QuantanaMORON!


Quantanamo
 Share

Recommended Posts

Her kommer dagens mysterium. "Du gaadeste" hed det i Anders And bladet, da jeg var spaed:

Hvad kalder man en koekkenchef, der har masser af BUM i sovsen?

Dagens praemier er en clock radio fra Blaupunkt og en aeske med gyldne moenter. I morgen, er der ogsaa sidegevinster, saa find dig en heldig Hoejben at sidde ved siden af.

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Her kommer dagens mysterium. "Du gaadeste" hed det i Anders And bladet, da jeg var spaed:

Hvad kalder man en koekkenchef, der har masser af BUM i sovsen?

Dagens praemier er en clock radio fra Blaupunkt og en aeske med gyldne moenter. I morgen, er der ogsaa sidegevinster, saa find dig en heldig Hoejben at sidde ved siden af.

"Du Gådeste" (fremragende koncept, i øvrigt) var da mere noget i retningen af en historie ("narrativ" ville flere af mine lærere have sagt) og så et spørgsmål til sidst. Ligesom ham detektiven i den gule jakke fra et eller andet kulørt ugeblad jeg ikke kan huske hvad hedder. Se og Hør måske?

Nå, men jeg har ikke noget bud på et svar :smile:

Link to comment
Share on other sites

"Du Gådeste" (fremragende koncept, i øvrigt) var da mere noget i retningen af en historie ("narrativ" ville flere af mine lærere have sagt) og så et spørgsmål til sidst. Ligesom ham detektiven i den gule jakke fra et eller andet kulørt ugeblad jeg ikke kan huske hvad hedder. Se og Hør måske?

Nå, men jeg har ikke noget bud på et svar :smile:

Du har naturligvis ret. Min er jo egentlig bare en gaade, men saa kom jeg til at taenke paa det fremragende udtryk "Du gaadeste". Taenk engang en spif forfatter, der har fundet paa det. Ham i den gule fra Se & Hoer ja, hvad hed han...

Link to comment
Share on other sites

Her kommer dagens mysterium. "Du gaadeste" hed det i Anders And bladet, da jeg var spaed:

Hvad kalder man en koekkenchef, der har masser af BUM i sovsen?

Dagens praemier er en clock radio fra Blaupunkt og en aeske med gyldne moenter. I morgen, er der ogsaa sidegevinster, saa find dig en heldig Hoejben at sidde ved siden af.

BANGKOK!

Link to comment
Share on other sites

MUSKELMANDS MARINADE

Patteboeffen skulle marineres, og det skulle vaere med baenkepresseoevelsen. Jeg var nervoes for, om der skulle vaere boesser paa baenken, men det viste sig blot at vaere en slags mand. Han var der dog laenge nok til at jeg kunne fange an med:

Skraa DB baenk:

20 @ 40

15 @ 45

Fin marinade

Og saa var der plads paa baenken. Jeg sprang der over imens jeg forsoegte at se farlig ud, saa baenken ikke blev boesset til. Jeg har intet imod boesser i den seksuelle forstand, men boesser, der sidder og boesser den paa baenken er sku nogle boesser. Naah, men der var plads til, at jeg kunne boesse den:

Baenk:

12 @ 60

12 @ 65

11 @ 70

11 @ 70

10 @ 70

10 @ 70

12 @ 65

Min baenkstyrke falder, som thaipiger for sovs, naar jeg ikke faar den traenet. Det endte med andre ord med, at jeg laa og boessede den.

Jeg har taget en drastisk beslutning: Jeg vil begynde at traene Bisp med patteboef og rygsalat med trcipsovs. "Men du, der kalder dig BOEStanamo, saa rammer du jo musklerne hver dag!", vil nogle maake paapege. Til det vil jeg svare, at min traening bygger paa ren idioti!

Derfor:

Sidddende DB concentration curls:

12 @ 25

12 @ 25

12 @ 25

12 @ 25

12 @ 25

Huhej for et pump i armsvesken.

Step ups:12 @ 50

10 @ 60

10 @ 60

10 @ 60

Sidder forbloeffende godt

Dip ab crunch:

10 strakte ben

10 strakte ben

10 strakte ben

10 boejede ben

Laterals:12 @ 25

12 @ 30

12 @ 30

12 @ 30

12 @ 30

8 @ 25

Helledusseda for en gang skuldermuller. Jeg har i dag forsinket begyndende muskel oemhed, fra netop denne oevelse:

Benpres:12 @ 130

12 @ 150

10 @ 170

10 @ 170

Fint fint. Oemme laar efter stepcardio forleden.

INcline DB curls:4 x 10 @ 25

Skraa DB pres:5 x 14 @ 50

Giver sved paa patterne

Cardio:10 minutters step

Og saa kunne jeg ikke gaa

Fin traening, hvorefter jeg gik paa indkoeb. Her kom, der en dame og stillede sig ved siden af mig. Jeg koebte noget ulaekkert svinekoed paa pind, som smagte af gummi og som jeg endte med at spise halvdelen af.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil gerne beklage overfor laeseren det store antal taste- og layoutfejl, der optraeder i ovenstaaende indlaeg.

Jeg kan godt stave til derover. Og jeg kan ogsaa godt lave linieskift og ovelsesnavne med fed.

Venner: I haab om jeres forstaaelse: Dagens gaade:

Hvad er ligheden imellem den lille dreng og den fede mand?

I dag spiller vi om et aars forbrug af daasetun. Sidegevinsterne er af guld, plexiglas og andre aedelmetaller.

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Kære venner. Ingen har desværre svaret rigtigt, (utroligt, når man læser svaret)- I mine gåder skal man tænke ud af boksen, for at finde svaret helt inde i boksen.

I næste gåderunde vil der være Jackpot pga. den manglende gevinstuddeling!

Svaret er (naturligvis):

De siger begge BUM!

Little_boy.jpg

http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Little_boy.jpg

Fat_man.jpg

http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Fat_man.jpg

Link to comment
Share on other sites

I et forsøg på af nedbøsse mine bøssede træninger bliver logningen i dag ført i SALTs log

Her kommer dagens gåde: Den er nem i dag!

Hvad har en bøf fra power grill og PATKANONENs patter til fælles?

Husk at svare. For der er jackpot! Gårsdagens præmier lan vindes sammen med dagens hovedpræmie, som er: Noget svovl!

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Hej ven, tryk på videoen før du læser videre - så kommer du i den rette stemning:

Mine damer og herrer, det er blevet mandag aften, og det er på tide at visse Plummer, Nissen og de andre visne DR-mænd, hvordan en god gang public service underholdning skal skrues sammen. Så skynd dig ud at hente en kande med prots eller en skive med sovs, læn dig tilbage i sofa- eller divaneseren - for nu kommer der Quiz!

Det er blevet tid til det, der kun kan blive en publikumssucces af dimensioner - piger og drenge - nu spiller vi:

BØS eller BB!

Reglerne er enkle: En serie begivenheder fra i dag listes op og efter hver enkelt er det op til dig - ja dig - at bestemme: Var det BØS eller var det BB! Er i klar derude? Så kører vi:

Første spørgsmål - Jeg stod op her til morgen og drønede på arbejde i dejligt solskind iført min Marc Jacobs solbrille, selvom mine ruder i Farangmobilen er så tonede, at det ikke er nødvendigt og så tonede, at ingen kan se, hvordan jeg ser ud inde i vognen.

Er det BØS eller er det BB!? Der må trykkes!

Nummer to - Spilde spaghetti med kødsovs, ja vel egentlig mest det sidste, på mit slips til frokost!

Hvad siger du Mads Bisps? BØS eller BB!?

Vi er nået til nummer tre: Da jeg fik fri kørte jeg mod træning mens jeg hørte på de dejlige spillemænd fra Rammstein!

Er det BB!? Eller måske BØS?

Og nummer 4: På vejen fra arbejde til træning, blev jeg overhalet af tre piger fra arbejdet. I hver sin bil vel at mærke!

Det er BØS? Eller er det BB? Vi er klar ved stemmeurnerne!

Nummer fem: Så blev der trænet: Jeg havde besluttet mig for ikke at bøsse den i dag, så jeg lagde hårdt ud med at lægge alle mine ting i et skab, hvor låsen ikke virkede!

BØS? BB?

Og så trænte jeg! Og det var ikke crossfritz!

Dips:

22

18

18

17

17

16

15

Sovs i trisepseren!

Supersettet med

Pull-ups:

10 UH

9 UH

8 UH

8 UH

7 OH

6 OH

6 OH

Bum i bumsalaten!

Et supersæt, der vel må betegnes som... Ja hvad egentlig? Er der tale om BB!? eller er der tale om Bøssekalstræning? (det var nr. 6)

Lying DB triceps extensions:

15 @ 25

15 @ 25

12 @ 30

12 @ 30

10 @ 30

8 @ 30

7 @ 30

10 @ 25

10 @ 20

Fums for et pumps!

DB rows:

15 @ 80 LBS

12 @ 100 LBS

12 @ 100 LBS

12 @ 100 LBS

Min ryg var meget meget utilfreds med situationen. Det skyldes at jeg brugte weekenden på at gøre sådan her:

37937_439967062687_604707687_5413365_3144872_n.jpg

Og dermed er vi nået til nummer 7: Er det Bøs eller BB?

Dødløfte kunne jeg ikke på grund af den bøssede ryg. I stedet hev jeg i pind:

Hammerstrength high row:

12 @ 80

12 @ 100

Hammerstrength uni-lateral pull-down!:

10 @ 100

10 @ 100

10 @ 100

10 @ 100

Sovs i ryggen!

Og er det nummer 8, der er BØS eller BB!?

Jeg nuppede et par sæt på lændemaskinen for at få noget blod i erectoren. Jeg smed stakken på og lavede et par sæt med 20 reps. Det var maskinen ikke beregnet til, og var lige ved at vælte og destruere centret.

Men sig mig engang, sådan en oplevelse, er det noget, der sker for bodybuildingsmænd eller bøssemænd? (nummer 9)

Så nuppede jeg 10 minutter på stepperem med tre benhårde intervaller! Inden jeg kom i gang måtte jeg dog prøve tre forskellige stepmaskiner, da den første stod lige under air connen og det gav mig en forfærdelig tør hals, den anden knasede mærkeligt og gav en kilden under fødderne og den tredje vippede så man skulle tro, at man var kutterfører på det røde hav! Ja så jeg røg tilbage til den, der gav mig sådan en hæs fornemmelse nede i halsen, men kun i fire minutter, herefter skiftede jeg til den ved siden af for der var den flinke dame nemlig færdig.

Sikke en redelighed. Men er den egentlig BØS eller BB!? Vi er nået til spørgsmål nummer 10 mine damer og herrer!

Der er ikke så, lidt homoseksualitet over det, der foregår i FitnessFirst. Dagens mest homoerotiske indslag stod min ven Chris the Cocksucker og dennes PT for. Chris benyttede den eneste bænkebænk i hele centret til at lave skrå maveøvelser mens hans PT holdt hans Ipod.

Men hov, er jeg kommet noget i forkøbet? Det var ikke planen: Sig mig hvad I tænker om ham Chris: Er han SUPER BØS eller Totalt homo? Det var nummer 11

Spørgsmål nummer 12! Her skal der tages stilling til tre oplevelser:

Efter træning skulle jeg ned med elevatoren. Her ventede jeg høfligt på at en herre skulle gå først, men denne ventede endnu høfligere og sådan stod vi og ventede længe i en kamp på høflighed. Falang mod thai. Til sidst gav han mig et dask på trispsovsen og nikkede og så gik jeg ind. Da vi så kom ned. Prøvede han samme nummer igen, men jeg havde luret ham og trak jokeren: "I insist!" sagde jeg, mens jeg flexede med pattebøffen, og så kom han afsted.

Jeg imponerede damerne i supermarkedet som jeg frekventer hver dag. "What is you name?" Sagde tre af de søde i salatbaren i dag. Jeg svarede: "Lee - like Bruce Lee"

Herefter øste jeg salat op! Thainerne har et klamt forhold til mad. De står i tag-selv buffeten og rører ved maden, smager på den og lægger den tilbage igen! Men jeg er ligeglad. Jeg køber lortet!

Men gør de tre oplevelser mig egentlig mere BB eller bøsset? (vi er stadig ved nummer 12)

Så kørte jeg hjem, og ramte midt ind i den månedtlige indsamling til fattige offentlige ansatte med hjelm - også kendt som politirazzia! Her blev jeg trukket ind til siden og manden forklarede og pegede og jeg kunne forstå, at mit kørekort ikke var gyldigt, og at den var helt gal med nummerpladerne. Jeg flexede bispen trak rullen frem og bladrede af med ordene: "How about I give you this and we - FORGET ABOUT IT?" Det kunne han ikke opponere imod, så jeg rullede vinduet op. Beløbet jeg måtte af med... omregnet til dansk valuta: 40 kr.!

Er det monstro BB eller BØS sådan at være hævet over loven, her hvor vi runder nummer 13!

Jeg var tilfreds med at være sluppet ud af strissernes grimme kløer og fejrede det med en tur på MAC'en.

Og det - mine damer og herrer - er fandeme BB!

Det var alt vi havde til jer i aften, venner huske at kigge med en anden gang, når vi spiller hele Danmarks yndlingsquiz.

Er det BØS eller er det BB!?

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share