Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

http://www.straighttothebar.com/2008/11/ov...g_bikes_cu.html

Lidt a komme igang på.. Dette er en af de sværeste teknikker. Så hvis du rykker et kort spil på denne måde er du unhuman!

Af hjertet tak :wub:

For satan, hvor er det vildt, det lille stunt John Brookfield trækker op af ærmet :blink: :blink:

Card tearing glæder jeg mig til at komme igang med :devil:

Idag skulle jeg træne lidt for første gang i lang tid. Kostmæssigt har det været ren elendighed hvad angår ernæringsværdien i maden. Søvnmæssigt og ernæringsmæssigt har denne weekend været en joke. Igår var Catten dog så sweeeet at overraske mig med kylling, kartofler, majskolber og div. grøntsager, da jeg kom hjem kl. 18.30 :wub: :wub: :wub: Det var den største kulinariske oplevelse i over 14 dage :bigsmile:

Kroppen er træt og trænger til en masse næring på de rigtige tidspunkter. Det kommer forhåbentlig på plads i løbet af ugen, når jeg holder op med at opføre mig som en idiot...Træningen bliver selvf. derefter. Når tuderiet er vel overstået var det dog herligt at lave lidt igen :smile:

Dagens Joke WS4SB træning Uge 1, dag 1, LOL!

Opvarmning: 20 extensors, 20 full extended crunches, 20 extensors, 20 strækkorsss.. det blev jeg jo HELT VILDT varm af :tongue:

Bænkpres:

15x60 kg.

5x80 kg.

5x85 kg.

5x90 kg. - huh.. den var tung :crazy:

5x90 kg.

5x95 kg.

5x100 kg.

- skæg omgang weak patpres.

DB Incline Patpress:

15x29,1 kg.

15x29,1 kg.

- venstre skulder knasede lidt og fik derfor fred..

Både bænk og DB blev SUPERSETTET med henholdsvis

Russian Twist på bold m. 15, 20, 30 kg. skiver - 3 sæt

og

Woodchops m. 40 kg. på kablet. - 4 sæt

Pullups:

10

Chins:

10

Det gik overhovedet ikke, så jeg skiftede til:

T-BAR Rows:

15x30 kg.

12x40 kg.

12x50 kg.

12x50 kg.

Supersettet m.

Seated DB Cleans:

12x11/11 kg.

12x11/11 kg.

12x11/11 kg.

12x11/11 kg.

-ingen problemer.

Skulle have kørt Shrugs og Cørls til sidst, men det blev kun til et sæt Shrugs på 10x90 kg. Jeg var godt ristet i labberne efter farmerwalk m. 32 kg. KB. i hver hånd, samt baby i bæresele i går aftes, samt en del grebstræning i løbet af igår.

Rart at være igang igen. Jeg hører på hvad kroppen fortæller mig.. lige efter træning vejede jeg mig på vægten i baderummet (som ikke er den vægt jeg plejer at bruge), den sagde 83,7 kg. :crazy: :crazy: Min krop fortæller mig nu at jeg er en idiot, der skal have noget at spise :smile:

Link to comment
Share on other sites

FLÅÅÅTTTTEEEE FYR!!!!!!!!!! Jeg er selv lige gået igang med uge 2 af en omgang WS4SB.... lad os krydse klinger!?

GRRRRFRÆÆÆÆÆKKE MAND!!!!!!!!!! Jeg er klar på at krydse klinger i næste uge. Denne er for tight up. Kasernen eller TheGym er en oplagt mulighed!

Kører du samme protokol som din første WS4SB, eller har du lavet ændringer? Jeg kan bedre lide at køre 5-7x10-12 el. lign. fremfor det højrep helvede den af og til ligger op til.

Link to comment
Share on other sites

God tur? Og hvad sagde den lille til at være outdoors så meget? :smile:

Det var en fantastisk tur. Pics kommer senere, når lejligeheden er på plads. Den lille stump sad og sugede til sig på alle turene. Hun var enten helt stille, pludrende eller sad med store øjne og sugede landskabet til sig. Favoritterne var klart vandfald, elve med masser af strøm og liv, eller når vi stod på toppene. Flere gange sad hun betaget og sagde. "Nøøøøj" når vi kom til toppene... på den anden side sad hun også og gloede ned i jorden nogle gange og sagde "Nøøøj" :smile:

Turen vil jeg fortælle lidt mere om senere og krydre med nogle billeder fra turen.

Indtil videre får du her, kære SimonHP, din nye screensaver, hvor jeg flasher min nyeste kunst erhvervelse. Jeg beklager de to små ar på tricepsen. De er kære minder fra min tid som stud, hvor jeg gjorde alt for penge - inkl. 11 dobbelt biopsier rundt omkring på kroppen. Glæder mig til at se dig igen, kammerat!

post-4596-1250242636_thumb.jpg

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

"Synes godt om det"! :4thumbup:

Godt at se. at du har hevet M/84 med i fjeldene. Det er skjul og sløring man overlever på! :wink: ''

Combat Fys :tongue:

Haha, mange tak :laugh:

Jeg må indrømme, at jeg var rigtig glad for at vandre rundt i bukserne. Jeg kiggede lidt på mit vandregear hjemmefra og måtte bare sande, at buksen fra mili var af væsentlig bedre egnet til formålet end mine egne vandrebukser.

De sidder pissegodt; de er luftige, uden at være kolde; de tørrer superhurtigt, hvilket er et must, når der ligger dug eller småregn i småkrattet omkring støvlerne.

Alt i alt er det den bedste buks, som jeg har vandret i. Skulle jeg ud og have en lign. buks i häglöfs el. lign, ville de ligge på 500 kr.+ siden, så jeg snuppede dem med istedet.

(En lille sidedetalje til camouflagen: Vi stod og kiggede på geder, hvorefter 2 af dem nærmest overfaldt mine bukser, for at ville æde dem. En af gederne var jeg nødt til at holde i hornene med den ene hånd, mens jeg stod med stumpen i den anden - den ville BARE æde det lækre grønne stads på mine bukser :laugh: )

GO STIL :tongue: .. Men hvorfor har du ik fået tegnet rillerne på maveskindet op!?

... Jeg kunne ikke finde rillerne, da jeg lå ned :tongue: Desuden har jeg hørt, fra pålidelige kilder, at maveskindet automatisk bliver blødere og *hosthost* rundere, når man bliver ældre :tongue:

En slatten 6-pack tatovering ville nok være det mest sørgelige, næst efter prol-tatoo nr. ONE med sit navn stavet forkert henover maven.

-Edit: Som jeg har sagt tidligere i min log, vil jeg ikke posere i fuld mili udrustning osv. pga. min respekt for det arbejde, som andre gør i fronten. Det her bliver det vildeste camouflage, som jeg optræder i - og det er taget på en ferietur på en fjeldtop, ikke i Afghanerørkenen med guns n' tanks! :smile:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Tak for billedet, det fandt naturligvis anvendelse på et splitsekund!:

:laugh: :laugh:

Jeg var vild med din kommentar i FDK, om at pigerne du hiver med hjem ikke kan forstå, hvorfor du har billede af en tatoveret mand på dit skrivebord :laugh: :laugh:

Hej Niko, jeg er begyndt at bruge Scor.dk ret meget men mit billede fænger ikke så meget derinde blandt det feminine køn. Må jeg bruge dit i en periode?

Gerne - så længe at du stadig bruger eget navn - og selvfølgelig poster pics af alle trunterne/Amagertæverne, der bider på det billede, i denne tråd :shades:

Jeg synes det er PINLIGT at en mand der i DEN GRAD har ført sig frem som værende "CLEAN" her på MOL, poster et billede med tydelige injection marks!

No wonder at manden er i så god form! :dry::unhappy::nonono:

Jeg elsker dig, når du er sur. Du er flot, når du viser følelser og det er godt at du stadig kan bruge tegneterapi til at få din agression ud :smile:

Du er stadig mit store idol, AndersL, såret eller ikke såret, står du i min verden, sdom den flotteste mand, der er højere end SimonHP :wub: :wub:

Muahahaha second that!

Omend det næsten er blasfemi at besudle så smuk og æstetisk en krop der lever uhyre op til det græske adonis-ideal (minus det med tissemanden).

Det med tissemanden kan vi snakke om, hvis du kommer til din tid i eftermiddag :wub: :wub:

Træningen er der ikke tid til for tiden, til gengæld har vi nu... næsten... næsten.. næsten.. fået solgt den ene lejlighed og jeg skal afslutte det sidste i den store idag, så vi forhåbentlig kan få skudt den af også.

Det jern, jeg har løftet har været aldeles tragi-komisk, så ingen grund til at prale i loggen, førend jeg har fået en vis kontinuitet i træningen igen.

Eksempler herfra: 5x115kg. squat føles tungt, DB incline press er gået 5 kg. ned på hver side, 6xBW+10 kg. chins er tunge. ca. 4 kg. kropsvægt er røget på de sidste 1,5 mdr. Tja.. ting tager tid.

Jeg kan mærke, at min træning måske skal omstruktureres lidt. Min motivation for at knække alm. DB og BB er lidt væk og min kærlighed til dæk, ringe, telefonpæle, reb, sandsække og DB er ved at vokse igen. Dette plejer at komme og gå i perioder og da vejret er fantastisk til udendørs træning og jeg har alle de muligheder man kan ønske sig, vil jeg lade humøret og fornemmelsen tangere hvad jeg træner. - DOG skal benene igang hurtigst muligt og der kan jeg ikke undgå at knække noget jern.

Lad os se, hvad der sker - maybe I go crossfit :tongue:

Jeg skulle jo gerne tilbage til noget, der ligner dette hurtigst muligt:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

:wub: :4thumbup: :superman:

Hehe, der vil muligvis snige sig nogle crossfit lign. pas ind hist og her, men gå helt crossfit.. det ligger ikke i den fuldstændig perfekte vinkel til mig. Alle systemer har deres huller :smile:

Så se da at få gang i sandsækken og de tire flips igen skipper! IMO er heavy sandbag shouldering den fedeste øvelse ever!

DET kan du bande på!! :devil:

Jeg er netop igang med at udbygge arsenalet på kasernen, så jeg glæder mig til fremtiden :superman:

Link to comment
Share on other sites

Mandag:

Nye boller på suppen!

Morgenløb - til arbejde 4,5-5 km.

...

..Og middagstræning:

Udfordring fra Livgardens Crossfit preacher Mr. Cosmus:

Fri opvarmning: strækkere, 2x100 m. løb, mavebøjsere, 2x10 chins, bære udstyret til pladsen.

50 airsquats

Sandbagrun 100 m.

40 atomic Sit-ups.

Sandbagrun 100 m.

30 KB Swings

Sandbagrun 100 m.

20 Pushpus

Sandbagrun 100 m.

10 burpees

Sandbagrun 100 m.

KB: 40 kg.

Sandsæk: 30 kg.

Tid: 7:53:37

100 m. løb foregik med stigning på de sidste 30 m. - dvs. det gik op hver anden gang og ned hver anden gang.

Det var et herligt lille mikropas - dog vil airsquats aldrig være andet end en smule fjollet i min verden; for lille vægt og for mange gentagelser, hvis det skal give et resultat.

Der er klart plads til forbedringer på tiden, så mon ikke at den kommer på tapetet igen i fremtiden :sun::smile:

... Og eftermiddagstræning: Løb hjem fra arbejde - 4,5-5 km.

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag:

Idag sad jeg og var ved at falde i søvn på kontoret - der var kun en vej frem, inden dagen kunne fortsætte:

5 runder:

Dækflip: 12 stk. (15 på hver af de 2 sidste runder)

Sandsæk: Clean and Press - Fra død på jorden hver gang - 5 stk. (+ 5 ekstra pres i sidste runde)

Forhammerslag til sandbunke/Beachvolley bane: 20 stk.

L-sit Chins i reb: 5 stk.

Sandsæk: 50 kg.

Forhammer: 11,7 kg.

:devil: :devil: :devil:

- forbandet lækkert at træne ude i bar overkrop, med let sol og let vind på kroppen! :sun::shades:

Derefter tilbage på pinden med ny energi :bigsmile:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

  Tirsdag: [/ b]

  Idag sad jeg og var ved at falde i søvn på kontoret - der var kun en vej frem, Inden dagen Kunne fortsætte:

  5 runder: [/ b]

  Dækflip: 12 stk. (15 PA Hver af de 2 sidste runder)

  Sandsæk: Clean and Press - Fra død på jorden Hver gang - 5 stk. (+ 5 ekstra pres i sidste runde)

  Forhammerslag til sandbunke / Beachvolley bane: 20 stk.

  L-Sidde Hager i reb: 5 stk.

  Sandsæk: 50 kg.

  Forhammer: 11,7 kg.

  : Devil:: devil:: devil:

  - Forbandet lækkert at træne ude i bar overkrop, med let sol og let vind på kroppen! : Sun:: nuancer:

  Derefter tilbage på pinden med ny energi: bigsmile:

  [/ Quote]

Nu vi taler :superman: ..

Link to comment
Share on other sites

Nu vi taler :superman: ..

- Oh, yeah! Sandsækken flækkede desværre i siden, så den skal have en gang Gaffa i morgen. Jeg håber også at lave en 60-65 kg.'s fyr af en af mine køjesække en af de nærmeste dage - måske i begyndelsen af næste uge, alt efter hvad arbejdstiden tillader. Komboen med hammer og derefter L-sits i dobbeltreb var fantastisk for grebet :devil:

Det var godt nok også lækkert at have gang i hammeren igen - den står nu permanent ved siden af mig på kontoret :devil:

Jeg må se om jeg ikke kan få fat i nogle tungere dæk, de er for lette at flippe. Jeg kunne godt bruge et, hvor jeg faktisk skal kæmpe med vægten, eller bare synes den er tung på 5. flip... hmm.. umiddelbart har jeg ikke nogen ide'er om hvor jeg kan skaffe disse. Dem vi har kommer fra Piranhaerne og dem fra de engelske powerhouse maskiner kan vi ikke umiddelbart få fingre i.

Er der nogen, der har nogen forslag?

Link to comment
Share on other sites

Dear mister-im-too-good-to-call-or-write-my-fans,This'll be the last package I ever send your ass, Its been six months and still no word - I dont deserve it? :wink:

Hej, flotte fyr! Jeg elsker at spille kostbar og føle mig savnet - du har nu fået en PM, så du ikke går ind i vinterdepression :shades:

Har du Dennis nr. Jeg har en PT kunde til ham'?

Du har også fået en PM :wink:

Link to comment
Share on other sites

Træning Fredag d. 28/8:

4,5 km. løb til arbejde.

Om en uge skal jeg undervise i træning med "alternative redskaber", så jeg drønede rundt og testede forhammer, dæk, telefonpæle osv. af. Skal fylde to Jerrycans med sand på mandag, så der kan komme godt med vægt i. Fik desuden leget lidt "Highlander flips" med en 1,6 m. telefonpæl. Prøvede også med en halv længde fuld pæl - den var fandenme tung!!! Bagenden var desuden få milimeter fra at tæve mine tænder ud, da jeg tabte den på jorden og bagslaget fra jorden, sendte bagenden af pælen faretruende op mod mit ansigt - heldigvis reddede mine ninjareflekser mig fra en ordentlig kæverasler :ninja:

Derudover 8x5 chins.

Træning Lørdag 29/8:

Backyard Bash :devil: efter at have lavet badeværelse hele morgenen.

Det var på tide at lufte de mellemtunge kugler, så jeg tog tvillingerne på 24 kg. med ud sammen med ringene.

5 runder af:

TGU: 3/3

One Arm Pushup: 3/3

Chins: 8

Snatch: 10/10

Dips i ringe: 8

OA Rows: 8/8 (begge Kb.'s i hånden.)

Bilateral OH Press: 6 (En i hver hånd.)

Double Swing: 10 (en i hver hånd.)

Herlig omgang, hvor jeg snuppede 1-2 min. pause efter 3. runde, da min venstre skulder lige skulle finde stabiliteten frem igen. Det lykkedes og jeg snuppede de sidste to runder :superman:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

For satan, ham Adam T. Glass må være en ubehagelig fyr at trække krog med :crazy:

Jeg forestiller mig et scenarie med overrevne lemmer og sønderknuste knogler i trækfingeren :devil:

Tak for klippet Stud! Der er mange fede med ham på nettet! Manden er en MASKINE!!!

Thx. Junker - ja, det er rigtigt fedt, at hive sandsækken og andet gøgleri frem - især, når man som jeg periodevist gør, mister motivationen til alm. Disko.

Dagens spas:

Tovklatring

- i tykt, løst, skråt monteret tov, ca. 4 m. - den bed godt, da det gik opad og jeg skulle lige have et par ture, før hænderne var helt klar på, hvad der foregik.

Hammertæsk til dæk:

11,7 kg. forhammer pounded løs på dæk, indtil jeg kunne mærke, at midten ikke ville være med mere.

Dækflip

ca. 12-20 stk. pr. gang.

OH walk med bildæk:

Syrede godt imellem skuldrene. 100-200 m. pr. gang.

Stående Push/kast fra hånd til hånd med halv telefonpæl med den ene ende i græsset.

Klart en af favoritterne - river godt i ABS!!

Stående rotationskast fra arm til arm af halv telefonpæl med ene ende i græsset

Absolut storfavorit med pælen - flår hele midten godt og grundigt igennem.

Lidt Macetræning med forhammeren

Med det meste af spidsen er i hovedet, er det hårdt nok at svinge den og stoppe hammeren lodret foran sig, samt trække den fra liggende ned langs ryggen til holdende lodret, med armene vinkelret ud fra kroppen og holde i bunden af hammeren.

"Splitjerk" med en stump telefonpæl

Udfordringen var her, at holde i hver ende uden håndtag. Der kom godt gang i labberne.

Kørte al ting igennem på må og få, nåede det hele ml. 4 og 6 gange, nogle lidt flere end andre. Kørte det hele på gefühl og stoppede først, når jeg kunne mærke, at jeg ikke ydede optimalt i øvelsen. Ingen tælling, ingen kg., bare derudaf i bar overkrop, let vind og herlig sol :shades:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share