MOLs Crazee liste


jsc
 Share

Recommended Posts

Affødt af en snak mellem KJ og undertegnede kommer her "The MOL Challenge"

Det handler i al sin enkelthed om at udfordre hinanden med forskellige stunts.

De to første er:

KJ:Dødløft med to fingre per hånd med 100 kg.

jsc: clean & pres med 72 kg sten.

Steve Reeves (oldtimer + pretty boy) Dødløft, hvor han holdt på pladerne med fingrene med 180 kg (slå den).

Edited by jsc
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

…og så skal man slå en af dem for fremsætte en ny challenge? :unsure:

Tanken var egentlig at man i et par uger havde en "challenge" eller to, hvor de der havde lyst kunne deltage. F.eks. i de næste to uger to-finger dødløft. Så finder en eller anden på en anden mærkelig challenge.

Den med stenen er nok en smule vanskelig at genskabe... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

72kg stenen er løftet -_- Sååh hvad med at stikke 25 squatreps med 140kg :pimp:

Jeg har da lavet meget mere end 25 reps med over 140kg i squat. :pimp: Og teknisk set er så mange reps også cardio, så det må man ikke her. :D

Hvad siger du? I SAMME sæt??? Det er jo vanvid! :tongue:

SENERE Crawbasse, nu gælder det 4-finger dødløft. Jeg forestiller mig det næste kunne blive dødløft med tolvfinger-tarmen. :blink:

Edited by klausjensen
Link to comment
Share on other sites

72kg stenen er løftet -_- Sååh hvad med at stikke 25 squatreps med 140kg :pimp:

Oh yeah, så finder jeg bare en tungere :4whip:

Som sagt, så gjort. Viceværten på mit kollegie og jeg gik på rov i nattens mulm og mørke og hjembragte to sten på, vil jeg skyde, henholdsvist 150-170 og 200 kg. Desværre lå de nærmeste sten af den kaliber, som ikke så alt for "ejede"ud ca 4 kilometer væk. Det er langt i en indkøbsvogn! De var heller ikke alt for nemme at få derop i. Men sikken en work out :lol: Mine underarme er toastede.

Edited by jsc
Link to comment
Share on other sites

Så er der nye data til Crazee-listens Firefinger Dødløft :) .

Vi var nogle stykker til dagens træning, som lod os friste af denne underlige MOL-øvelse. Jeg sluttede med 100½kg. Måske kunne jeg have taget et par kilo mere, men efter at have løftet 100kg besluttede jeg mig til at sætte to kvartkilo skiver på og lave 100½. Bare lige for at overhale KlausJensens 100kg ;) .

Dagens rekord blev dog sat af en af vores masters løftere (han er registreret som "Mosse" her på MOL). Han påstod, at hans grebsstyrke var så svag, at han sikkert ikke kunne løfte 100kg på den underlige måde. Alligevel viste han sig at være dagens suverænt stærkeste og endte med at firefinger løfte 170kg. Godt gået Jens :) .

Link to comment
Share on other sites

På en ret så energiforladt dag kunne det ikke blive til mere end 100 kg. i firefingerdødløft. 105 tabte jeg et stykke over jorden. <_<

Lige for at specificere: vi snakker pegefinger og langemand med overhåndsgreb og uden stangen rører andre fingre, ikke?

Morten

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share