Fast's log :)


Fast
 Share

Recommended Posts

Hvor kørte du i morges?? Jeg var i Parken til en super morgentime med Peter.

God ide med træningen - get going girl!! :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Mange tak for opmuntringen, Arne :smile:

Jeg kørte i Nørrebro kl. 9...de er faktisk ikke helt så elendige mere...ej, det er sgu mest fordi vi ikke længere har en kl.9.45-time i Parken :tongue:

Og ja, ham Peter...meget god, helt enig self. :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Nååå du skrev morgentime om en time langt oppe af formiddagen :laugh::4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh: :4thumbup: Jamen, det var morgen!! :tongue: .... Tog afsted kl. 8.30 jo :innocent:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fredag d. 10. juni:

PW => 30 min.

Styrketræning => fullbody

Spinning => Cykling II (65 min.)

Min. comp. er lidt fucked, så jeg orker ikke at skulle kæmpe med at få skrevet et ordentligt indlæg :sleeping: ...det er faktisk også næsten umuligt. Sorry :innocent:

go' weekend ;)

/dj :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Praefke => Ja, ok...du har ret :dry: Men jeg gør det heller ikke for kcal-/fedtforbrænding...Så ville den for alvor være helt gal :4slap::laugh: Det er vitterligt kun for at komme ud og sunde mig lidt, for jeg er lidt hyperaktiv nogle gange :wacko: Og jeg tror på, at min træning på den måde bliver bedre af det, derfor jeg har det med i loggen :smile:

Edited by ReemDJ
Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 11. juni - Eftermiddag:

:heartpump:Spinning :heartpump:

:bike: Cykling II (55 min. v/Trine M.)

Maxpuls: 190 (94%)

Average: 175 (86%)

Mega god time, til sidst syrede jeg til i 4 min. i træk...selv under pausen :w00t: Fuck, hvor det bændte :firebounce::cooldance:

Men jeg er blevet lidt forkølet, så det var ikke fedt hele tiden at skulle trække vejret gennem munden :dry:

Fik et opkald igår af studiekammeraterne i Oh'nse...vi fik bl.a. snakket om hvor meget/lidt jeg er gået glip af rent studiemæssigt i dette semester, og de gav mig oz lige et :4whip: for at få indhentet det forsømte...de' sø'e :blush: Har fan'me savnet dem og nu glæder jeg mig ekstra meget til august :cooldance: Men sh!t, hvor får jeg meget at se til mht. læsning :laugh:

Desuden så har brormand :wub: - som er i dk i denne uge - også lige fået fixet computeren...godt jeg har ham :rolleyes:

Anyway, rigtig go' træning idag...måske lidt for kort tid, men det er også kvalitet og ik' kvantitet det handler om jo :)

Ha' en go' dag ;)

/dj :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Hey Reem

Tak for interessen. Vi er nok mere eller mindre på "samme hold". :beerchug:

Du får da godt nok straffet nogle cykler :4whip: og trådt nogle omgange skal jeg lige love for... :blink:

Dyb respekt for jer spinning-girlies... :1356:

I kører jo nærmest Tour de France hver uge, året rundt. :bike:

HUSK! 80/20-reglen - 80% af resultaterne kommer fra 20% af indsatsen, så hvis du er presset med hensyn til læsningen, skal du bare læse det "rigtige"! :blush:

Edited by TAZZ
Link to comment
Share on other sites

Hey Reem

Tak for interessen. Vi er nok mere eller mindre på "samme hold". :beerchug:

Du får da godt nok straffet nogle cykler :4whip: og trådt nogle omgange skal jeg lige love for... :blink:

Dyb respekt for jer spinning-girlies... :1356:

I kører jo nærmest Tour de France hver uge, året rundt. :bike:

HUSK! 80/20-reglen - 80% af resultaterne kommer fra 20% af indsatsen, så hvis du er presset med hensyn til læsningen, skal du bare læse det "rigtige"!  :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Yeaah! :cooldance: ...same team! :1112: :smilerock:

Og mange tak skal du have :blush: ...jeg har døjet med lidt fucked up motivation når det gælder :bike: det sidste stykke tid, men det ser ud til at være gone :smile:

Mht. læsning...du har så evigt ret; men det går sjovt nok først op for en, når man sidder med l... helt op til halsen. Men jeg har fået nogen tip fra kammeraterne nu, dem vil jeg gøre brug af :smile:

I øvrigt tak for 80/20-reglen :thumb: - den vil jeg huske resten af mit liv :tongue::bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 12. juni - Formiddag:

:heartpump:Spinning:heartpump:

:bike: Cykling III (60 min. v/vikar)

Maxpuls: 195 (96%) :devil:

Average: 173 (85%)

:bike: Cykling II (55 min. v/vikar)

Maxpuls: 191 (94%)

Average: 173 (85%)

Viiildt hård omgang, var totally wasted bagefter :hippy:

Nu er jeg også helt doms'et overalt i kroppen - pis' najs :firebounce::cooldance:

fortsat go' søndag til alle :)

/dj :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 13. juni - Morgen - Parken:

:heartpump:Spinning :heartpump:

:bike: Cykling II (56 min. v./Miss Hardcore aka. Anette Berg)

Maxpuls: 190 (94%)

Average: 179 (88%) PR! :devil::cooldance:

Perfekt program! Det var den bedste time jeg nogensinde har kunnet køre kl. 6.30 om morgenen. Jeg var konstant i gang, belastningen røg kun af i 2 min. så jeg syrede vildt meget til i benene. De sidste tre min. gjorde jeg mit bedste for at få sat en lidt højere maxpuls (end de 190 som jeg havde nået ca. 30 min. inde i timen), men efter at ha' ligget på 190 i mere end 1,5 min. var der simpelthen ikke mere energi tilbage i mig, så jeg opgav ca. 40 sek. før slutning af timen. Lidt nederlag, men hold kæft en go' omgang alligevel. Rent psykisk at skulle "være på" hele tiden og bare bide smerten i sig. :devil: Feeeeeed time!! :4thumbup: Det gavner sgu også motivationen! Nu er den for alvor i top igen :smile:

Ellers masser af snak med de kendte ansigter - pis' fedt som altid. :cooldance: Fik oz lige hygge-snakket lidt med frk. Anette der undrede sig over hvorfor hun ik havde set mig i så lang tid - hov ups :blush:

Nå, men den træning var en kanon go' måde at starte dagen på - as usual :rolleyes:

I'm so high right now....

go' dag :)

/dj :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 13. juni - Morgen - Parken:

:heartpump:Spinning :heartpump:

:bike: Cykling II (56 min. v./Miss Hardcore aka. Anette Berg)

Maxpuls: 190 (94%)

Average: 179 (88%) PR! :devil:  :cooldance:

Perfekt program! Det var den bedste time jeg nogensinde har kunnet køre kl. 6.30 om morgenen. Jeg var konstant i gang, belastningen røg kun af i 2 min. så jeg syrede vildt meget til i benene. De sidste tre min. gjorde jeg mit bedste for at få sat en lidt højere maxpuls (end de 190 som jeg havde nået ca. 30 min. inde i timen), men efter at ha' ligget på 190 i mere end 1,5 min. var der simpelthen ikke mere energi tilbage i mig, så jeg opgav ca. 40 sek. før slutning af timen. Lidt nederlag, men hold kæft en go' omgang alligevel. Rent psykisk at skulle "være på" hele tiden og bare bide smerten i sig. :devil:  Feeeeeed time!!  :4thumbup: Det gavner sgu også motivationen! Nu er den for alvor i top igen :smile:

Ellers masser af snak med de kendte ansigter - pis' fedt som altid. :cooldance:  Fik oz lige hygge-snakket lidt med frk. Anette der undrede sig over hvorfor hun ik havde set mig i så lang tid - hov ups :blush:

Nå, men den træning var en kanon go' måde at starte dagen på - as usual :rolleyes:

I'm so high right now....

go' dag :)

/dj :4flex:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja det er en fed time! Første gang i uger jeg ikke fik kørt den - og så var du der selvfølgelig - pokkers som vi "undgår" hinanden i disse tider...

Link to comment
Share on other sites

Ja det er en fed time! Første gang i uger jeg ikke fik kørt den - og så var du der selvfølgelig - pokkers som vi "undgår" hinanden i disse tider...

<{POST_SNAPBACK}>

Mon ikke det snart lykkes...synes, at Parkens "halvdårlig vikartime"-periode er ved at være ovre :cooldance: Og så gider jeg self. ikke at træne andre steder :firebounce:

Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg elsker også spinning. Jeg "spinnede" hele vinteret for at holde cykel-formen vedlige.

Der er endda en tidligere Team Fakta rytter, der er instruktør i mit center. Nupper som regel hans timer i vinterhalvåret, da de plejer at være rigtigt godt :smile:

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg elsker også spinning. Jeg "spinnede" hele vinteret for at holde cykel-formen vedlige.

Der er endda en tidligere Team Fakta rytter, der er instruktør i mit center. Nupper som regel hans timer i vinterhalvåret, da de plejer at være rigtigt godt  :smile:

Nice! :smile: Det er "luksus" at have gode instruktører i centeret...Og i vinteren, der er de nærmest uundværlige :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Jeps!

80/20-reglen holder maks., hvis man har travlt. Nogle gange er det godt at have travlt. Travle mennesker får ofte lavet langt mere end ikke-travle mennesker.

Når jeg har fri kan jeg bruge en hel dag på at få handlet, men i travle perioder tager det jo ikke mere end 10 min. :laugh:

80/20-reglen er nærmest "videnskabeligt" bevist og kendes også under Paretos princip. :4thumbup:

Hvad skal du op i her til sommer? :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Jeps!

80/20-reglen holder maks., hvis man har travlt. Nogle gange er det godt at have travlt. Travle mennesker får ofte lavet langt mere end ikke-travle mennesker.

Når jeg har fri kan jeg bruge en hel dag på at få handlet, men i travle perioder tager det jo ikke mere end 10 min.  :laugh:

80/20-reglen er nærmest "videnskabeligt" bevist og kendes også under Paretos princip.  :4thumbup:

Hvad skal du op i her til sommer?  :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe...fuldstændigt rigtigt! :4thumbup: Man laver mere når man har travlt!

Jeg skal op i Molekylær Biomedicin. Men den frygter jeg ikke. Det er mest 1.årsprøven til januar (i bla. anatomi og histologi) der ligger langt væk for mit vedkommende.

Lige nu har jeg tænkt mig at gå ud og investere i andre bøger. Jeg har faktisk kun tykke bøger, hvor man ved hvert fag skal læse 300-400 sider for at få dækket pensum ind. Men jeg har nu fundet ud af takket være de andre, at jeg godt kan finde bøger hvor pensum dækkes ind ved ca. 120 sider. :4thumbup: , fordi forfatteren kun skriver om det vigtige. :smile:

Edited by ReemDJ
Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 15. juni - Eftermiddag:

Så kom det gode vejr endelig! :cooldance:

:sun:Cykling :sun:

Dist: 54,6 km

En go' tur. :4thumbup: Jeg gik ikke op i hverken fart el. puls, tror ikke jeg kiggede på uret særlig mange gange. Lige idag handlede det vist også kun om at nyde det og blive "et" med cyklen. Det er trods alt ikke mange dage om året at vejret er så godt. :bigsmile:

Imorgen står den nok på spinning igen + styrketræning. Hvad angår styrketræning så har jeg bestemt mig for at begynde på et program fra juli. Ved dog endnu ikke hvad det skal være for et...aner ikke så meget om det faktisk :blush::blush: Men jeg får adgang til et lækkert center på ferien i juli, så jeg vil helst få det bedste ud af det. Det er ikke fedt at der er så lidt sammenhæng i min styrketræning, at jeg egentlig er holdt op med at forbedre mig. Det er mest vedligeholdelsestræning jeg har gang i :nonono: , nok fordi det ikke er særlig inspirerende at træne på den måde som jeg gør :sleeping:

Så enhver anbefaling modtages med kyshånd! :smilejap:

go' aften :)

/dj :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Tror bestemt det er muligt at flække et program sammen til dig, som du kan få lidt fremgang på samtidigt med at det også er sjaaaaw' :smile: :4flex:

Træning skal være sjovt og udfordrende, ellers dutter det ikk.... så kører man bare sur i skidtet.. og det går ikk vel da... for du skal da løfte nogle tunge ting op.... :bottom:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 16. juni - Morgen/formiddag:

Opvarmning: cykling 7 min.

DB lunges:

20 reps x 5 kg

12 reps x 6 kg

10 reps x 7 kg

6 reps x 8 kg

Squat:

20 reps x 25 kg

12 reps x 35 kg

8 reps x 45 kg

8 reps x 50 kg

5 reps x 60 kg

Lateral raises:

20 reps x 3 kg

12 reps x 3 kg

12 reps x 4 kg

8 reps x 4 kg

Barbell curl:

15 reps x 10 kg

12 reps x 10 kg

8 reps x 12 kg

6 reps x 14 kg

Crunches:

4 sæt x max

DB Pullover:

20 reps x 5 kg

12 reps x 6 kg

8 reps x 8 kg

8 reps x 10 kg

Benpres:

10 reps x 100 kg

8 reps x 120 kg

8 reps x 120 kg

8 reps x 150 kg

6 reps x 170 kg

6 reps x 180 kg :firebounce:

Dødløft:

2 sæt x 10 reps x 20 kg....det skulle lige prøves. Den er faktisk ikke så slem som jeg havde regnet med :smile:

2 timer senere:

:sun:Cykling :sun:

:bike: Dist: 74,2 km

Droppede spinning til fordel for endnu en cykeltur. Idag var der også rigtig god modvind, så det brænder stadig i mine ben :firebounce: Self. har styrketræningen også noget med det at gøre, men cyklingen var ligesom prikken over i'et. :bike: :hippy:

Så kanon go' træning idag :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Cykling

Dist: 54,6 km

En go' tur.

Heldige bæst, hele dagen gik jeg og kredsede om det samme uden at kunne nusse mig ud.

<{POST_SNAPBACK}>

Ehhh, kender godt når man har det sådan. :blush: Har dog aldrig selv fattet hvorfor, så det er da godt at du i det mindste ved hvad grunden var :bigsmile:

Tror bestemt det er muligt at flække et program sammen til dig, som du kan få lidt fremgang på samtidigt med at det også er sjaaaaw'  :smile: :4flex:

Træning skal være sjovt og udfordrende, ellers dutter det ikk.... så kører man bare sur i skidtet.. og det går ikk vel da... for du skal da løfte nogle tunge ting op.... :bottom:

<{POST_SNAPBACK}>

Tusind tak, MAA' :4winkkiss::smile:

Ja, træning skal være sjaaaw :cooldance: ...for ellers ..:nonono:

Har kigget på TJ's artikler ovre på getbig...syntes det her program er fedt...

Mandag

Squat 10 sæt x 3 reps

Bænkpres 10 sæt x 3 reps

Bent rows 10 sæt x 3 reps

Onsdag

Dødløft 10 sæt x 3 reps (eller som alternativ 30 singles m. 15 seks pause)

Military presses 10 sæt x 3 reps

Chinups (med vægt hvis nødvendigt) 10 sæt x 3 reps

Fredag

Front squats 10 sæt x 3 reps

Incline bænkpres 10 sæt x 3 reps

Barbell shrugs 10 sæt x 3 reps

...hvis jeg nu kører det med 5 sæt x 5 reps. (plus 10-20 reps opvarmning), hvad kan jeg så indføre i stedet for chinups? :gal: For dem kan jeg ikke lave :chicken: og der går nok et stykke tid endnu før jeg bliver G.I Jane :dry::tongue:

Er der ellers andre gode øvelser man kunne proppe ind i programmet? Undrer mig lidt over om lunges, benpres og leg extensions ikke også skulle med? :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share