Donprehn's Logbog


donprehn
 Share

Recommended Posts

Dagens træning:

Squat (opvarming): 3/100, 1/120

Squat (udstyr): 2/150, 2/150, 2/150

Benchpress (kæder +26 kg.): 3/82,5, 3/82,5, 3/82,5, 3/82,5, 3/82,5

Sluttede af med lidt mave og Biceps.

Kørte idag lidt arbejdssæt i udstyr med 150 kg. ligesom for at pudse teknikken af og ramme dybden. Hvilket gik fint, jeg var dyb nok idag :bigsmile:

Startede idag med benchpress kædeprogram for at optimere min styrke til trøjeløft. Det var let dag idag så B)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dagens træning:

Benchpress (kæder +26 kg.): 3/97,5, 3/97,5, 3/97,5, 2/102,5, 2/102,5, 1/107,5

Dødløft: 3/120, 3/120, 3/120, 3/120, 3/120

Så var det tung dag i benchpress :devil: Det kørte fint, man skal huske at få fart i bunden ellers bliver den tung i toppen.

Den lette dødløft kørte som den skulle B) ´

Vejede i dag 108,5, jeg har tabt 0,5 kg. siden jeg vejede mig sidst :weeping: Jeg vil være beef cake BEEF CAKE BEEEEEEEEEEEF CAKE

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Squat (opvarming): 3/80, 2/100, 1/120

Squat (udstyr): 2/150, 1/160, 1/170 (PR), 1/175 (PR)

Benchpress (kæder +26 kg.): 3/82,5, 3/82,5, 3/82,5, 3/82,5, 3/82,5

Rigtig god squatdag, jeg satte 2 PR's, som var lette og dybe nok :bigsmile: Der begyndt at komme godt flow i mine løft i dragt, det tegner godt :4thumbup:

Benchpress med kæder var rigtig nem idag B)

Link to comment
Share on other sites

@Vetö

Tillykke med din PR.

Du bliver jo også nødt til at give din lillebror lidt baghjul, så han ikke tror at han kan gå på vandet!     

Tak

Som min lillebror siger skal jeg nok slå ham i bænkpress indenfor en nær fremtid. Squat bliver meget svært på den kortebane, da lille Prehn kommer til at lave et kanon resultat i denne øvelse til DM og SM. Men hvis Prehn ikke går en vægtklasse op på sigt skal jeg nok overhale ham der på et eller andet tidspunkt :devil:

By the way for at jeg kan få lidt stævne erfaring stiller jeg op på 2. holdet til ligaen på næste lørdag. Det er ikke fordi jeg tror jeg laver et fantastisk resultat, men mere for at prøve at stille op til konkurrence. Det er jo først til oktober jeg skal toppe :devil:

Edited by donprehn
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Squat (opvarming): 3/80, 2/100, 1/120

Squat (udstyr): 1/150, 1/160, 1/165

Benchpress (kæder +26 kg.): 3/100, 3/100, 3/100, 2/105, 1/110

Trænede halv let squat i udstyr, hvilket gik okay.

Benchpress med kæder var hård i dag :crazy: De 3*3*100 trak virkelig tænder ud, så jeg måtte kæmpe meget på 2. rep på 105. De 110 gik til gengæld okay B)

Vejede idag 109 kg :bigsmile:

Edited by donprehn
Link to comment
Share on other sites

Kan godt mærke idag, at jeg den seneste tid har givet den tæv i squat. Det mærkelige er at jeg er øm i mine lægge og ikke mine lår :blink: . Så for at være klar til på lørdag springer jeg dødløften over på onsdag og går en tur på torsdag :walking:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Dødløft: 3/110, 2/120, 2/130, 2/140, 2/150

Benchpress (kæder +26 kg.): 3/82,5, 3/82,5, 3/82,5, 3/82,5, 3/82,5

Selvom der var dømt tudefjæs :cries: istarten af ugen, løftede jeg alligevel relativt tungt i dødløft idag. Det kørte fint, jeg var ikke øm i læggene i dag B)

Der var smæk på bænkpressen idag :devil:

Jeg vejede idag 109 kg.

Link to comment
Share on other sites

Idag var jeg til mit første stævne i styrkeløft som løfter. Jeg stillede op for Hvidovre's 2. hold i ligaturneringen i squat.

Mine løft gik som følger:

1. løft: 165 kg. godkendt (2-1)

Meget nemt løft, men jeg dummede mig lidt ved at gå for tidligt ind efter løftet til et DM var dettee løft nok blevet underkendt.

2. løft: 180 kg. underkendt (2-1)

Igen nemt løft, men jeg var åbenbart ikke helt dyb nok. POKKERS!!! Det er sgu dumt at bumme en vægt, hvor der er så meget overskud.

3. løft 180 kg. Godkendt (3-0)

Ny PR. Jeg gik meget dybt for at være sikker på at få godkendt dette løft. Selv om jeg var meget dyb var vægten alligevel nem, hvilket lover godt.

Stævnet gik egentlig ok, jeg fik 180 kg. med. Det var dog lidt ærgeligt at jeg ikke fik mit andet løft godkendt, så jeg kunne have prøvet 195 kg. eller mere :devil: Men det er egentlig ligemeget, jeg var med for at få noget stævne rutine og fik godkendt 2 ud af 3

løft ;)

Nedenfor kan ses mit 2. løft, som desværre ikke blev godkendt

post-12-1082828680.jpg

Link to comment
Share on other sites

@Henning Friis

Tillykke med din debut. 

Du ligner da ikke din lillebror så meget.(Heldigvis) 

Tak.

Ja, jeg ligner ikke min lillebror så meget, jeg er både højere og pænere :tongue: .

Her er lige et billede til, mit 3. løft som blev godkendt

post-12-1082829020.jpg

Edited by donprehn
Link to comment
Share on other sites

og fy for helvede hvor var de 180 dog lette, der var til 200

Ja, og som jeg har skrevet var der overskud til at gå meget dybt på sidste løft for at være sikker på at få den godkendt. Jeg skal nok squatte noget hæderligt til SM 2004 om et halvt år.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share