Fast's log :)


Fast
 Share

Recommended Posts

Thanx alot Tulle og Flexiii ;)

Velkommen til Odense og tillykke med de mange nye spændende ting der sker i dit liv.

Nyd det i fulde drag.

:cooldance:  :4thumbup:  :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Pivklar :bigsmile:

Mange tak skal du ha'...du er så dejlig positiv :rolleyes: Jeg skal også nok huske at nyde det... liiiigeså snart jeg slipper for at køre frem og tilbage mellem odense og kbh... :sleeping: det er ren killah :sleeping:

:) :firebounce:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mandag d. 21. feb.

:heartpump:Spinning :heartpump:

Sats Parken - kl. 6.30:

:bike: Cykling II (45 min. v/someone)

Maxpuls: 188 (93%)

Average : 175 (87%)

Det brændte godt...men føltes til sidst da jeg var færdig som om jeg skulle kaste op.

Sats Nørrebro - Eftermiddag/aften:

:bike: Cykling II (57 min. v/Anne Wagner som vikar :4thumbup: )

Maxpuls: 187 (93%)

Average: 172 (85%)

:bike: Ny på Cykel + Cykling I (65 min. v/Anne Wagner) ...Det meste af tiden fulgte jeg ikke programmet (for der cykles næsten ik på de timer)...Kørte lige ud ad landevejen agtig kørsel med spurt en gang imellem. Puls 155-178 (77-88%).

Fed, fed træning :firebounce:

Go' aften ;)

/fast :4flex:

Link to comment
Share on other sites

En million mange tak skal I have :blush:

Arne => En forsinket undskyld for ikke at have meldt afbud, jeg troede jeg ville nå at komme til KBH den lørdag, men blev nødt til at være i Ohnse og ordne ting og sager vedr. lejligheden. Og ja, jeg har gjort mit bedste for at få trænet, men det er sgu lidt svært at nå timerne når toget bliver 45 min. forsinket og alt mulig.

Pivklar => Mange tak skal du have ;)

Tul => Ja, se....så blev jeg 21...nu vil tiden flyve afsted fik jeg at vide igår :laugh: Men fuck det, jeg kommer til at ældes med ynde :tongue:

SuperMa' => Mange tak your massivness :superman: ....Og forresten, nu hvor jeg er flyttet til fyyyyn så ka du regne med endnu en stamkunde til jeres forretning :4smartass:

Niske => Mange tak :cooldance:

Flexiiiiiiiiiiiius=>....thanx alot...og haha...det blev vist ikke til noget det med at pjække og blive boende i kbh, hva? :blush:

Granhofff => tusind tak...og den står sgu altid på tarwelige carbs :4mewantfood: :tongue: ...men ikke så meget afslapning på min føsdag faktisk...sov først kl. 5 lørdag til søndag fordi vi havde travlt med at få samlet de der skide møbler sammen...Og så kom min stakkels undernabo og bankede på døren kl. lidt over 03..."Hej, jeg hedder susanne og kan virkelig ikke sove pga. al den larm" :laugh: Vi larmede fan'me også som ti elefanter...Hun har endnu ikke fået sine "det må du undskylde"-blomster :innocent:

Jeg ved godt jeg har været mongol til at føre log her den sidste måneds tid. Jeg har bare haft for travlt til at leve det der luksus-liv med 10+ timers træning om ugen. Og det er ikke så meget selve studiet der har taget min tid, jeg kunne godt ha' nået at træne sådan nogenlunde godt og stadig blive boende her i kbh. Men man går bare glip af SÅ meget rent socialt i Odense.

De fleste der pendler til Odense træner sgu heller ikke, så for dem er det fuldstændigt ligegyldigt hvornår de kommer hjem. Jeg blev så tilgengæld helt :crazy: efter at ha' oplevet togforsinkelser...Det med at sidde ned og glo i over 1 time er altså temmlig opslidende... :smile:

Så jeg har hele feb. måned forsøgt at finde noget ordentlig at bo i, dvs. ikke kollegium eller Odense NØ :wink: ...de fleste ledige lejligheder i Odense C er 2-værelses-lejl (og endnu større)...Jeg tøvede lidt i starten med at leje noget så stort (og lidt dyrt, ka-ching ka-ching), men da jeg så fandt en der lå meget tæt på Odense uni-hosp. valgte jeg at slå til, for ellers ville jeg sikkert ha' brugt mindst to måneder på at køre frem og tilbage og ødelægge det for mig selv endnu mere både træningsmæssigt, fagligt og socialt.

Anyway...Nu har jeg ihvertfald my own crib. :alright::partytime2: Brugte hele weekenden sammen med min lil' bro på at fylde den med møbler. Nu kommer han og min far idag og ordner de sidste ting og så skulle jeg gerne være kørende fra imorgen af. Dvs. hverken pjæk fra uni og træning i stor mængde forhåbentligt. :smile:

Får forresten også snart en bærbar...Så kan jeg fan'me være på MOL mens jeg er til forelæsninger :biggrin:...det holder heeeeele vejen igennem. Og internet i lejligheden ordner jeg også snart.

Idag har jeg valgt at droppe uni for sidste gang forhåbentlig til fordel for lidt søvn og træning. Har fan'me en fed studiegruppe der har været 100% dejlige at ha' med at gøre og forstående over for at jeg ikke har kunnet være der hele tiden til at få lavet studiestartsopgaven. Lige pånær en bitch i gruppen, men hende fik vi vist også sat på plads igår :smile:

Mandag d. 28. februar - Parken - Formiddag:

Spinning

:bike: Cykling II (56 min. v/Katja)

Maxpuls: 187 (93%)

Average: 170 (84%)

Fed interval time, men endnu engang fik jeg det lidt dårligt bagefter...helt klart tegn på skod-kondi...Nu skal jeg bare igang igen, gider ikke at kigge tilbage på den sidste periode hvor træningen har været på minus niveau...Min far trøstede mig også med at det jo heller ikke er hver dag man flytter hjemmefra og at det ikke rigtig kunne undgås...Det hjalp lidt faktisk.

Nu hopper jeg i toget til Odense og bliver der til fredag aften...Skal nå at rydde op i lejligheden (svinesti efter at ha' huset min bror :rolleyes:) inden han og min far kommer med de resterende ting. Jeg skal desuden også fikse de sidste møbler + alt mulig andet så jeg regner ikke med at kunne træne om aftenen også.

Ha' en rigtig god dag allesammen ;)

/fast :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 1. marts - SATS Odense - Eftermiddag:

:heartpump:Spinning :heartpump:

:bike: Pulstræning (55 min. v/Jakob Nørby)

Maxpuls: 194 (ca. 96%) :devil:

Average: 180 (ca. 89%) :firebounce:

Lagde hårdt ud fra starten af, kørte over 80% de første 20 min. som faktisk skulle være opvarmning...men da timen endelig gik igang, gad jeg ikke at bakke ud...der er jo heller ikke tid til at slappe af på cyklen mere...det er allerede blevet marts :blink:

:bike: Cykling II (54 min. V/Jakob Nørby)

Maxpuls: 192 (ca. 95%)

Average:172 (ca. 85%)

Rigtig hård intervaltime, men jeg var lidt for god ved mig selv ved de 3 pauser....

Mega fedt at kunne nå træning efter uni :biggrin:...da jeg kom tilbage til lejligheden valgte jeg lige hurtigt at pendle hjem til kbh igen fordi jeg har glemt at få fjernbetjeningen til tv med...De fleste kanaler i fjernsynet er fan'me lige pludselig blevet tyske...føjjjjjj :gal: , blev depri af ikke at kunne ændre ved fjernsynets programmering, så her sidder jeg igen i kbh... :tongue:

Tilbage til Odense imorgen tidligt om morgenen :cooldance:

Go' nat :)

/fast :firebounce:

Link to comment
Share on other sites

....da jeg kom tilbage til lejligheden valgte jeg lige hurtigt at pendle hjem til kbh igen fordi jeg har glemt at få fjernbetjeningen til tv med...De fleste kanaler i fjernsynet er fan'me lige pludselig blevet tyske...føjjjjjj :gal: , blev depri af ikke at kunne ændre ved fjernsynets programmering, så her sidder jeg igen i kbh... :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh::laugh::laugh:

(tror du det er alderen der har betydning her :tongue: )

Niske

Link to comment
Share on other sites

....da jeg kom tilbage til lejligheden valgte jeg lige hurtigt at pendle hjem til kbh igen fordi jeg har glemt at få fjernbetjeningen til tv med...De fleste kanaler i fjernsynet er fan'me lige pludselig blevet tyske...føjjjjjj :gal: , blev depri af ikke at kunne ændre ved fjernsynets programmering, så her sidder jeg igen i kbh... :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh::laugh::laugh:

(tror du det er alderen der har betydning her :tongue: )

Niske

<{POST_SNAPBACK}>

Absolut ikke!!

Her sidder jeg 28 år, gammel og grå og kniber en tåre i sympati med Fastie..

Det må sgu være hårdt kun at kunne høre om sauerkraut og brockwurst! Så hellere pendle i en evighed...

Kom du bare herover på djævleøen, Fastie og se alle de dejlige programmer med os andre, der forstår at sætte pris på kvalitets tv!!

Jeg har sat popcorn over! :wink:

Link to comment
Share on other sites

....da jeg kom tilbage til lejligheden valgte jeg lige hurtigt at pendle hjem til kbh igen fordi jeg har glemt at få fjernbetjeningen til tv med...De fleste kanaler i fjernsynet er fan'me lige pludselig blevet tyske...føjjjjjj :gal: , blev depri af ikke at kunne ændre ved fjernsynets programmering, så her sidder jeg igen i kbh... :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh::laugh::laugh:

(tror du det er alderen der har betydning her :tongue: )

Niske

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh:

Er det virkelig that obvious? :blush: Jo, klart at jeg ik er vant til ikke at ha' nogen at tale med om aftenen :blink::sleeping: Og pendlerkortet er til og med idag, så jeg tænkte: hvorfor ikke? :innocent::tongue:

Hvad er der nu galt med tyske kanaler???  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg hader tysk :dry: Prøver stadig at fortrænge det jeg lærte i gym, men jeg forstår stadig godt hvad de siger :sneaky2:

Hvad er der nu galt med tyske kanaler???  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Der er det galt at de snakker på tysk og eftersyncronisere alt der ellers bliver sagt på et ordentligt sprog :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Enig ...plus at det minder mange om de kedelige tysk-timer i gym....det var rent helvede for matematikere :smile:

Absolut ikke!!

Her sidder jeg 28 år, gammel og grå og kniber en tåre i sympati med Fastie..

Det må sgu være hårdt kun at kunne høre om sauerkraut og brockwurst! Så hellere pendle i en evighed...

Kom du bare herover på djævleøen, Fastie og se alle de dejlige programmer med os andre, der forstår at sætte pris på kvalitets tv!!

Jeg har sat popcorn over!  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak Flexi :4thumbup: Det må vi gøre en dag :smile:

Tog alligevel ikke til forelæsninger idag, men ovre til Odense og hente mit træningstøj for at træne her i kbh (+ nogle bøger) :cooldance: Sidste dag inden pendlerkortet udløber jo :wink: (yeah, right! :tongue: ) Men pga. de pis-tog der altid er forsinkede!! nåede jeg ikke træningen i NørrebroSATS, derfor daffer jeg til Parken lige om snart og kører to timer hos instrkt. Rasmus :cooldance::smile:

:firebounce:

Link to comment
Share on other sites

Hey Polle :)

Ja, det er ikke til at ha' med at gøre...Det er næsten hvert andet tog der er forsinket...InterCityLyn var ovenikøbet 55 min. forsinket her forleden dag...:wacko:

Håber vi snart ses i OBBC, så skal der BRÆNDESSSSSSS :devil:

:bigsmile: Yeaaah!! :firebounce: ...jeg køber 3-måneders medlemsskab fra april-juni...Det er nok bedre end 10-turskort, det virker lidt halv-hjertet at gøre :tongue:

Arbejder du egentlig stadig som PT i Sats?? :smile:

Onsdag d. 2. marts - Parken - Aften:

:heartpump:Spinning: :heartpump:

:bike: Cykling I (46 min. v/Rasmus Perstrup)

Maxpuls: 192 (ca. 95%)

Average: 177 (ca. 87%)

Derefter ca. 14 min. hvor pulsen var fra 160-182 (78-90%)

:bike: Cykling II (40 min. v./Rasmus P.)

Maxpuls: 186 (ca. 92%)

Average: 170 (ca. 84%)

Rigtig god træning, kørte uden at holde drikkepause så jeg ku komme hjem lidt tidligere. Og det brændte mega meget idag...lækkert :cooldance:

Go' aften :)

/fast :4flex:

Link to comment
Share on other sites

bigsmile.gif Yeaaah!! firebounce.gif ...jeg køber 3-måneders medlemsskab fra april-juni...Det er nok bedre end 10-turskort, det virker lidt halv-hjertet at gøre tongue.gif

Arbejder du egentlig stadig som PT i Sats?? smile.gif

Kun receptionen, gider ikke tage pt kunder hvis ikke de har min 500 posts på MOL :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Og det brændte mega meget idag...lækkert

Thats the spirit :4thumbup: Der er alt for mange, der piver når det begynder at gøre lidt ondt :raisebrow:

Taaaak, Graaaanhof :blush: hvilket forresten minder mig om at jeg skal ta' mig sammen og styrketræne igen, det er ved at være længe siden :firebounce::ilovemuscle:

Hvad er egentlig det højeste du har haft din puls oppe på ? Den ligger da relativt højt engang imellem  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Det højeste er 203, og da var jeg seriøst ved at falde af cyklen :hippy: :laugh: Teoretisk set burde den være højere, men det er ikke lykkedes endnu... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Så er studiestartsopgaven BESTÅET! Fik fremlagt i torsdags og hurtigt hjem igen til kbh…

Hele ugen har været noget møg træningsmæssigt. Den opgave har taget så meget tid at lave + fremlægge at jeg hele ugen har været max stresset. Helt seriøst…ikke fedt at blive ringet op af gruppen når man er på vej til træning en søndag morgen og få at vide, at man skal komme nu :gal: Eller ens faglig tutor, der truer med at dumpe en hvis man ikke dukker op til hver eneste gruppemøde. :whatsthat: Men fuck det, nu er det overstået og der er i princippet ikke mødepligt eller indirekte mødepligt til før selve Molekylær Biomedicin eksamen i juni :cooldance: Passer mig heeelt fint…

Jeg tager kun til Odense igen på tirsdag, ellers vil den de kommende to uger stå på træning og arbejde….og nåh ja, læsning også :smile:

Fredag d. 11. marts – Parken – Eftermiddag:

Spinning:

:bike: Cykling II (55 min. v/Anette Berg)

Maxpuls: 187 (92%)

Average: 177 (87%)

:bike: Cykling III (54 min. v/Anette Berg)

Maxpuls: 188 (93%)

Average: 171 (84%)

Lørdag d. 12. marts – Parken – Formiddag:

Spinning:

:bike: Cykling II (60 min. v/Anette Berg)

Maxpuls: 187 (92%)

Average: 170 (84%)

:bike: 40 min. uden instrkt.

Maxpuls: 180 (89%)

Average: 165 (81%)

Styrketræning:

Bicep curl:

1 sæt x 12 reps x 5 kg

3 sæt x 8 reps x 5 kg

DB lunges: (vægt i hver hånd)

3 sæt x 20 reps x 5 kg

Crunches:

3 sæt x max

Lateral raises

2 sæt x 12 reps x 4 kg

2 sæt x 8 reps x 5 kg

DB pullover:

2 sæt x 25 reps x 5 kg

2 sæt x 15 reps x 6 kg

Link to comment
Share on other sites

:w00t: 203

Siger man normalt ikke 220 - ens alder = maxpuls ? Så er det da ganske pænt du klemmer den op på 203  :devil:

Jeg tror vist at den nye formel er 226 - alder for kvinder og 224 - alder for mænd… så der er vist et stykke endnu før jeg overskrider grænsen :tongue: skal heller ikke prøves foreløbigt, det føles som om man er ved at dø :crazy::tongue:

Yeah vi vil se dig rykke lidt med vægtene igen  :weight_lift: :4flex:

Ja, for real :smile: …jeg har savnet det så meget at jeg drømte om det i går. :blush: Det er også bare det fedeste jo! :smile::firebounce:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share