Hvad er din ynglingsmuskel?


jsc
 Share

Recommended Posts

Hvilken muskel kan I bedst lide at træne?

Jeg kan bedst lide at træne RYG. At have et godt fuldt pump i hele ryggen, fra erector spina, op til trapezius og ud i latsene. DET er godt.

Edited by jsc
Link to comment
Share on other sites

Helt klart ..... DET HELE!!!! ALT ER FEDT

(...næsten - læg er lidt kedeligt -_- og giver brækfornemmelser!!! :puke2: )

Den kropsdel/øvelse jeg bedste kan lide at se blive trænet ......

UUUUHHHHHH .... det må helt klart være blodpumpende underarms- og bicepstræning og selvfølgelig squat!!! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Latissimus!! Den bider så herligt i axillen  :lol:

Jeg foretrækker nu at træne axillimus condoris, da den får vastus internus til at flytte sig flere centimeter mod vest og blive svagt lysegrøn. Bortset fra det, så er min favoritøvelse military press, og det gør vel skuldermusklen til min favoritmuskel :) .

Link to comment
Share on other sites

Triceps, deltoideus og quadriceps - simpelthen fordi de hypertrofimæssigt er de mest taknemmelige :angelgrin:

Åhja, m. teres major og gluteus maximus og medius er også taknemmelige, men i lige lovlig høj grad...

Funktionelle yndlingsmuskler: Pectoralis, triceps, forreste deltoideus (gæt hvorfor) :4whip:

Edited by Armoured female
Link to comment
Share on other sites

Jeg elsker at træne skuldre. Laterals og MP.

Grunden til at jeg godt kan lide at træne skuldre er fordi at der viser resultaterne sig meget hurtigt, hvorimod de andre muskelgrupper som f.eks. bryst, der synes jeg der går meget lang tid, men måske er det også bare mig der burde passe min træning ordentlig.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share