Fast's log :)


Fast
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:laugh:

:thumb: Tusind tak for opmuntringen, SuperMAAA' :hehe:

Mandag d. 2. maj - Nørrebronx - Eftermiddag:

:heartpump:Spinning :heartpump:

:bike: Cykling II (1t. 10m. v/Jesper L.)

Maxpuls: 183 (90%)

Average: ?

Stille og rolig time. Pulsuret er dog holdt op med at gemme træningsfilen, men jeg holdt mig på 80% det meste af tiden, kom aldrig op over 90%.

Imorgen er det styrketræning...og også lidt pjæk fra uni :innocent:

Skal forresten begynde på PW igen...det hjælper på eksamenslæsningen har jeg erfaret :cooldance:

Go' aften ;)

/fast :4flex:

Link to comment
Share on other sites

:firebounce: :firebounce: Tirsdag d. 3. maj: :firebounce: :firebounce:

Formiddag:

:walking: PW => 40 min ialt.

Blev desværre stoppet to gange fordi jeg rendte ind i folk jeg kendte som var ret ivrige på at snakke :blahblah: og høre om hvordan det gik med studiet osv.. Den første prøvede jeg at undvige :tongue: , men da der allerede var oprettet øjenkontakt så var det ligesom for sent :laugh::blush:

Og sh!t hvor var folk bare glade i dag, det er garanteret pga. vejret :sun: Menneskets psykologi er noget mærkeligt noget...

Eftermiddag

:dumbbell_lift:Styrketræning :dumbbell_lift:

Opvarmning: cykling 10 min.

DB lunges:

20 reps x 5 kg

12 reps x 6 kg

12 reps x 7 kg

8 reps x 8 kg

Squat:

20 reps x 25 kg

12 reps x 35 kg

12 reps x 45 kg

8 reps x 45 kg

5 reps x 50 kg (PR!…so far so good :alright: )

Lateral raises:

20 reps x 3 kg

12 reps x 3 kg

12 reps x 4 kg

8 reps x 4 kg

Barbell curl:

15 reps x 10 kg

12 reps x 10 kg

8 reps x 12 kg

6 reps x 14 kg

Crunches:

4 sæt x max

DB Pullover:

20 reps x 5 kg

12 reps x 6 kg

8 reps x 8 kg

8 reps x 8 kg

Benpres:

10 reps x 100 kg

8 reps x 120 kg

8 reps x 120 kg

8 reps x 150 kg

Ville gerne have taget leg extensions også, men mine quadriceps var så forkullede så jeg udsatte det til på torsdag.

Og så var det meningen jeg skulle køre en lille tur på raceren også, men jeg faldt i søvn ca. kl. 18.30 :chicken: så det blev ikke til noget allivl. :4slap:

Go' aften :)

/fast :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Flexi => takker :wink: benpres bliver forhåbentligt bedre efter et stykke tid…la’ os nu se :innocent:

Mass’kiiine => mange tak ska’ du ha’…Og ja da klart at jeg også vil være med i squatten :tongue: tror også at jeg fremover vil begynde at fokusere på min anaerobe form i stedet for den aerobe…:ilovemuscle: ...for det er fan'me på tide :laugh:

Onsdag d. 4. maj:

Hviledag med sindssyge doms i baller og lår :w00t:, så kun lidt powerwalk idaw:

:walking: PW => 55 min. :sun:

Go’ aften til alle ;)

/fast :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Igår lukkede centret ret tidligt, så jeg udskød træningen til idag. :smile:

Fredag d. 6 maj - Eftermiddag:

:firebounce::showoff:Styrketræning :showoff::firebounce:

Opvarmning: cykling 10 min.

Benpres:

8 reps x 120 kg

8 reps x 120 kg

8 reps x 150 kg

8 reps x 150 kg

Squat:

20 reps x 20 kg

12 reps x 30 kg

8 reps x 40 kg

8 reps x 50 kg (PR)

5 reps x 60 kg (PRsidste rep dog ikke helt så langt nede fordi teknikken lige pludselig forsvandt)

Siddende dips:

12 reps x 30 kg

10 reps x 40 kg

8 reps x 50 kg

8 reps x 55 kg

Leg extensions:

10 reps x 40 kg

8 reps x 50 kg

8 reps x 60 kg

8 reps x 70 kg

Crunches:

4 sæt x max

DB Pullover:

20 reps x 6 kg

12 reps x 7 kg

8 reps x 9 kg

6 reps x 10 kg

Derefter:

:heartpump:Spinning :heartpump:

:bike: Cykling II (60 min. v/don't remember)

Maxpuls: 190 (94%)

Average: 172 (85%)

Kørte med på alle spurt, det trak fan'me tænder ud de sidste 5 min. :gal:

Men rigtig god træning i dag :cooldance: , så står den på spinning i weekenden for at kompensere for denne her uges manglende cardio :poking:

God aften til alle ;)

/fast :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 7. maj - Eftermiddag - Nørrebronx:

:heartpump:Spinning :heartpump:

:bike: Cykling II (60 min. v/Jannik N)

Maxpuls: 189

Average: 171

:bike: Cykling III (55 min. v/Jannik N)

Maxpuls: 188

Average: 170

Gooo'e timer, rart at få kørt igennem self. :cooldance: ...men man ærger sig over at man ik ku stå op tidligt og træne i Parken :wub: om formiddagen istedet for :dry::poking: Synes jeg efterhånden er blevet ret dårlig til det faktisk - sikkert fordi jeg har lidt af et fucked up søvnmønster i disse dage...kom først i seng kl. 6 om morgenen igår...el. dvs. idag :blink: Så kvaliteten af træningen er heller ikke helt i top hvis jeg fortsætter sådan...fra næste uge skal det fan'me ordnes! :nono:

:partytime2:=> :4banned:

/fast :4flex: :)

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 8. maj - Eftermiddag:

Stod op kl. 14 idag...det er een time tidligere ift. igår :cool: ...men fra imorgen bliver jeg nødt til at tvinge mig selv til at stå op tidligt (bare lidt svært når man ikke rigtig skal møde op til noget vigtigt)...men sætter moaar på opgaven - hun plejer at være ret effektiv når det gælder morgenvækning :tongue:

Nå, det blev til en times spinning idag:

:heartpump:Spinning :heartpump:

:bike: Cykling II (60 min. v/don't know)

Maxpuls: 191 (94%)

Average: 173 (85%)

God time, men stemningen var ikke i top så de sidste ti min. skulle bare overståes asap :dry: Glæder mig til imorgen, om mandagen er der altid mange mennesker i centret...det hjælper lidt på det synes jeg :cooldance:

Fortsat god søndag til alle :)

/fast :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har haft ret meget at tænke på i de sidste par dage, derfor er jeg igen ved at blive elendig til at føre log :blush: Men her kommer gårsdagens træning:

Mandag d. 9. maj - Morgen:

:sun:Styrketræning :sun:

Opvarmning: cykling 10 min.

Note: Lunges er droppet for evigt sikkert...synes det går for meget ud over knæene..især når der også er gang i cyklingen samtidig.

Benpres:

12 reps x 120 kg

8 reps x 120 kg

8 reps x 150 kg

8 reps x 150 kg

Squat:

20 reps x 25 kg

12 reps x 30 kg

8 reps x 40 kg

8 reps x 50 kg

8 reps x 60 kg

Mave (maskine):

12 reps x 25 kg

8 reps x 27,5 kg

8 reps x 27,5 kg

8 reps x 27, 5 kg

Siddende dips:

12 reps x 30 kg

10 reps x 40 kg

8 reps x 50 kg

8 reps x 55 kg

Leg extensions:

10 reps x 40 kg

8 reps x 50 kg

8 reps x 60 kg

8 reps x 70 kg

Chest press:

20 reps x 20 kg

12 reps x 25 kg

8 reps x 27,5 kg

8 reps x 27,5 kg

Derefter:

:cheer:Spinning: :cheer:

:bike: Cykling II (55 min. v/Ulrik-et-eller-andet vist nok)

Ingen data, for uret gemmer ikke noget i disse dage :dry:

Mandag d. 9. maj - Eftermiddag:

:bike: Cykling :bike:

53 km...og ingen pulsdata igen :dry: Ikke at jeg går op i det, men alligevel lidt irriterende. Det var i øvrigt en pisse kold tur i starten, jeg kører indendørs fremover så længe vejret er så fårked.

Og nåh ja, døgnrytmen er ved at være normal igen :bunny:...det er herligt at være stået op før alle butikker lukker :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Du stormer bare frem i sqautten, godt gået!  :4thumbup:  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Mange tak ska du ha' :smile: ...tror det hjalp fordi jeg droppede lunges :4thumbup: Hvorfor lave en øvelse når den er så hård ved knæene når man sagtens (efter min mening) kan nøjes med squaaat :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 9. maj - Eftermiddag:

:bike: Cykling :bike:

53 km...og ingen pulsdata igen  :dry: Ikke at jeg går op i det, men alligevel lidt irriterende. Det var i øvrigt en pisse kold tur i starten, jeg kører indendørs fremover så længe vejret er så fårked.

:w00t: 53km på en spinningdag. Hvilken rute og hvilken låge? :smile:

Jeg triller også lidt udendørs nuher og synes temperaturen er helt perfekt - bortset fra når det er sommervejr og man kan trille uden t-shirt.

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, jeg har lagt mærke til at der er kommet gang i cyklingen i din log :w00t: (:a-okhand: :4thumbup: )

Min rute er Østerbro til Farum og tilbage igen...og så fra Østerbro til Strandvejen..så langt jeg kan og tilbage :cooldance: Er ikke så kreativ som dig der kommer vidt omkring :blush:

Og ja, vejret er måske ikke helt nederen..men ift. at det er maj :sneaky2: så er der jo ikke så meget at skrive hjem om :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Fin kilometer-kværn! :tongue4: - men stadig imponeret over 53km OVENI en spinning-"romersk-damp-og-syre-tortur"-time!

Mange tak ska du have :smile: …og ja, raceren :wub: er alle de 32K værd…lige meget hva' alle andre siger. :biggrin: Mit bedste køb ever! :thumb::cooldance:

Well, hvis du er glad for den rute, så er det jo bare perfekt! Jeg kommer lidt omkring, men det er lige for at få pejlet mig ind på en rigtig god rute så jeg kan trille afsted anytime uden at tænke for meget over det - jo lettere man gør den slags, jo oftere kommer man ud og slider dæk.
Lige præcis…Det er bedst at træne efter ”Keep it simple, stupid”-princippet. Gider heller ikke at bruge tid og kræfter på at gøre det indviklet. :smile:
- lidt ligesom Einstein der havde 20 ens jakkesæt, så skulle han aldrig bruge mental energi på at tænke "what to wear" om morgenen!  :w00t:

:w00t::laugh: hehe...Den mand var by far en af de mest funky videnskabsmænd der fandtes...So unique! :bigsmile:

Jeg kom til at tænke på, du må da have en sindsyg god kondition. Hvad ligger din hvilepuls på?  :smile:

Når min estimerede maximale puls var på 203, lå jeg på ca. 46-47 i hvilepuls. :smile: Den kunne muligvis have været lavere :unsure:...var temmelig high on caffeine :4jumpy: da jeg målte den :blush::smile:

Edited by Fast
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 10. maj: :walking:

Formiddag: PW=> 20 min.

Eftermiddag: PW=> 20 min.

Onsdag d. 11. maj: :walking:

Formiddag: PW=> 20 min.

Eftermiddag: PW=> 35 min.

To stille og rolige dage - imorgen går det løs igen :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 12. maj - Morgen - Parken:

:heartpump:Spinning :heartpump:

:bike: Cykling II (56 min. v./Kim Andersen)

Maxpuls: 194 (96% :4thumbup: )

Average: 172 (85% :cooldance: )

God måde at starte dagen på i Parken :wub: , og der var så sandelig også mange mennesker idag kl. 6 om morgenen :w00t:

Fik kørt en rigtig god time, pulsen siger det hele :smile:

Og pulsuret er igen begyndt at gemme træningsfiler - jeg skulle simpelthen slette de 28 filer jeg havde liggende :raisebrow: - på trods af at uret burde være i stand til at gemme 99 filer :dry:

Så var det self. også meningen jeg skulle træne om eftermiddagen, men det blev ikke til noget alligevel for jeg skulle bestille flybilleter :cooldance: ...skal jo på ferie i juli :w00t::sun:

Nu ærger jeg mig over at jeg pjækkede :sleeping:

Men ahh, imorgen! imorgen! :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Til Jordan :sun::cooldance: Skal bare grilles i solen denne gang...uhhh, hvor jeg glæder mig :devil:

Har tænkt mig at flytte derned. Er kørt lidt træt i det her i dk :( - synes mit liv er så monotont at jeg ikke rigtig orker at skulle igennem dagene over and over again :sleeping: Nogen gange er det bare de små ting der gælder - såsom det gode vejr, lækre strande og generelt bare det at leve i harmoni med naturen - det er det jeg bliver lykkelig af. Så jeg har tænkt mig at søge om optagelse på medicinstud. på det amerikanske uni derovre...ville ellers gerne ha' taget et sabbat-år inden :tongue: , men mor siger "nej...du ska i gang NU" :sneaky2:

Men, oh well...efter 2 måneders sol og varme er jeg måske igen ivrig efter at lære noget :unsure::smile:

Link to comment
Share on other sites

Til Jordan :sun:  :cooldance: Skal bare grilles i solen denne gang...uhhh, hvor jeg glæder mig  :devil:

Har tænkt mig at flytte derned. Er kørt lidt træt i det her i dk :( - synes mit liv er så monotont at jeg ikke rigtig orker at skulle igennem dagene over and over again :sleeping: Nogen gange er det bare de små ting der gælder - såsom det gode vejr, lækre strande og generelt bare det at leve i harmoni med naturen - det er det jeg bliver lykkelig af. Så jeg har tænkt mig at søge om optagelse på medicinstud. på det amerikanske uni derovre...ville ellers gerne ha' taget et sabbat-år inden :tongue: , men mor siger "nej...du ska i gang NU" :sneaky2:

Men, oh well...efter 2 måneders sol og varme er jeg måske igen ivrig efter at lære noget :unsure::smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Wauw det var noget af en beslutning :w00t: Har du familie der? Ellers vil det godtnok blive noget af et spring alene ud i verden! Men kan sagtens forstå det med at trænge til at se noget andet... jeg tog så bare en noget kortere tur for at komme væk fra trummerummen end du :wink::bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Kanon! Jordan er et skønt land. Er selv kommet hjem derfra for 2 uger siden, og der er rigtig skønt om foråret. Har ellers kun været der om sommeren og der er det lidt lunt.

Jeg tror nok at du bliver pænt skuffet over deres strande eller mangel på samme :tongue: Der er såmænd ok nede ved Aqaba men det er lidt halvtrist område og alle transportskibene ødelægger noget af stemningen ved at dykke ved koraler. Og så er der en pæn lang køretur fra Amman... Dødehavet er sjovt én gang, og kun hvis man ikke har alt for mange rifter på kroppen, og lader være med at pille sig i øjet.

Held og lykke med det, men det betyder jo ikke du ikke kan fortsætte med at træne eller holde log :poking:

Edited by Waits
Link to comment
Share on other sites

Reemo -> Det lyder da feeeedt! :w00t:

Og jeg kan 100% forstå dig - bliver selv tit træt af dette land og tilværelsen af den ene eller anden grund - men FLYTTE derned får du sgu ikke lov til!! :bottom::mad:

Giv lige lyd fra dig inden du smutter...

Waits -> Hvis ikke jeg husker helt galt, har MOL's egen lille skabs-irakker været i Jordan flere gange end jeg har købt kylling i Føtex :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share