Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

Alle>> Tusind, tusind tak! :nissegrin: Hvor er I bare søde. :blush:

Kathrine_cph.jpg

HURRA Kathrine på dansk grund igen :nissegrin:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, sådan ser man ud, når man lige har fundet ud af, at al ens bagage står i Chicago, mens man selv står i København. :wacko:

Men det må så kun have været den ene kuffert, der var røget til Chicago (den med al udstyret, selvfølgelig :dry:), for den anden fik jeg her til aften (så har jeg da i det mindste rent undertøj :nissetunge:).

Så fik vi dig hjem  :nissecool:  :bigsmile:

Så må det være på sin plads at fejre hjemkomsten med lidt "kunst" i loggen...

gæt en styrkeløftertøøz.... :innocent:

for en gangs skyld uden blå mærker efter udstyrstræning  :nissetunge:

Det kan du vist godt være stolt af  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Thx. Det er jeg også - stolt af det altså. :blush: Fedt at være motiv på et Michael Morris© fotografi - en masse, faktisk. :nissegrin:

Hej Hoos

Kanon billed der :4thumbup:

... glæder mig til at se flere ved lejlighed  :wink:

lige et spørgsmål --> hvad sidder du på! Det er vel ikke klodser til boardpres  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Mange tak - tror næppe heller, du kunne slippe for at se resten, om du så ville. :nissetunge: Jeg må tage dem med, når vi engang får arrrangeret den BB/BF-videoaften. :4flex:

Jeg sidder på en klods, og når nu jeg tænker nærmere over det, tror jeg faktisk, det kunne være et udmærket board. :unsure::nissecool:

Fedt billede og velkommen hjem.

Ses i TSK når der ikke lige står jul på kalenderen.

Q

<{POST_SNAPBACK}>

Jep, vi brændes ved. :showoff::devil:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:devil::devil::devil:Hyggetræning i TSK den 22-12-04: :devil::devil::devil:

Bænkpres:

15@20kg + 8@30kg + 5@35kg + 5@40kg + 3@45kg (let) + 3@50kg (også let) + 1@55kg (stadig let) + 1@60kg (PR - og der var i hvert fald til en rep mere) + miss@65kg (fik stangen helt forkert ned, så min venstre skulder kollapsede lidt, og der var intet at presse med :chicken:) + "1"@65kg (iflg. Anders nåede han kun lige at røre, hvorefter jeg selv pressede den op, så jeg er overbevist om, at på en dag, hvor jeg ikke lige har fløjet i en mio. timer + har mine håndledsbind på, er der helt sikkert +65 kg i mig :4jumpy:)

ind imellem:

Chins: (underhåndsgreb)

4/4/4@bw

Paused incline db press:

[email protected] + 8/8/8@16kg (eller også var det kun to sæt med 16 kg - det kan jeg faktisk ikke huske nu :4whistling:)

Dips:

10/10/10@bw (på andet sæt fik jeg vist klemt en nerve eller noget i min venstre albue :dry: - men det er heldigvis gået over nu :smile:)

Widegrip pulldown:

12@40kg + 9/8/8@50kg

Standing db hammercurls:

[email protected] + 6@10kg (nope, mine håndled foretrækker altså, at jeg curler med håndledsbind på :chicken:)

Chins: (underhåndsgreb)

5/4@bw (PR :4sport:)

+ transportcykling, 2x ca. 10 km :bunny:

Nøøøøj, hvor var det godt at se nogle af hovederne igen!! :w00t:

Og en overraskende let PR i bænk. :king: Havde godt nok håbet, at det ville give lidt at skifte fra skodbænkene til en rigtig sl-bænk, men det her var godt nok mere, end jeg havde turdet håbe på. :firebounce: :firebounce: :firebounce:

Uh, og Anders mener endda, at mine biceps er vokset en lillebitte smule! :w00t: :4flex: :biggrin:

:banana: :banana: :banana: :banana: :banana: selvfølgelig! :nissegrin:

Link to comment
Share on other sites

Velkommen til det danske

flot billede og pr

<{POST_SNAPBACK}>

Tak skal du have - til det hele. :nissegrin:

Velkommen tilbage :smile: Det bliver rart at få din træning noteret i kg istedet for de der Lb's :nissegrin:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det eneste ærgerlige er, at tallene pludselig bliver så små. :chicken::laugh:

Velkommen hjem, Kathrine  :nissecool:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak skal du have, Reem. Og jeg/vi regner bestemt med at se dig i TSK mindst én gang, før du flytter til Odense. :4whip::devil::wink:

Heeeeeyy! Det er jo totalt copycat det billede der!!!!

<{POST_SNAPBACK}>

No comments. :shades:

Wauw Kathrine, imponerende PR i bænk  :1356:  :1356:  :1356:

<{POST_SNAPBACK}>

Taaaak! :nissegrin::nissegrin::nissegrin:

Velkommen hjem søde... et lille julepostkort fra de frække i Odense  :wink:

kern2.jpg

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh::laugh::laugh:

Wish I could've been there!! :w00t::nissecool:

Link to comment
Share on other sites

Velkommen hjem til Danmark!   :nissegrin:

Totalt flot billede! :dropjaw: :4jumpy:  :4jumpy:  :4jumpy:

( ...som du kan se inspirerer du jo mange i din log - også med dine poseringer  :wink:  :laugh:).

<{POST_SNAPBACK}>

Tak for velkomsten! :bigsmile:

Og for kommentaren til mit pic. Er glad for, at der er så mange, der synes om billedet :biggrin: - er også selv rigtig glad for det.:blush: Og det er da altid rart at kunne være en inspiration for andre. :nissetunge::laugh:

Kanon billede og kanon PR.  :4thumbup: Jeg skal vist til at tage mig sammen, hvis jeg skal fölge med dig.  :devil:

Har du nogensinde löftet med tröje?

God jul her fra det finske, håber vi ses til mange dyster näste år, det kunne väre kanon :nissegrin:  :newyear:

Charlotte

<{POST_SNAPBACK}>

Tak, tak! :nissegrin:

Ja, jeg har løftet 57.5 kg i min Fury str. 36 til DM bænk - på det tidspunkt var min raw PR på 50 kg. I august løftede jeg 67.5 kg i den til træning. :devil::laugh:

Købte en Fury str. 34 i USA, da de er meget billigere derovre - tæt på halv pris. :dropjaw: Den har jeg indtil videre kun prøvet 3 gange, mener jeg, det er, på de skodbænke, der var i mit center på Purdue. Mit bedste løft dér var ligeledes 67.5 kg (okay, 145 lbs = 65.8 kg). Der burde dog være en del mere at hente, når jeg nu igen kan få hjælp i TSK. :king::4whip:

Med de løft, du præsterer, tror jeg nu næppe, du får problemer med at følge med mig - tværtimod. :wink: Det er vidst kun i dødløft, min PR er højere end din?! (120 kg raw, 130 kg i dragt)

Link to comment
Share on other sites

Min PR raw er 2 x 60kg og de kom ikke nemt, men det var også sidste uge i et 8 uger HÅRDT program. Kan väre jeg skal pröve en max dag igen inden programmet frem til ER begynder d. 3/1

Kommer du til ER?

Jeg har lige haft en ny INZER tröje på i dag, så tjek min log når jeg får opdateret.......det gik ok! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Min PR raw er 2 x 60kg og de kom ikke nemt, men det var også sidste uge i et 8 uger HÅRDT program. Kan väre jeg skal pröve en max dag igen inden programmet frem til ER begynder d. 3/1

Kommer du til ER?

Jeg har lige haft en ny INZER tröje på i dag, så tjek min log når jeg får opdateret.......det gik ok! :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Kæft du er leeee'!! :devil::devil::devil:

Ja, regner med at komme til ER! :nissegrin:

Link to comment
Share on other sites

:nissecool::nissegrin::nissetunge:Juleawbrænding med Spock i Sønderborg Fitness den 24-12-04: :rudolph::newyear:

Her er sådan ca., hvad jeg lavede i dag...

Squat:

8@20kg + 6@30kg + 5@40kg + 5@50kg + 3@55kg + 2/2/2@60kg (var så træt, at jeg blev svimmel efter de sidste 3-4 sæt :blush:)

Paused high incline db press:

10@14kg + 6/5@18kg + 8@16kg (var stadig ret plaget af træthed, så styrken var ikke helt tilfredsstillende :dry: - desuden var vægtene mega svære at få op pga. de tynde håndtag :raisebrow:)

Chins:

4/3/4/3@bw (første to sæt med overhåndsgreb, sidste to sæt med underhåndsgreb - men sikke et skodstativ :dry:)

kørt skiftevis med:

Dips:

12/11/8/12/12@bw (blev nødt til at køre med bøjede ben pga. stativets udformning - det blev de faktisk en del lettere af, synes jeg :nissecool:)

Cable rows:

12@30kg (aaalt for let) + 6@50kg (lige optimistisk nok :rolleyes:) + 8@40kg (eller måske tog jeg et sæt mere..? :unsure:)

Wide grip pull-downs:

10@40kg + 8@45kg + 6@50kg + 5@55kg (det var vist ca. det... men igen noget skod maskineri - kablet var for kort, og håndtaget var elendigt at holde fast på, så grebet gav op langt før ryggen :wacko:)

Legpress:

12@100kg + 10@120kg + 8@140kg + 5/8/7@150kg (hmm... kan bedre lide at presse mere opad, som i maskinen på Purdue... eller den i TSK :rolleyes:)

Db rows:

(2x)10@18kg + (2x)8@22kg + (2x)6@24kg + (2x)6@26kg (gik som sådan okay, men mit greb halter desværre lidt i denne øvelse :blush: - kan jeg skyde skylden på de tynde greb på håndvægtene? :innocent:)

supersetted med:

Seated db shoulder press:

10@10kg + 8/7@12kg (gik egentlig okay, men stilen er noget usikker, fordi jeg kører denne øvelse så sjældent :blush:)

Hyperextension - skrå bænk:

20@bw

Ellipsetræner:

- 10 min, niveau 7

- 2 min cool-down

Super hyggelig juleawbrænding med Spock! :nissegrin: Var jeg kommet lidt sent i seng i nat, så havde kun fået tre timers søvn. :blush: :4whistling: Især i de første to øvelser, var jeg virkelig påvirket af søvnmanglen, og efter nogle af de "tunge" sæt squat blev jeg ligefrem svimmel. :blink: Efterhånden som træningen skred frem, blev energien dog bedre. :cooldance:

En del kæbe også - weee!! :blahblah::nissegrin:

+ noget transportcykling, est. ca. 14 km i løbet af dagen

Fordi det er jul: :banana: :banana: :banana: :banana:

Link to comment
Share on other sites

Dips:

12/11/8/12/12@bw (blev nødt til at køre med bøjede ben pga. stativets udformning - det blev de faktisk en del lettere af, synes jeg :nissecool:)

Når du har benene bøjet vil overkroppen vinkles mere ift stativet, så kroppens position nærmer sig decline bænk, og brystet vil derfor kunne hjælpe mere med. :4smartass:

Db rows:

(2x)10@18kg + (2x)8@22kg + (2x)6@24kg + (2x)6@26kg (gik som sådan okay, men mit greb halter desværre lidt i denne øvelse :blush: - kan jeg skyde skylden på de tynde greb på håndvægtene? :innocent:)

Jeg har de sidste gange begyndt at bruge straps til db rows og jeg synes det virker fortrinligt. Fokus flytter helt klart fra at man skal holde fast i vægten til at man bare skal trække skidtet :devil:

Hvis grebsstyrken i dødløft ikke er noget problem synes jeg godt man kan tillade sig lidt assistance i andre øvelser. :nissegrin:

Link to comment
Share on other sites

Dips:

12/11/8/12/12@bw (blev nødt til at køre med bøjede ben pga. stativets udformning - det blev de faktisk en del lettere af, synes jeg :nissecool:)

Når du har benene bøjet vil overkroppen vinkles mere ift stativet, så kroppens position nærmer sig decline bænk, og brystet vil derfor kunne hjælpe mere med. :4smartass:

Du er også altid så klog! :w00t::4smartass::nissetunge:

Db rows:

(2x)10@18kg + (2x)8@22kg + (2x)6@24kg + (2x)6@26kg (gik som sådan okay, men mit greb halter desværre lidt i denne øvelse :blush: - kan jeg skyde skylden på de tynde greb på håndvægtene? :innocent:)

Jeg har de sidste gange begyndt at bruge straps til db rows og jeg synes det virker fortrinligt. Fokus flytter helt klart fra at man skal holde fast i vægten til at man bare skal trække skidtet :devil:

Hvis grebsstyrken i dødløft ikke er noget problem synes jeg godt man kan tillade sig lidt assistance i andre øvelser. :nissegrin:

<{POST_SNAPBACK}>

Har et par gange prøvet at bruge stropper til db rows, men har aldrig kunne få det til at fungere ordentligt. Der er ligesom for meget strop at vikle om, til at jeg stadig kan holde midt på håndtaget (brokbrokbrok :nissecool:). Men kunne da være, jeg skulle forsøge mig igen engang, hvis det er... :unsure::nissegrin:

---------------

:nissetunge::firebounce:Cardio den 25-12-04: :firebounce::nissetunge:

POWERWALK

Tid: ca. 55 min :walking:

Yeah, det lykkedes mig at komme ud på et tidspunkt, hvor det ikke regnede andet end et par dråber hen mod slutningen af turen. :bunny::cooldance:

Link to comment
Share on other sites

:firebounce::nissegrin:Træning i Sønderborg Fitness den 26-12-04: :nissegrin::firebounce:

Trænede i morges, og skrev som sædvanlig ikke noget ned, :4whistling: så gad vide, om jeg nu kan huske det hele... :unsure::rolleyes:

Dips:

18/12/12/12/12@bw

kørt skiftevis med:

Chins: :4sport:

2/2/2/2/3@bw (sidste sæt med underhåndsgreb - var vist lidt tung i røven i dag :dry::tongue:)

Yates rows:

15@20kg + 10@30kg + 10@40kg + 8@50kg + 8/8@55kg

(High) incline db flyes:

15@9kg + 10@12kg + 9/9/9/7@14kg

Cable face-pulls:

15@30kg + 15@40kg + 15@50kg + 12@55kg

supersetted med:

Cable upright rows:

15@25kg + 12/12@30kg

og:

Cable front raises:

15/15/15@10kg

Standing cable hammercurls:

12@20kg + 10/10@25kg :4flex:

Machine-lat-rows:

15@30kg + 10@40kg + 8@50kg + 8/8@55kg (øøh... tror jeg nok...:unsure:)

Hyperextensions - skrå bænk:

20@bw

Ellipsetræner:

- 20 min, niveau 7

- 2min cool-down

Og så ud til mini-julefrokost hos min mormor. :4mewantfood: :nissegrin:

God træning. :nissecool: Det eneste, der føltes lidt tungt, var chins, men det er jo også kun to dage siden, jeg sidst trænede ryg. :innocent:

Fik kæbet lidt med en fyr, som åbenbart kunne huske mig fra dengang jeg trænede der fast. Har aldrig snakket med ham før, men det viste sig, at han er gammel styrkeløfter. :w00t::devil::nissegrin:

:banana: :banana: :banana:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share