ> Du gennemskuer da også alt! :laugh:

I øvrigt kommer min træning muligvis til at halte lidt det næste stykke tid. Jeg har i dag fået hevet neglen på højre ringfinger af ved lægen. Den har i et stykke tid været løs næsten helt ned til roden, men for s.... da! Jeg har det ikke så godt med nåle og læger og den slags... Øv, en kedelig oplevelse!

Link to comment
Share on other sites

Egentlig en udmærket træning her til aften. Koncentrationen røg fuldstændig i de to sidste sæt frontsquat, men det varer ikke længe, inden det hedder 5*4 med 130, og så må jeg jo se på nogle femmere :smile:

Frontsquat: 1*5*60 + 1*5*100 + 3*4*130 + 1*3*130 + 1*2*130 - jeg gik sgu' helt i stå, så det var med pause i bunden og det hele :laugh:

Skrå DB: 1*8*23 + 5*5*43

supersæt med

Kropshævninger: 5*3*bw OH, 5*4*bw UH

Rumænsk dødløft: 4*6*150

Behind-the-back shrugs: 3*8*165

supersæt med

Side laterals: 3*10*12

Link to comment
Share on other sites

Hej Clark :4thumbup:

Hvilken bænk bruger du til din hjemmetræning - og er der nogle mærker/forhandlere du kan anbefale....

Old daddy bear overvejer nemlig at købe en skrå-bænk og så gå "hjemmetrænings - amok" (har ikke tid til at komme i centeret forløbig) :smile:

Link to comment
Share on other sites

heffe> det fine er, at jeg aldrig fik taget mere end 130 for 5*5, så det ville være en tangering af pb. Jeg burde have været over, men så gik der altid 1RM og treere i det... :laugh:

Bjørnen> mulighed for hjemmetræning er vist en nødvendighed med børn! Jeg købte den her Finnlo-bænk hos Fitnessgruppen: http://www.fitnessgruppen.dk/default.asp?f...mp;pfgnr=313051 Jeg var rundt en del steder, og det her var den, der kunne klare den højeste belastning, 250 kg., uden at koste spidsen af en jetjager. Og jeg er rigtig godt tilfreds :smile:

God fornøjelse med evt. indkøb; jeg glæder mig til at læse, du gi'r den gas på stuegulvet :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ganske god træning her til aften; primært fordi jeg fandt ud af, at dagsformen, som i dag stank, ikke er altafgørende for en solid gang dødløft :smile: Godt nok var jeg noget svimmel efter dødløft, og egentlig lidt betænkelig ved at skulle løfte skråpres med håndvægte, men det gik også fint nok. Kroppen var smadret af for lidt søvn og ringe kostindtag, hovedet snurrede og hænderne blev revet til blods allerede i andet sæt dødløft; men jeg var in the zone! :4thumbup: I øvrigt skylder jeg en ukendt person stor tak for at sætte Rammstein på umiddelbart før mit andet sæt dødløft! Benziiiiin!

Dødløft: 1*5*100 + 1*5*140 + 1*5*180 + 5*5*210

Skrå DB: 1*8*23 + 5*5*43

supersæt med

Kropshævninger: 5*3*bw OH, 5*4*bw UH - av for f....., mine naller!

Side laterals: 3*10*12

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share