BadAssJones´s Log -


Jonas B(B)
 Share

Recommended Posts

Dagens Tal: Lørdag d.19/5

CG Pullups BW

8 +10kg

7 +10kg

6 + 10kg

5 + 10kg

Pulldown

10x80

2x9x85

8x85

CG Rows

2x10x85

Stiff Arm Pulldown

10x37½

2x10x40

Biceps Curl

3x7x22

Ok træning efter omstændighederne - havde været på nattevagt så havde ikke nået at få så meget fuel på motoren :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 896
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dagens Tal: Mandag d.28/5

En omgang fullbody, ikke meget tid til træning pt. pga. eksamen onsdag så næste træning bliver først onsdag eller torsdag

Bænkpres

5x5x110

Frontsquat

3x8x50

Barbell Lunges

3x6x50

Chins BW

12

10

8

Incline DB´s

3x8x34

Calfs (I Benpressen)-indstiling(9 fri)

6x10x260

Rows

2x10x80

Edited by BadAssJones
Link to comment
Share on other sites

hold kæææft du var vissen da du ringede i lørdags.. Synd at vi ikke mødtes, men havde allerede haft en svømmetur i parkens springvand, og en god lur i dykkerdragt på plænen.. Derfor jeg var hjemme og sove branderten ud da du ringede :crazy: Meeen, kom dog i byen igen om aftenen :innocent:

Link to comment
Share on other sites

hold kæææft du var vissen da du ringede i lørdags.. Synd at vi ikke mødtes, men havde allerede haft en svømmetur i parkens springvand, og en god lur i dykkerdragt på plænen.. Derfor jeg var hjemme og sove branderten ud da du ringede :crazy: Meeen, kom dog i byen igen om aftenen :innocent:

:laugh::laugh: Ja, kan godt huske at vi snakkede´og jeg svinede dig vist, fordi du ikke kunne ta´dig sammen og kigge ned :bigsmile: Var godt vissen, ja men det må du fandme også have været, med den svømmetur mm. der :laugh: :4thumbup: En morfar på plænen er en klassiker til karnevallet :tongue::laugh:

Var til eksamen idag på uddannelse og oppe i mit linjefag bevægelse. Kom fandme afsted med et 11-tal så det var fandme nice og så kan det bedre accepteres, at træningen har været på lav blus her på det sidste.... og Træning er jo trods alt... ikke alt... for mig...

Et 11-tal giver fandme motivation til den sidste eksamen nu :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke, det er virkelig flot! Godt med ambitiøse folk :smile:

Tak for det, du :smile: Er mega glad for, at det netop er i mit linjefag, det ville sgu være fesen med en dårlig karakter i det fag, som man har haft mest undervisning i og finder mest interessant :wink: Forresten, springvandet du snakkede om, du havde svømmet i, Pauli siger at der ikke er vand i det ?? :laugh::laugh:

Edited by BadAssJones
Link to comment
Share on other sites

Har haft en fys til at analysere min squat samt holdning generelt samt se på hvorfor jeg døjer så meget med lænden som jeg gør. Han mener, at jeg går rundt med increased pelvic tilt, blandt andet pga. for stramme hoftebøjere, svag hasemuskulatur i forhold til forsiden, svag nedre mavemuskulatur i forhold til de øverste... Pelvic tilt gør så, at der bliver hivet unødigt i lændemuskulaturen og derved problemerne...

Nu har jeg jo ligesom døjet længe og synes at have prøvet MANGE TING... Han har udarbejdet et program med øvelser samt strækøvelser som jeg fokuserer på de næste 6 uger - øvelserne hver 2.dag og strækøvelserne så ofte som muligt - minimum hver 2.dag. Jeg satser på en gang dagligt...

Inden længe bliver træningen tilrettelagt mere struktureret men lige nu er det lidt på må og få...

En gang fullbody træning lørdag..

Dagens Tal: Lørdag 2/6

Diverse udstrækning.. 10min..

Bænkpres

5x5x112½

Chins BW

4x6 +10kg

Legcurl

3x6x80

Edited by BadAssJones
Link to comment
Share on other sites

Har bestemt mig for at køre smolov cyklussen igennem igen og max sættes konservativt på de 142½ som sidst, da jeg denne gang er igang med at smide nogle kg, så målet er at gennemføre smolov som sidst, men hvor jeg nu er igang med at smide lidt kg, skal det nok blive en udfordring alligevel :crazy::smile:

Udstrækningsprogram udføres hver dag.

-Pec minor

-Iliopsoas

-Rectus femoris

-Abs

Dagens Tal: Tirsdag d.5/6

Bænkpres Smolov # 1/12

6x6x100

CG pullups BW

4x6+ 10kg

Calfs (I Benpressen)-indstiling(9 fri)

3x10x260

Leg curl

10x65

3x6x80

+ armstrækkere på bold og DB Press på bold

Derudover blev der brugt en del power på at flytte 4 cardiomaskiner(vi havde heldigvis seler :bigsmile: )

Edited by BadAssJones
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning torsdag d.7/6-07

Udstrækning 10min..

Bænkpres smolov #2/12

7x5x107½

Chins BW

8 + 10kg

2x7 + 10kg

6 + 10kg

Frontsquat teknik

3x8

Calfs (I Benpressen)-indstiling(9 fri)

5x10x260

Cabel Lateral Raise

2x10x7½

2x8x7½

CG Rows

10x80

2x8x85

Tricep Pushdown

2x10x42½

Legcurl

3x6x80

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Update!

Min træning er sat en del på standby. For ca.10dage siden fik jeg trykket ribben, hvilket gør det umuligt at træne ordentligt... Lægen siger, at det kan tage 3-6uger at komme sig helt over, alt efter hvor voldsomt det har været... Så træningen indtil videre består af disko-træning + ben.

Det går bedre med lænden, stadigt ikke super, men der er fremskridt at spore... :smile: Går stadig til kiro en gang om måneden for at blive rettet til, samtidig med at jeg laver genoptrænings -og udstrækningsøvelser for at lænden kan komme til at spille max engang :smile:

Jeg skal til festival om 14 dage, så indtil da kommer træningen nok ikke til at bestå af mere end den gør nu.. Efter festival må vi så se, hvad ribbenene siger til det!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Så er det vist tid til at starte loggen op igen - træningen kører næsten på 100% i forhold til, hvad jeg gerne vil kunne og kan pt. træne frit for skader - nice!

Var forbi SaintPauli igår og det blev til en gang kropsmål for at have lidt at sammenligne med fra tidligere... Har vist nogle mål fra 2005 til at ligge, hmm..

Here goes:

Mave: 90cm

H.Lår: 65

V.Lår: 64

V.Læg: 41½

H.Læg: 41½

H.Gun: 44

V.Gun: 43,5

Bryst: 111

Bryst lineup: 119

Skulder: 134,5

Skulder lineup: 138

Morgenvægt 91,5kg

BOOOM!!!

Link to comment
Share on other sites

Han stiller aldrig op. Han drømmer!!! :tongue:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Pauli har ret - jeg lever i en drømmeverden :tongue::innocent:

Hvornår stiller du op Jones..? Kunne være nasty med de mål du render rundt med!!

Og du har jo en ubehagelig form, det ved vi!

Jeg vil også gerne stille op... Jeg skal bare tage mig sammen til det :wink:

Link to comment
Share on other sites

Nå heller ik meget træning der bliver logført herinde.. Så har du vel også tid til at hjælpe Pauli med at arrangere julefrokost + fællestræning.. rudolph.gifnissetunge.gif

Rolig, du! Logger dagens workout nu! Julefrokost, siger du! Saa vidt jeg husker, var aftalen, at det var tid til at holde det i Aarhus eftersom vi var i Nordjylland til MOLtraef :w00t: og du ville vaere nissepige :tongue:

Baankpres

10x50

10x70

5x100

5x5x122,5kg

Incline BB Press

3x8x85kg

Cable cross

3x8x17,5kg

Dips

12xBW

2x12xBW@10kg

Seated DB triceps extensions

3x12x36kg

Lateral Raise

12x12kg

3x8x14kg

Saa er loggen igang igen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share