Similar Posts

81 Comments

  1. Hej
    Lækker, overskueligt og indbydende begynderprogram , jeg ville helt sikkert blive tændt og gå i gang, hvis jeg ikke løb i forvejen.

  2. Det er godt gået at lægge sådan et program på siden. Synes, det vidner om at MOL gerne vil være et bredt sted. God stil.

  3. Et overskueligt og meget tilgængeligt program, som jeg helt sikkert vil benytte som redskab til at vejlede den “nye” motionist. – Der er dog et mindre “problem” idet kvaliteten af printningen er ringe – og som kun blev værre ved forstørrelse.
    Kan der evt. gøres noget ved det?

  4. Du skal klikke på linket “Klik her for at få en printer venlig udgave”. Der åbner så et nyt vindue med programmet som pdf. Dette giver en knivskarp udskrift af programmet. Huske også at udskrive i “Landscape”, så hele siden udnyttes.

  5. Hej
    Min mand og jeg har besluttet os for at begynde at løbe, og dette program er meget tiltalende. Så nu startet vi!!

  6. Jeg er godt igang med at benytte mig af dette løbeprogram… Og det går rigtig godt!!
    Dog løber jeg hele ruten uden at gå 🙂

  7. Jeg starter nu ! Har købt fede løbesko og er elendig til at løbe, men dette program motiverer mig, så NU skal det være. Skal lige læse lidt ind i mellem om “hvordan” så jeg ikke får alle mulige skavanker når man ikke har en teknik 😉

  8. Superfedt prog. Hvad må ens puls ligge på når man løber?? Min ligger på omkring 178-198, jeg er 25. Men jeg har ikk problemer med vejrtrækningen overhovedet, den er kun lige let presset 😉

  9. Fedt løbeprogram.
    Det er stort set det jeg har fulgt, dog uden at kende det.
    Jeg løber de 3,5 på ca 30 min, er det ok at vente med at rykke niveauet op til man er blevet hurtigere eller skal man bare fortsætte, vil jo gerne ned i tid

    Charlotte

  10. Det er fedt. Jeg har løbet efter det program nu i 4 uger.det er så cool. Jeg har lagt musik ind på min fon, i de antal min som jeg skal løbe.På den måde styrer jeg tiden uden ur og får et quik af musikken.. det er så godt at løbe , bliver simpelhen glad i låget…;-) Marianne .41.

  11. SPØRGSMÅLET??????????????????
    Det er et rigtig godt program, Men kan man godt tabe sig af det???????????? ??????????????? ??????????????? ??????????????? ?????????Vil nemlig rigtig gerne tabe miiq???????

  12. Jeg tror jeg vil prøve det, pga mit meget lave kondital, men problemet er at jeg ik vil tabe mig jeg prøver at tage på!!

  13. Ser super lækkert og nemt ud – lige til at gå til 🙂
    Er ved at lægge ruter, nogle forskellige for hvert km antal.. Ved ikke om det er en fordel eller ulempe.. Anyone?

  14. Hej 🙂 .. Har kigget på programmet, og det ser virkelig godt ud, det er noget som jeg tror der helt sikkert vil virke.. Også fordi det er så simpel og let, det er bare med at komme i gang..

  15. Hvis du bytter lørdag ud med søndag, så bør du også bytte mandag ud med tirsdag, således at du ikke får to løbedage lige efter hinanden.

  16. ved godt det ikk har noget med dette at gøre sån helt, men taber jeg mig ved at gå rundt på min arbejds plad ca. 8-9 km om dagen hvis ikk mere ? og hva kan jeg ellers gøre for at tabe mig er 162 høj og vejer 57 kg men har mange stræk mærker som jeg ikk vil ha flere af, mine lår er alt for støre, for 6 mdr siden ku jeg passe en small i bukser og en bluse i x-small nu ska jeg op i større størelser.. 🙂

  17. Er det der stort set ikke bare sakset fra forsvaret ? ligner usandsynligt det man sender ud til folk inden de skal ind some værnepligtige.. .

  18. Thomas – jeg kan love dig for at det ikke er sakset fra Forsvaret. Hvis de er næsten ens er det meget mærkeligt, men hvis de blot ligner hinanden er det måske ikke så underligt.

    Mange eksperter vil kunne finde på at vælge de sammme grundprincipper , nemlig:
    Starte med 2 gange pr. uge senere 3 gange pr. uge.
    Starte med et par km pr. tur og øge distancen derfra.
    Starte med lette intervaller, senere kontinuert.

  19. okay.. min situation er således – jeg er en pige på 16 år, som går i 10 klasse..
    og mit problem er at jeg har taget en del på det sidste år, efter jeg stoppede med håndbold efter 5 år.
    men nu er jeg så småt i gang igen, jeg træner 3 gange om ugen i fitness centeret – men problemet er jeg ikke ser resultater – så nu overvejer jeg at begyndte at løbe 2 gange om ugen også kun træne styrketræning i fitness en gang om ugen? hvordan lyder det?

  20. Resultater i forbindels med styrketræning tager tid. Du skal bare holde på med din styrketræning tre gange om ugen. Efter cirka 12 uger skal du have et nyt program med andre og flere øvelser.

    Med hensyn til løbetræning, så kan du starte ud med programmet på Motion-online. Det er et godt sted at starte.

  21. Okay – tusinde tak..
    jeg vil så fortsætte med styrketræning 3 gange om ugen –
    men problemet er jo netop at jeg ikke føler jeg ser resultater? .. det gør jo jeg mister lysten ..
    (selvom jeg selvfølgelig ikke gør det)

  22. Jeg har mit eget vægttab program.
    Går nu til boksning. Og når jeg skal til kamp, så plejer jeg at tabe mig 6-7 kg, på under en måned. hvis jeg overvægttig.
    kan det være et ulempe for min krop senere hen ..?

  23. Hej jeg synes jeg har set et 10 kilometers løbeprogram herinde, men jeg kan ikke finde det mere. Ved nogen hvor det er blevet af?

  24. Dav.

    Jeg syntes programmet ser vildt godt ud.
    Men kan det bruges til slankekur?
    Jeg spiser sundt, jeg mangler kun at motionere.

  25. hej jeg har aldrig dyrket nogen form for motion før men jeg vil gerne tabe mig, nu har jeg besluttet mig for, kan jeg bruge dette begynderprogram til dette. eller skal jeg have lavet et personligt program hos en træner.
    mvh anna