Markeret Bryst


congokurt
 Share

Recommended Posts

hehe Jarvig din cracy boy.. når jeg kommer ebruset hjem fra byen, spiser jeg et eller andet usundt, sluger et par panodiler og falder i søvn uden at børste tænder.... du skynder dig at tænde for pjuteren og kigger på MOL ..... hehe det kalder jeg sgu en sand MOLLER

Der er en grund til, Jarvig har 5 gange så mange indlæg som dig! B)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 119
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Personligt kører jeg da 27 sæt bryst ugentligt i mit HST-program uden problemer. Dette på trods af, at jeg stadig relativt set er en lille lort med kun godt et års seriøs træningserfaring, og jeg træner efter 1,5 times WT træning.

Så personligt finder jeg det sgu ikke problematisk med en så "høj" volumen i min kamp for d-skålen :lol:

Edited by Ugh Togoth
Link to comment
Share on other sites

Det er et rimelig standard HST blot med 3 sæt per øvelse i anden halvdel.

Jeg har postet mit program i følgende tråd:

http://www.motion-online.dk/fora/index.php...opic=9890&st=15

Det som folk jo ofte ikke tænker på, når de sammenligner fullbody og split er, at selvom splitprogrammet overfladisk ved en hurtig tælling kan se ud til at have en større volumen, så er det jo ikke nødvendigvis tilfældet, at man får trænet musklerne "bedre", da man i fullbody programmerne har mulighed for at køre alle de store basisøvelser hver gang, som jo rammer flere muskler end eksempelvis de mange isolationsøvelser, som der oftest benyttes i split. Jeg kører 100 sæt om ugen for tiden.

Grunden til, at jeg har 27 sæt, der går i brystet er, at jeg kører benchpress, incline benchpress og dips. Men disse træner jo ikke kun brystet, da triceps og anterior deltoid også bliver banket godt igennem. Som jeg skrev tidligere så er det tre øvelser, tre muskelgrupper (eller muskler i anterior deltoids tilfælde), 27 sæt på en uge til hver af disse muskelgrupper.

Og det er bestemt ikke for meget for mig. Er i slutningen af forløbet nu, og jeg har tidligere kørt det uden problemer.

Edited by Ugh Togoth
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share