Clark Kent


Clark Kent
 Share

Recommended Posts

FMJ> Nu har jeg set, hvordan du ter dig til julearrangementer, så hvordan du varmer op, tør jeg slet ikke tænke på :laugh: ...

ANTO> Jojo, det er den 15., der er ETA, så det kan jo stort set være når som helst :w00t: !

I øvrigt afleverede jeg i dag mit speciale, så det er ude af verden. Meningen var jo så, at der skulle max gas på træningen men, men, men... øregangsbetændelse siden i søndags :unhappy: Med dertil hørende feber og hvad har vi... Det gør så ondt, at jeg ikke kan huske at have prøvet noget lignende!! Skulle jeg vælge mellem det eller at få trukket min sidste visdomstand ud, ville jeg virkelig være i tvivl! Og jeg er rædselsslagen for tandlæger... Så de sidste dage har jeg væltet rundt i en konstant ketoganrus, mens jeg har gjort specialet færdigt :4thumbup: Hvis det bliver godt, hvad jeg er lidt i tvivl om, kan jeg jo blot konkludere, at jeg nok skulle have skrevet det hele på svampe...

Øv, hvor jeg glæder mig til at kunne træne igen; dødløften gik nemlig rigtig godt sidst.

Nå ja, jeg glæder mig da også til Dimsen kommer... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Med konen ude af huset i en god halv time og en hue ned over ørerne, tænkte jeg, at jeg godt lige kunne udfordre skæbnen og lægens anvisninger (i form af et forslag, men ikke et påbud!) og træne lidt. Hehe...

Frontsquat: 1*5*60 + 5*5*100

DB Rows: 5*5*55

Rack pulls: 5*190 - bare lige for at prøve nogle straps, men for h...... hvor det hev i håndledene :crazy: Sådan noget pop!

Nej, hvor jeg glæder mig til at komme i gang med noget ordentligt igen. Jeg tror, jeg vil bygge det op om tunge løft som f.eks. rack pulls og tripler i dødløft.

Link to comment
Share on other sites

Hm, ganske sær dag. Den begyndte med et besøg ved lægen. Der kunne det konstateres, at penicillinen åbenbart ikke har hjulpet; tværtimod har jeg nu øregangsbetændelse i begge ører :crazy: AV!

Hjem og være ær'werlig over det.

Senere afsted til centret for at komme lidt ud, men høj musik og megen snak er ikke sagen, når begge ører er lukkede, så man går i sin egen lille klokke. Alligevel på med lidt vægte til dødløft:

1*5*100 + 1*5*140 + 1*5*180 + 3*3*220 - og der har ALDRIG været så meget knald på. De 180 føltes som, ja, ingenting, og da jeg hev de første med 220 gik det så stærkt, at jeg hev lidt skævt. Så stod jeg med dem og talte om der nu var lige meget på i hver side. Jo, den var god nok så to reps mere...

Derefter tjekkede jeg alle skiverne mht. vægt, men der var altså 220 ialt. Sært, men fedt :blink:

Jeg overvejede at smide en masse på, men med helbredet, som det er, valgte jeg bare at tage det som en rigtig overskudsdag :nissegrin:

Skrå DB: 1*6*23 + 5*5*43

Fed oplevelse!

Link to comment
Share on other sites

Peter> tja, som jeg lige har skrevet i ANTOs log, må det jo være fordi, de bredeste skuldre skal bære de tungeste byrder, at vi altid får de alvorlige tilfælde...

:wink:

Men nu begynder det at hjælpe efter en tur ved ørelægen onsdag og idag. I øvrigt rimelig klamme lyde der kommer, når han suger betændelse ud af ens ører :crazy:

Rekonvalescenstræning i udhuset her til aften:

OL-squat: 1*5*60 + 1*5*100 + 5*5*130

supersæt med

DB Rows: 5*5*55

Siddende BB skulderpres: 5*6*60

Rumænsk dødløft: 5*6*130

CG Bænkpres: 5*5*90

Behind-the-back shrugs: 3*8*140

Dejligt at komme igennem et ordentligt træningspas igen.

Link to comment
Share on other sites

Så kom verdens ottende vidunder til verden!

Fredag morgen ved kl. 8.36 ved kejsersnit, som godt nok ikke var planlagt, men resultatet af en lang nat med veer, hvor der bare ikke helt skete det, der skulle. Så ingen panik der.

Det blev en dreng; Holger Eliot Sørensen (Eliot efter en oldefar). 54 cm. og 3450g. ren råstyrke :nissegrin:

Han har en glubende appetit og ikke så meget tålmodighed...

Jeg er lige hjemme og se, at huset står endnu; så regner vi med at tage hjem i morgen, lidt afhængig af hvordan min kone har det :xmas:

Selv om vi har haft et par dage til at komme os, er det ret svært at beskrive det at få sådan en ka'l :inlove:

Link to comment
Share on other sites

Så kom verdens ottende vidunder til verden!

Fredag morgen ved kl. 8.36 ved kejsersnit, som godt nok ikke var planlagt, men resultatet af en lang nat med veer, hvor der bare ikke helt skete det, der skulle. Så ingen panik der.

Det blev en dreng; Holger Eliot Sørensen (Eliot efter en oldefar). 54 cm. og 3450g. ren råstyrke :nissegrin:

Han har en glubende appetit og ikke så meget tålmodighed...

Jeg er lige hjemme og se, at huset står endnu; så regner vi med at tage hjem i morgen, lidt afhængig af hvordan min kone har det :xmas:

Selv om vi har haft et par dage til at komme os, er det ret svært at beskrive det at få sådan en ka'l :inlove:

For hulen da Morten - et KÆMPE tillykke til dig og konen :nissegrin: :4thumbup: :4trumpet::cheer: Og godt at høre fødslen gik fint. Jeg har selv et par gange prøvet at have sådan en lille baby på armen, der er det sgu ligemeget hvor store overarme man har, eller hvor meget man dødløfter - det kan simpelthen ikke undgåes at man bliver helt blød i knæene over sådan en lille en. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Alle> Tak, tak :xmas:

Her er han så en halv time gammel og i færd med at modtage sine første livslektioner; vi gennemgik kønsroller og opdragelse, mens mor vågnede af narkosen... Den gustne negl, som i nogen grad stjæler billedet, er resultatet af et ordentligt klem mellem to håmdvægte for noget tid siden. Og det fancy kluns, jeg har på, skyldes, at jeg skulle have været med til kejsersnittet men ikke måtte alligevel, da det endte med at blive i fuld narkose.

post-1732-1166640094_thumb.jpg

Her er han så hos Moar.

post-1732-1166640190_thumb.jpg

Ja, helt overbevist om rigtigheden af Morfars historier er han vist ikke, men han holder da gode miner...

post-1732-1166640328_thumb.jpg

"Wow, sikke nogle biceps min far har! Og han siger endda, han slet ikke curler, og at det kun er for tøsedrenge!"...

post-1732-1166640384_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nå, så blev der tid til lidt træning igen. Sådan nogle juledage med en nyfødt, hvis døgnrytme ikke passer så godt med ens egen, er hård kost! :smile:

Nu så jeg imidlertid, at selv sofakartoflen over dem alle den sidste tid, Anders K, som jeg egentlig troede var vokset fast til en lænestol og tilsluttet en øl- og colamaskine intravenøst, angiveligvis har trænet; så måtte jeg jo hanke lidt op.

Faktisk klædte jeg om ved 16-tiden for at gå ud at træne, men så vågnede Holger og skulle liiiige og så skulle han jo skiftes og så var han i hopla og så.... Resultat: jeg gik ud ved 21.30-tiden og tog tre kvarter.

For hulen tiden går stærkt med sådan en i huset.

Der har været et par træningsdage i julen, men det har været så lidt, at det nærmest er løgn...

Frontsquat: 1*6*60 + 5*5*100 - dejlig nem opstart :smile:

DB Rows: 5*5*55

Rumænsk dødløft: 5*5*130

Så må jeg tage resten i morgen.

Link to comment
Share on other sites

"Wow, sikke nogle biceps min far har! Og han siger endda, han slet ikke curler, og at det kun er for tøsedrenge!"...

post-1732-1166640384_thumb.jpg

- Som du ligger der i sengen med knægten på maven (og dennes størrelse), kunne man næsten få den tanke, at det var dig der havde født........................ :laugh::laugh:

Nå, tillykke med ham :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Anders> Mange tak :smile: Og i det mindste mener du ikke, jeg ligner en, der først skal til at føde... :laugh:

Aftenens tur i udhuset. Der er nu noget ægte vikingpower over det, når træningen foregår i kun 5 graders varme! Det er i hvert fald ikke noget for vegetarer og andre girlie-men :devil:

Siddende BB skulderpres: 1*6*60 + 5*6*65

CG Bænkpres: 5*5*90

Behind-the-back shrugs: 3*8*140

Chest supported incline laterals: 3*8*12,5

Link to comment
Share on other sites

Aftenens omgang:

OL-Squat: 1*6*60 + 1*5*100 + 5*5*130

DB Rows: 5*5*55

Rumænsk dødløft: 5*5*130

Fino, fino.

Den unge Sørensen er ellers kommet godt efter det. Da han blev født den 15. December vejede han 3450 gram, hvilket egentlig ikke er så meget til 54 cm. Det skyldtes mest, at min kone fik en let svangerskabsforgiftning den sidste uge af graviditeten, og det betyder, at barnet ikke har så store glykogendepoter, når det bliver født. Disse depoter tærer de normalt på de første dage, mens mælken "løber til", og derfor taber de sig ofte omkring 10% af deres vægt. Holger fik så suppleret med modermælkserstatning de første dage, så han har ikke tabt sig. Han vejer nu 4500 gram; med den vækst overhaler han sin far inden skolealderen... :laugh: I absolutte tal kunne jeg nok være med et stykke tid, men relativ set i forhold til kropsvægt er der ikke nok chokolade og cola i denne verden...

Måske skulle man overveje noget modermælk, hvis man skulle bulke igen.

Som den betænksomme person jeg er, vil jeg dog sende den første portion, min kone får i overskud, til FMJ; han har mere brug for det end jeg! :innocent: (og i øvrigt også mere end noget afrikansk barn, jeg nogensinde har set på tv... :tongue: )

Link to comment
Share on other sites

Måske skulle man overveje noget modermælk, hvis man skulle bulke igen.

Som den betænksomme person jeg er, vil jeg dog sende den første portion, min kone får i overskud, til FMJ; han har mere brug for det end jeg! :innocent: (og i øvrigt også mere end noget afrikansk barn, jeg nogensinde har set på tv... :tongue: )

Pft..Nu er vi jo nogle som gerne vil ha lidt komplimenter fra tøserne af formen istedet for at blive kontaktet af legetøjsfabrikanter om at stå model til deres produktion..:

post-5704-1167777135_thumb.jpg

Bemærk: Størrelsen på billedet kan afvige fra virkelighedens CK, men dog ikke proportionerne..

:laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Nu er vi jo nogle som gerne vil ha lidt komplimenter fra tøserne af formen

Lørdag aften på Broen:

16-årig pige med Breezer i hånden: "Arjjj, Jesper; jeg ville bare dø for sådan en krop som din! Nej, altså, jeg ville jo stadigvæk gerne ha' mine bryster og jeg vil heller ikke så gerne ha' hårene eller sådan en flad røv, men dine arme og ben er bare SÅ slanke!"

FMJ: "Tak!" (Tænker: "Yeah! Det er alle timerne i maskinerne værd!")

Link to comment
Share on other sites

Lørdag aften på Broen:

16-årig pige med Breezer i hånden: "Arjjj, Jesper; jeg ville bare dø for sådan en krop som din! Nej, altså, jeg ville jo stadigvæk gerne ha' mine bryster og jeg vil heller ikke så gerne ha' hårene eller sådan en flad røv, men dine arme og ben er bare SÅ slanke!"

FMJ: "Tak!" (Tænker: "Yeah! Det er alle timerne i maskinerne værd!")

Det er jo helt urealistisk det der... :nonono: Har da trods alt min 5års regel - så hun skulle da mindst være 18 :cool:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share