QuantanaMORON!


Quantanamo
 Share

Recommended Posts

Haha den havde jeg fuldstændigt glemt! Så meget at jeg faktisk slet ikke kan huske at jeg lagde den i papkassen :laugh:

Det havde jeg faktisk haabet paa, da det var min fornemmelse, at den megen ris gik ud over kropsvaetgen. Nu, hvor vaegten er paa plads skulle, der gerne komme mere boef paa rammen, og sovs paa laerredet!

Hihi, du kommer jo til at ligne Jørgen Grå med alle de ris du spiser.

Måske Thailænderne ville kunne lide Jørgen Grå?

Jeg tror ikke rigtigt at Joergen Graa spiser andet end smoeger... Og saa et stykke loerdagskage, naar han laver gymnatisk i Tosseby.

Haha den var godt nok grov :laugh:

Hvad mener du? Joergen er en flot mand!

* * *

Jeg skulle have bodybuildet i gaar, men var i stedet til fernisering, (hvad hedder fernisering paa engelsk?).

Jeg skulle have bodybuildet til aften, men der blevet tilbudt golfundervisning. Her maa man prioritere, og jeg bliver noedt til at tage imod tilbuddet, mens tid er og jeg ikke har golfet mig selv helt ad Horsens til med daarlig teknik.

Og her mine damer og venner, kommer dagens quiz:

Hvis A er B og C er D, hvad er saa:

CVNTPWT?

Link to comment
Share on other sites

Har du nogle gode fifs til træning af bicepts? Jeg drog stor nytte af dine fifs til træning af pecs.

Pectin aka. forklaring på hvordan mexikanske citronfarmere får din marmelade til ikke at løbe:

pectin_2.gif

Hvornaar var det nu lige, jeg gav pecfifs? Jeg kan godt huske det, men ikke helt. Har du et link, saa er jeg klar med Bispfisp ogsaa.

Tak for Pectin!

Link to comment
Share on other sites

Det havde jeg faktisk haabet paa, da det var min fornemmelse, at den megen ris gik ud over kropsvaetgen. Nu, hvor vaegten er paa plads skulle, der gerne komme mere boef paa rammen, og sovs paa laerredet!

Jeg tror ikke rigtigt at Joergen Graa spiser andet end smoeger... Og saa et stykke loerdagskage, naar han laver gymnatisk i Tosseby.

Hvad mener du? Joergen er en flot mand!

* * *

Jeg skulle have bodybuildet i gaar, men var i stedet til fernisering, (hvad hedder fernisering paa engelsk?).

Jeg skulle have bodybuildet til aften, men der blevet tilbudt golfundervisning. Her maa man prioritere, og jeg bliver noedt til at tage imod tilbuddet, mens tid er og jeg ikke har golfet mig selv helt ad Horsens til med daarlig teknik.

Og her mine damer og venner, kommer dagens quiz:

Hvis A er B og C er D, hvad er saa:

CVNTPWT?

I take offense!

Link to comment
Share on other sites

Aha! Nu var det jo et konkret spoergsmaal om Flies, jeg kunne kloge i, men jeg skal da gerne komme med to gode raad, som man kan se den manglende effekt af blot ved at kigge paa mine tynde arme:

1) Traen tungt. Akkeja, Som min ven Armada engang sagde: "Naar jeg kan BB curle 100 kg, saa har jeg store arme, uanset hvor meget jeg cheater." Konkret: Koer nogle 5-8'ere paa guns hver eller hver anden gang. (Pas paa du ikke bliver skadet. Armada anbefaler desuden at curle med straps!)

2) Koer strict med volumen: 10 x 10 eller 10 saet med 8 - 15 reps. Incline curls, concentration curls, praestekroel - alle varianter, hvor du virkelig kan maerke at det braender. Koer dem langsomt og strict. Braend bcps af! Goer det minimum to gange om ugen! Traen desuden biceps to gange om ugen! (Fik I den venner?)

Disclaimer: Jeg har selv mejt tynde arme!

I take offense!

Er du god til golf? Hvis ja, saa beklager jeg. Hvis ikke, saa beklager jeg ogsaa.

* * *

Og for at foregribe begivenhederne: MC- er zoed!

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

JEG GAAR NOGENGANGE I FLOTNESS!

Og i gaar gik jeg saaledes i FlotnessFoerst, hvor jeg endnu engang blev overvaeldet af boesseriet. Jeg havde inden jeg tog til Toughland en fremragende Gaydar. Jeg kunne spotte en homo paa en halv meters afstand, hvis han ragede mig paa numz. Nu lader det til, at min Gaydar er blevet til en katoidar. Jeg kan simpelthen udpege en ladyboy bare ved at maerke efter om hun har en pikkemand - nej, det passer ikke. Derimod er her de 10 nemmeste maader at kende en ladyboy paa:

1) Hun ligner en mand - Det lyder logisk og det er det ogsaa. Maend ligner ikke kvinder. Selvom de har langt haar og makeup paa. Ligner din nye thailanske kaereste en mand, saa er hun det!

2) Hun er ligesaa hoej som dig - Thailandske piger er smaa. Er din nye trolovede ikke smaa, saa er hun han.

3) Hun lyder ligesom PATKANONEN. PATKANONENs store patter er et udspring af et naturligt hoejt test niveau i hans Styrkebodyflotloefterbuildingsmandskrop. Dette kan man blandt andet udlede ved at lytte til hans dybe roest. Hvis din forlovede lyder ligesaa, saa er hun en knejt. (Faktisk har de fleste ladybois en skinger stemme. For dyb til at vaere en kvindes og for lys til at vaere en mand. Det lyder faktisk ikke saa rart).

4) Hun bruger samme stoerrelse sko som dig - Ja det giver sig selv. Smaa foedder er noget damer har.

5) Hun har store haender - "Er haenderne store, skal du ikke score," Saadan lyder et beroemt rim, som jeg lige har fundet paa.

Det var de aabenlyse: Nu til de mere sofistikerede - her kan forekomme sammenfald med Bodybuildingsmandsdamer, da disse kan opnaa visse traek, som man ellers kun ser hos maend. Derfor, skal nedenstaaende kombineres med en vurdering af damens BBhed. Spoerg dig selv: Har hun aag? Har hun toppecs? I saa fald er det muligvis blot en veltraenet flotnessdame.

6) Hun har tydeligere vener paa armene - De fleste kvinder har for tykt underhudsfedtlag til at underarmsvener kan ses. Undtageler fra regler er blandt andet Hoosier, der er saa BB, at hendes vener kan ses (I hvert fald naar hun er i 60)

7) Har hun lav fedtprocent paa benene saa er hun en mand! Kvinder har fedt paa benene - maend har paa maven. Kig paa benene - ligner de en mands (bare uden haar), saa er de en mands.

8) Er hun overpyntet - kvinder har gerne stil. De ved, at de ikke skal tage 17 accessories paa paa en gang. Ladybois (det hedder Katoi paa thai venner), har ikke fanget dette!

9) Hun viser sine store silikonemapper frem - Rigtig meget frem. Maend kan lide at vise deres pecs. Denne nedarvede mekanisme, kan man ikke hormontilskyde eller adfaerdsaendre sig ud af.

10) Hun har en pik - er du naaet dertil, hvor alt andet fejler og du er naaet med hende hjem i seng, saa hold oeje med, om hun har vaerktoejskassen med. i 51 ud af 100 tilfaelde er kvinder, der har en pik faktisk slet ikke kvinder.

Ovenpaa den lektion i at gebaerde sig i Toughland, vil jeg nu fortaeller at i gaar var aag og trisp dag. Derfor traenede jeg:

Dips

Super close grip pull-downs

One arm hammer strength rows

Lying DB extensions

Doedmandsloeft - Hoho venner - min boesseryg kunne doedloefte. Starter meget meget let, men det er rigtig meget bedre en ingen doedloeft.

Cable extensions - For Zuffox den fik mange reps. Down the stack og flere reps endnu.

Lying pull-downs: For the Yoke.

Og saa tog jeg paa restauration og spiste Laks og boef og rejer og and! Mums!

Hvorfor maa svin i oevrigt ikke hedde boef? En boef er jo i princippet fra en okse, men hvad med en lakseboef? Hvorfor hedder det ikke en laksekotelet? Eller en svineboef?

* * *

Og saa dagens kulturelle indslag:

Jeg har nemlig faaet mig en kulturel oplevelse i dag. Thailandsk tradition beskriver, at alle steder beboes af aander. Naar man bygger en bygning, bygger man derfor ogsaa et aandehus (spirit house eller ghost house), som en slags bod for, at man bygger paa deres omraade - man giver dem et nyt sted at bo. En gang om aaret viser alle, der benytter bygningen respekt til disse aander.

Jeg er ateist og tror ikke paa en gud eller kristendom, men jeg holder meget af de traditioner, der er bundet til religionen, som kirkevielser, daab, begravelse og saa videre.

Derfor var det ogsaa med nysgerrig mine, at jeg sammen med de andre falanger i dag deltog i ritualet, der inkluderede et antal roegelsespinde og en del knaelen. Jeg fik en foelese a la den jeg havde som knejt, naar hele skolen den sidste dag inden jul gik i kirke. En mellemting af en faellesskabsfoelelse, der straekker sig ud over den man har til daglig med kollegaerne/klassekammerater, fordi det pludselig ikke er arbejds- eller skolerelateret samvaer, men relateret til en faelles kulturel arv, og saa en foelsese af at vaere del af en laengere historie. Nu er jeg jo ikke del af den thailandske kulturelle arv som saadan, men med 10 falanger paa en arbejdsplads med mange hundrede thaier, der alle ved praecis, hvordan de skal goere og med den aerboedighed, der foelger med, naar folk har med noget spirituelt at goere, giver det nu engang en speciel oplevelse. Det er paa en eller anden maade noget meget privat at bede eller vise respekt eller, hvad man nu vaelger at kalde det, og dermed deler man noget privat med nogle mennesker, som man ellers kun har et arbejdsforhold til. Det er teambuilding, som mennesker har gjort det i aartusinder, og sikkert en af aarsagerne til, at spiritualitet/religion er blevet saa fremherskende en adfaerd i menneskeracen.

Netop saadan taenkte jeg.

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Aha! Nu var det jo et konkret spoergsmaal om Flies, jeg kunne kloge i, men jeg skal da gerne komme med to gode raad, som man kan se den manglende effekt af blot ved at kigge paa mine tynde arme:

1) Traen tungt. Akkeja, Som min ven Armada engang sagde: "Naar jeg kan BB curle 100 kg, saa har jeg store arme, uanset hvor meget jeg cheater." Konkret: Koer nogle 5-8'ere paa guns hver eller hver anden gang. (Pas paa du ikke bliver skadet. Armada anbefaler desuden at curle med straps!)

2) Koer strict med volumen: 10 x 10 eller 10 saet med 8 - 15 reps. Incline curls, concentration curls, praestekroel - alle varianter, hvor du virkelig kan maerke at det braender. Koer dem langsomt og strict. Braend bcps af! Goer det minimum to gange om ugen! Traen desuden biceps to gange om ugen! (Fik I den venner?)

Disclaimer: Jeg har selv mejt tynde arme!

Min umiddelbare plan har indtil videre været bare at curle med så tung en EZ-pind som muligt. Gerne med lidt brug af vægtløftermusklerne for at få de sidste to gentagelser. Derudover har jeg overvejet at lave noget træning hvor jeg bruger hjernen til af sammentrække bicepts, netop som du foreskriver.

Om ikke andet så blev mine antagelser da i hvert fald bekræftet af én anden...

Link to comment
Share on other sites

JEG GAAR NOGENGANGE I FLOTNESS!

* * *

Og saa dagens kulturelle indslag:

Jeg har nemlig faaet mig en kulturel oplevelse i dag. Thailandsk tradition beskriver, at alle steder beboes af aander. Naar man bygger en bygning, bygger man derfor ogsaa et aandehus (spirit house eller ghost house), som en slags bod for, at man bygger paa deres omraade - man giver dem et nyt sted at bo. En gang om aaret viser alle, der benytter bygningen respekt til disse aander.

Jeg er ateist og tror ikke paa en gud eller kristendom, men jeg holder meget af de traditioner, der er bundet til religionen, som kirkevielser, daab, begravelse og saa videre.

Derfor var det ogsaa med nysgerrig mine, at jeg sammen med de andre falanger i dag deltog i ritualet, der inkluderede et antal roegelsespinde og en del knaelen. Jeg fik en foelese a la den jeg havde som knejt, naar hele skolen den sidste dag inden jul gik i kirke. En mellemting af en faellesskabsfoelelse, der straekker sig ud over den man har til daglig med kollegaerne/klassekammerater, fordi det pludselig ikke er arbejds- eller skolerelateret samvaer, men relateret til en faelles kulturel arv, og saa en foelsese af at vaere del af en laengere historie. Nu er jeg jo ikke del af den thailandske kulturelle arv som saadan, men med 10 falanger paa en arbejdsplads med mange hundrede thaier, der alle ved praecis, hvordan de skal goere og med den aerboedighed, der foelger med, naar folk har med noget spirituelt at goere, giver det nu engang en speciel oplevelse. Det er paa en eller anden maade noget meget privat at bede eller vise respekt eller, hvad man nu vaelger at kalde det, og dermed deler man noget privat med nogle mennesker, som man ellers kun har et arbejdsforhold til. Det er teambuilding, som mennesker har gjort det i aartusinder, og sikkert en af aarsagerne til, at spiritualitet/religion er blevet saa fremherskende en adfaerd i menneskeracen.

Netop saadan taenkte jeg.

Amen

og

AMEN!

Link to comment
Share on other sites

Jeg læste forresten "aander" som "ænder".

Men måske har jeg ret og du har skrevet forkert.

Haha samme her. Jeg tænkte, "nåja det giver vel meget god mening, at man viser respekt til det pragtfulde dyr anden, selvom det måske lød lidt specielt".

Ved nærmere eftertanke er jeg faktisk sikker på, at Mambo har ret.

Ellers en lærerig beretning, der både udvide min kulturelle horisont og samtidig lærte mig, hvordan man skal være på vagt i det vilde natteliv :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

HAHAHAHA! Fedt med din Koidar! Og tak for gode råd! :4thumbup:

Man maa jo dele ud af sine dyrt koebt erfaringer!

Vi havde faktisk en kollega, som var paa vej hjem i taxa med en pige. Han var ikke helt sikkert paa hendes pedigree, saa han besluttede at opdigte en roeverhistorie, om hvordan han engang var kommet hjem med en pige, som han ikke havde vidst var katoi. Da han saa havde fundet ud af det havde ham og hans ven givet hende taev. Kort efter modtog pigen han var paa vej hjem med en sms, og maatte desvaerre skynde sig ud af taxaen og tilbage til Bangkok.

Det er sjovt fordi det er sjovt!

Jeg læste forresten "aander" som "ænder".

Men måske har jeg ret og du har skrevet forkert.

aa = aa ; ae = ae

Saa skulle ydelrigere forklaring ikke vaere noedvendig.

Om ikke andet så blev mine antagelser da i hvert fald bekræftet af én anden...

Husk at bruge musklerne ogsaa!

Amen

og

AMEN!

Praise the lord!

Haha samme her. Jeg tænkte, "nåja det giver vel meget god mening, at man viser respekt til det pragtfulde dyr anden, selvom det måske lød lidt specielt".

Ved nærmere eftertanke er jeg faktisk sikker på, at Mambo har ret.

Ellers en lærerig beretning, der både udvide min kulturelle horisont og samtidig lærte mig, hvordan man skal være på vagt i det vilde natteliv :4thumbup:

Har endnu ikke set aender herude. Har paa den anden side heller ikke set aander.

Angående dine bøf-refleksioner, kan jeg bidrage med at min far kalder det meste kød for bøf, fx også krebinetter og koteletter. :smile:

Du må guide mig uden om mandedamerne.

(Eller til mandedamerne om alt andet glipper)

Hvad med en "Boef i lommen?"

Mandedaerne kan man i oevrigt besoegse paa deres helt egne mandedame go-go barer... De er vildt aggresive - de opfoerer sig naermest som maend!

Har hende dér Amanda store guns? 100kg i curls lyder alligevel som en del for en pige.

Amanda er stor og staerk

* * *

Ingen BB i weekenden. Nytaarsfest, toemmermaend, squash og golf kunne det blive til.

Jeg anbefaler i oevrigt firmafester i Thailand!

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Man maa jo dele ud af sine dyrt koebt erfaringer!

Vi havde faktisk en kollega, som var paa vej hjem i taxa med en pige. Han var ikke helt sikkert paa hendes pedigree, saa han besluttede at opdigte en roeverhistorie, om hvordan han engang var kommet hjem med en pige, som han ikke havde vidst var katoi. Da han saa havde fundet ud af det havde ham og hans ven givet hende taev. Kort efter modtog pigen han var paa vej hjem med en sms, og maatte desvaerre skynde sig ud af taxaen og tilbage til Bangkok.

Well, så er der jo mindst 50 % sandsynlighed for at hun/han øjnede muligheden for en psyko og blev utryg.

Ellers spændende omkring beskrivelse omkring det åndelige aspekt. Det er endog overraskende meget, så fremtrædende det i thai kultur, synes jeg. Lige fra motorbike chuafføren med et hav af amuletter der gør ham udødelige - uanset fra hvor meget Lao Kao + M150 der er røget indenbords samtidigt med at der køres til kanten. Til mere respekterbare erhvervbygninger i Sathorn der, blandt meget andet, har disko-spejlkugler hængende ved indkørslen til garagen.

Jeg husker tydeligt hvordan følelsen af "æhhhhhh nååå jah, klart nok" da jeg sad på fortorvsrestaurant og spiste frokost sammen med kæresten og to af hendes kolleger, i en hverdags frokost. Jeg spottede førnævnte spejlkugle, der mildest talt så noget spøjst ud - kræmmermarked møder HiSo moderne office building. Om det var de onde ånder der skulles væk eller de gode der skulle tiltrækkes, synes jeg ikke lige at kunne få et klart svar. Men det var helt klart at det både var naturligt og helt nødvendigt, for bygningen var jo placeret på et hjørne!

Ved samme lejlighed fik jeg i.ø. at vide at jeg ikke behøvede at få homofobiske udslag på min gaydar, blot fordi min motorbike driver havde 4-5 træpikke, af forskellige størrelse, hængende i hans nøglebundt. Små pikke giver nemlig held og god økonomi til små forretninger. Jovist, der kan man bare se.

Link to comment
Share on other sites

Ellers spændende omkring beskrivelse omkring det åndelige aspekt... Jovist, der kan man bare se.

Ja, man bliver overrasket over, hvor meget det fylder. Hver gang en thai passerer et spirit house, bliver der ogsaa lige foldet haender og nikket.

Jeg har en veninde hernede, der er ved at koebe ny bil, fordi hendes gamle bil er sort, og naar man er foedt paa en soendag kan man ikke have en sort bil - og det er jo derfor hun har haft et par uheld i den. Hun skal have sig en soelv eller guldfarvet bil.

Jeg grinede en del af dette og koerte saa en tur med hende paa Phuket omkring nytaar, i en sort bil. Paa et tidspunkt var der saa en bil, der fuldstaendig umotiveret koerte ind i os. Hvis man troede paa hekserier og man havde en moelle, der fik en til at tro endnu mere paa hekserier, saa ville det vaere vand paa ens moelle.

Well, så er der jo mindst 50 % sandsynlighed for at hun/han øjnede muligheden for en psyko og blev utryg.

True, jeg er faktisk i tvivl om, hvor meget han sagde, at de havde gjort. Maaske historien bare var at hun var blevet smidt ud. Denne kollega har i oevrigt en episk ringe Katoidar, saa jeg tror nu, at det var en af slagsen. Det er ogsaa underordnet - det er en katoihistorie og det er altid god underholdning.

Link to comment
Share on other sites

Men som et andet godt husmoder-råd, så må det jo siges, at alle har godt af at køre rundt i en guldfarvet slæde.

ps. bortset fra det, så er spøgelsesudstillingen øverst i Emporium både interessant og gratis. Hvis du da ikke har været der allerede - og den stadig er der.

Edited by jhax
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share