Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Jeg har måtte lave lidt grissefy for at få tingene til at passe i denne uge. Så jeg trænede Mandag, og Tirsdag, og har fri i dag, og træner igen i morgen, og så ikke mere træning i denne uge. Det er nok ikke optimalt, men det er bedre end at springe et pas over.

Gårs dagens træning

Start: 21:44

Slut: 23:00

Vægt: 91,5

Mennesker: Hallo, 21:44 der er da ikke andre end mig

Squat

1X6X32,5

1X5X52,5

1X5X72,5

1X3X97,5

1X1X117,5

2X3X130 De var nemmere end forventet. Stille og rolig vægt.

Chins

2x9

2x8

Bend over rows

6X8X75 IM STILL WEAK

Standing calf raises

6X15X230

Bend over laterals

1X8X15

2X10X12,5

reverse crunch

1X12

3X15

Link to comment
Share on other sites

Stres. Træning Mandag, Tirsdag og nu i dag. Mega travl dag med super mange ordre, og ting der skulle læses igennem.

For første gang i 1½ år glemte jeg at vidre stille vagt telefonen. FLOT

Men jeg skrider til jylland i morgen og bliver der til søndag

Træning

Start:21:06

Slut: 23:20

Mennesker: Ikke rigtig nogen. Jeg tror dog der foregik lidt fikumdik ude i baderummet bagafter :w00t: (ja der var en der havde sin dame med)

Vægt: 91,6

Dødløft

1X8X50

1X5X80

1X3X120

10X1X152,5

Flat dumbell pres

1X20X10

1X12X20

1X6X30

1X5X45

1X5X45 PR

1X5X45 PR

1X4X45 PR

5X5X42,5

Prøver med 47,5 næste gang. Bare et enkelt sæt

Sitting calf raises

6X15X92,5 PR

Leg extensions

1X8X60

1X8X82,5 PR

1X8X75

1X6X70

1X8X70

1X8X70 (Sæt PR)

EZ Curls 2X8X57,5 PR 2X6X57,5

Hammer curls Sitting

1X7X30 PR

1X8X27,5

Military pres

5X5X57,5 (nærmer sig pr)

Wide grip pull dows med spade greb 5X8X97,5 PR

Skull crushers 5X6X50PR

Link to comment
Share on other sites

Det var satme også lidt af et pas! :blink: Der blev jo skudt med PR's til højre og til venstre! Leeee'! :4thumbup:

ja det blev også længere end forventet. Tsk tsk.

Men ja det kører godt med PR`s for tidne. Totalt nice.

Men nu må vi se, min krop blivet straffet med ringe med og lidt søvn denne weekend. :4mewantfood:

Men skidt pyt

Link to comment
Share on other sites

Pyyyyha, what at week, what a weekend. osv.

Først træning i sidste uge, Mandag, tirsdag og torsdag. Så kørte jeg til jylland fredag morgen, og det er så blevet til 1200km, et par fester, og alt for meget junk food.

Sandwich og pølser fredag. Keba menu Lørdag, plus indbagt pizza. Søndag Normal pizza. :4mewantfood:

Travl dag på jobbet, men ellers totalt godt humør.

Dagens træning

Træning start : 20:57

Træning slut :23:06

Mennesker:None

Vægt: 91,3

Dødløft

1X8X50

1X5X80

15X1X122,5

1X10X122,5

Low incline dumbell pres

1x20X10

1X12X20

1X10X30

1X5X42,5 PR Lidt sløjt dog

1X8X40

1X9X40

1X8X40

1X8X40

1X8X37,5

1X8X37,5

Benpres

4X8X245

Sitting latearals 3X8X17,5 PR

Cabel rows

4X8X107,5

Preacher curls

1X8X45 PR

1X7X 45

2X6X45

Push downs

3X8X102,5 PR Full stack plus 2,5

EZ Cabel curls drop set

1X5X85 PR

1X5X75

1X5X65

Link to comment
Share on other sites

hehe det bemærkede jeg godt. Rimelig hidsigt budskab må man sige. Jeg fik dog alligevel aftenen til at gå med at gå og ryde lidt op mellem sættene. Men det var ik meget der lå, i forhold til normalt.

Men anyway, jo det må snart være tid til noget fælles træning

Hey Nikolaj .

Jeps ! Et OK hidsigt budskab men desværre nødvendigt , men det lader til at det virker :devil:

Jeg holder lige en uges ferie , men så er jeg frisk på en fællesbrænder..

Doktoren .

Link to comment
Share on other sites

Hey Nikolaj .

Jeps ! Et OK hidsigt budskab men desværre nødvendigt , men det lader til at det virker :devil:

Jeg holder lige en uges ferie , men så er jeg frisk på en fællesbrænder..

Doktoren .

Jooo det er som sådan også fair nok. De gange jeg har bedt noget om at ryde op efter sig er jeg ofte blevet mødt med "Der er heller ingen andre der gør det , eller sådan var det da jeg kom" og så skred de. Tsk tsk

Det sker ikke igen :devil:

Link to comment
Share on other sites

Det er det onde latspread der gør det ... ikke skiltet :wink:

Var du stadig frisk på at ville af med det gainer du ikke kunne lide??

Ja det kan vi godt finde ud af. Der er vidst ikke så meget tilbage som jeg troede.

Arghh var til kultur nat i kbh igår. Det var godt nok ikke lige mig. Jeg tror alle i Dk var i kbh centrum igår, det hele var en stor kø. HATE IT

Gårs dagens træning

Træning

Start:15:04 :4thumbup:

Slut: 17:17 ups. Kom for sent pga det

Mennesker: Kun lokale

Vægt: 91,9

Dødløft

1X8X50

1X5X80

1X3X120

1X1X150

5X1X172,5 :4thumbup: Ikke så tung igen. Rigtig nice. Der var flere de lokale ovre og kæle lidt med min vægt. Normalt er det ikke noget jeg tillader. Men da de nøjes med at kæle med den, og ikke forsøgte direkte at løfte den, valgte jeg at se igennem fingre med det. :w00t:

Flat dumbell pres

1X20X10

1X12X20

1X8X30

1X4X47,5 PR :4thumbup: Havde dog håbet på en 5`er

1X5X45

1X5X45

1X4X45

5X5X42,5

Sitting calf raises

6X15X95 PR

Leg extensions

1X8X65

1X8X85 PR

1X8X75

1X8X75

1X8X70

1X8X70

EZ Curls 2X8X57,5 PR 2X7X57,5

Hammer curls Sitting

1X8X30 PR

1X8X27,5

Military pres

5X5X60 Det tror jeg faktisk er PR

Wide grip pull dows med spade greb 5X8X100 PR

Skull crushers 5X6X52,5 PR Skal dog arbejde lidt med stilen her.

Link to comment
Share on other sites

Ja det kan vi godt finde ud af. Der er vidst ikke så meget tilbage som jeg troede.

Det er bare iorden, det spiller jo ikke at være på tom spand :tongue:

Talte lige sammen iøvrigt - 7 PR's!!!! :blink: :4thumbup: :devil:

Det er da helt vildt som du rykker nu - helt suverænt gået. Kreatin + godt med kcal = Lee monster!!! :4flex: :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Talte lige sammen iøvrigt - 7 PR's!!!! :blink: :4thumbup: :devil:

Det er da helt vildt som du rykker nu - helt suverænt gået. Kreatin + godt med kcal = Lee monster!!! :4flex: :cooldance:

Ja nu sviner jeg jo også lidt med dem. Det er jo REP pr`s nogen af dem. Men jo der bliver trykket godt med vægt på for tiden. Men nu er den kommende uge deload i squat og dødløft, og så står den på to nye max løft i ugen efter.

Estimeret er 200kg i dødløft og 150-160kg i squat. Stadig fessent, men det går da frem.

De 47,5 i db pres er jeg tilgengæld godt tilfreds med :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Arghhh det er fedt at læse resultaterne fra SM igår.

Men samtidig føler jeg mig også ultra weak. Det stinker. Men Styrke løft sparker så meget mere til mig end BB. BB er fedt, og jeg beundrer det, men det trækker slet ikke mig på samme måde som når jeg læser deres syge løft.

Glæder mig til jeg en dag bliver bare lidt stærk.

Hvilket bringer mig til at jeg har haft en underlig ryg de sidste to dage. Som om noget er i klemme. MØG irriterende. Må lige smutte ind forbi min kiropraktor claus inden træning i morgen hvis han har tid

Link to comment
Share on other sites

Nogle dage er gode. Andre er ikke.

For det første kommer jeg først i tanke om NU, efter at ha set Mikes log, at det var i Dag jeg skulle til foredrag med Morten Zacho. FLOT spade. ØV. Nu må jeg enten få købt mig en smart Phone, eller bare bruge en af de 100 andre kalender funktioner jeg har.

For det andet så var jeg først færdig med dagens gøre mål 21:30, og for det tredje er min ryg blevet værre og værre hele dagen. her til aften kan jeg knapt holde ud og stå oprejst.

Hvor er det bare noget BRAS

ØV ØV ØV

jeg bliver så mega gal når min træning glipper. Jeg håber jeg får tid og mulighed i morgen aften

Link to comment
Share on other sites

Laver du reverse hypers eller hyperextensions for ryggen?

Hvis ikke så er det bare i gang

Nææh. Hvad er det nu lige det er?? :blush:

jeg har lige været hos min kiropraktor, og han skybbede og trykkede lidt. han synes dog ikke der var noget mere alarmerende end vi blot holdte fast i vores næste aftale om 3 måneder.

I øvrigt nice hvordan han lige starter med at sige" Du får da løftet noget hva" når man sidder der i Tarzan dragten. :4thumbup:

jeg er stadig noget øm, men han sagde at hvis ikke det var ovre i næste uge skulle jeg ringe.

Link to comment
Share on other sites

Arghh en skod træning, og en skod dag.

Træning start : 21:21

Træning slut :22:31

Mennesker:Mike var der da jeg kom. Men kørte hurtigt. Blev til en kort sludder

Vægt: 91,5

Dødløft

1X8X50

1X5X80

15X1X122,5

Stoppede her, da det her er deload uge, og det ene sæt med 10 rep, er noget jeg selv har tilføjet

Low incline dumbell pres

1x20X10

1X12X20

1X10X30

1X6X42,5 PR

1X8X40

1X8X40

1X8X40

1X7X40

1X8X37,5

1X7X37,5

TOTALT SLØJT

Benpres

4X8X250

Jeg valgte at stoppe her, da jeg simpelthen var totalt flad. Min ryg gjorte ondt, og jeg har tidligt fri i morgen. Så jeg fuldfører der.

Dødløft forløb egentlig uden ryg problemer. Men lige nu er den gået helt agurk. Ligger på maven i sengen, da det lige pt er det eneste der virker for at få lidt ro. ØV

På vej hjem skulle jeg lige shoppe en kakao. Han siger så "25kr" i mit trætte smadrede humør, tænker jeg, nårh ja ok, her. Så han får 26kr.

Hvor efter det går op for mig at 26kr for en liter kakao er rimelig crazy, han retter det så til 13, he, men på en eller anden måde får jeg fuldstændig mixed op med de bytte penge. Aner ikke hvad jeg egentlig har betalt for den kakao. :4thumbup: FLOT

Nårrh jeg skal sove så meget nu. Gal en skod træning og en skod dag

Link to comment
Share on other sites

Har været til maassør i dag. Det var super godt. Jeg vil i gang med at undersøge hvad der er af muligheder for en massør uddannelse i DK. Ved siden af mit job.

Dagens træning

Start tid: 18:52

Slut: 20:20

Vægt:91,7

Mennesker: Lungbørsten, Honkey, KongTana, og LVK Jens.

Honkey og jeg fik freestylet lidt. Han har gainet nogle kg, men er blevet mega stærk. Børsten fyrede nogle onde onde reps af i ben pressen. Og Mike, Jens, Honkey fik svinet mit Push Down. SNØFT

Lung fyrede nogle bad bad bad reps af i squatten også.

Sitting latearals 3X8X17,5

Cabel rows

4X8X110

Preacher curls

4X8X45 PR

Push downs

3X8X103,75 PR Full stack plus 3,75. Men de siger stilen stinker. Så næsten gang ryger vægten ned igen, og prøver med bedre teknik. ØV

EZ Cabel

1X8X85 PR

1X8X80

1X8X80

Ellers totalt hyggelig fælles træning. Havde minimale problemer med ryggen under træningen. men lige nu er den helt gal igen. SKOD

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

Massør :4thumbup: Spændende!!!

Fedt med en superfee pump aften, trængte totalt til det efter en halvtarwelig dag - mere af den slags!! Iøvrigt synes jeg altså ikke din pushdown stil er så skidt :smile::cooldance:

Yep. jeg har faktisk længe gerne ville tage en massør uddannelse. Ham jeg var hos i dag (på arbejdet) er tidligere elite svømmer, og så uddannet på AM Massageskole.

Præcis den jeg har overvejet. Den sagde han så tilgengæld var elendig.

Men ja, super fee pumper aften. Slet ikke dårligt

Link to comment
Share on other sites

Gårs dagens træning

Start: 21:45

Slut: 23:07

Vægt: 92,7 :4thumbup:

Mennesker: Et par lokale

Squat-DELOAD

1X5X32,5

1X3X57,5

1X2X85

1X1X105

1X1X122,5

Chins

4x9

Bend over rows

6X8X82,5

Standing calf raises

6X15X240

Bend over laterals

2X10X15

1X8X15

reverse crunch

4X15

Da jeg kom hjem havde jeg ikke noget i kølere ud over to skiver rug brød. Mit mælk var IGEN blevet klumpet (uden at være for gammelt, jeg fatter det ikke). Hvad gør man så.

Tja klokken 23:30 røg der lige en Nakke kotelet på panden, og røg brødet blev vædet med lidt olie eddike dressing, tomater , og salt og peber. Vupti :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share