Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Træning

Start:15:45

Slut: 18:27 :blush: For meget snak

Mennesker: Kun lokale

Vægt: 91,9

Dødløft-DELOAD

1X8X50

1X5X80

10X1X125

Flat dumbell pres

1X20X10

1X12X20

1X8X30

1X4X47,5 PR

1X6X45 PR

1X5X45

1X5X45

1X5X45

1X4X45

3X5X42,5

Sitting calf raises

6X15X97,5 AV

Leg extensions

1X8X70

1X5X87,5 FESSEN PR

1X8X80

1X8X75

1X8X75

1X8X75

EZ Curls 4X8X57,5

Hammer curls Sitting

1X8X30

1X5X30

Military pres

5X5X62,5 PR

Wide grip pull dows med spade greb 4X8X102,5 PR

1X7X102,5 kunne ikke holde stangen mere. Ikke mere greb

Skull crushers 5X6X52,5 valgte samme vægt som sidst for at forbedre teknik

Link to comment
Share on other sites

Flat dumbell pres

1X20X10

1X12X20

1X8X30

1X4X47,5 PR

1X6X45 PR

1X5X45

1X5X45

1X5X45

1X4X45

3X5X42,5

Ritti naiz sæt!! :4thumbup: Så fik du jo hevet 47,5 erne rundt - lee!! Der er altså kommet lee maa på drengen!! Resten af træningen ser jo også godt u', men jeg tror altså du skal passe på med at køre de lowrep heavyass sæt i leg extensions - det er edderhugme hårdt for knæbasserne (der er heller ikke så meget squat/DL -deload over det :wink: )

Apropos - hvornår er det du maxer u' i de 3 store???

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Apropos - hvornår er det du maxer u' i de 3 store???
Squat på onsdag, Dødløft på fredag. :cooldance:
men jeg tror altså du skal passe på med at køre de lowrep heavyass sæt i leg extensions - det er edderhugme hårdt for knæbasserne

Nej det er sidste gang det er sket. Det var sygt hårdt i dag, og var ikke meningen at det kun skulle være 5 rep. Så nu smider jeg lidt vægt af og koncentrerer mig lidt om den eccentriske fase i stedet.

Link to comment
Share on other sites

Børsten fik ret, mine knæ er ristet i dag. ØV

Plus at jeg søndag, og i dag, har haft monster ondt i halsen. Føler mig bestemt ikke på toppen. Træningen i dag er lidt tvivlsom, men jeg skulle gerne lave max, onsdag og fredag. Så lige nu ved jeg ikke helt :mad:

Det er også din skyld Ulrik. Sådan at stille dig op og snakke med mig halvvejst uden for på Park. TSK TSK :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Hey Blackie jeg vil give Børsten ret... pas på med de tunge leg-extensions... de er jo for syv sytten kun pynt på lagkagen=highrep osv ... nej selve lagkagen bliver bygget af flerleds-øvelser som både kan køres (volumeniøst/tungt/let osv)... men al det ved du jo godt... du skal bare have en løftet pegefinger hehe :mad: .... som hovedregel kører man meget meget sjældnet tungt i iso-øvelser da det er al for hårdt for dine led i længden :wink:

Men ellers ser det virkelig godt ud... lækkert Patpress :devil: ¨

Thomas :smile:

Edited by TLunau
Link to comment
Share on other sites

Træner du idaw? Eller er du stadig småsløj?
Jeg ligger hjemme på sofaen. Springer over i dag. Håber på at hele hurtigere. Jeg bliver nemlig rigtig rigtig hysterisk hvis ikke jeg er frisk på Onsdag :blink:
pas på med de tunge leg-extensions... de er jo for syv sytten kun pynt på lagkagen=highrep osv ... nej selve lagkagen bliver bygget af flerleds-øvelser som både kan køres (volumeniøst/tungt/let osv)... men al det ved du jo godt... du skal bare have en løftet pegefinger hehe :mad: .... som hovedregel kører man meget meget sjældnet tungt i iso-øvelser da det er al for hårdt for dine led i længden

Ja du har ret. Jeg har også taget det op til revision. Især efter begge mine knæ har været underlige siden træningen i lørdags :blush:

Men ellers ser det virkelig godt ud... lækkert Patpress

Thx. Det kører ret godt ja :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Vil bare lige sige tak for i lørdags... Hold kæft hvor var jeg vissen, men husker alligevel at du stod og spillede Palermo med et par ladies... Du må lige sige til næste gang du skal i byen så ryger du med hjem til noget opvarming hvor du tager damerne med

Hahaha ja du var dælme godt brugt. Hold fast hvor fik jeg griner på over dig :4thumbup:

Jeg er aldrig blevet krammet så meget af en anden mand tror jeg. Jeg blev præsenteret som både din bedste ven og det smukkeste menneske du kender :w00t:

Great fun.

I øvrigt må du være bag stiv. Jeg udsætter da ikke mine veninder for jer hahaha :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hold kæft mand... Jeg har fået så mange ting at vide fra den aften at jeg begynder at tro at det er et komplot. Det er egentlig sjovt for jeg kan sagtens huske at jeg så dig og at vi snakkede lidt, men derefter...

Nåh vi skal snart brændes ved i hvert fald

Du var nu meget underholdene. Tilgengæld har jeg så været syg siden lørfdag. Så det er pænt nederen.

Link to comment
Share on other sites

Forresten min egen log update:

Jeg begyndte så småt søndag at føle mig wasted, og have lidt ondt i halsen.

Jeg fik dog spist normalt.

Stod på Mandag klokken 06, og var på job 07. Fik spist rimelig normalt, og fik sågar lidt morgen mad. Kørte hjem fra job halv to cirka, da jeg havde lavet hvad jeg skulle og følte mig syg.

Har forsøgt at fylde godt i skabet af WG pulver, tun, torske rogn, mayo og hvad vi har.

I morgen skulle jeg maxe i squat, men jeg føler mig stadig kun på halv styrke. Men jeg håber på at en god nats søvn gør at jeg i morgen bliver i stand til at træne. Så har jeg kun missed en træning. Hvilket er nederen nok. Men ja.......

Link to comment
Share on other sites

Det fede er at du ser mest wasted ud Nicolai :laugh:

Ja det er ret godt klaret. På det tidspunkt har jeg fået 2X cola, og 25cl vand cirka :4thumbup:

Det er hårde sager for en som mig. Ellers ses det bare meget tydeligt at vi befinder os på et tidspunkt på døgnet hvor jeg normalt befinder mig flere meter under min dyne

Link to comment
Share on other sites

Hey jeg ser jo slet ikke så fuld ud :innocent:

Har inden erindring om nogen double biceps pose :laugh: men god stil af mig :cooldance::blush:

Hehe, og du begyndte straks at udpege hvem andre der var på Park der trænede, og hvad de hed på MOL :4thumbup:
Prøv at køre en omgang C-vitamin bombning... Synes det virker nogle gange. Er ikke sikker på at der er det store videnskabelige belæg for det dog.

Ja jeg har bare ik noget.

Log update:

Jeg er stadig syg i dag. Dvs max forsøg i squat er aflyst :mad: Hvis jeg er syg i morgen også , bliver max forsøg i dødløft fredag også aflyst.

12 ugers træning spildt. Det er ikke kun hver gang det sker. Det er HVER GANG

Link to comment
Share on other sites

Nå så er det blevet Fredag. Har været syg siden Mandag. I dag er nogenlunde, men træningen er dog stadig skippet, da jeg sveder voldsomt ved selv den mindste fysiske aktivitet.

Hvilket gør at max løft osv er droppet. Jeg starter HST på Mandag, (tror jeg) og skyder 6 ugers 15-10-5 rep træning af.

Jeg vil dog nok prøve denne gang at inkludere både dødløft og squat. Programmet er ikke lavet endnu. Det bliver støbt i weekenden.

Link to comment
Share on other sites

Første træning efter 1 uges sygdom.

Som nævnt bliver det HST. Jeg kører 15-10-5 altså Strict HST basis.

Programmet er ikke 100% færdig men i dag blev det sådan her

Start:20:13

Slut :21:30

Vægt:91,6 Nice nok alligevel

Sæt med Bogstaver ud for supersettes

Dødløft (skifter hver anden gang)

Squat 60 3X15

Leg Ext | a 45kg 2X15

Leg Curl | a 20kg 2X15

Flat Dumbell pres 22,5kg 3X15

Incline db Bænkpres | b 17,5Kg 2X15

Yates Row | b 50kg 2X15

db shoulder pres | c 15kg 2X15

Pulldown med spade greb| c 70kg 2X15

Frenchpres| d 27,5kg 2X15

Hammer Curl | d 15kg 2X15

Push Downs| e 60kg 2X15 (fik arbejdet lidt med stilen)

Ronnie curls | e 40kg 2X15

3D Shoulder (laterals trisæt) 5kg 2X15

Forslag til rettelser modtages gerne

Link to comment
Share on other sites

Absolut ingen doms i dag. Pumpet igår var ikke noget særligt. Jeg synes nærmere jeg var totalt drænet for luft og energi. jeg følte mig mere i dårlig kondi, end dårlig i styrke.

Men nu skal jeg lige tilbage efter sygdom osv, så må vi se hvordan det går.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share