Fast's log :)


Fast
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Flexiiii => Det er bare mig der bad en mighty moderator om at ændre mit brugernavn til mit rigtige navn...det blev godt nok gjort hurtigt :cool: Men bare rolig...nyt navn, but still the same person :shades:

Onsdag d. 1. juni - Aften

:bike: Cykling :bike:

Rulletur - est. 25 km

Kørte uden pulsur denne gang, lidt rart at gøre det nogle gange. Det var en rigtig god tur, for så sent på døgnet er der næsten ingen folk på cykelstien og det er bare lækkert! :cooldance: Det gik derudaf, stoppede kun i ca. 2 min. for jeg blev undervejs afbrudt af en lille sms fra en ritti sød MOLer, som jeg lige sku svare på self. :biggrin::innocent:

Nå, sengen kalder.... :smile:

God nat ;)

/dj :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Hvad er nu det... ?? Afl nøglen til din crib  :blink:  flytter du nu igen herfra ????

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Piv :bigsmile:

Ja, det har jo været et kaotisk halvår for mig :wacko: Jeg flyttede faktisk hjem til kbh allerede i april, bl.a. fordi min familie var i en ret ustabil situation og det gik mig på. Familie og venner kommer i første række for mit vedkommende, og hvis ikke de har det godt, så sk**** jeg på det hele... Derudover havde jeg planer om at flytte til udlandet, men jeg er nu kommet på bedre tanker takket være vennerne. Det er heldigvis gået op for mig, at jeg ikke kan undvære dk :blink: Nu satser jeg på at være tilbage i Odense i august – Jeg regner med at starte på en frisk. :smile: Og denne gang (i modsætning til februar) GLÆDER jeg mig…rigtig meget faktisk. Også til at møde de søde MOL’ere der er bosat på fyyyn…dig f.eks. :w00t:

Men jeg tror jeg vil nøjes med et lille værelse denne gang, for det sux at bo alene :nonono: seriøøøøst, hvor var det kedeligt... :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Damn Girl det går stærkt i din verden.. men hvor jeg dog forstår hvert et ord du skriver.

Familie og venner er alfa omega.

Du skal vide jeg glæde mig til du dukker op igen i Aug og så skal jeg gerne stå med :cheer: :cheer: og det hele....

Vi skal nok passe på dig nu du passe på alle de andre.

:bigsmile:

mange varme tanker herfra regnfulde fyn

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 2. juni - Nørrebronx - Morgen:

:heartpump:Spinning :heartpump:

:bike: Cykling II (53 min. v/Mette something)

Maxpuls: 189 (93%)

Average: 171 (84%)

Rigtig fed time. :thumb: Jeg sad liiige ved siden af vinduet, solen :sun: skinnede ind og stemningen i lokalet var faktisk slet ikke so bad. Og så var der sgu også næsten fuldt hus i dag :blink: Troede kun at vi i Parken var gode til det med spinning om morgenen.

Men det var en herlig time...jeg var så "pumpet" bagefter, og det niver og prikker stadig i mullerne :firebounce::cooldance:

Go' dag ;)

/dj :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Damn Girl det går stærkt i din verden.. men hvor jeg dog forstår hvert et ord du skriver.

Familie og venner er alfa omega.

Du skal vide jeg glæde mig til du dukker op igen i Aug og så skal jeg gerne stå med :cheer: :cheer: og det hele....

Vi skal nok passe på dig nu du passe på alle de andre.

:bigsmile:

mange varme tanker herfra regnfulde fyn

<{POST_SNAPBACK}>

Tusind tak for det, Pivklar :bigsmile: …Det betyder mere end du aner! :4heart:

Jeg tror jeg det sidste stykke tid her på MOL har virket som en, der er meget forvirret. Det har dog ikke så meget været mig, der var noget galt med. Jeg flyttede f.eks. hjem til kbh fordi min mor havde problemer med for hurtig hjertebanken og efterfølgende svimmelhed. Derfor ku jeg slet ikke holde ud at være i Odense, for hvad nu hvis…Nu har vi været til læge med det og hun har været igennem undersøgelse og behandling, og det ser ud til at være forsvundet. :4thumbup:

Så var der min lillesøster der ikke havde det godt på den skole hun gik på. Hun græd hver dag hun skulle i skole og pjækkede ca. hver anden dag. I dag begyndte hun så på Langelinieskolen :wub: (min gamle skole :blush:æælsker den :wub:) og der er jeg 100% sikker på at hun vil trives. :4thumbup:

Derudover havde jeg min far og lillebror som arbejder i Jordan lige pt. Det går nu heldigvis godt med deres virksomhed, så de regner med at flytte hjem til dk snart. Derfor vil de jo også være her til at passe på min søs og mor, når jeg er i Odense. :4thumbup:

Så alt i alt…jeg vil til aug. være helt klar til at leve livet som en ung stud.med. og jeg ska' for alvor fyre den af…oz sammen med jer andre self.…yeaah! :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Hvad sker der med navneforandringen?  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja man bliver da helt rundtosset og forvirret når en eller anden ReemDJ pludselig har overtaget Fast´s log :blink::w00t::laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

hehe :laugh: hvad var det Morten Z sagde til nogle MOLere der reagerede, dengang vi fik nogle nye smilies og hvor nogle gamle smilies til gengæld blev fjernet: "Det træner jeres forandringsparathed" ...haha..den var så go'! :biggrin:

Som jeg allerede har sagt...i'm still the same gurl :innocent::shades:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med navneskiftet, Reem  :bigsmile:

Hvis du vil have ændret din log-titel, så må du bare sige til.

Det ser i øvrigt godt ud med (styrke)-træningen, 55kg squat er da cool  :4thumbup:

Er biceps curl med håndvægte - og vægten pr håndvægt?  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Tusind tak for det, Jesper :bigsmile:

Hehe...nej, det er langt fra vægten pr. håndvægt :chicken: Jeg skifter som regel mellem håndvægt (PR er 8 reps x 7 kg :laugh: ) , barbell og så maskine...hvor jeg i sidstnævnte vist nok stadig kun kan ta' 6 x 15 kg :laugh: For at blive stærkere mangler jeg simpelthen...øhh...hvad hedder sådan noget...SAMMENHÆNG i min træning. Det har der jo slet ikke været noget af i laaangt tid nu. Men det skal nok komme :4thumbup: :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Damn Girl det går stærkt i din verden.. men hvor jeg dog forstår hvert et ord du skriver.

Familie og venner er alfa omega.

Du skal vide jeg glæde mig til du dukker op igen i Aug og så skal jeg gerne stå med :cheer: :cheer: og det hele....

Vi skal nok passe på dig nu du passe på alle de andre.

:bigsmile:

mange varme tanker herfra regnfulde fyn

<{POST_SNAPBACK}>

Tusind tak for det, Pivklar :bigsmile: …Det betyder mere end du aner! :4heart:

Jeg tror jeg det sidste stykke tid her på MOL har virket som en, der er meget forvirret. Det har dog ikke så meget været mig, der var noget galt med. Jeg flyttede f.eks. hjem til kbh fordi min mor havde problemer med for hurtig hjertebanken og efterfølgende svimmelhed. Derfor ku jeg slet ikke holde ud at være i Odense, for hvad nu hvis…Nu har vi været til læge med det og hun har været igennem undersøgelse og behandling, og det ser ud til at være forsvundet. :4thumbup:

Så var der min lillesøster der ikke havde det godt på den skole hun gik på. Hun græd hver dag hun skulle i skole og pjækkede ca. hver anden dag. I dag begyndte hun så på Langelinieskolen :wub: (min gamle skole :blush:æælsker den :wub:) og der er jeg 100% sikker på at hun vil trives. :4thumbup:

Derudover havde jeg min far og lillebror som arbejder i Jordan lige pt. Det går nu heldigvis godt med deres virksomhed, så de regner med at flytte hjem til dk snart. Derfor vil de jo også være her til at passe på min søs og mor, når jeg er i Odense. :4thumbup:

Så alt i alt…jeg vil til aug. være helt klar til at leve livet som en ung stud.med. og jeg ska' for alvor fyre den af…oz sammen med jer andre self.…yeaah! :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Se hvordan alt har en tendens til at løse sig... er folk i tvivl om du er oki så må de bare spørge dig direkte.. så er det hip som hap hvordan andre tror du har det...

Det glæder mig du og din familie går en dejlig tid imøde nu ... hvor cool er det. Der er intet at sige til at du her i Odense var alt for langt væk fra dem du havde kært i dit hjerte.

Glæder mig rigtig meget på dine vegne...

Have en super dejlig dag og så kan vi andre se frem til du ikke flytte til ulandet eller bliver i Kbh.. :cooldance: men derimod får din drømme udd her i Odense og du er bare ikke alene i byen...

klem

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 2. juni - Eftermiddag:

PW => 25 min. rundt om søerne :cooldance:

Det begyndte at regne imens, så jeg var lidt gennemblødt da jeg kom hjem. Men ja, ja...sommeren er nok lige rundt om hjørnet :sun::smile:

Go' aften :)

/dj :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Se hvordan alt har en tendens til at løse sig... er folk i tvivl om du er oki så må de bare spørge dig direkte.. så er det hip som hap hvordan andre tror du har det...

Det glæder mig du og din familie går en dejlig tid imøde nu ... hvor cool er det. Der er intet at sige til at du her i Odense var alt for langt væk fra dem du havde kært i dit hjerte.

Glæder mig rigtig meget på dine vegne...

Have en super dejlig dag og så kan vi andre se frem til du ikke flytte til ulandet eller bliver i Kbh..  :cooldance:  men derimod får din drømme udd her i Odense og du er bare ikke alene i byen...

klem

Endnu engang mange tak, Pivklar :bigsmile: Og også stort knus til dig herfra :4heart:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 2. juni - Eftermiddag:

PW => 25 min. rundt om søerne  :cooldance:

Det begyndte at regne imens, så jeg var lidt gennemblødt da jeg kom hjem. Men ja, ja...sommeren er nok lige rundt om hjørnet :sun::smile:

<{POST_SNAPBACK}>

15km/t er rimeligt pænt PW-tempo - slap lige af med det dér Powerdrive! :w00t::tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh: :4thumbup:

Jeg går igang med det imorgen faktisk. Jeg kan jo ikke lade være med at prøve efter snakken om det i din log. Er spændt på at se hvad det duer til :cooldance:

Edited by ReemDJ
Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 2. juni - Eftermiddag:

PW => 25 min. rundt om søerne  :cooldance:

Det begyndte at regne imens, så jeg var lidt gennemblødt da jeg kom hjem. Men ja, ja...sommeren er nok lige rundt om hjørnet :sun::smile:

Go' aften :)

/dj :4flex:

<{POST_SNAPBACK}>

Powerwalk :blink: Måske skulle jeg lige huske dig på at du har en feeeeeeeeeeee' racer stående? Giv den til de fattige eller brug den :w00t::laugh: Cykling er sgu da sjovere end PW, Reem :4thumbup:

Edited by Praefke
Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 2. juni - Eftermiddag:

PW => 25 min. rundt om søerne  :cooldance:

Det begyndte at regne imens, så jeg var lidt gennemblødt da jeg kom hjem. Men ja, ja...sommeren er nok lige rundt om hjørnet :sun::smile:

Go' aften :)

/dj :4flex:

<{POST_SNAPBACK}>

Powerwalk :blink: Måske skulle jeg lige huske dig på at du har en feeeeeeeeeeee' racer stående? Giv den til de fattige eller brug den :w00t::laugh: Cykling er sgu da sjovere end PW, Reem :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

At give den til de fattige... :tongue::laugh: :4thumbup: ..........ain't gonna happen :nonono::tongue:

Det står længere tilbage i loggen, at jeg udelukkende gider PW fordi jeg synes det er rart at få lidt frisk luft imellem læsningen :bookread: Når jeg skal læse mange sider i de tykke bøger (og det skal jeg altid, for jeg kan ikke finde ud af at læse 30 s. om dagen f.eks.) så bliver jeg altså lidt ding-dong :blink: Og så gider jeg ikke at hive raceren frem for en sølle halv time.

Men ellers er jeg en million milliard gange enig med dig :bike: ... :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 2. juni - Eftermiddag:

PW => 25 min. rundt om søerne  :cooldance:

Det begyndte at regne imens, så jeg var lidt gennemblødt da jeg kom hjem. Men ja, ja...sommeren er nok lige rundt om hjørnet :sun::smile:

Go' aften :)

/dj :4flex:

<{POST_SNAPBACK}>

Powerwalk :blink: Måske skulle jeg lige huske dig på at du har en feeeeeeeeeeee' racer stående? Giv den til de fattige eller brug den :w00t::laugh: Cykling er sgu da sjovere end PW, Reem :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

At give den til de fattige... :tongue::laugh: :4thumbup: ..........ain't gonna happen :nonono::tongue:

Det står længere tilbage i loggen, at jeg udelukkende gider PW fordi jeg synes det er rart at få lidt frisk luft imellem læsningen :bookread: Når jeg skal læse mange sider i de tykke bøger (og det skal jeg altid, for jeg kan ikke finde ud af at læse 30 s. om dagen f.eks.) så bliver jeg altså lidt ding-dong :blink: Og så gider jeg ikke at hive raceren frem for en sølle halv time.

Men ellers er jeg en million milliard gange enig med dig :bike: ... :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Har du hørt om løb? :laugh: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Har du hørt om løb?  :laugh:  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Ej, styr dine lyster, Praefke :w00t::tongue: Jeg løber fan'me kun hvis jeg skal nå bussen. Haddder det :sneaky2: Ikke ligesom dig og din...LØBElog..tsk tsk... ( :tongue::wink: )

**********

Loggen genoptages fra imorgen. Har haft for travlt til at være på MOL :wacko: , derfor døde den lidt :wink:

Go' aften ;)

Link to comment
Share on other sites

Har du hørt om løb?  :laugh:  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Ej, styr dine lyster, Praefke :w00t::tongue: Jeg løber fan'me kun hvis jeg skal nå bussen. Haddder det :sneaky2: Ikke ligesom dig og din...LØBElog..tsk tsk... ( :tongue::wink: )

<{POST_SNAPBACK}>

Du vil slet ikke høre om mine lyster :w00t::laugh: Løb er faktisk meget lækkert, specielt når man er færdig :wink:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 8. juni - Morgen:

:heartpump:Spinning :heartpump:

:bike: Cykling II (55 min. v/?)

Maxpuls: 188 (93%)

Average: 172 (85%)

Morgentimer er fan'me fede at starte dagen på :cooldance: Rigtig najs time idag :sun:

De sidste tre dage har jeg ellers ikke lavet så meget. Går lige nu og overvejer, om jeg ikke snart skal tage mig sammen og begynde at træne ordentligt igen. Altså, ikke mere lal men rigtig træning i form af mere :pumpin: og træning på racer samt spinning i massevis. Savner følelsen af en 24/7 gennembanket krop. Jeg må også begynde at have træning som 1. prioritet igen, også selv om motivationen ikke er som den engang har været. Og godt nok har jeg mere travlt i disse dage end tidligere, men det må kunne lade sig gøre...

Har lovet mig selv at begynde fra imorgen og så vil jeg lade det komme an på en prøve :smile:

Go' aften ;)

/dj :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 8. juni - Morgen:

:heartpump:Spinning :heartpump:

:bike: Cykling II (55 min. v/?)

Maxpuls: 188 (93%)

Average: 172 (85%)

Morgentimer er fan'me fede at starte dagen på :cooldance: Rigtig najs time idag :sun:

De sidste tre dage har jeg ellers ikke lavet så meget. Går lige nu og overvejer, om jeg ikke snart skal tage mig sammen og begynde at træne ordentligt igen. Altså, ikke mere lal men rigtig træning i form af mere :pumpin: og træning på racer samt spinning i massevis. Savner følelsen af en 24/7 gennembanket krop. Jeg må også begynde at have træning som 1. prioritet igen, også selv om motivationen ikke er som den engang har været. Og godt nok har jeg mere travlt i disse dage end tidligere, men det må kunne lade sig gøre...

Har lovet mig selv at begynde fra imorgen og så vil jeg lade det komme an på en prøve :smile:

Go' aften ;)

/dj :4flex:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvor kørte du i morges?? Jeg var i Parken til en super morgentime med Peter.

God ide med træningen - get going girl!! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er IKKE sur... jeg er IKKE skuffet.. men jeg ER

:cheer: RIGTIG MØJ GLAD FOR :cheer:

Du bliver i DK....  :4thumbup: og ikke mindst her på MOL.....

<{POST_SNAPBACK}>

:4heart: :4heart: Mange tak, Piv! :4heart: :4heart:

Du er fan'me et sødt menneske, helt seriøst! :smile:

Du vil slet ikke høre om mine lyster  :w00t:  :laugh:  Løb er faktisk meget lækkert, specielt når man er færdig  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg plejede at løbe rundt om søerne dengang jeg var 16 :sleeping: Idag har jeg kun det her at sige: Jeg løber kun, hvis jeg ikke kan cykle! Dvs. når jeg nu skal på ferie, så vil jeg nok være tvunget til det, fordi jeg ikke tager min racer med... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hvor kørte du i morges?? Jeg var i Parken til en super morgentime med Peter.

God ide med træningen - get going girl!! :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Mange tak for opmuntringen, Arne :smile:

Jeg kørte i Nørrebro kl. 9...de er faktisk ikke helt så elendige mere...ej, det er sgu mest fordi vi ikke længere har en kl.9.45-time i Parken :tongue:

Og ja, ham Peter...meget god, helt enig self. :blush:

Link to comment
Share on other sites

Hvor kørte du i morges?? Jeg var i Parken til en super morgentime med Peter.

God ide med træningen - get going girl!! :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Mange tak for opmuntringen, Arne :smile:

Jeg kørte i Nørrebro kl. 9...de er faktisk ikke helt så elendige mere...ej, det er sgu mest fordi vi ikke længere har en kl.9.45-time i Parken :tongue:

Og ja, ham Peter...meget god, helt enig self. :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Nååå du skrev morgentime om en time langt oppe af formiddagen :laugh::4smartass:

Link to comment
Share on other sites

:sun:Torsdag d. 9. juni: :sun:

:heartpump:Spinning :heartpump:

Morgen:

:bike: Cykling II (55 min. v/?)

Maxpuls: 189 (93%)

Average: 172 (85%)

Eftermiddag

:bike: Cykling I (60 min.v/vikar)

Maxpuls: 194 (96%)

Average: 173 (85%)

:bike: Cykling II (56 min. v/vikar)

Maxpuls: 188 (93%)

Average: 170 (84%)

Go' spinning-dag idag...imorgen oz med :pumpin: .........

Go' aften ;)

/dj :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share