Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

@Lasse og MAX: Tak for tøsen, hold da kæft, en maskine :crazy: Måsen er i orden, men skuldrene er en kende for store :crazy: :crazy:

Linda gav mig en massiv DOMS i nakken. Jeg var røv og nøgler værd i de næste 3 dage pga. spændinger i nakken. Det gjorde det så ikke meget bedre, at der er blevet skruet HELT op for blusset på arbejdspladsen efter min hjemkomst!!!! Men så meget desto bedre.. det betyder, at der er ild i det vi laver og folk har taget godt imod det :bigsmile: :4thumbup:

Dagens træning:

20 KB Swings (24 kg) -> 20 Mountainclimbers + 100 m. sprint --> 10 burpees + 100 m. sprint.

6 runder + 20 KB Swings som afslutning.

Total: 140 Swings, 120 mountainclimbers, 12x100 m. sprint, 60 burpees

KB swing direkte over i mountainclimbers, direkte over i sprint, pause den tid det tog at gå de 100 m. tilbage, 10 burpees direkte over i 100 m. sprint, pause den tid det tog at gå tilbage. På de sidste 25 m. af løbet var der en god grov stigning opad, alletiders afslutning hver gang :gal: Tunnelsyn på de sidste 3x100 m. :4thumbup: :4thumbup:

Set i bakspejlet ville det have været et endnu større hit, hvis ikke jeg havde spist så helvedes meget røget ål hos svigerfamilien tidliger... kunne smage den herlige smag allerede halvvejs inde i passet :4mewantfood: :gal::tongue:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Modbydelig omgang skipper!! No wonder du er så mesterhakket :p..

Haha, tak skal du have Mr. Jernbukker!

Jeg har en hemmelig plan med træningen, hvilket bla. involverer endnu bedre billeder næste gang :devil:

Det kræver noget mere cardio og nogle los-i-røven workouts, så nu skal kroppen have nogle tæsk!

Link to comment
Share on other sites

Arbejdede fra kl. 20.00-0200 i nat og op igen kl. 6.30 - jeg har fine forhold, sammenlignet med Transformeren og hans kumpaner... :tongue:

Fuld knald på arbejdet - to af mine kollegaer brugte pausen til at købe nye cykler og blære sig med store rabatter... de viskede mig også i øret, at der er gode rabatter på CUBE mountainbikes.. OMGOMGOMG!!!!

For at få tankerne ledt hen på noget andet røg jeg ind og skvattede en smule.

Træning på Kasernen:

Squat:

10x100

10x100

10x100

-pause på 30 min. grundet arbejde-

10x100

10x100

10x100

10x100

10x100

10x100

10x100

Total Tonnage: 10.000 kg.

Bummelum!!

Link to comment
Share on other sites

Arbejdede fra kl. 20.00-0200 i nat og op igen kl. 6.30 - jeg har fine forhold, sammenlignet med Transformeren og hans kumpaner... :tongue:

Fuld knald på arbejdet - to af mine kollegaer brugte pausen til at købe nye cykler og blære sig med store rabatter... de viskede mig også i øret, at der er gode rabatter på CUBE mountainbikes.. OMGOMGOMG!!!!

For at få tankerne ledt hen på noget andet røg jeg ind og skvattede en smule.

Træning på Kasernen:

Squat:

10x100

10x100

10x100

-pause på 30 min. grundet arbejde-

10x100

10x100

10x100

10x100

10x100

10x100

10x100

Total Tonnage: 10.000 kg.

Bummelum!!

Gal omgang med alle de kg. Dit pas forleden med swings, sprint, burpees osv. var også en brutal omgang. Ser frem til, at du afslører din hemmelige plan. Gale træninger... :devil:

Link to comment
Share on other sites

Viiildt presset !!!! Misunder dig ...

Det var jo sådan set ment som en tribute til en såret kriger :bigsmile:

Det må jeg fandeme huske, at skrive næste gang!

Mht. jernkrølleriet må jeg tilstå, at jeg ikke er kommet igang endnu. Når mine poter er baldret efter gribberwork, falder hele resten af min træning mere eller mindre fra hinanden, da jeg er ekstremt ramt af laaangsom restitution og utrolig dødhed i mine labber op til flere dage efter håndtræning. Det er lidt nitte, for det ville fandenme trække point at kunne bukke en fastnøgle til årets herrejulefrokost :devil: :devil:

Har du nogen forslag til, hvad en god "begyndernøgle" kunne være? eller er det bare at gå igang?

Gal omgang med alle de kg. Dit pas forleden med swings, sprint, burpees osv. var også en brutal omgang. Ser frem til, at du afslører din hemmelige plan. Gale træninger... :devil:

Det var en fin, fin omgang :smile:

Passet forleden er jo en god gammel DBM klassiker (sooom vistnok kommer fra Rosstraining.com), det eneste jeg gjorde var at tilføje lidt swings som ekstra bonus.

Planen er nu ikke så superhemmelig, men jeg vil gerne godt igang og se om jeg opnår de delresultater, som jeg ønsker, inden jeg kaster til højre og venstre med store armbevægelser omkring min åh-så-forgyldte-plan :cool:

Link to comment
Share on other sites

SÅDAN! 10 reps med dobbelt kropsvægt er ikke noget at kimse af!4thumbup.gif

Haha, I hear you, buddy!

Det er måske ikke den stærkeste skvat siden vores Sheiko eventyr, det må jeg give dig ret i!

Set ud fra min skvatmax for tiden er jeg dog godt tilfreds med dagens resultat.

Hvordan går det egentlig med dig, kammerat? Kan du så småt give gas til træning igen, eller bliver du ved med at få tilbagefald?

Link to comment
Share on other sites

Fastnøgle er ikke det nemmeste, så start med et par søm for a få the groove.. Ellers er en 13 vel et fornuftigt gæt.. Tak for tribute i øvrigt :)..

Haha, jeg har købt en pakke søm for længe siden... de har ikke rokket sig en tøddel, så de er sgu' nok for tykke :laugh:

Hvad lægger du inde i hånden? Jeg har ikke købt noget fancystuff fra Ironmind og prøvede med forskellige stykker stof... det hjalp IKKE :cry:

Bukker du også sømmene over låret, eller er det den klassiske fra hage til bryst/mave bevægelse?

Link to comment
Share on other sites

Har længe brugt to stykker denim stof jeg vikler om enderne.. Men det bedste jeg har fundet er et stykke vaske skind jeg har klippet i to stykker.. Nej, låret er kun tilladt til de rigtige store søm :).. Ikke til almen træningssøm.. Fastnøgle ligeså.. Hmm, hvor store er de søm, nu jeg interesseret :p..

Link to comment
Share on other sites

Haha, I hear you, buddy!

Det er måske ikke den stærkeste skvat siden vores Sheiko eventyr, det må jeg give dig ret i!

Set ud fra min skvatmax for tiden er jeg dog godt tilfreds med dagens resultat.

Hvordan går det egentlig med dig, kammerat? Kan du så småt give gas til træning igen, eller bliver du ved med at få tilbagefald?

Jeg synes sgu' det er en fin squat! Helt uden pis! Klart mere end jeg kan pt.

Ryggen har været rigtig god i snart 4 uger, mit mainweapon til rehabilitering er sumo dødløft med lave vægte. Cilius og jeg kaster os over en SheikoDisko, hvor vægten i dødløft er lav, tilgengæld holder vi højt tempo så densiteten bliver høj. Squat er erstattet med Front Squat og bænken, ja den kører på fuld styrke. Nappede 11 x 115kg for nogen uger tilbage, så patten er stærk!

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes sgu' det er en fin squat! Helt uden pis! Klart mere end jeg kan pt.

Ryggen har været rigtig god i snart 4 uger, mit mainweapon til rehabilitering er sumo dødløft med lave vægte. Cilius og jeg kaster os over en SheikoDisko, hvor vægten i dødløft er lav, tilgengæld holder vi højt tempo så densiteten bliver høj. Squat er erstattet med Front Squat og bænken, ja den kører på fuld styrke. Nappede 11 x 115kg for nogen uger tilbage, så patten er stærk!

Hej anders.. Hørte rygter om det var prolaps du havde haft? Jeg fik en for 3 mdr tid siden, det begyndte at gå rigtig godt så var startet op med let skvat.. I torsdags ved sidste rep i sidste sæt med 80kg sprang den op igen, og jeg var tilbage i den akutte fase.. Budskabet er, pas på dig selv!!! Hvilke ryg øvelser har du ellers kunnet lave ?

Link to comment
Share on other sites

Ang. dit sprint træningspas er det originale trænings pas rigtignok en DBM Special WO. Der er dog inspiration fra både Defranco og Ross.... smile.gif

Jeg har sendt dig lidt guf i din elektroniske postkasse, når nu du ik' gider besvare min sms! tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Hej anders.. Hørte rygter om det var prolaps du havde haft? Jeg fik en for 3 mdr tid siden, det begyndte at gå rigtig godt så var startet op med let skvat.. I torsdags ved sidste rep i sidste sæt med 80kg sprang den op igen, og jeg var tilbage i den akutte fase.. Budskabet er, pas på dig selv!!! Hvilke ryg øvelser har du ellers kunnet lave ?

Historikken er lidt længere. Fik først en fibersprægning i min højre psoas for knap 3 år siden. Så fik jeg en betændelsestilstand i højre hofte for cirka 2 år siden. Sidste sommer fik jeg så en diskslip (Efter en bowlingtur). Denne sommer fik jeg med nød og næppe afværget en prolaps. Bottom line, ben og ryg er så afkræftet og atroferet at vægtene automatisk bliver lette! laugh.gif Dødløft bliver kørt med omkring 100kg og front squat med omkring 60kg. Jeg har derudover Cilius med som egochecker, det er mig forbudt at løfte mere end ham, hvilket igen, helt automatisk begrænser mig ufattelig meget! tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Har længe brugt to stykker denim stof jeg vikler om enderne.. Men det bedste jeg har fundet er et stykke vaske skind jeg har klippet i to stykker.. Nej, låret er kun tilladt til de rigtige store søm :).. Ikke til almen træningssøm.. Fastnøgle ligeså.. Hmm, hvor store er de søm, nu jeg interesseret :p..

Vaskeskind er sgu' en rigtig god ide'!

Mine søm.. hmm.. de røg ned i værktøjskassen for noget tid siden, men jeg har tilsydenladende kylet dem ind i et uvist hjørne i vres stadigt eksisterende flytterod. Jeg poster størrelse på dem, når jeg finder dem igen :smile:

Jeg synes sgu' det er en fin squat! Helt uden pis! Klart mere end jeg kan pt.

Ryggen har været rigtig god i snart 4 uger, mit mainweapon til rehabilitering er sumo dødløft med lave vægte. Cilius og jeg kaster os over en SheikoDisko, hvor vægten i dødløft er lav, tilgengæld holder vi højt tempo så densiteten bliver høj. Squat er erstattet med Front Squat og bænken, ja den kører på fuld styrke. Nappede 11 x 115kg for nogen uger tilbage, så patten er stærk!

Jamen, mange tak da. Det ville også være nederen, hvis du allerede havde overhalet mig, din sygdomshistrie taget i betragtning.

SHIT! en stærk bænk!!! :crazy:

:laugh: Du er sgu' stærkere i patten end jeg er i benene :laugh: Hvad med at starte din log op igen? det ville være god motivation og inspiration :cool:

Ang. dit sprint træningspas er det originale trænings pas rigtignok en DBM Special WO. Der er dog inspiration fra både Defranco og Ross.... smile.gif

Jeg har sendt dig lidt guf i din elektroniske postkasse, når nu du ik' gider besvare min sms! tongue.gif

Til gengæld er du heldigvis tøsefornærmet nok til ikke at ville svare tilbage på min sms :tongue:

Tusind tak for prgrammet! Jeg må sige, at det er en del anderledes end de "kendte" Defranco programmer.

Det er sgu' en spændende template, men der er måske liiiige variatin nok i øvelserne?!? Hvad synes du?

Jeg kunne virkelig godt tænke mig at smide en ben dag ind på dag 4, ligesom jeg gerne vil have lidt flere sæt ind hist og her...men jeg ved også , at det let kan blive grunden til, at man ikke kommer igennem et typisk Defranco program, hvis man adder ekstra belastning...

Interessant template, med de rette tilpasninger hist og her kan det blive en interessant base :smile:

Historikken er lidt længere. Fik først en fibersprægning i min højre psoas for knap 3 år siden. Så fik jeg en betændelsestilstand i højre hofte for cirka 2 år siden. Sidste sommer fik jeg så en diskslip (Efter en bowlingtur). Denne sommer fik jeg med nød og næppe afværget en prolaps. Bottom line, ben og ryg er så afkræftet og atroferet at vægtene automatisk bliver lette! laugh.gif Dødløft bliver kørt med omkring 100kg og front squat med omkring 60kg. Jeg har derudover Cilius med som egochecker, det er mig forbudt at løfte mere end ham, hvilket igen, helt automatisk begrænser mig ufattelig meget! tongue.gif

Haha, du og cilius er sådan et sødt par :slut: :slut:

Din historie er så nederen grim, som noget kan være... jeg husker stadig dag jeg kom hen til jer efter jeres bowling aften... :crazy: Det er sgu' godt at se, at du stadig kan bevæge dig rundt i vægttræningscenteret oven på den omgang... og jeg bliver nødt til at slå dig ihjel, hvis du nogensinde så meget som prøver at køre tungt i squatten igen!!!

Dagens quickie:

75 kg. sandæk i favnen og nogle ture op og ned af vores trappe.

og så selvfølgelig Call of Duty, World at war og X-men, Wolverine på Nintend wii'en AMAGAAAAD!!!!! Hvor er det fedt!!! AMAGAAAD!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Til gengæld er du heldigvis tøsefornærmet nok til ikke at ville svare tilbage på min sms tongue.gif

Tusind tak for prgrammet! Jeg må sige, at det er en del anderledes end de "kendte" Defranco programmer.

Det er sgu' en spændende template, men der er måske liiiige variatin nok i øvelserne?!? Hvad synes du?

Jeg kunne virkelig godt tænke mig at smide en ben dag ind på dag 4, ligesom jeg gerne vil have lidt flere sæt ind hist og her...men jeg ved også , at det let kan blive grunden til, at man ikke kommer igennem et typisk Defranco program, hvis man adder ekstra belastning...

Interessant template, med de rette tilpasninger hist og her kan det blive en interessant base smile.gif

Hehe, selvom jeg let bliver tøsefornærmet, så var det nu pga. travlhed på job, at jeg ikke lige fik svaret. Jeg har ikke kigget SÅ meget på det, men umiddelbart synes jeg ikke, der er nok vol. og store øvelser i det program - men til gengæld meget "pop". Jeg tror ikke vi ville kunne få gode resultater med det, når vi er van til at køre så meget træning i forvejen; Tung styrke, Interval cardio og Junkyard træning. Vi træner jo allerede (bedre) end atleter. Men det er klart at for Mr. alm. gym-guy, vil det helt sikkert give nogle gode gains og mulighed for at blive cååt.

Ang. træning fredag kl. 10. Hvad er på menuen og hvor foregår det - Svannemøllen? Jeg er som udgangspunkt frisk, skal bare lige 100% over lidt ubehag i kroppen efter en gang influenza vaccination crazy.gif

Kys kys wub.gif

Link to comment
Share on other sites

Hehe, selvom jeg let bliver tøsefornærmet, så var det nu pga. travlhed på job, at jeg ikke lige fik svaret. Jeg har ikke kigget SÅ meget på det, men umiddelbart synes jeg ikke, der er nok vol. og store øvelser i det program - men til gengæld meget "pop". Jeg tror ikke vi ville kunne få gode resultater med det, når vi er van til at køre så meget træning i forvejen; Tung styrke, Interval cardio og Junkyard træning. Vi træner jo allerede (bedre) end atleter. Men det er klart at for Mr. alm. gym-guy, vil det helt sikkert give nogle gode gains og mulighed for at blive cååt.

Ang. træning fredag kl. 10. Hvad er på menuen og hvor foregår det - Svannemøllen? Jeg er som udgangspunkt frisk, skal bare lige 100% over lidt ubehag i kroppen efter en gang influenza vaccination crazy.gif

Kys kys wub.gif

Ja, "pop" var sjovt nok også en af mine tanker, da programmet ramte uge 6 og frem. Det virker lidt som om at programmet vil please alle og derfor bliver lidt for bold-bosu-boso agtigt i de sidste uger. Efter at have nærlæst det igennem 2 gange igår aftes kan jeg kun give dig ret i manglende volume og store øvelser. Jeg ændrede lidt øvelser og tilføjede en dag 4 og 5, men der er stadigt for meget støj mht. øvelsesvalg - så er WS4SB'en sgu' et bedre bud på et blueprint til et to-split program med indlagt "lungerne-ud-af-kroppen-træning".

Fredag står den frit for.. Jeg håber på at køre overkroppen eller cardioen i sænk i dag, men da der er en syg Cat og en lille at tage sig af derhjemme, er det tvivlsomt om det bliver til træning idag. Udfaldet af idag vil diktere protokollen i morgen, som så igen lægger dagsordenen for fredag :smile:

Har du ønsker til fredagens menu, kan det jo også diktere min træning idag og i morgen :wink:

Link to comment
Share on other sites

Ja, "pop" var sjovt nok også en af mine tanker, da programmet ramte uge 6 og frem. Det virker lidt som om at programmet vil please alle og derfor bliver lidt for bold-bosu-boso agtigt i de sidste uger. Efter at have nærlæst det igennem 2 gange igår aftes kan jeg kun give dig ret i manglende volume og store øvelser. Jeg ændrede lidt øvelser og tilføjede en dag 4 og 5, men der er stadigt for meget støj mht. øvelsesvalg - så er WS4SB'en sgu' et bedre bud på et blueprint til et to-split program med indlagt "lungerne-ud-af-kroppen-træning".

Fredag står den frit for.. Jeg håber på at køre overkroppen eller cardioen i sænk i dag, men da der er en syg Cat og en lille at tage sig af derhjemme, er det tvivlsomt om det bliver til træning idag. Udfaldet af idag vil diktere protokollen i morgen, som så igen lægger dagsordenen for fredag :smile:

Har du ønsker til fredagens menu, kan det jo også diktere min træning idag og i morgen :wink:

For 20 min: Max clean and press with sandbag!! Brutalt, hurtig og effektivt :devil: !!

Link to comment
Share on other sites

Dette er en overspringshandling... Jeg har arbejde med hjem, der er deadline i morgen og jeg har nu arbejdet fra kl. 20.00-02.15 - jeg må lave noget andet!!!!

Det er min anden overspringshandling, da jeg ville logge tidligere i aftes, men mit fine netkabel røg ud af computeren lige idet, jeg trykkede "Add reply" - det havde næsten kostet min computer livet!!! :angry: :angry:

Pikketravlt på arbejdet og lortevejr, da jeg skulle hente den lille på cyklen. Hun fik så megen pisk af regnen, at jeg to gange måtte stå af og dække for hende og snakke lidt med hende. Hun tog det ellers supercool, brokkede sig kun når der kom vindstød og hun fik høvl af regn i ansigtet og stoppede, når der var læ - fars pige :wub: :wub:

Da jeg kunne se, at der var lange udsigter i nat, var jeg ved at gå i panik, da jeg kunne se træningen smutte ud imellem fingrene på mig tidligere, men Cat var heldigvis frisk nok til at tage sig af stumpen, mens jeg fik skudt en hurtig træning af i FDK Birkerød :bigsmile:

Dagens træning:

-Det var ærgeligt at erkende, at mit nuværende center kun har plastikstænger af ringeste kvalitet. Til gengæld er det et godt egotjeck center, da man nemt rydder bulen for 20 kg. skiver, altimens man bliver begloet af måbende gymnasieelever :laugh: :laugh:

Kompleks 1: Dødløft og Enarms DB Clean n' Press:

15x91 kg. + 5/5x30 kg.

10x111 kg. + 5/5x30 kg.

10x131 kg. + 5/5x30 kg.

5x151 kg. + 5/5x30 kg.

5x161 kg. + 5/5x30 kg.

5x171 kg. + 5/5x30 kg.

3x191 kg. + 5/5x30 kg. - grebet røg på højre hånd grundet elendigt greb på lortestangen :dry: ellers overraskende nemt!

1x201 kg. + 5/5x30 kg. - igen røg grebet på højre hånd. Med noget magnesium og en god stang, tror jeg sgu' næsten, at der havde været til en ny PR.!

12x131 kg. +5/5x30 kg.

-Ved 201 kg. løftet havde jeg suget alle 20 kg. skiver.. der var ikke flere i centeret.. det fandt jeg yderst morsomt!

Kompleks 2: Bænk og Full Contact Twist/Russian Twist på bold:

20x51 kg. + 10/10xFCT m. 10 kg. - for nemt!

15x71 kg. + 10/10xFCT m. 20 kg. - også majet nemt!

10x81 kg. + 8/8x15 kg. RT - Da der kun er 4 stænger i centeret, måtte FCT lade livet, da en anden skulle bruge stangen til patkasss' træning.

5x91 kg. + 6/6x30 kg. RT

5x101 kg. + 6/6x30 kg. RT

5x101 kg. + 6/6x30 kg. RT

7x101 kg. + 8/8x30 kg. RT

Hurtig Finisher:

Triceps pushdown V bar

15x35 kg. + 15x25 kg. + 15x15 kg. - pump it up, you got to pump it up!

Chins OH greb:

8xBW+10 kg.

- Nu tilbage til arbejde.. heldigvis har jeg en datter, der vågner om 4 timer...

Edit: Kl. 03.30 måtte jeg give op og lukke ned. Stumpen vågnede som forventet kl. 06.30. Efter den sædvanlige hyggelige morgentamtam med bleskift og morgengrød fik jeg sendt Catten i vuggeren, mens jeg tændte op for computeren igen.

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Godt og se du ikk går og keder Dig skipper!! Må man spørge hvilken deadline en fys har ? Healer du ikke mennesker? Vildt kødløftet i øvrigt! Du er jo stærk..

Ja, den napper lidt i dag! Heldigvis har tempoet været så højt, at der ikke har været tid til at være træt!

Mht. Deadlline er mit virke pt. ikke som primær kødbankerfys. Jeg sidder som ledende fysioterapeut i Danish Military Physical Training Team. Vi har udviklet et militært fysisk træningshæfte for alle soldater og det skal i trykken i morgen. Så alt hvad der hedder holdning, bevægelse, stræk og coretræning er endt på mit bord. Derudover fik jeg banket et 50 siders slideshow sammen til undervisning på H.O. :smile: Ny powerpointshow til ny lektion skal ligge klar næste torsdag.

Derudover har jeg haft en finger med i spillet omkring de nye anbefalinger til fysiske krav i forsvaret og dem er vi ved at få implimenteret i hele Danmark fra nu og ind i foråret.

Vi tester for tiden en masse soldater rundt omkring i landet, indsamler pulsdata osv. osv. osv.

Om to uger skal jeg undervise på MFT fysisk træner INTOPS, hvor der skal nyt materiale til.. og så er der nogle vigtigpermøder hist og her også :smile:

Så det er såmænd mine deadlines, mate :wink:

Tak for de rosende ord. Kødløften har længe været min ven, min trofaste ven, som jeg altid ved hvor jeg har, da han aldrig rokker sig i min max. -hverken på den negative eller positive konto- :smile:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share