Fast's log :)


Fast
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nej, hvor festligt :tongue: mange tak, Flexi! :smile:

Onsdag d. 15. marts – Parken - Morgen:

:heartpump:Spinning :heartpump:

:bike: Cykling II (52 min. V/Lars Jeppesen aka. Spock :biggrin: )

Maxpuls: 187 (92%)

Average: 171 (84%)

Jeg blev positiv overrasket over at det var Spock som skulle køre timen :w00t: Og sikke en time!! :cooldance: Haha…han siger at jeg kun mener timen var feeeeed fordi jeg kender ham, men fan’me nej…Han formåede at ha’ alle med, var hele tiden på - fra start til slut - (det må sgu være svært nu jeg tænker over det! :blink: ) og han var som altid sød og positiv! Timen blev kørt i rigtig LarZito-style: præget af mellemtakt. :rolleyes: Fan’me en fed time, lige meget hvad han selv siger :biggrin:

Jeg ville dog ønske at jeg ikke var i så elendig form lige nu, for så havde jeg sgu siddet forrest...men ahh, det kommer, det kommer :blush:

Link to comment
Share on other sites

Tak tak, Reem - du er alt for sød.

Det er jo også meget taknemmeligt at køre i Parken, det er bare så meget bedre end :sleeping::raisebrow::sneaky2: Boltens...

Fedt du kørte med, dejligt!!!

Det med mellemtakt i starten var fordi at jeg synes det kan være svært at få pulsen op om morgenen, så ofte hjælper det at begynde med lidt tempo, fremfor en masse enkelttakt - benene er simpelthen ikke vågne nok til tungt arbejde... :innocent::innocent:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Jeg har været på påskeferie i Jordan de sidste 7 dage, derfor intet træning. Men før rejsen er der 9 spinningtimer der ikke er logført - kørte helt død i logføring :dry: Men er tilbage igen, regner ik med at forsvinde fra MOL's overflade mere. De problemer jeg har haft at slås med de sidste 2-3 måneder er også mere eller mindre løst, og jeg føler nu at jeg igen kan koncentrere mig om træningen med gooooo samvittighed :)

Torsdag d. 31. marts:

:heartpump:Spinning :heartpump:

:bike: Cykling I (60 min.)

Max: 186 (92%)

Avg: 173 (85%)

:bike: Cykling II (50 min.)

Max: 188 (93%)

Avg: 169 (83%)

Det gør nas i benene lige nu :cooldance:

/fast :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Jeg mødte Spock i Parken idag da jeg var på vej op til spinninglokalet for at spære en cykel. Der blev :blahblah: en del, altid pis' fedt :biggrin:...

glad for at han "kun" skulle pumpe idag, for det er virkelig nogle elendige spinning-vikarer Parken har i disse dage :sleeping:

Fredag d. 1. april - Parken - Eftermiddag:

:heartpump: Spinning :heartpump:

:bike: Cykling II (60 min. v/vikar from hell)

:bike: Cykling III (50 min. v/vikar from hell)

Mit pulsur er vist holdt op med at gemme træningsfiler, så intet pulsdata...men maxpulsen var 192 og jeg kørte mig selv halvt ihjel i løbet af de to timer, så go' nok træning...hvis bare den vikar ikke havde været så dårlig :nonono:

/fast :4flex:

Edited by Fast
Link to comment
Share on other sites

Jeg mødte Spock i Parken idag da jeg var på vej op til spinninglokalet for at spære en cykel. Der blev :blahblah: en del, altid pis' fedt :biggrin:...

glad for at han "kun" skulle pumpe idag, for det er virkelig nogle elendige spinning-vikarer Parken har i disse dage :sleeping:

Ja, vi må snart have nogle bedre vikarer i Parken :blush: :4thumbup:

Ej pis til side - det var sgu hyggeligt at se dig, det var jo helt som om du var hjemme igen, hehe.. sejt du tog begge timer.. har aldrig kørt med ham, men stod og kiggede en del igennem ruden.. kunne bare ikke rigtigt høre hvad der foregik

Link to comment
Share on other sites

Ja, vi må snart have nogle bedre vikarer i Parken  :blush:  :4thumbup:

Ej pis til side - det var sgu hyggeligt at se dig, det var jo helt som om du var hjemme igen, hehe.. sejt du tog begge timer.. har aldrig kørt med ham, men stod og kiggede en del igennem ruden.. kunne bare ikke rigtigt høre hvad der foregik

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, lige pt. er spinning i Parken uden Spock som instr. altså ikke særlig optimal træning :nonono:…haha, du skulle ha’ set ham køre dobbelttakt med minus belastning – shit hvor så det forkert ud! :blink:

Lørdag d. 2. april – Nørrebronx – Eftermiddag

:heartpump:Spinning :heartpump:

:bike: Cykling II (60 min. v/Jannik Nisted)

Maxpuls: 193 (95%)

Average: 173 (85%)

:bike: Cykling III (50 min. v/Jannik Nisted)

Maxpuls: 188 (93%)

Average: 167 (82%)

Sidste time var ren styrketræning med få aktive pauser, det brændte i mullerne fra start til slut :firebounce::cooldance:

/fast :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Hvordan har knæet det?

Helt fint...jeg skal bare lade være med at slæbe rundt på de tykke studie bøger, og løbe efter bussen/toget med dem i tasken...så klager knæet ikke :smile:

Men der var seriøst en uge hvor jeg troede at det var helt fucked, kunne ikke engang gå ordentligt op ad trapperne :raisebrow:

Link to comment
Share on other sites

Gårsdagens træning:

Mandag d. 4. april – Parken:

:sun:Spinning :sun:

:bike: Cykling III (55 min. v/Rasmus Perstrup) med Arne :smile:

Maxpuls: 192 (95%)

Average: 178 (88%)

:bike: Cykling II (55 min. v/Rasmus Perstrup) med Arne :smile:

Maxpuls: 186 (92%)

Average: 170 (84%)

En sindssyg hård omgang, var helt færdig til sidst.

/fast :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Gårsdagens træning:

Mandag d. 4. april – Parken:

:sun:  Spinning  :sun:

:bike: Cykling III (55 min. v/Rasmus Perstrup) med Arne :smile:

Maxpuls: 192 (95%)

Average: 178 (88%)

:bike: Cykling II (55 min. v/Rasmus Perstrup) med Arne :smile:

Maxpuls: 186 (92%)

Average: 170 (84%)

En sindssyg hård omgang, var helt færdig til sidst.

/fast :4flex:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja det var et par hårde men gode timer Rasmus kørte - godt at se dig :smile:

Link to comment
Share on other sites

I lige måde, Arne :smile:

Onsdag d. 6. april – Parken - Morgen:

:heartpump: Spinning :heartpump:

:bike: Cykling II (55 min. v/Peter Alminde)

Maxpuls: 190 (94%)

Average: 170 (84%)

Fed træning…det er det der ska til for at jeg ka holde ud at køre i tog fra kbh til ohnse og tilbage igen.

Smutter til fyyyn nu, men regner med at træne her i kbh om eftermiddagen.

Go’ dag ;) :firebounce:

/fast :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Gårsdagens træning:

Onsdag d. 6. april – aften:

:pumpin:Styrketræning

Var næsten alle de sædvanlige øvelser igennem...under DB lunges havde jeg lidt problemer med knæet :huh2:, men det gik over heldigvis.

...derefter...

:heartpump: Spinning :heartpump:

:bike: Udholdenhed (1 t. 20 min.)

Maxpuls: 188 (93%)

Average: 165 (82%)

Fed træning igår, nu glæder jeg mig til weekenden og de kommende uger :cooldance: ... desuden hopper jeg snart på raceren, har fan'me savnet landevejscykling :wub:

Go' aften ;)

/fast :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 11. april - Parken:

:heartpump:Spinning :heartpump:

:bike: Cykling II (60 min. v/Jane Lindholm)

Maxpuls: 187 (92%)

Average: 171 (84%)

:bike: Cykling III (50 min. v/Don't remember)

Maxpuls: 185 (91%)

Average: 170 (84%)

Formidabel træning. :cooldance: Jeg har de sidste 2-3 gange haft vildt ondt i ankelen (gaaaammel skade) men det ser heldigvis ud til at være over nu (for now)...tror aldrig jeg kommer til at fatte hvad der helt præcist er galt med den ankel. :blink: Anyway..idag kunne jeg ihvertfald køre godt igen uden at skulle spænde alt for meget i foden, mega fedt! :firebounce:

Good night ;)

/fast :4flex:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg blev ved med at udsætte det :blush:Tak for "påmindelsen", boys...it's greatly appreciated :shades:

Flexiii => It’s buuurning…continuously…it’s like da-never-endin’-kinda-burnin' :firebounce: And that's the way we like it, right? :devil:

SuperMAA’ => :tease: selv…vender tilbage til logføring fra imorgen :innocent:

Edited by Fast
Link to comment
Share on other sites

hehe :tongue:

Jeg bor mest i kbh lige nu, for vi har kun forelæsninger 2 dage om ugen...så træner kun i ohnse om tirsdagen.

Men hvis jeg vælger at fortsætte med studiet efter sommerferien bliver det helt klart OBBC fra september! :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 1. maj:

:bike: Cykling :bike:

Dist: 72 km

Tid: 2t 37min

Benene var lidt for stegte til sidst grundet gårsdagens træning, så turen blev ikke så lang. Men det gik forrygende allivl, vejret var i hvert fald ikke til at klage over for engangsskyld. :) Lidt modvind når man når stranden :sneaky2: men ellers ikke så slemt :) Raceren skal dog nok til cykelpusheren snart, tror kæden skal ”strammes” lidt…Men vi venter lige en uge mere :innocent:

Jeg har også lige bestilt noget prot :4mewantfood: Synes det er lidt begrænsende at skulle huske altid at have protein herhjemme i form af rigtig mad…glemmer det altid, og der er ikke noget værre end ikke at nå at restituere pga. man er for dum til at købe ordentligt ind. :gal:

Anyway, feeeeee’ træning idaw :firebounce:

Go’ aften ;)

/fast :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share