Fast's log :)


Fast
 Share

Recommended Posts

Wauw det var noget af en beslutning  :w00t: Har du familie der? Ellers vil det godtnok blive noget af et spring alene ud i verden! Men kan sagtens forstå det med at trænge til at se noget andet... jeg tog så bare en noget kortere tur for at komme væk fra trummerummen end du  :wink:  :bigsmile:

Ja, min far og lil’ bro bor der (pga. arbejde) og min mor og søs regner også med at flytte efter ferien…så jeg vil ikke være helt lost, ville heller ikke turde gøre det hvis familien ikke var derovre :w00t: Desuden har jeg allerede boet der i et år da jeg var 7, og senere hen har jeg så været på ferie mange gange dernede…plus at jeg også har andre familiemedlemmer som bor der. Så, I won’t be alone :bigsmile:

Kanon! Jordan er et skønt land. Er selv kommet hjem derfra for 2 uger siden, og der er rigtig skønt om foråret. Har ellers kun været der om sommeren og der er det lidt lunt.

Jeg tror nok at du bliver pænt skuffet over deres strande eller mangel på samme :tongue: Der er såmænd ok nede ved Aqaba men det er lidt halvtrist område og alle transportskibene ødelægger noget af stemningen ved at dykke ved koraler. Og så er der en pæn lang køretur fra Amman... Dødehavet er sjovt én gang, og kun hvis man ikke har alt for mange rifter på kroppen, og lader være med at pille sig i øjet.

Held og lykke med det, men det betyder jo ikke du ikke kan fortsætte med at træne eller holde log  :poking:

Mange tak for det :smile: Og ja, det er et smukt land (det er de fleste lande i Mellemøsten :wub: ), vejret er faktisk 27 grader varmt i disse dage…I juni/juli/august skulle det gerne nærme sig de 30 grader :cooldance: Ang. strandene… det døde hav har i hvert fald et saltindhold der ikke er til at spøge med :w00t: Og Aqaba ligger rigtigt nok langt væk fra hovedstaden, men synes alligevel det er turen værd. Det kommer måske også an på hvem man er der sammen med :smile:

Reemo -> Det lyder da feeeedt!  :w00t:

Og jeg kan 100% forstå dig - bliver selv tit træt af dette land og tilværelsen af den ene eller anden grund - men FLYTTE derned får du sgu ikke lov til!!  :bottom:  :mad:

Giv lige lyd fra dig inden du smutter...

Ja, det er faktisk fedt :w00t:

Og du skal altså derned engang, her …check this out; et tiny udpluk af pics:

Pic 1: Aqaba

Pic 2: Aqaba

Pic 3: The Dead Sea

post-3826-1115972921_thumb.jpg

post-3826-1115972943_thumb.jpg

post-3826-1115973041_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fredag d. 13. maj - Morgen - Parken:

:heartpump:Spinning :heartpump:

:bike: Cykling II (65 min. v/Kurt Mörck)

Maxpuls: 194 (96%)

Average: 175 (86%)

Psycho-time :w00t: Der blev fan'me kørt igennem, endte sgu også med at få lidt kvalme til sidst :wacko: Men allivl en niiice time :devil:

Eftermiddag

:firebounce:Styrketræning :firebounce:

Havde ikke så meget tid idag, nåede derfor ikke mange øvelser. Og så var styrken bare ikke tilstede.

Opvarmning: cykling 5 min.

Benpres:

15 reps x 120 kg

12 reps x 120 kg

8 reps x 150 kg

8 reps x 150 kg

15 reps x 120 kg

Chest press:

12 reps x 25 kg

10 reps x 27,5 kg

8 reps x 27,5 kg

15 reps x 25 kg

Laterial raises:

12 reps x 3 kg

10 reps x 3 kg

8 reps x 4 kg

8 reps x 4 kg

Squat:

20 reps x 20 kg

12 reps x 35 kg

8 reps x 40 kg

8 reps x 50 kg

15 reps x 20 kg

Mave:

3 sæt x max

Nåede ikke mere, resten tager jeg imorgen :smile:

Good niiite :)

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 14. maj - Eftermiddag:

:heartpump:Spinning :heartpump:

:bike: Cykling II (60 min. v/??)

Maxpuls: 196 (97%) Tak skæbne! :w00t:

Average: 178 (88%) :cooldance:

:bike: Cykling III (55 min. v/??)

Maxpuls: 194 (96%) :firebounce:

Average: 175 (86%)

Årets fedeste dobbelt-time, der var drøn på fra start til slut...rigtig godt program instruktøren havde valgt!! :devil: , det er fan'me siden Chris MacDonalds timer at jeg har ydet så meget :smile:

Go' lørdag :sun:

/fast :4flex:

PS. Nåede ikke styrketræningen :baaa: ......................

Link to comment
Share on other sites

Maxpuls: 196 (97%) Tak skæbne! :w00t:

Du skal næsten prøve at lave en max-test. Når din kondition er så god, så er max-pulsen sikkert røget lidt længere ned end de 220-[din alder], og måske har så været oppe på 99% af din max! :blink::smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det tænkte jeg faktisk også lidt over forleden dag…så tak for påmindelsen, Simon :smile:

Det er dog ikke så tit SATS udbyder de der ”test din maxpuls”-timer. Men så skulle jeg måske bare sidde bagerst i lokalet og køre mit eget program. Har det dog med at udskyde det :4oops::innocent: Men jo, inden for en måneds tid så vil jeg prøve at komme op på de 100% igen :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 17. maj - Morgen - Parken:

:heartpump:Spinning :heartpump:

:bike: Cykling II (54 min. v/Jacob Kvist)

Maxpuls: 188 (93%)

Average: 174 (86%)

Go' time, kun to pauser på 1 min. hver, blev afsluttet med 10 min. veksel mellem hård enkelttakt og spurt...blabla...det sædvanlige :sleeping: ...you know the drill :tongue: Men idag var jeg for træt til at yde det lille ekstra og dermed komme højere op i maxpuls. Så må vi se op det vil lykkes om eftermiddawen :smile:

Goooo' dag ;)

/fast :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Nåede ikke eftermiddags-træning igår, for søs lokkede mig til hygge i byen istedet for :innocent:

Onsdag d. 18. maj - Formiddag - Parken:

:heartpump:Spinning :heartpump:

:bike: Cykling II (53 min. v/Tanja Hall)

Maxpuls: 194 (96%)

Average: 173 (85%)

Go' time, godt program, men for lidt luft i lokalet og en instr. med skod musik-smag :gal:

Nu ska' jeg ha' min prot :w00t:

Go' dag ;)

/fast :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Ja, det tænkte jeg faktisk også lidt over forleden dag…så tak for påmindelsen, Simon  :smile:

Det er dog ikke så tit SATS udbyder de der ”test din maxpuls”-timer. Men så skulle jeg måske bare sidde bagerst i lokalet og køre mit eget program. Har det dog med at udskyde det  :4oops::innocent: Men jo, inden for en måneds tid så vil jeg prøve at komme op på de 100% igen :cooldance:

Du kommer bare i Parken på fredag kl. 1720, så skal vi hurtigt finde din maxpuls min ven... :devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

Du er simeplthen for vild, cykelmonster!!  :w00t:

Hvorfor anskaffe sig en åben sportsvogn, når man kan få Reemo som rickshaw chauffør  :bike:

<{POST_SNAPBACK}>

hehe :laugh::tongue: Tror dog ikke man ville føle sig særlig tryg...jeg kører som en psycho og blæser på de fleste trafikregler :4whistling: :tongue:

Og det bliver ikke bedre hvis du placerer mig bag et rat :laugh: Sgu ikke for sjovt at jeg hedder fast jo :tongue::innocent:

Ja, det tænkte jeg faktisk også lidt over forleden dag…så tak for påmindelsen, Simon  :smile:

Det er dog ikke så tit SATS udbyder de der ”test din maxpuls”-timer. Men så skulle jeg måske bare sidde bagerst i lokalet og køre mit eget program. Har det dog med at udskyde det  :4oops::innocent: Men jo, inden for en måneds tid så vil jeg prøve at komme op på de 100% igen :cooldance:

Du kommer bare i Parken på fredag kl. 1720, så skal vi hurtigt finde din maxpuls min ven... :devil::devil:

<{POST_SNAPBACK}>

I'll be there :shades:

Egentlig ret FEDT at ha' dig i Parken i disse dage, LarZito...har lige tjekket at du har fået nogle fredage, det vidste jeg ik :w00t:

Og ang. maxpuls...til din time på fredag skulle jeg (hvis alting går efter planen) gerne have kørt 6 timer fra idag, så hvis jeg er for stegt i benene så tager vi den næste fredag :4thumbup: Vil jo helst gerne op på de 202+ i max :blush: Men det er faaaa'me ikke ensbetydende med at jeg ikke vil køre igennem allivl :devil::devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

Og ang. maxpuls...til din time på fredag skulle jeg (hvis alting går efter planen) gerne have kørt 6 timer fra idag, så hvis jeg er for stegt i benene så tager vi den næste fredag :4thumbup: Vil jo helst gerne op på de 202+ i max :blush: Men det er faaaa'me ikke ensbetydende med at jeg ikke vil køre igennem allivl :devil:  :devil:  :devil:

Fino! hvis du vil køre et specielt program, kan du jo bare sende mig et forslag til hvordan du vil ha' timen kørt :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 18. maj – Eftermiddag – Parken:

:heartpump:Spinning :heartpump:

:bike: Cykling III (50 min. v/Michael R.)

Maxpuls: 195 (96%)

Average: 172 (85%)

Det var vaaarmt :freaked: Og intet luft i lokalet igen :crazy: Kørte sgu elendigt for det føltes som om man var ved at blive kvalt. Havde prøvet at undgå at køre i Parken om eftermiddagen for lige netop ikke at ende i den der ”heart rate racing like crazy”-situation pga. varmen…men fik et tip i dag formiddag om at den instr. som skulle køre timen var go’…så skulle man jo lige prøve :rolleyes:…han var også ok, men kun i mangel af bedre.

:bike: Cykling II (55 min. v/Michael R.)

Maxpuls: 194 (96%)

Average 174 (86%)

Det gik meget bedre, det hjalp en del at der var færre mennesker i lokalet. Men ham inst. er sgu en dobbelttakt-freak :blink:

Men fed dag i Parken :wub: i dag, altid rart at snakke med de søde folks derovre….og så mødte jeg også Spock som var i gang med :pumpin: og også lidt :blahblah: hehe…

Go’ aften :)

/fast :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Og ang. maxpuls...til din time på fredag skulle jeg (hvis alting går efter planen) gerne have kørt 6 timer fra idag, så hvis jeg er for stegt i benene så tager vi den næste fredag :4thumbup: Vil jo helst gerne op på de 202+ i max :blush: Men det er faaaa'me ikke ensbetydende med at jeg ikke vil køre igennem allivl :devil:  :devil:  :devil:

Fino! hvis du vil køre et specielt program, kan du jo bare sende mig et forslag til hvordan du vil ha' timen kørt :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Tusind tak! :bigsmile: Jeg glæder mig enormt meget til at se dig dræbe de stakler på fredag hæhæ…de kommer til at ligge på gulvet bagefter og hive efter vejret. :devil: Du ved det sikkert allerede godt; jeg synes helt klart et godt program ikke burde indeholde alt for meget dobbelttakt. Især i disse dage hvor der er så varmt i lokalet og hvor pulsen er høj nok i forvejen. Desuden var det program du kørte i Boltens jo rigtigt godt :4thumbup: …mere af det, og intet af det der dobbelttakt-fjolleri som ham instruktøren idaw… :blink:

Er endnu ikke kommet over at jeg brugte mindst ½ time på bare at rulle :blink:

btw... det var fedt at se dig igen :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Tusind tak!  :bigsmile: Jeg glæder mig enormt meget til at se dig dræbe de stakler på fredag hæhæ…de kommer til at ligge på gulvet bagefter og hive efter vejret. :devil:  Du ved det sikkert allerede godt; jeg synes helt klart et godt program ikke burde indeholde alt for meget dobbelttakt. Især i disse dage hvor der er så varmt i lokalet og hvor pulsen er høj nok i forvejen. Desuden var det program du kørte i Boltens jo rigtigt godt :4thumbup: …mere af det, og intet af det der dobbelttakt-fjolleri som ham instruktøren idaw… :blink:

Er endnu ikke kommet over at jeg brugte mindst ½ time på bare at rulle :blink:

btw... det var fedt at se dig igen :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

I lige måde da!!!

Det VAR også sygt varmt derinde, jeg måtte næsten opgive at kigge ind, for det var som at gå ind i en mur :4thumbup: - må have været fantastisk.

Godtså, der vil så blive en masse stående enkelttakt, med "angrebs-overgange" ind imellem, er det ok? Bliver nok nødt til at have en smule tempokørsel med, men jeg tror jeg vil prøve at lægge det så det er siddende kørsel imellem "bjergene", så man kan køre det tunge væk inden næste stigning.

Dobbelttakt sux - medmindre det er hiphop på 70bmp :smile:

Det gik godtnok stærkt derinde kunne jeg se, hold da kæft en gang "spinning" der blev fyret af...

Link to comment
Share on other sites

Godtså, der vil så blive en masse stående enkelttakt, med "angrebs-overgange" ind imellem, er det ok? Bliver nok nødt til at have en smule tempokørsel med, men jeg tror jeg vil prøve at lægge det så det er siddende kørsel imellem "bjergene", så man kan køre det tunge væk inden næste stigning.

That's puuurrrfect :4thumbup: Ihhh, helt passende til mig der er rådden til at køre i disse dage pga. diæt...Men det bliver sgu fedt alligevel...Skal gøre mit bedste for ikke at gå dig på nerverne ved ikke at kunne følge takten :tongue:

Og ja, dobbelttakt sux big time...men ka' du huske Lasse Träff's timer?...det var tider :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 20. maj – Morgen – Parken:

:heartpump:Spinning :heartpump:

:bike: Cykling II (54 min. v/Kurt Mørk)

Maxpuls: 193 (95%)

Average: 172 (85%)

Nice time, det kørte deru’a’ :cooldance:

Fredag d. 20. maj – Eftermiddag – Parken:

:cheer:Spinning :cheer:

:bike: Cykling II (51 min. v/Lars R. Jeppesen a.k.a. SPOCK :w00t:) med Arne :bigsmile:

Maxpuls: 195 (96%)

Average: 175 (86%)

Kanon godt program :4thumbup: ...som jeg prøvede at køre efter…det gik det meste af tiden synes jeg, men varmen var ubehagelig. Den friske luft ”hang” ca. 15 cm over mig…så jeg skulle kigge op hver gang jeg følte jeg var ved at blive kvalt. :dry: Men feee’ time :cooldance:

:bike: Cykling III (54 min. v/Lars R. Jeppesen) med Arne

Maxpuls: 189 (93%)

Average: 167 (82%)

Jeg tog den med ro i denne time. For udover varmen i lokalet så har jeg kun sovet 5 timer i dag og var træææt…Men rigtig go’ time allivl :smile:

Go' aften :)

/fast :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 21. maj - Aften:

Jeg har haft lidt for travlt med :bookread: idag - er sådan lidt ...ehm...bagud :blush: Har siddet og læst hele dagen.

Det var self. meningen jeg skulle :dumbbell_lift: - men pludselig var det forsent :gal:

Derfor kun PW idag. Skulle simpelthen ud og ha' lidt frisk luft :smile:

PW => 30 min. :sun:

men jubiiiii...nu er jeg ved at redde den i biokemi...mangler "kun" ca. 150 sider :crazy::tongue:

/fast :4flex:

Link to comment
Share on other sites

nu er jeg ved at redde den i biokemi...mangler "kun" ca. 150 sider :crazy:  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

ah!! the memories! :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

hehe...memories for dig, hverdag for mig...og nej, jeg er self. slet ikke misundelig :4whistling: :tongue:

Ej, det går sgu nok med læsningen :smile: ...nu døjer jeg bare med et fucked up søvnrytme igen :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har haft lidt travlt med at passe lillesøster som er ved at skifte skole...hun går derfor ikke i skole i denne uge, så det meste af min fritid har jeg brugt i fælledparken med hende de sidste tre dage...faktisk ret fedt, for man er så øm i hele kroppen efter sådan en omgang leg :laugh:

Nå, men jeg var tilbage på spinningcyklen idag...endelig, for jeg begyndte at føle mig lidt sløv efter 5 dage uden rigtig træning :gal:

Torsdag d. 26. maj - Morgen - Parken:

:heartpump:Spinning :heartpump:

:bike: Cykling II (50 min. v/Jacob Kvist)

Maxpuls: 185 (91%)

Average: 169 (83%)

Lækker time, ham instruktør Jacob har forstået at lave programmer efter "keep it simple, stupid!"-princippet...mega najs, især når det er morgen.

Mere spinning følger om eftermiddagen.... :smile:

Go' dag :)

/fast :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Jeg droppede spinning om eftermiddagen igår...guess why? :sun:

Fredag d. 27. maj - Formiddag:

:cooldance:Cykling :cooldance:

Dist: 68 km

Tid: 2t. 27 min.

Rigtig god tur, lidt ærgerligt at den ikke blev bare lidt længere, er sgu lidt idiot når det gælder ruter...da jeg var tilbage på østerbro, så var jeg for doven til at ta' en kort ekstra-tur :innocent: men fuck nu det, vejret ser da ud til at være perrrrfekt i disse dage, så mon ikke der vil være lyst til flere ture.... :bike: :wub:

Er så dejligt ristet i benene lige nu :firebounce:

go' weekend :)

/fast :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 28. maj - Formiddag - Parken:

:heartpump:Spinning :heartpump:

:bike: Cykling III (60 min. v./Peter Alminde)

Maxpuls: 190 (94%)

Average: 177 (87%)

:bike: Cykling II (53 min. v./Peter Alminde)

Maxpuls: 190 (94%)

Average: 175 (86%)

To rigtige gode timer, han er simpelthen så syg oveni hovedet ham Peter fordi han kan køre så godt selvom det er pis' vaaarmt i lokalet. Men det er jo kun godt, for det smitter direkte af på os andre :cooldance: Endte også med at få et klap på ryggen mens vi var i gang med den hårde del af timen :blush: Altid fedt med anerkendelse fra sådan en hardcore træner som ham :biggrin: yir! :alright:

Go' lørdag :sun:

/fast :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 29. maj - Parken - Eftermiddag:

:heartpump:Spinning :heartpump:

:bike: Cykling II (55 min. v/Daniel Nathan)

Maxpuls: 190 (94%)

Average: 173 (85%)

:bike: Cykling Udh. (40 min. v/Daniel Nathan)

Maxpuls: 191 (94%)

Average: 175 (86%)

Det var fan'me nogle gode timer...men der var godt nok ikke så mange i Parken :wub: idag...logisk nok :sun:

I anden time var vi kun 7 i lokalet :w00t: ...så jeg valgte at køre mit eget program og skred før tiden :innocent:

Regner med at køre en lille tur på raceren senere på aftenen. Håber min overnabo er hjemme til den tid...skal lige låne hans cykelpumpe (nej, jeg har ikke en selv :4slap:) så jeg kan gøre racerens dæk hårdere :cooldance: ...De er ved at være lidt slatne, synes jeg. Men kommer nok ud allivl hvis det ikke lykkes at pumpe dem....:bike: :firebounce:

go' aften :)

/fast :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share