Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Dagens træning.

Havde frygtet de 6 timers søvn, og de syrrede under arme ville gøre stor forskel.

Men jeg var kun lidt træt så det gik

Træning start : 20:18

Træning slut :22:00

Mennesker: En masse jeg ikke kender. Men mike droppede forbi da han skulle hente sin bike

Vægt: 91,0

Dødløft

1X8X50

1X5X80

15X1X122,5

Low incline dumbell pres

1x20X10

1X12X20

1X12X35

1X10X35

1X10X35

1X10X35

1X0X35

1X10X32,5

1X8X32,5

Benpres

4X8X210

Sitting latearals 3X8X12,5

Cabel rows

4X8X90

Preacher curls

1X8X42,5 Ups forkert stang

3X8X37,5

Push downs

3X8X85

EZ Cabel curls

2X8X60

1X8X65

Link to comment
Share on other sites

Det ser da ok. ud - godt med reps til patten (og du er da blevet helt glad for det EZ greb -  ), og jeg synes altså stadig du var ok. lee i lørdags

Yeah. Jeg prøver at kompensere for mit manglede bænkpres.

I øvrigt var der igen en i dag der kom hen og skulle høre om jeg havde forslag til nogle bryst øvelser han kunne køre. Han havde kørt to indtil vidre. Så det fik vi en lille snak om. hehe Hit så med den træner tshirt. :laugh:

Men ja, det EZ greb er sjovere end concentrated one arm curls. De er ikke sjove jo :laugh:

Hehe. Du bytter altså om på F og L hele tiden. Jeg var FEEE ikke LEEE

Link to comment
Share on other sites

Det ser da ok. ud - godt med reps til patten (og du er da blevet helt glad for det EZ greb -  ), og jeg synes altså stadig du var ok. lee i lørdags

Yeah. Jeg prøver at kompensere for mit manglede bænkpres.

I øvrigt var der igen en i dag der kom hen og skulle høre om jeg havde forslag til nogle bryst øvelser han kunne køre. Han havde kørt to indtil vidre. Så det fik vi en lille snak om. hehe Hit så med den træner tshirt. :laugh:

Men ja, det EZ greb er sjovere end concentrated one arm curls. De er ikke sjove jo :laugh:

Hehe. Du bytter altså om på F og L hele tiden. Jeg var FEEE ikke LEEE

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg giver mig, men tror lige vi skal have chekket om der er nok shirts, men den er futtet helt aw, kan OVERHOVEDET ikke huske jeg spurgte dig, men det giver jo fin nok mening :wink: Og feee... ahhh. Jeg er ikke styrkeløfter, jeg er fed, eller...nååehh nej :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg giver mig, men tror lige vi skal have chekket om der er nok shirts, men den er futtet helt aw, kan OVERHOVEDET ikke huske jeg spurgte dig, men det giver jo fin nok mening  Og feee... ahhh. Jeg er ikke styrkeløfter, jeg er fed, eller...nååehh nej

Det er også lige meget. Gør ikke så meget. Jeg bliver efterhånden brugt som "co traineer" af en del af disko knægtene alligevel. Hehe

Men jeg vil også helre ha en LVK tank end de fesne tshirts :laugh:

Vi talte jo selv om at jeg trænede om aftenen, så der var nogle andre jeg ramte når jeg var der. Hehe

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal til at fokusere på lidt konditions træning.

Jeg er i piv dårlig form. Det er hel vildt.

I øvrigt vil jeg gerne tilegne dagen i dag, til æble træet.

Æble træet er en glimrende arbejdsgiver.

Træet der formår helt uden, larm, forurening, og menneskers indgriben, at så sig selv, vokse sig stort, og gro æbler, som kan spises bagefter.

Igen uden form for nogen former for støj, visuele problemer, fourening, eller lign.

Det er da smart. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Super stresset dag. IGEN.

Men totalt hyggelig træning med børsten. Som jeg hentede på vejen.

Start: 19:59

Slut 22:00 cirka

Kamp vægt: 90,9

Mennesker: Børsten

Squat

1X8X32,5

1X8X52,5

1X6X72,5

1X8X85

3X6X90

Chins

4X7

Bend over rows

6X8X60kg

Standing calf raises

6X15X200

Sitting laterals

1X8X12,5

3X8X10

Front latearls

1X8X7,5

Rear Latearls

3X8X7,5

Totalt hyggelig træning i aften.

Link to comment
Share on other sites

Ingen doms i dag.

Træning i morgen efter job. Skal til Lolland i weekenden.

Man bliver nogen gange forundret over så stærke, og hadske holdninger selv helt unge knægte har. Hvis det er den type mennesker vi opflasker i vores samfund er der ikke noget at sige til at man ind i mellem render ind i nogle typer der er umulige at føre dialog med.

Er der virkelig sket så meget på de få år, eller er mennesker bare så forskellige. Jeg er selv opdraget til at respektere andre mennesker, og tale pænt om andre.

Hvis jeg fremligger et postulat, og især offentligt, så vil jeg til hver en tid argumentere for det. Og hvis jeg tager fejl, vil jeg da æde mine ord.

Underligt.

Link to comment
Share on other sites

Hrmmm... jeg ser muligheder her...

Hvis jeg så skrev "Religiøse mennesker er skøre i hovedet".. får jeg så en gang prots og et battle i Incline DB's ud af det??? :bigsmile: Jeg syntes sgu det lyder som et fint tilbud :4thumbup: :tongue: :4thumbup:

fedt at læse om Ferarri turen... Min golf Diesel virker med et så skildpaddeagtig

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror du misforstår DocH, for så vidt jeg ved hader han ikke nogen. Han er bare rationel nok til at se at religion er en illusion og hvis man interesserer sig for og holder af den verden man lever i, er det naturligt at argumentere imod noget så skadeligt som det.
Nej. Der er jo ikke så meget at misforstå. Doc har åbenbart behov for i sin trænings log, ind i mellem trænings passene er listet, at poste nedladende, latterlige kommentarer som rammer meget store befolknings grupper.

Der er ikke tale om rationelt udtænkte og skrevene argumenter, der er ikke tale om han vil sige noget konkret, men der er tale om at han ud af den blå luft kommer med en udtalelse svarende til "Alle ateister er naive"

At sige at nogen er rationelle nok til at se at relligion er jo noget sludder Simon. Det ved du lige så godt som jeg. Du er så vidt jeg husker lige så gammel som Doc. Største delen af verdens befolkning er relligiøse, og så længe du ikke kender mig, og ikke tager imod mit tilbud om at møde mig, så er det useriøst at kalde mig for værende irationelt. Du kender slet ikke mine bevæg grunde, mine tanker, min opvækst, mit sociale netværk, mine oplevelser, og min viden. Så længe du ikke har kendskab til de ting, er det en grov fornærmelse at kalde mig for værende irationel.

At man ønsker at argumentere mod noget er fint. Men det er ikke det simon gør ved midt i sin trænings log at skrive" Relligiøse er skrøre".

Det burde selv den middelt begavede burhøne kunne forstå.

Religion er en fundamental modsætning til alt hvad jeg agter højt - mod, klarhed i tanke, ærlighed, retfærdighed og sidst men ikke mindst, kærlighed til sandhed.

- H.L. Mencken

Jammen det er da en holdning. Og den har den kære Hr. Mencken jo lov at have. Jeg kan med garanti poste flere citater fra relligiøse end du kan fra ikke rellgiøse. Af den naturlige årsag at der stadig den dag i dag er ret stort overtal af troende mennesker.

En ting er at man ikke er enig. Noget andet er at have behov for at føre et useriøst og nedladende korstog.

At kalde en anden for "skør" har ikke den store negative værdiladning idag, men betyder nærmere at man ikke forstår den anden person - og det er klart at DocH ikke forstår at folk kan være svage nok til at de ønsker at lægge så meget lid til en ørkenspejling.
Måsle for dig. Men jeg tror nu ikke det er normen. Jeg vil stadig påstå at en sådan udmelding som Doc kommer med, ikke er ment på den måde du forsøger at fortolke det.

Hvordan du i øvrigt kan tillade dig at kalde en person du ikke kender for værende svag er mig en gåde. Du debaterer på samme lave plan. Er det bevidst eller er det din alder der gør det?

Jeg håber ikke at du opfatter ovenstående som ikke at "tale pænt om andre". Med hensyn til at du er religiøs forstår jeg dig ikke, men min respekt for dig er stor qua dine generelt fornuftige holdninger og rare væsen (ud fra hvad man kan læse).

Jammen det gør jeg. Fordi dit indlæg bær jo tydeligt præg af foragt og nedladen hed. Du forsøger ikke at forstå, men er kun nedladende. Hvis jeg talte i samme tone til jer, ville i eksplodere.

God tur til Lolland.

Simon

Tak for det.

Link to comment
Share on other sites

Mange kan ud fra evnen til at drage rationelle slutninger se at religion er en illusion og andre har bare ikke de psykiske behov for at støtte sig op ad de svar som religion giver på livets utallige spørgsmål - endsige fortællingen om et liv efter døden.
Mange kan ud fra evnen til at drage rationelle slutninger se at relligion er sandhed, og nødvendigt.

Se det er lige så meget et postulat som ovenstående. Forskellen er bare at mit postulat støttes af flere end dit. Hvad er mest rigtigt?

Tror du at jeg vælger relligion fordi jeg har brug for en psykisk støtte?

Vil du vide lidt om mit liv. 22år. Lejlighed (skal der pris på før det gælder?) Fuldtids job, ligger væsentligt over gennemsnits lønnen, en af danmarks største virksomheder, administerer en del websites, træner tre gange om ugen. Har et utal af venner og veninder.

Hvad i mit liv nu skulle gøre at jeg har psykisk behov for at støtte mig op af noget.

Relligionen er et valg, ikke et behov.

Behovet kommer dog til , når man får smag for det.

Jeg er ganske sikker på at du er et overordentligt velfungerende individ med et stærkt socialt netværk, en masse oplevelser i bagagen og en fornuftig mængde viden at trække på. At du så er religiøs mener jeg bare er udslag af en brist et eller andet sted - og jeg håber du forstår at jeg på ingen måde whatsoever har nogen hensigt at fornærme dig.

At jeg tit har svært ved at tage mig sammen til dagligdags ting er også et udslag af en brist et eller andet sted hos mig.

Det giver mening. Men derfor tilbyder jeg også dig, og alle andre, at møde mig. Så kan i jo opleve og se og måske fortælle mig hvor min brist er.

Jeg citerede primært Mencken fordi citatet ret godt viste min holdning til religion. Du kan sikkert smide mange citater ind fra religiøse mennesker, men det ændrer stadig ikke på at man som religiøs ikke har fat i noget af det rigtige.
Kan du ikke selv se at dit postulat er lige så meget sludder som et jeg kunne komme med. Det ændrer jo ikke på man som ateisk ikke har fat i noget af det rigtige.

Den slags postulater kan du komme med tusind af. Det gør det hverken mere eller mindre rigtigt. Der er kun en måde at finde ud af ting på. Det er ved at undersøge tingene selv.

Er man religiøs, så er man efter min mening hoppet på den lette vogn for at få svar på livets spørsmål eller også er der en brist i de rationelle evner. Det er ikke et udslag af min alder (Jeg er 23) - formoder jeg ihvertfald ikke

Nej ok. Så må jeg antage at du er rimelig bevidst om dig selv, og dine holdninger. Så beklager min fejlagtige antagelse. Men anyway. Så vil jeg påstå det er en stor fejl at mene at det er at vælge den lette vej at vælge relligonen. Tro mig, det er langt fra den lette vej. I dagens danmark er jeg anderledes end 95% af mine kollegaer fordi jeg er troende. Mine normer på alle punkter er væsentligt anderledes.

Jeg beklager min ufølsomhed - pointen er jo ingenlunde at forsøge at vise foragt eller nedladenhed.

Tilbuddet du har givet DocH lyder ganske hyggeligt og siden han er blevet tilbudt at tage en ven med, så skal jeg da gerne udfylde den plads. Næste gang han er online på MSN opfordrer jeg ham til at acceptere dit tilbud - så kan du også se at vi ikke er nogle bad guys (ah det tror jeg heller ikke du synes vi er), men bare 2 personer med en rationel holdning til religion.

I sætter reglerne. Jeg er ikke ude på at skyde nogen noget i skoene. Jeg kunne bare enormt godt tænke mig at få børstet nogle af fordommene af jer. Og måske give jer lidt mere følning med at der er mennesker bag profilerne, og at relligiøse ikke er en "æske" som man kan mene om hvad man vil.

Jeg tror det vil være sundt. Sundt for os alle

Link to comment
Share on other sites

Nå, jeg må jo helre taste fredags træning ind.

Weekenden har budt på "familie træf" på lolland hvor vi var over 40. Totalt hyggeligt, og massere af god mad.

Fredages træning:

Start tid: 18:48

Slut: 20:something

Kamp vægt: 90.3

Mennesker: En ældre gut som cyklede i baroverkrop. Virkelig flot form. Meget imponerende. Sådan vil jeg gerne se ud i hans alder. Og to drenge, som bla skulle flashe ved at køre benpres med 250kg. Hvilket også er godt. Hans vandring var cirka 10cm. Meget flot.

Dødløft

1X8X50

1X5X80

10X1X142,5

Flat dumbell pres

1X20X10

1X12X20

3X6x42,5

3x6x40

2x6x37,5

Sitting calf raises

6x15x75

Leg extensions

6X8X42,5

Ez Curls

4X8X45

Concentrated one arm dumbell curls

2X8X15

Bend over Laterals

3X8X10

Military pres

5X5X42,5

Wide grip pull downs (MED SPADE GREB)

1X8X80

4X8X82,5

Skull chrushers

5X6X35

Link to comment
Share on other sites

Velkommen hjem :smile: Lyder som om det har været en kaloriefyldt weekend :4thumbup:

Var det Olav - ham den godt cuttede, for ja han er nemlig i leee form - specielt på gunz!! Og ganske hyggelig fætter at kæwe den aw med. Alderen passer ihvertfald

Ganske lee omgang patpres (og sæt!!!) du fik knaldet aw der iøvrigt! :cooldance: - Det må¨da have givet bare lidt doms :raisebrow:

Link to comment
Share on other sites

Var det Olav - ham den godt cuttede, for ja han er nemlig i leee form - specielt på gunz!! Og ganske hyggelig fætter at kæwe den aw med. Alderen passer ihvertfald

Ganske lee omgang patpres (og sæt!!!) du fik knaldet aw der iøvrigt!  - Det må¨da have givet bare lidt doms

Hmm ved ikke hvad han hedder. Han har trænet der lige siden jeg startede. Han er vel et sted omkring 60 vil jeg tro. Han træner gerne i shorts (alt for små hvis du spørg mig haha). Men virkelig flot defineret og rimelig god masse alt taget i betragtning.

Og ja han er normalt meget snak sagelig. :smile:

Men ja, patpressen begynder at ligge i normal drifts vægt. Som "spået" inden jeg gik i gang, så ville der gå 3-4 uger før jeg ville ligge mig mere stabilt. Det virker som om jeg er ved at nå der til. :4thumbup:

Men nej ingen doms. :mad:

Link to comment
Share on other sites

Hey mate....!

Du siger du ikke får doms?

Hvor tit bliver der kørt bryst om ugen? Jeg tænker mere på at du jo kun har en øvelse bryst, ihvertfald fra sidste træning fredag, og det er jo ikke meget... Dvs kun 6 "tunge" worksets... Smid nogle flyers(hvis skulderen tillader det) eller cabel flyers, eller noget incline ind, så skal du nok få lidt doms...

Link to comment
Share on other sites

Hey mate....!

Du siger du ikke får doms?

Hvor tit bliver der kørt bryst om ugen? Jeg tænker mere på at du jo kun har en øvelse bryst, ihvertfald fra sidste træning fredag, og det er jo ikke meget... Dvs kun 6 "tunge" worksets... Smid nogle flyers(hvis skulderen tillader det) eller cabel flyers, eller noget incline ind, så skal du nok få lidt doms...

True. Det kan ske jeg skal det. Regner med at køre det her en måned, cirka, inden jeg begynder at redesigne. Men ja kan godt ske det er nødvendigt.

By the way, så er der ingen træning i dag for mig vedkommende. Sent i går aftes begyndte jeg at få voldsomt kvalme, og ondt i maven. Klokken et cirka, var jeg oppe og kaste op første gang, kombineret med diare.

Det blev i alt til 5 toilet besøg i løbet af natten, med absolut ingen kontrol over noget, og 3 af dem inklusiv voldsomme opkastninger.

Sidste opkastning var meget voldsomt, og gav en del i opkastet. Meget ubehageligt.

Så der går nok en dag eller to før jeg er oppe på højkant igen.

Link to comment
Share on other sites

Hey mate....!

Du siger du ikke får doms?

Hvor tit bliver der kørt bryst om ugen? Jeg tænker mere på at du jo kun har en øvelse bryst, ihvertfald fra sidste træning fredag, og det er jo ikke meget... Dvs kun 6 "tunge" worksets... Smid nogle flyers(hvis skulderen tillader det) eller cabel flyers, eller noget incline ind, så skal du nok få lidt doms...

True. Det kan ske jeg skal det. Regner med at køre det her en måned, cirka, inden jeg begynder at redesigne. Men ja kan godt ske det er nødvendigt.

By the way, så er der ingen træning i dag for mig vedkommende. Sent i går aftes begyndte jeg at få voldsomt kvalme, og ondt i maven. Klokken et cirka, var jeg oppe og kaste op første gang, kombineret med diare.

Det blev i alt til 5 toilet besøg i løbet af natten, med absolut ingen kontrol over noget, og 3 af dem inklusiv voldsomme opkastninger.

Sidste opkastning var meget voldsomt, og gav en del i opkastet. Meget ubehageligt.

Så der går nok en dag eller to før jeg er oppe på højkant igen.

<{POST_SNAPBACK}>

Men du køre ingen hjælpeøvelser til dit bryst?

Hmm surt mate! JEg kender det godt.. Men vigtigst af alt er at du nok skal æde omkring 1 liter a38 om dagen og knæk brød.. Men det er jo næsten diæt mad, så om du vil det eller ej, så kan du cutte lidt imens du har det skidt :cooldance:

Det altid vigtigt at se det positive i negative ting :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Hmm surt mate! JEg kender det godt.. Men vigtigst af alt er at du nok skal æde omkring 1 liter a38 om dagen og knæk brød.. Men det er jo næsten diæt mad, så om du vil det eller ej, så kan du cutte lidt imens du har det skidt 

Det altid vigtigt at se det positive i negative ting

Ja det stinker. (bogstavelig talt). Ja balladen er at jeg jo bor for mig selv. og de gamle er på ferie. Ellers havde jeg nok kørt hjem til dem.

Min min køler er tom, bortset fra noget øl osv.

og jeg har absolut ikke lyst til noget at spise.

men nu skal jeg se om jeg kan tage mig sammen til at gå ned af trappen og ind til købmanden. :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Det lyder bedre - er du oppe på mere end en ltr mælk så  manglede dig ellers til at give forced idaw - der var udsolgt over hele linien

Ja. Jeg har drukket 1 litter mælk, en del cola, spist en smule pasta, med kylling, lidt chips, og lidt is.

Ville gerne ha været der i dag, men jeg er godt nok wasted. :mad:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share