Clark Kent


Clark Kent
 Share

Recommended Posts

Per> Bodega, øl, Teddy Edelmann, de kvindelige stamkunder på 45+... Oh, afsavnene... :unhappy:

Småsløj i en uges tid, men det må så bare betragtes som SD... Det har dog betydet yderligere et nøk ned mod de 100 kg :crazy:

Til gengæld en god omgang i BB99 i dag. Masser af MOL'ere, endda nogle der maksede, ustruktureret dødløft, alternativ rygtræning, team Benchpress og til sidst totalt BB-anarki! Jamen altså...

Dødløft: 1*5*120 + 1*5*135 + 1*3*180 + 1*3*210 + 1*3*230 + 1*1*230 + 1*3*210 + 1*1*210 + 1*3*180 - der var lidt med timingen, men ellers mere end jeg havde forventet :smile: For hulen, den nye styrkeløftstang er en hamper dame for grebet at rykke rundt :crazy:

Kropshævninger, UH: 5*5*bw

Machine rows, "face pulls-stil": 1*8*40 + 3*8*50

BB Rows, OH: 3*8*90

BB curls: 4*8*40 - THE PUMP!

Læg: 2*20*x kg. i hack squat-maskinen

supersæt med

20*bw

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

DL hardcore!!!

Biceps curls - calf raises - BB!!! Vanity Fair!!!

Husk at notere at du beta-testede min trademark-reardelt øvelse.

Jeg burde snart tage patent på preacher triceps ext.

Link to comment
Share on other sites

Måtten> ah, jeg blev vist lidt revet med...

ARMADA> altid til tjeneste :bigsmile:

Anders> kender du virkelig nogen, der har så højt et max?!! :laugh:

Fin omgang i dag. Måtten var også i hulen til overkropstju-hej. Han fik mig lokket til at køre flyes! Og så var der selvfølgelig ren BB-Sheiko-show off ved Team BB!

Skrå DB: 1*8*25 + 5*8*40

Dips: 3*8*bw

Incline raise: 1*8*20

Plate raise: 3*8*20

Side laterals: 3*8*15

Flyes: 1*8*12,5 + 3*8*15

Link to comment
Share on other sites

Dagens omgang, nu med lede DOMS efter lægtræning og flyes :crazy: ...

Insaniac kørte den hårde stil: de tre store basisøvelser på samme dag og så intet andet; og Smolov i de to :4thumbup:

Frontsquat: 1*6*60 + 1*5*100 + 5*5*110 - nu blev dødløften jo tung i tirsdags, så ro på i dag :smile:

Stivbenet dødløft: 1*8*130 + 3*5*150

Kropshævninger, UH: 5*5*bw

Machine rows, face pulls-stil: 3*8*50

Læg ( :crazy: ): 3*20*et-eller-andet i hacksquatten supersættet med 20*bw fri

BB Curls: 3*8*40

Link to comment
Share on other sites

LaMotta> jep, stille og roligt er nøgleordene...

Hvordan kan man være andet end i godt humør med sådan et vejr som i dag!? :smile:

Formiddagen blev tilbragt i selskab med kone og barn og alle dyrene i Skandinavisk Dyrepark. Madpakke, sol og is; jamen altså...

En hurtig omgang i udhuset blev det også til:

Siddende BB skulderpres: 3*8*60

Side laterals: 3*8*15

CG Bænkpres: 3*8*75

Flyes: 3*10*15 - et stykke kage, men jeg skal nok få ondt alligevel... Meget fokus på teknik!

Så knækkede filmen helt for mig og jeg kørte 2*8*15 i incline DB triceps extension; oh, the shame... :laugh:

Forhåbentlig når jeg noget trækdød og lidt ryg i morgen.

Link to comment
Share on other sites

ARMADA> :blush: ...

Thorhauge> Det må have været fedt. Havde I alle mand med hjem?...

Kort omgang i dag:

Trækdød stående på boks: 1*6*75 + 4*6*130

DB Rows: 3*6*60

OMG! Jeg glemte helt at træne guns... :cry: Nå, der var allligevel ikke tid.

Yes yes, tro det eller ej, men mine unger er utroligt godt opdraget så der var ingen problemer der...

Link to comment
Share on other sites

Thorhauge> ellers en oplagt mulighed for at luge ud i de værste rødder...

Blandede bolcher i dag i BB!99! Total drænet for energi da jeg kom, men det rettede sig nu lidt.

Skrå DB: 1*8*25 + 1*8*40 + 5+4+3+3*47,5 + 2*8*40 - skulderen drillede lidt; det skulle have været 5-4-3-2-1 med 47,5 men de sidste to sæt slog jeg sammen! :superman: ...

Dips: 3*10*bw

Flyes: 3*10*17,5

Side laterals: 3*8*15

Rack pulls: 5*130 + 5*170 + 5*200 + 5*230 + 5*240 - fed øvelse :bigsmile: ARMADA lokkede, den sirene :wub: ...

Læg: hack squat supersættet med bw: 3*20+20 - øv, den er led...

Behind-the-back shrugs: 8*170

ARMADA og Nissen var i huset; sidstnævnte uden sin nu pettigrørsflettende makker... LaMotta kom forbi men blev vist skræmt væk af intensiteten og den rå stemning :devil:

Link to comment
Share on other sites

Blandede bolcher i dag i BB!99! Total drænet for energi da jeg kom, men det rettede sig nu lidt.

ARMADA og Nissen var i huset; sidstnævnte uden sin nu pettigrørsflettende makker... LaMotta kom forbi men blev vist skræmt væk af intensiteten og den rå stemning :devil:

Hey hey, MuscleHead. Rammstein og ClarkKent er ikke "Rå Stemning" :tongue: !

Link to comment
Share on other sites

Måtten> jeg sagde vist ikke noget om, at jeg selv bidrog til den rå stemning; jeg var der bare :slut: ...

Halvslatten omgang i dag i selskab med blandt andre nogle halvgamle, halvfede og brovtende mænd :dry: Nå, måske var det bare mit humør...

Frontsquat: 1*5*60 + 1*5*90 + 1*5*120 + 3*3*120 + 1*5*90

Rumænsk dødløft: 4*6*150

Kropshævninger, UH: 5*5*bw

baah...

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hey hey, MuscleHead. Rammstein og ClarkKent er ikke "Rå Stemning" :tongue: !

Den blotte tilstedeværelse af blot en brøkdel af tiiiiiim BB! er nok til at skabe en stemning der er så rå, at du får salmonella af den! BB!

Desuden blev der skiftet til Slipknot lige efter du var gået.

Halvslatten omgang i dag i selskab med blandt andre nogle halvgamle, halvfede og brovtende mænd :dry: Nå, måske var det bare mit humør...

Frontsquat: 1*5*60 + 1*5*90 + 1*5*120 + 3*3*120 + 1*5*90

Der er BB! i morgen kl 17. Så er der garanti for rå stemning og god metal!

BB!

God front squat.

Link to comment
Share on other sites

Nissen> BB! ja! Så I mine curls idag! :devil:

Rimelig rolig dag for mit vedkommende, men alt i alt masser af BB! og deslige :bigsmile:

Skrå DB pres: 1*8*25 + 3*8*40

Dips: 3*10*bw - der tilgår video, når jeg lige får fikset kameraet... Hov, nu åd hunden båndet!...

Flyes: 3*10*20

BB Rows, OH: 3*8*90

Machine face pulls: 3*8*55

Side laterals: 3*8*17,5

Læg: hack squat supersæt med bw: 3*20+20

BB Curls: 3*8*40 - hvilket jo egentlig var helt overflødigt, da jeg kørte kropshævninger igår :4slap:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
BB Curls: 3*8*40 - hvilket jo egentlig var helt overflødigt, da jeg kørte kropshævninger igår :4slap:

Det er hvad MOL-Mafiaen would have you believe!!!

Curls + mind-muscle = HUMONGOUS BICEPS!

Jeg kan se på dig at du har forbedret din mind-muscle kontakt. Dette var evident da du flexede guns i dag - MIND-MUSCLE!

Link to comment
Share on other sites

Simon> Der er total kontakt hele tiden!

Tilbage på pinden efter en meget afslappende weekend med restaurant, hotel og andre til at passe vores barn for en nat :w00t:

Skrå DB: 1*8*25 + 1*8*40 + 2*5*47,5 + 1*8*40 - skulderen skal vist lige vænne sig til dips og flyes, så jeg har skåret lidt ned på volumen i DB pres.

Flyes: 3*10*20

Dips: 3*10*bw

Side laterals: 3*8*15

BB Curls: 3*8*40

DB Hammercurls: 1*10*15 + 2*10*17,5 - super strikte! Og der var mind to muscle hele vejen :wink:

Link to comment
Share on other sites

LaMotta> Jo, det kører også OK. Nu håber jeg så bare ikke de flyes fucker mine skuldre op... (og giver mig diarre og alt muligt andet...)

BB!Mania i hulen! Team BB! kom og reddede mit sidste tunge sæt dødløft med muzak og BB!stemning.

Dødløft: 1*5*100 + 1*5*140 + 1*5*170 + 1*3*200 + 3*3*230 + 3*3*170 (dobbelt OH) - tunge! (men meje, meje lette...)

Kropshævninger, UH: 5*5*bw

Læg: hack squat-maskine supersæt med bw, 3*20+20 - krafthelvede en lortemaskine :mad: Den sønderrev mine skinneben.

BB Rows: 3*8*80

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share