Rall


Rall
 Share

Recommended Posts

Viper >> Tak skal du ha', jeg skal nok hilse ham.

DFHT vol. 4

Uge 1, 90% af RM, dag 3

Fredag d. 7/4 2006. OBBC

Efter Whiplash symposiumet på Universitetet i går tog jeg forbi OBBC for at køre noget fullbody for at få workkapaciteten igang igen ovenpå sidste uges layoff. Jeg mødte bla. Vind, Jonas, Henning Friis og Bonebreaker. Desuden spottede jeg Angel, men hun så optaget ud med sin squat, så hende fik jeg ikke lige sagt hej til. Gad ellers godt ha' hørt om hun kunne lokkes til at arrangere et poseringskursus engang til sommer inden DM. Well, selve træningen kørte egentlig ok. Fredagens tal:

Squat

10x20

6x60

2x100

10x110

10x110

10x115

Ok

SBDL

10x120

10x130

10x130

Sad godt

Incl BB BP

8x82,5

8x85

8x85

Hammerstrength row

8x105

8x105

8x105

Hacksquat calf raises

8x14

8x14

8x14

15x10

15x10

15x10

Siddende military press

8x67,5

8x67,5

8x67,5

Et par somaliske drenge var ved at rømme stangen mellem andet og tredje set, da jeg lige kæwede den lidt med Bonebreaker :mad:

DB curl

10x22

10x22

10x22

Scullcrushers

8x30+EZstangen

8x35

8x37,5

Faktisk er det ret fint, at køre fullbody, så måske bliver mit næste program noget fullbody med fokus på squat. I dag var jeg til møde i Dansk Kiropraktor Forenings sportsudvalg. Jeg har nogle idéer som jeg arbejder med omkring sportskiropraktik, som jeg gerne vil føre ud i livet, men mere om det senere :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Desuden spottede jeg Angel, men hun så optaget ud med sin squat, så hende fik jeg ikke lige sagt hej til. Gad ellers godt ha' hørt om hun kunne lokkes til at arrangere et poseringskursus engang til sommer inden DM. Well, selve træningen kørte egentlig ok. Fredagens tal:

... så du synes jeg så optaget ud :wink: (det var vist lige over :innocent: )

Altså ret generelt så skal man bare gå hen og hive fat i mig for ellers ser jeg simpelthen ikke folk :blush: det er lidt pinligt men kan slet ikke se skoven for bare brede mænd :tongue:

... så næste gang råb lige lidt højere :w00t:

Ang. poseringskursus så er det meget tænkeligt da jeg har lang sommerferie :bigsmile: men det kommer lidt an på hvad der sker efter DBFFs generalforsamling og om vi kan få underkendt vores eksklusion, for ellers tager vi sagen til domstolen og så tror jeg ikke lige det er så oplagt at lave et kursus for DBFF atleter i mellemtiden såfremt det bliver tilfældet ...

Link to comment
Share on other sites

... så du synes jeg så optaget ud :wink: (det var vist lige over :innocent: )

Altså ret generelt så skal man bare gå hen og hive fat i mig for ellers ser jeg simpelthen ikke folk :blush: det er lidt pinligt men kan slet ikke se skoven for bare brede mænd :tongue:

... så næste gang råb lige lidt højere :w00t:

Ang. poseringskursus så er det meget tænkeligt da jeg har lang sommerferie :bigsmile: men det kommer lidt an på hvad der sker efter DBFFs generalforsamling og om vi kan få underkendt vores eksklusion, for ellers tager vi sagen til domstolen og så tror jeg ikke lige det er så oplagt at lave et kursus for DBFF atleter i mellemtiden såfremt det bliver tilfældet ...

Cool. Uha, det bliver vist den rene gyser til generalforsamlingen. Uanset hvad, så var det et rigtig godt kursus sidste gang, som jeg vildt gerne så gentaget op til DM, men jeg forstår, hvad du siger. :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Cool. Uha, det bliver vist den rene gyser til generalforsamlingen. Uanset hvad, så var det et rigtig godt kursus sidste gang, som jeg vildt gerne så gentaget op til DM, men jeg forstår, hvad du siger. :superman:

:smile:

Ved ikke om det ligefrem bliver en gyser... tror ikke folk skal regne med det helt store, sidste år var der jo under 20 deltagere og det bliver nok ikke meget anderledes i år eftersom mange er til LOADED lørdag og derfor ikke gider tage tilbage til øen om søndagen, specielt ikke for noget som en generalforsamling!

Men uanset hvad... så er du jo OBBC dreng :wink: og vi har da nogle atleter fra klubben som skal stille op til DM så er ret sikker på at du kan "liste" dig med til nogle poseringsomgange med undervisning :innocent:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Ved ikke om det ligefrem bliver en gyser... tror ikke folk skal regne med det helt store, sidste år var der jo under 20 deltagere og det bliver nok ikke meget anderledes i år eftersom mange er til LOADED lørdag og derfor ikke gider tage tilbage til øen om søndagen, specielt ikke for noget som en generalforsamling!

Men uanset hvad... så er du jo OBBC dreng :wink: og vi har da nogle atleter fra klubben som skal stille op til DM så er ret sikker på at du kan "liste" dig med til nogle poseringsomgange med undervisning :innocent:

Det er jeg glad for :4thumbup: Jeg sniger mig afsted, stille som en ninja :bruce::laugh:

Bonebreaker >> Sportsudvalget er i øjeblikket ved at reetablere sig med en del Odense uddannede. Der bliver tale om et udvalg, der skal fungere som en vidensbank for kiropraktorer, der ønsker oplysning om uddannelse inden for idrætsskadebehandling og rehabilitering, desuden er det planen, at udvalget skal ligge inde med eksempler på kontrakter mellem klub / forbund og kiropraktor. Jeg skal nok holde dig up to date med hvad der sker :smile: Forøvrigt, så tror jeg, at jeg er klar på noget mere af dit prot. pulver, men jeg tager lige en prøve uge, og så skal jeg nok lige vende tilbage med min maves reaktion = ship the order / do not buy :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

DFHT vol. 4

Uge 2, 95% af RM, dag 2.

Mandag d. 10/4 2006.

Jeg har haft travlt de sidste par dage på klinikken, så jeg har ikke haft tid til at opdatere. Hjulene er ved at være, hvor de var for 2 uger siden. Mandagens tal:

Squat

6x20

6x60

3x100

5x132,5

5x132,5

5x132,5

5x140 Tangering af PR + 2 forced af Kim

Fin tur

Hacksquat

8x120

8x127,5

8x127,

Fin omgang med overskud

SBDL

5x160

5x160

5x165

5x165

Ok - blev igen kørt på bænkpres bænken, som jeg er ved at vende mig til at bruge

Lunges

8x90

8x90

Kørte fint

Stående calfraise

5x95

5x95

5x95

5x95

10x50

10x50

10x60

10x55

Ok med 5 sekunder pause i bunden på alle reps

En fin træning. Jeg var kommet lidt sent i gang, så jeg nåede ikke legcurls og ab crunches, men det er ok. Nu skal jeg lige videre med at vende mig til de tungere vægte, og så er der overskud igen.

DFHT vol. 4

Uge 2, 95% af RM, dag

Tirsdag d. 11/4 2006. City Fitness

Træningen i går, var den først overkropstræning i lang tid, hvor jeg brændte igennem. Der var et pænt overskud på de fleste øvelser, så sidste uges bræk og mavekneb har ikke været så hård ved mig, som jeg frygtede. Tirsdagens tal:

Incl DB BP

6x44

6x44

6x44

Kørte fint

Pull ups neutral cg

6x5

8x5

8x5

Overskud

Siddende DB skulder pres

6x40

7x40

6x40

Var tung, men alle reps var under kontrol

Tbar row

8x80

8x80

8x80

Bedre end sidste - også hvad angår teknikken

Smal BP

8x82,5

8x82,5

8x82,5

DB pullover

8x48

8x48

8x48

Sad godt

Hack squat calf raises

8x167

8x167

8x167

8x167

15x101

15x101

15x101

5 sekunders pause i bunden på alle reps

EZ-curl

5x45+EZ-stang

6x45

6x45

Var sgu' tung

DB overhead ekstension

8x44

8x44

Incl curl

8x24

8x24

Incl lat. raises

8x14

8x14

På grund af mit nye job vil jeg ikke bruge så meget tid på at opdater loggen, måske bliver det en gang om ugen eller en gang hver 14 dag. Jeg vil hellere bruge tiden med min søde kæreste :wub: Jeg er også ved at være træt af, at der ikke længere er så mange logs, der er motiverende. Her tænker jeg på logs, hvor der bliver eksperimenteret med programmer med videnskabelige baggrunde og ikke bare en masse "brænd-til-du-falder-om-logs" :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

DFHT vol. 4

Uge 2, 95% af RM, dag 3

Torsdag d. 13/4 2006. OBBC

Jeg fik trænet i OBBC i torsdag, da vi skulle til påskehygge hos venner og familie. God træning. Torsdagens tal:

Squat

10x115

10x115

10x115

10x120 Tangering af pr

Ok

SBDL

3x10x140

Kørte godt

Frontsquat

8x90

8x90

8x95

1 bens leg curl

10x25

10x25

10x25

10x25

Swissball crunches

15x

15x

15x

Donkey calf raises

5x120

5x170

5x170

5x170

20x100

Dejligt med weekend og påske. Noget jeg er træt af, er al den fnidderfnadder, personhetz, dobbeltmoral og overlegenhed der er på MOL. Ok, jeg kan jo bare lade være med at læse det, og det tror jeg sgu' også jeg gør. God lørdag :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

DFHT vol. 4

Uge 2, 95% af RM, dag 4.

Lørdag d. 15/4 2006. City Fitness

Midt i rengøringen ved 13.30tiden blev jeg opmærksom på at City Fitness lukker kl. 16 i dag, pga. påsken, og ikke kl. 17, som en normal lørdag. Så jeg måtte skynde mig at køre noget mad ned og komme afsted. Pga. tidspresset blev træningen lidt hektisk med kortere pauser end normalt, og det kunne godt mærkes, skal jeg hilse og sige, men det gav et lækert pump.

Hilste på Kim, der er i superform. Det bliver spændende at se ham til loaded.

Lørdagens tal:

Incl BB BP

2x8x87,5

8x92,5

Lee' med korte pauser

Chest supported row

2x10x110

1x10x115

Incl flyes

3x10x32

CG neutral pulldown

3x10x95

Siddende millitary press

3x8x70

Upright rows

3x10x45

Siddende calf raises

2x25x40

DB curls

2x10x24

1x10x22

Scull crushers

1x8x40+EZ-stang

2x7x40

Incl Hammer curls

2x10x20

Pressdown

2x10x85

Ahh, et vildt pump. Nu står den på pizza, og så Viggo i "A History of Violence". I går så jeg en super god, men også meget speciel film, "The Life Aquatic with Steve Zissou" med Bill Murray og Owen Wilson. Jeg elsker Owen Wilson.

På musikfronten er Morrisey og Henrik Hall i rotation. De to herrer har virkelig lavet et par lækre skiver. Jeg glæder mig til at tjecke Henrik Hall ud live i Viften i Rødovre fredag d. 21/4. :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Godt at se du prøver kræfter med DFHT.. Har selv prøvet det, og det spillede super :smile:

Ja det bliver fedt til loaded cup, kommer du selv med ?

Hej Granhoff. Ja, DFHT har virket godt hver gang jeg ar kørt det.

Lagoon og jeg tager derned til Loaded sammen, og så tror jeg vi kører sammen med Saabye og Lungbrush. Så vi ses vel? :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

DFHT vol. 4

Uge 3, 100% af RM, dag 1

Mandag d. 17/4 2006.

Dejligt med fri på en mandag, hvor den står på ben. Der var masser af mennesker i City FItness i går eftermiddags, men jeg nåede lige at blive færdig inden lukketid. Squatten kørte godt og jeg kørte for første gang 4x5x140 kg. Bagefter var vi på besøg hos HolmP og kæreste og junoir. Det var rigtig hyggeligt. Mandagens tal:

Squat

6x20

6x60

2x100

1x120

5x140

5x140

5x140

5x140 + 1 forced

Dt må være volumen pr

Hacksquat

8x130

8x130

8x132,5

Ok

SBDL

5x165

5x170

5x170

5x170

165 var let, men 170 var tung. Utroligt, hvad 5 kg har at sige

Lunges

8x90

8x95

Kørte godt

Stående calfraise

10x65

10x65

10x65

16x35

17x30

Med 5 sekunder pause i bunden

Liggende legcurl

8x80

8x80

En god træning og hyggeligt selskab bagefter. En god måde at afslutte påskeferien på :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

DFHT vol. 4

Uge 3, 100% af RM, dag 2

Tirsdag d. 18/4 2006. City Fitness

Jeg har lige 10 mminutters pause mellem to patienter, så der ryger lige en update ind. Der var godt overskud i tirsdags selvom det var tredje uge. Tirsdagens tal:

Incl DB BP

6x46 Pr

6x46

6x46

Kørte fint

Pull ups neutral cg

6x10

6x10

6x10

Sad godt og overskud

Siddende DB skulder pres

5x42 fik ikke den venstre DB ordentlig op, så jeg måtte bruge ekstra enerigi på at få den på plads

6x42

7x42 pr

Lækkert med 7x42 - tak til Lagoon for spot

Tbar row

8x85

8x85

8x85

Smal BP

8x85

8x85

7x87,5 + 1 forced

DB pullover

8x50

8x50

8x50

Kørte godt, men håndvægten var noget ustabil, så jeg frygtede lidt for mit helbred, men det gik. Næste gang tror jeg, at jeg skal ha' en spotter på alle tre set

Hack squat calf raises

5x167

5x177

5x177

15x101

15x101

15x110

Ok med 5 sekunders pause i bunden på alle reps

EZ-curl

6x45+EZ-stang

6x45

6x45

Bedre end sidst

DB overhead ekstension

8x46

8x46

8x46

Incl curl

8x24

8x26

Incl lat. raises

8x14

8x14

En god træning, hvor jeg lige fik kæwet den lidt med Lagoon, der var back efter noget Teneriferie. Lagoon startede så meget klogt med at køre back squat for første gang i mange måneder efterfulgt af nogle le'e forced i benpressen med knæbind :nonono::tongue: :4thumbup: :laugh::superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

DFHT vol. 4

Uge 3, 100% af RM, dag 3 & 4.

Torsdag d. 20/4 2006 og lørdag d. 15/4 2006. City Fitness

I torsdags var jeg først færdig ved 18.30tiden på klinikken efter jeg havde haft ryghold, så jeg fik kun squattet og kørt stivbenet dødløft. Jeg fik dog en volumen pr i squatten 3x10x120 og i SBDL blev det til 3x10x145.

I går var vi til Henrik Hall koncert i Viften i Rødovre. Totalt fed koncert. Henrik Hall er den cool'este 58 årige, som jeg kender. www.Henrikhall.dk. I dag blev overkroppen trukken gennem en fed omgang med et par pr'ere. Lørdagens tal:

Incl BB BP

3x92,5 + 1 forced på sidste set :wink:

Volumen pr

Chest supported row

2x10x115

1x10x120

pr

Incl flyes

2x10x32

1x9x33 pr

Lee'

CG neutral pulldown

3x10x100

Siddende millitary press

3x8x72,5

Tangering af volumen pr

Upright rows

3x10x47,5

Ok

Siddende calf raises

3x25x50

DB curls

3x10x25

Volumen pr

Scull crushers

3x8x40+EZ-stang

Sad godt

Incl Hammer curls

2x10x22

Pressdown

2x10x90

Bagskulder maskine

2x10x80

Lækker træning. Rart ikke at være presset på tiden. Nu skal jeg snart ha' planlagt diæten. Jeg starter midt i maj. Det glæder jeg mig sgu' til. Dog skal jeg lige ha' presset hjulene gennem en Smolov jr. først :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Jep, så er der gået nogle dage siden sidste update. Jeg er nu færdig i den gamle klinik og fra på mandag arbejder jeg "kun" steder, nemlig i Lyngby Hovedgade, hos Kiropraktorerne Holt og Højer, og for Falck Helathcare. Jeg har arbejdet tæt på 50 timer den sidste måneds tid. Jeg glæder mig til "kun" at skulle arbejde omkring 40 timer. På trænings fronten er jeg startet på en Smolov Jr. i squatten kombineret med et fullbody program:

Lørdag

Squat Smolov jr. 6x6

Incl flyes 3x12x

SBDL 4x5x

CG neutral pulldown 3x8

Incl Hammer curls 3x8

Incl lat raises 2x8

Pressdown 2x10

Siddende calf raises 4x25

Swissballcrunches 3x

Mandag

Squat Smolov jr. 7x5

Incl DB BP 3x8

Chins 3x6x

Siddende DB skulderpress 3x6

Leg curls 4x8

EZ curls 3x8x

Stående calf raises 3-8x5-8

DB overhead extension 3x8

Onsdag

Squat Smolov jr. 8x4

Smal BP 3x8

T-bar row 3x10

Upright rows 3x10

Hacksquat calf raises 3-5x8-10

Incl curls 3x10

1 bens leg curl 4x10

Bagskulder 2x10

Pullover 3x8

Fredag

Squat Smolov jr. 10x3

Incl BB BP 3x5

Chest supported row 3x10x

Siddende millitary press 3x8

Benpress calf raises 3-5x12-15

Scull crushers 3x8

DB curls 3x6x

Jeg er desværre røget ind i lidt problemer med mit højre AC-led, nok pga. 50 timers arbejdsuge, men jeg deloader i overkroppen i denne uge og så starter jeg blidt op igen om en uges tid. Squatten kører fint. jEG Kørte 10x3x140 i går uden problemer og med et godt pump - utroligt at man kan få pump af 3 reps, men det fik jeg altså - eller også var det doms, der allerde kom efter andet set :crazy::tongue:

Nå, om lidt skal jeg squatte lidt igen, og så skal jeg ha' propet Lagoon ned i Fiat'en og vendt snuden mod Ringsted og Loaded cup - vi ses :superman:

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Heii Rall!

Superhyggeligt at hilse på dig og Tobias igår, og tak for liftet hjem :blush:

Kærligste hilsner -og håber snart vi ses i CF

Sally :smile:

Hej Sally

Selv tak, det var hyggeligt. Fedt at dele sin passion for overdimentionerede-lædersofa-farvede-finske-mænd med andre :smile::laugh::tongue::laugh: Send en pm, næste gang du besøger City Fitness, så håber jeg, at vi kan være der :smile:

Update

Smolov jr.

Uge 2, dag 1

Lørdag d. 29/4 2006. City Fitness

Fredag aften nåede jeg kun squatten, 10x3x140, og ikke andet, så jeg havde samlet "de gode" øvelser til i lørdags, hvor jeg alligevel skulle træne squat. Det blev til en god omgang, og mit højre AC-led generede mig heldigvis kun lidt under opvarmning til incl BP. Bagefter blev Punto'en rullet ud på E20 mod Ringsted til Loaded. Et rigtig godt arrangement med et pændt fremmøde af både tilskuere og gode atleter. Den tunge klasse og overall'en blev vundet af Stefan-et-eller-andet fra Slovakiet. Han var simpelthen perfekt. Ahmed Ahmed, der vandt -80 kg's klassen, blev nummer to i over'all'en. Utroligt at han kan se så masiv ud og så veje under 80 kg. Jerre Ossi fra Findland vandt -90 kg og blev nummer tre i overall'en. Han var simpelthen suveræn. KKKim Kold b lev nummer fem i den tunge klasse. Han var tydeligt skuffet over sin placering. Faktisk meget forståeligt, men det var en rigtig god klasse, hvor Stefan-et-eller-andet dog skilte sig klart ud. Sune Larsen blev nummer to i den tunge klasse, men han var dog alt for blød på lænden, baglårene og læg. Lone Kold var i imponerende form, men gik desværre videre til finalen. Nu er jeg ikke dommer, men 1.-3. pladsen gik til meget tynde piger, for tynde, hvis jeg må sige det. Dorthe Hoffman fra Danmark gik også i finalen, men jeg synes Lone var bedre :wink::nonono: Peter Lagerman havde satset på at komme i Classic Bodybuilding, men var en cm for høj, eller et kg for tung :tongue: Den masse han havde tabt efter DM op til Mr. Fitness havde han ikke taget på igen og han var alt for lille i overkroppen, især ryggen var flad. Selv hans stærkeste punkt, lårene, var ikke på samme niveau som til DM. Han lavede dog et vildt move i sin fri rutine. Generelt var der rigtig mange dårlige frie rutiner, hvor atleterne på 60 sekunder fik fyret små 20 poses af, alt for meget, så man ikke kunne nå at danne sig et indtryk af muskulaturen undervejs. Classic BB skulle været gået til Ole Jensen, men sejren b lev tyvstjålet af Lars Hyttel :mad::nonono: Desuden var der top underholdning med Pia Marlén, Marcus Rühl og danske Helle :4mewantfood: Jeg fik hilst på bla. Incognito, Long tall Sally, Lone Kold, timea, St. Pauli og Kong Kent samt en del non-molbo'ere.

Lørdagens træning:

Squat

3x6x115

3x6x125

Ok

SBDL

4x5x155

Incl BB BP

3x5x92,5

Chest supported row

2x10x117,5 - fejl, 10 kg for meget

10x107,5

Siddende millitary press

8x60

8x65

8x65

8x67,5

DB curl

3x6x26

Scull crushers

8x37,5+EZ-stang

8x37,5

8x40

Benpress calf raises

8x160

8x170

8x170

15x120

15x120

Lee'

I går var jeg til general forsamling i DBFF. Der var på et par punkter tale om den rene børnehave med personfejder og -hetz. På den positive side blev Lars Suhr fra City Fitness valgt til formand efter Mona :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Smolov jr.

Uge 2, dag 2

Onsdag d. 3/5 2006. City Fitness

Jeg skal snart ha' tjecket Gladiator gym på Finsensvej ud, for jeg er træt af al den transporttid jeg bruger fra klinikken i Lyngby til Kigkurren på Bryggen. I går brugte jeg mere end 40minutter i myldretrafikken på at komme til City Fitness, og så brugte jeg 20 minutter på at komme hjem igen. Træningen gik ellers fint. Lagoon, Nandro og hans makker var i City Fitness, så kæven fik lidt motion, bl.a. om, hvor dumt det er at skyde synthol ind i æ gunz', som en af atleterne til Loaded tydeligt havde gjort :blink::nonono: Onsdagens tal:

Squat Smolov jr.

5x5x132,5

2x5x135

Incl DB BP

3x8x43

Chins

3x8x5

Siddende DB skulderpress

3x6x41

Leg curls

4x8x80

EZ curls

8x40+EZ-stang

2x8x42,5

Stående calf raises

3x5x100

2x15x50

5 sekunder pause i bunden

DB overhead extension

2x8x44

8x46

I dag har min kæreste fødselsdag, så den står på Thailandsk på Vesterbro i aften. Yum, inden diæten startes på mandag :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Rejsen til DM i Classic BB 2006

Ok, så er jeg startet på diæt op til DM i Classic BB lørdag d. 23. september. Jeg er 181 høj og må derfor veje 87 kg. Jeg vejer i øjeblikket 98 med en fedt% omkring de 12, hvilket giver omkring 12 kg fedt og 86 kg lean body mass. Jeg skal i løbet af de kommende 20 uger ned på 86-87 kg med 4% fedt, hvilket er ensbetydende med et vægttab på 12 kg, 8 kg fedt og 4 kg lean body mass. Sådan ser regnestykket ivhertfald ud, men jeg har aldrig været på en så lang diæt før, så måske ender jeg på 80 kg og 12% fedt :tongue: Jeg har ligget på gennemsnitligt 4700-4800 kcal per dag de sidste par måneder, hvor min vægt har ligget stabilt på 100 kg. I april måned har jeg dog smidt et par kg ved at skære lidt i mine kulhydrater og arbejde mere. Efter samråd med min vejleder har jeg besluttet at starte på gennemsnitligt 4000 kalorier, 4200 på træningsdage og 3700 på ikketræningsdage, og så powerwalker jeg 40 minutter 3 gange om ugen om morgenen og så begynder jeg at cykle 15 minutter efter træning. Jeg var bange for at en så drastisk reduktion i kalorierne vill medføre tabt muskelmasse, men efter råd fra en af mol's eksperter er jeg nu af en anden overbevisning. Tak :wink: . Fredag og lørdag stod i Smolov jr.'s tegn:

Fredag d. 5/5 2006

Uge 2, dag 3, City Fitness

Squat Smolov jr. 8x4x142,5

Smal BP 3x8x82,5

T-bar riow 3x10x83,75

Upright row 3x10x45+EZ-stang

1ben leg curls 4x10x47,5

Incl curl 3x10x22

Hacksquat calf raises 3x5x100 2x15x50

Pullover 3x8x48

Bagskulder 2x10x10

Den venstre hoftebøjer, glut. med og TFL var godt ømme efter squatten. Måske fordi bæltet knavede lidt. Mit hø ACled er ikke glad for smal BP og bagskulder, så jeg tror, jeg flytter lidt rundt på øvelserne og tilføjer nogle andre.

Lørdag d. 6/5 2006

Uge 2, dag 4, City Fitness

Squat Smolov jr. 3x6x125 3x6x130

Incl flyes 2x12x28 1x12x30

SBDL 4x5x162,5

CG neutral pulldown 3x8x105

Incl Hammer curls 3x8x22

Incl lat raises 3x8x14

Pressdown 3x10x95

Siddende calf raises 4x25x50

Crunches 3x15

I går var jeg ude og powerwalke 40 minutter rundt om Damhussøen i super lækert vejr. Mine gluteus og lægge er godt ømme i dag, så det kan være, at jeg kan hente lidt læg masse på powerwalken :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Hey du :smile:

Syntes det lyder super cool at du stiller op til DM også.... så vil lige ønske dig held og lykke med diæt og træning frem imod.... :superman:

Så dig desværre ikke inde til Loadedcup.... men hilste dog lige kort på lagoon.... :wink: fedt show og gode atleter...

mvh mass :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Hey du :smile:

Syntes det lyder super cool at du stiller op til DM også.... så vil lige ønske dig held og lykke med diæt og træning frem imod.... :superman:

Så dig desværre ikke inde til Loadedcup.... men hilste dog lige kort på lagoon.... :wink: fedt show og gode atleter...

mvh mass :4flex:

Mass >> Lige over du. Vi ses :superman: :4flex:

Cyriz >> Tak skal du ha'. Jeg håber det bliver spændende, og at jeg ikke kommer til at ligne en ål :wink::smile::laugh:

Smolov jr.

Uge 3, dag 1

Mandag d. 8/5 2006. City Fitness

Teamede op med Boris (ikke sheiko men den virkelige Boris fra City Fitness) til squat og det blev til en ny volumen pr. Resten af træningen spillede helt godt, selv om mine lægge og gluteus var godt domsede til efter powerwalken i søndags. Mandagens tal:

Squat 7x5x140 volumen pr

Incl BB BP 2x5x97,5 1x5x100 tangering af pr

Chest supported row 3x10x115

Siddende millitary press 1x8x70 2x8x72,5

Benpress calf raises 3x8x170 1x17x120 1x20x120 argh

DB curls 3x6x28

Kcal: 4200

I morges powerwalkede jeg en tur rundt om Damhussøen, 60 minutter i solskin

9/5 kcal: 3700 :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Vildt nok at lave en volumen PR i squat, under konkurrencediæt. :4thumbup: :superman:

Jeg glæder mig til at følge din log indtil DM - jeg har desværre lidt for travlt med eksamenslæsningen, så derfor få jeg ikke min log opdateret så tit :sneaky2: .

Har du fået tilmeldt dig konferencen i oktober?

Link to comment
Share on other sites

Vildt nok at lave en volumen PR i squat, under konkurrencediæt. :4thumbup: :superman:

Jeg glæder mig til at følge din log indtil DM - jeg har desværre lidt for travlt med eksamenslæsningen, så derfor få jeg ikke min log opdateret så tit :sneaky2: .

Har du fået tilmeldt dig konferencen i oktober?

Bonebreaker >> Tak skal du ha'. Energien er god, endnu, så jeg giver den alt, hvad jeg kan i øjeblikket, for om en måneds tid er overskudet et helt andet, og så får du sku' nok ikke pr'r at se :tongue::wink:

Jeg har meldt mig til. Online registreringe var selvfølgelig gået i weekenden inden d. 1 .maj, men jeg mailede til Klaus Madsen og han forsikrede mig om, at jeg nok skal få rabatten alligevel. Jeg har dog endnu ikke fået indbetalt beløbet, så tak fordi du mindede mig om det.

Hvad skal du til eksamen i? Held og lykke :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share