Clark Kent


Clark Kent
 Share

Recommended Posts

Rommel> Jo tak. I onsdags var det nu i klubben, men sidste gang var det hjemme. Så kan naboerne lære det! :laugh:

Egentlig skulle jeg ikke have trænet i dag, for den har stået på havearbejde de sidste par dage osv. osv., men jeg svingede lige omkring klubben, da jeg alligevel kom forbi, og nuppede tre kvarter med superlet træning.

Frontsquat: 1*5*60 + 3*5*100

Kropshævninger, UH: 3*5*bw

CG Bænkpres: 1*5*50 + 3*5*80

Rumænsk dødløft: 3*5*120

Military press: 3*5*60

Siddende læg: 3*10

superdupersæt (dvs. uden pause mellem supersættene...) med

Delts-maskine: 3*10

Og så lige en gang positive tanker til MaxP.! :smile: Syret!

Link to comment
Share on other sites

heffe> du er velkommen :laugh:

Ingen træning at berette om idag, men vi holdt klubmesterskab i RSM i dag.

Flere gode løft, bl.a. en knægt på 17 år og 72 kg., der hev 210 kg. i dødløft uden dragt eller noget :smile:

Det sjoveste var dog, at blandt tilskuerne var ingen ringere end Benedikt Magnusson. Rigtig flink fyr som i øvrigt bor i Egå og træner i Equinox! Han gav et par tips om dødløftteknik...

Hans kæreste, som er Englands stærkeste kvinde, hoppede for sjov med i træstammeløft og endte med at nappe 90 kg. i jeans :4thumbup:

Vi lovede at gøre lidt reklame for deres stærkmandskonkurrence på havnen i Århus i forbindelse med festugen. Det er hermed gjort! Jeg kommer i hvert fald!

Link to comment
Share on other sites

(Endnu) en af de dage, hvor man er dødtræt og mest har lyst til at blive hjemme men heldigvis for lang tid siden har planlagt at tage op i centret blot for at finde gejsten deroppe og hive et godt træningspas hjem :smile: . Jeg frygtede lidt for squatten, men for en gangs skyld var der en anden fyr, der squattede, og som oven i købet var en særdeles god spotter/indpisker. Det hjalp også, at han er en 130 kg.'s stærkmands-deltager, der squattede treere med 290 uden knæbind eller dragt imellem mine sæt! :4thumbup:

Frontsquat: 1*5*60 + 1*5*100 + 5*4*130 - fino!

Skrå DB: 1*8*30 + 5*6*43 - Selv om især ANTO sikkert vil lægge mere i det, end det kan bære, må jeg dog, i sandhedens interesse og i erkendelse af, at en fortielse kan være lige så slem som en direkte løgn, sige: Pump på patten! Men jeg ku' altså ik' li' det, nej jeg ku' ej! :nonono: ...

supersæt med

Kropshævninger: 5*3*bw OH, 5*4*bw UH

Rumænsk dødløft: 5*6*150

Behind-the-back shrugs: 3*8*150

supersæt med

Delts-maskine: 3*10

Link to comment
Share on other sites

Det er ingen sag at træne de dage hvor man er oplagt, kæk, frisk og motiveret.

Det er alle de andre dage at man viser hvad man er værd :4thumbup: :4thumbup:

Og du er stadig frontsquattens udgave af en hydrema gaffeltruck!!!

Link to comment
Share on other sites

Black> ja, lige hvad angår træning er det godt nok, at man skal kæmpe lidt ind i mellem :laugh:

Apropos kæmpe: for hulen jeg kæmper for at holde mig kørende i varmen! Øv, øv, øv; det samme hvert år! Jeg har slet ikke tal på hvor mange halvliters flasker med vand, jeg har dukket idag, men det er nok tæt på tyve. De bliver hevet ud fra køleskabet og de tomme fyldt op og lagt ind igen. Sådan er der pt. 6 flasker i rotation; to af dem står foran mig nu.

Derfor blev det også kun til let aftentræning sådan lidt småsent... Dvs. fra halv elleve af hvor varmen ikke er helt så kvælende...

Snatch-grip dødløft fra boks (12,5cm.): 1*6*90 + 5*6*120 - rigtig lækker øvelse :4thumbup:

supersæt med

DB Rows: 5*6*60

Onsdagens træning droppede jeg, da en vis Steven Tyler og venner lagde vejen forbi her i Randers! Fee' koncert :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

heffe> jo tak, jeg har tænkt over det, men heldigvis kommer min svaghed for pistacienødder og peanuts til sin ret her i varmen :smile: Vi bruger næsten ikke salt herhjemme, så det er dog noget, jeg skal være obs på.

Køligt vejr på vej! :alright: Dejligt... Selv om det da var helt rart at sidde på terrassen kl. fem og nyde en rom og cola sammen med min kone :smile:

Let aftentræning:

Frontsquat: 1*6*60 + 3*6*90

supersæt med

Good mornings: 3*6*90

supersæt med

DB Rows: 3*6*60

Siddende BB skulderpres: 3*6*60

supersæt med

Side laterals: 3*10*12,5

CG Bænkpres: 3*6*75

Behind-the-back shrugs: 3*6*130

Link to comment
Share on other sites

Egentlig skulle jeg slet ikke have trænet i dag, da jeg tog en omgang i går, men vi havde bestyrelsesmøde i klubben, og så var jeg der jo til en kort omgang. Desuden tager man aldrig skade af lidt dødløft; med mindre altså "man" er Klaus Jensen og kører med klap...

Af sådan en lala-omgang at være blev det ret nu godt.

Dødløft: 1*5*120 + 1*5*160 + 1*3*200 + 3*3*225

Skrå DB: 1*5*30 + 5*5*47 - hallo, jeg skulle bare lige mærke 47'erne, men skulderen sagde ikke noget, og så kunne jeg jo lige så godt køre en 5*5'er :smile: Jeg har vist aldrig taget mere end et par tripler med 47,5, så en eller anden form for pr er det vist.

Link to comment
Share on other sites

Krafthelvede! Endnu en tur med maven i nogle dage; det er hver gang træningen begynder at køre :sneaky2: Alligevel kørte jeg op i klubben for at lægge lidt pres på mig selv og valgte så at stoppe efter overraskende stor succes i de første to store øvelser. Man er ikke så meget værd efter nogle dage på koldskål og saftevand, så hovedet begyndte at snurre lidt til sidst...

Frontsquat: 1*5*60 + 1*5*100 + 5*4*130 - dem troede jeg ikke på, da jeg kom...

Skrå DB: 1*8*30 + 5*5*47 - dem troede jeg heller ikke på, da jeg kom!

Så det var nok godt nok alt taget i betragtning. Så må jeg snuppe resten i morgen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fin omgang i dag:

DB Rows: 5*6*60

supersæt med

Snatch grip dødløft fra 12,5 cm. boks: 1*6*100 + 5*6*130 - de sidder nu godt!

Siddende BB skulderpres: 3*6*65

supersæt med

Side laterals: 3*10*12,5

Den kombination med rows og dødløft sad bare lige i skabet, men det er bestemt ikke noget, jeg vil anbefale, til den slags mænd, der barberer deres bryst eller andre girlie men!

Link to comment
Share on other sites

Den kombination med rows og dødløft sad bare lige i skabet, men det er bestemt ikke noget, jeg vil anbefale, til den slags mænd, der barberer deres bryst eller andre girlie men!

Æv - det lød ellers som en god kombi :innocent:

Hvad er chancen forresten for at du kommer i AUS engang her i ferien Morten?

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor er jeg ikke gået i seng endnu?...

Nå, men OK lalle-omgang i dag med DOMS fra gårsdagens træning.

Frontsquat: 1*6*60 + 3*6*90

supersæt med

Kropshævninger, UH-greb: 5*5*bw

Military press: 3*6*60

Rumænsk dødløft: 3*8*100

CG Bænkpres: 1*6*60 + 3*6*80

Laterals-maskine: 3*8*45

Hack-squat-maskine: 3*6*et eller andet

og så en masse snak :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Morten. Rigtig hyggeligt at ses til en bajer til Nordland i lørdags, og også sjovt at se den lille :smile:

Jeg ved ikke om det er mig der har misset det, men vil lige høre om du kører på noget specielt program for tiden (eller bare repper med almindelige dødeliges max i dødløft og frontsquat som du plejer :superman: )

Edit: og husk endelig at sige til hvis du har planer om en sommertur i AUS.

Edited by ANTO
Link to comment
Share on other sites

Anders> ja, superhyggeligt, dit magre spektakel :laugh:

Beklager den lange svartid; forklaring følger.

Mht. program så er det vist lidt løst for tiden men med nogle retningslinjer såsom 5*5 el. 3*3 i de tunge løft, fullbody så vidt muligt osv.

I onsdags blev det til noget let træning i det nordjyske; 5*5*100 i frontsquat (cleanet fra gulvet), lidt skrå DB og lidt kropshævninger.

Når det ikke er blevet til mere siden sidst skyldes det bl.a.: to jobsamtaler i København, et bryllup, hvor jeg stod forlover, og en ferietur i Hals med svigerfamilien, som vi så lige er kommet hjem fra (hjem i tørvejret, juhu...).

Og så det helt store herhjemme: den ene samtale har ført til tilbud om noget nær et drømmejob! I København...

Jeg har sagt ja og skal starte den 14. august. For pokker, hvor er der pludselig meget, der skal ændres for vores lille familie, og vi har intet overblik endnu, men chancen er bare for stor!

Link to comment
Share on other sites

Jo tak Peter.

Jeg skal være fuldmægtig i Ministeriet for Flygtninge, Indvandrere og Integration (Integrationsministeriet); nærmere bestemt i Indfødsretskontoret.

Rigtig mange spændende opgaver men også nogle hårde beslutninger ind i mellem.

Link to comment
Share on other sites

Øv, hvor har jeg været øm i trapz'ene efter de snatch grip dødløft i søndags! :laugh:

Det viser bare hvor fed en øvelse, det er !

I dag var første rigtige omgang træning i godt to uger, så jeg er nok noget øm i morgen igen...

Frontsquat: 1*5*60 + 1*5*100 + 7*3*130

supersæt med

Kropshævninger: 5*3*bw OH, 5*5*bw UH

Skrå DB pres: 1*8*32 + 5*5*47

Rumænsk dødløft: 5*5*140

Det var ellers lige ved at gå galt i første tunge sæt frontsquat. Der var to gutter, som kørte quarter squats i det gode stativ, så jeg måtte bruge det gamle, hvor gulvet i øvrigt er møgskævt. Det er af den slags med to skrå stænger og så en masse små arme ud til at fange stangen; og de går så skråt opad og ikke lodret op, som jeg er vant til... Jeg tænkte, at jeg hellere måtte tage stangen ud med en overbevisende kraft, så jeg knaldede den op i de to næste arme og vaklede fem-seks skridt bagud pga. den kraft, jeg havde lagt i! For hulen, det var ikke så sjovt, indtil jeg fik kontrol over benene igen!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share