MOLs Crazee liste


jsc
 Share

Recommended Posts

Senere Troels, senere.

God dammit, jeg fik også kun 100 kilo. Vil også gerne vide, om stangen må røre andre fingre, da jeg selv var fristet til at køre hookgreb, men kom frem til, at det måtte være tre fingers dødløft.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg har løftet 100 kg i "skråt-op-fingeren" i en karabin-hage og en snor bundet igennem skiverne. Løftet startes i samme højde som alm. dødløft, så snoren skal ikke være alt for lang. Så stik lige den :)

1-finger løft: 100 kg

Thomas

:blink::w00t::blink:

Du er for vild TJ. :)

Link to comment
Share on other sites

Som sagt, så gjort. Viceværten på mit kollegie og jeg gik på rov i nattens mulm og mørke og hjembragte to sten på, vil jeg skyde, henholdsvist 150-170 og 200 kg. Desværre lå de nærmeste sten af den kaliber, som ikke så alt for "ejede"ud ca 4 kilometer væk. Det er langt i en indkøbsvogn! De var heller ikke alt for nemme at få derop i. Men sikken en work out  Mine underarme er toastede.

What is going on in here. Hehe

Hvor er det griner at læse.

Til næste MOL træf må vi afgjort afholde Skærm kast. Jeg kan garanteret skaffe en bunke 15" PC skærme. :)

Link to comment
Share on other sites

men da det kun var Per Kyneb, som kunne løfte to 50kg skiver på den måde, var der ikke så meget konkurrence  :tongue:

Fedt at høre at Per Kyneb stadig leger lidt med musklerne i ny og næ :4whip: Er han egentlig blevet opereret, eller var det noget med, at han først skulle tabe sig nogle kg? :superman:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kunne ikke holde 150, så det blev til 140 i 4-fingers dødløft-challengen.

170 er sgu helt vildt! :D De kan altså nogen tricks, de der masters-løftere! :D Det skulle vel aldrig være John C?

Men det altså ikke som JSC beskriver... Det er med tommelen også, for den er ikke til at gemme væk. Og så rør man jo med 3? Tjah...

Link to comment
Share on other sites

Lige for at du ikke skal se noget, der ikke er der Klaus, så var det ment i ren humor.

Det med krogen er noget jeg er blevet drillet med fra MOLernes side i Århus, og det var lige så meget ment som sjov med mig selv.

Selvfølgelig er der ikke noget snyd i noget man selv "opfinder". Det troede jeg også gav sig selv?

Er vi cool?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har løftet 100 kg i "skråt-op-fingeren" i en karabin-hage og en snor bundet igennem skiverne. Løftet startes i samme højde som alm. dødløft, så snoren skal ikke være alt for lang. Så stik lige den :)

1-finger løft: 100 kg

Thomas

Hvis vi antager at du har 10 fingere, så må du jo kunne løfte ca. 1 ton :lol:

Bare spas, meget imponerende :kickass:

Link to comment
Share on other sites

Fistandantilus: 90kg i 2-fingers død. (kun 2 fingre per hånd ;) )

-Hårde end forventet, og jeg tabte den også umiddelbart efter lockout.

Foodman: 110kg, der fløj op. (også kun 2 fingre) Efter løftet viste udtrykket på hans ansigt, at det var peace of cake, men det blev bradt afbrudt af en krampe ligende fornemmelse, og så var legen ovre! :)

Link to comment
Share on other sites

Så nu har jeg også været på rov i nattens mulm og mørke

og jeg fandt en dejlig sten den er ca en halv meter lang 20 cm bred og 10 i højden og den vejer 78 kg, så den har jeg lige transporteret hjem til mit trænings/stærkmands lokale :)

mit mål er så at få den sten på strakte arme, og der er laaaang vej endnu kan jeg mærke for den er rimlig heavy at rende rundt med.

men jeg er en fighter :devil:

Edited by anabol
Link to comment
Share on other sites

Så fik jeg prøvet uden snydetommel i "to-fingre-per-hånd-med-tommelen-af-fadet"-dødløft. :)

Jeg fik 120 med møje og besvær i andet forsøg.

Bagefter legede jeg med En-finger dødløft, hvor ThomasJ skrev han havde løftet 100kg.

Jeg tog en 2,5kg skive, som jeg bandt i enden af et stykke reb. Så hældte jeg ellers 15 og 20kg skiver ned over snoren, så de lå lige oven på hinanden (og altså med 2,5kg skiven nederst). Så tog jeg en karabin-hage og bandt den på så langt nede på snoren (med den ene ende af karabinhagen i hullet i øverste skive), jeg kunne komme til. Så er det bare at putte langemand i karabinhagen, bide tænderne sammen og trække.

Jeg trak 3 gange på 102,5 uden de så meget som rokkede sig. Efter det trak jeg 92,5kg.

Det er alt sammen CRAZEEE FUN :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share