Okse-loggen!


Oksen fra Århus N
 Share

Recommended Posts

Lyder lækkert med en hybel. Misundelse herfra! :bigsmile:

Rommel

Tak for dit indlæg, Rommel. Hyggeligt, at du lige kigger forbi min log indimellem :bigsmile: .

Ja, folks, det lykkedes: 116 fårking kilometer fra og med onsdag til og med onsdag. NY PR!!!!!!!!!!!!!!!! :4thumbup: :firebounce::4smartass::beerchug::cooldance::4trumpet::worship: :4dog: :cheer::cheer::cheer: :4band: :headphonedance::icecream: :bike: :superman::partytime2::gun2:

Det er bare feeeeedt! Nu skal benern´ have en dag eller to til restitution, og imens kan jeg så træne lidt styrke.

I dag har jeg fået ordnet lejekontrakt :4signme: , betalt indskud (næsten 11000, med det hele), og ordnet en masse andre småting forud for flytningen.

I morgen skal jeg op på statsbib, derefter skal jeg til fys, og så skal jeg have købt ind. Har snart ikke en krumme i huset.

Ja, der er nok at se til. Men når alt det her er ordnet, skal jeg have ferie. Så går turen først hjem til de gamle, og dernæst ned til det nordtyske.

Nå, jeg vil snuppe en lur. :sleeping::sleeping:

Link to comment
Share on other sites

16 km cykling blev det til om søndagen. Varme, nervøsitet og højt pollental gjorde ikke træningen nemmere, men det gik. Nu er det faktisk mandag, og jeg har taget det sidste bad i mit gamle badeværelse. Det er sgu en weird følelse.

Jeg får nok ikke sovet det helt store i nat. Hvis nu der kommer en lille MOL pause, så fortvivl ikke, det skyldes i så fald, at jeg lige skal akklimatisere mig til min nye bolig.

`Buy me another shot of whiskey. Cokes won´t do it anymore´, sang Ole Lindskou i det nu hedengangne Royal Danish Countryband. Det er præcis sådan, jeg har det nu, så jeg snupper en lille Glenlivet, og ser, om jeg kan få lidt søvn i gluggerne, inden flytte-teamet ankommer.

Greetings fra Oksen

Link to comment
Share on other sites

Hej, MOLboer!

Oksen lever, træner og har det godt. Jeg er, så nogenlunde, blevet installeret i min nye lejlighed. Der mangler dog en del småting endnu. Bl.a har jeg ikke fået koblet mit internet til, så der bliver ikke så meget skriveri.

Cyklen er kommet ud på altanen, og mandag cyklede jeg 10 km, og i går 14 km. Varmen gjorde det ikke nemmere, men jeg giver ikke op. Fra og med fredag har jeg cyklet 59 km.

Nu har jeg lige været nede og træne lidt på fys-klinikkens crosstrainer. Det gik fint.

Den 9/7 tager jeg hjem til de gamle, så blive ikke nervøse, hvis loggen ikke bliver opdateret i 14 dage til 3 uger.

Jeg sad og så verdens stærkeste mand konkurrencen i går. Fååårk, det er nogle leeee´e gutter. Men det er nu ganske underholdende at se.

Nu vil jeg drøne hjem og støvsuge noget af alt flytte-støvet væk.

Hav det godt, og nyd vejret!

Oksen.

Link to comment
Share on other sites

Lige en hurtig update.

Totalen for sidste uge blev 101 km. Det var liiige ved at gå galt men så gav jeg den en spand kul om torsdagen, hvor jeg tog to etaper a 15 og 10 km. Fredag blev det til 16 km, lørdag nøjedes jeg med 8, og søndag var jeg igen i mit es med en tur på 18 km.

Nu er jeg så hjemme hos mine forældre, hvor der bliver hygget max igennem. I aften regner jeg med at skulle have en lille tur på Energetics cyklen. Samtidig bliver håndvægtene bruge flittigt.

I næste uge drager vi på sommerferie, så der bliver 2-3 uger, hvor der vil forekomme en logbreak.

Ellers er jeg ved at komme i orden i min nye lejlighed. Når vi lige får styr på alle småtingene, bliver det helt fint.

Skulle der forekomme en lille træningspause, skal jeg hurtigt få formen op igen, når jeg igen er hjemme i den østjyske hovedstad.

God sommer til alle MOLboerne.

Link to comment
Share on other sites

Fik du chekket bogen ud jeg anbefalede?

Jeps, jeg har læst den. Det var godt nok barske løjer. Man var så tæt på begivenhederne, som man kan komme i en bog, og man fik også en del at tænke over. Glimrende bog.

Tirsdag og onsdag cyklede jeg hhv. 15 og 17 km. I går nøjedes jeg så med at bruge håndvægtene (til gengæld har jeg næppe nogensinde brugt dem så meget på en enkelt dag). I aften regner jeg med at skulle have mig en cykeltur igen. Der bliver nok bulket lidt rigeligt, for min far er lige gået på efterløn, og har fået et par kæmpe lagkager forærende af firmaet :4mewantfood:

Men pyt, der går år imellem, at jeg spiser den slags ting, så det går nok.

Nårjeg igen er i Århus, får den en spand kul, og så er jeg snart på toppen igen. Når bare moralen er høj, skal det nok gå.

Hilsen fra Oksen.

Link to comment
Share on other sites

Afsluttende update inden jeg tager på sommerferie: Både i går og i forgårs fik jeg cyklet 20 km. Hårdt, men det gik uden de store probs. Håndvægte har jeg også fåët brugt en del. Det er skøøønt at konstatere, at jeg nu kan være i alle de shorts, som var for små til mig sidste år. :4thumbup: : Samtidig kan det tydeligt ses og mærkes, at jeg får mere jern i armene. Alt i alt går det topfint medtræningen.

I morgen tager jeg så på sommerferie rundt om i landet. Først ned på Esbjerg-kanten, og så ender vi nok ved grænsen, hvor der skal købes :beer: , og nok også kigges lidt på våben. Der er jo en del fede våben-gesjæfter i Flensburg. Hæhæ!

I starten af august er jeg så tilbage i min nye lejlighed i Århus, og midt i august er der SCC country music festival. SÅ skal der drikkes humle og bourbon, pløkkes bønner aw, leges med Bowie-knive, og synges `Jim Beam´s bottle lies empty on the ground, but his spirit marches on, on, ON!´. Jeg glæder mig allerede.

Nå, men der bliver jo så en logbreak på 2-3 uger fra nu af.

Hav en fed sommer, folks

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Så er Oksen back at MOL.

Ferien gik fint. Vejret var jo upåklageligt (til tider måske lidt for svedende varmt, som Bamse og Kylling siger). Men alt i alt var det nogle fede dage. En lille tur til Flensburg blev det jo også til, og naturligvis styrtede Oksen ind til våbenhandler Eric Thiel (der er jeg stamkunde, hver gang, jeg er på disse kanter). Jeg skal dæleme love for, at der var noget at kigge på. Jeg købte da også en lille ting med hjem (men vi går ikke i detaljer her. Fjenden kan jo læse med :laugh: ).

Vel hjemme igen kastede jeg mig igen over cyklen, og det blev til 21 km i går, og 20 dagen før. I morgen drager jeg så HELT hjem til min nye lejlighed, mit eget trænings-gear, samt mine våben, bøger osv.

Der kommer en mere fyldig update, når jeg får hooked mit Stofanet op i lejligheden.

Cheers

Oksen

Link to comment
Share on other sites

Hey Okse.

Stort tillykke med din nye lejlighed.

Selvom der er MEGET som skal ordnes ved en flytning (taler af erfaring, se evt min log), så er det skøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøønt at kunne sætte sig ud på sin altan og bare nyde den. Jeg har nærmest boet på min de sidste to uger jeg har boet her :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hey Okse.

Stort tillykke med din nye lejlighed.

Selvom der er MEGET som skal ordnes ved en flytning (taler af erfaring, se evt min log), så er det skøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøønt at kunne sætte sig ud på sin altan og bare nyde den. Jeg har nærmest boet på min de sidste to uger jeg har boet her :4thumbup:

Taaark for det, kære MH.

I går kom jeg så til Århus igen, og da ORKEDE jeg bare ikke at træne, så jeg hvilede bare benern´. I forgårs fik jeg dog cyklet 21 km.

I dag skulle jeg så op på min egen stålhest igen :bike: , og den ER nu bedre end den Energetics cykel, mine forældre har lånt (den skal i øvrigt snart hjem til sin ejer, som er min moster Johanne).

Det gik bare såååååå fint i dag. jeg endte på hele 26 km. Det var en af de dage, hvor man føler, at man kan blive ved og ved. Nok noget af det tætteste, jeg kommer på spinner´s high under de forhold, jeg træner under. Jeg tror såmænd godt, jeg kunne have trukket den op på 30 km, men jeg skal også have energi til at tage en tur i morgen.

Nu skal jeg snart have lidt mad. Har vist spist for lidt i dag. Har ikke ret mange fødevarer på lager, så i morgen må jeg en tur i Tøfex. Jeg har også en hulens masse flasker, som jeg skal af med. Jeg har dog ikke selv tømt dem :4drunk: , men samlet dem rundt omkring. Jeg ER jo ikke en drukkenbolt :innocent::laugh:

Og så skal jeg have ringet ned og høre, hvornår Peter fys til tilbage, så vi kan få gang i crosstrainer osv., og han skal have den der brændevin, jeg har skaffet til ham i Prøjserland.

Vi ses lige pludselig.

Link to comment
Share on other sites

Davz igen.

Totalen for sidste uge blev 103 km. Jeg cyklede ikke om fredagen, da jeg var træt i stængerne, og var liiiige ved at få et slidsår bagi.

I går cyklede jeg 15 km. Jeg ville godt have cyklet mere, men det var ekstremt varmt, og jeg havde ikke tid til at træne senere på aftenen. Nå, men 15 km er også ok. Det kan da i hvert fald holde formen lidt ved lige.

I aftes var jeg nede og se Zulu sommerbio, hvor de viste `Adams Æbler´. Den var faktisk ret grineren. En ny cool replik: `Hallååå, maaaan! Er du dååm i din ansigt, eller hva´? Det er maarj, der har pistol!´

(Indvandrer-gangsteren Khalid, da nazi-lederen Esben truer med at nakke ham) :rofl2:

Gad i øvrigt vide, hvorfor nazi-lederen hedder Esben? Man kunne godt fristes til at tro, at det var en slet skjult henvisning til min gamle yndlings-fjende (der ganske vist ikke var klog nok til at blive Führer, selv om han sikkert gerne ville). Efter, at han var ude efter mig sidste gang, var der godt nok et par gange, hvor jeg ikke skulle høre mange sære lyde om natten, før jeg greb efter det nærmeste våben. Engang havde jeg nær gokket en af min nabos kammerater (som er en stor, skaldet gut) med et bat, da han, ved en fejl, kom til at ringe på min dør en mørk vinteraften. Jeg ved sq ikke, hvem der blev mest bange. Efterfølgende gav jeg ham en bajer, og siden har vi grinet meget af episoden. :laugh::laugh:

Ak, ja! Det var dengang. Barskt kunne det være, men nu er jeg vist nærmest lidt nostalgisk omkring den tid. Det er nok lidt sådan, mange andre har det med soldatertiden.

I dag skal jeg have trænet lidt med håndvægte, og helst også cykle lidt.

Nu er det liiiige før, startskuddet lyder til festivalen! Torsdag tager jeg derned. Er du gal, hvor jeg glæder mig. Skal lige have støvet Stetson-hatten af, og have smurt min gun. Techno-musikken har Love Parade i Berlin, heavy-folket har Wacken, og det europæiske western-miljø har SCC i Silkeborg! Bliver skønt at komme ned og hilse på alle de andre gamle cowboy bastards, drikke en pilz, pløkke lidt bønner aw, og høre noget fed tråd.

See U!

Link to comment
Share on other sites

Davz igen.

Totalen for sidste uge blev 103 km. Jeg cyklede ikke om fredagen, da jeg var træt i stængerne, og var liiiige ved at få et slidsår bagi.

I går cyklede jeg 15 km. Jeg ville godt have cyklet mere, men det var ekstremt varmt, og jeg havde ikke tid til at træne senere på aftenen. Nå, men 15 km er også ok. Det kan da i hvert fald holde formen lidt ved lige.

I aftes var jeg nede og se Zulu sommerbio, hvor de viste `Adams Æbler´. Den var faktisk ret grineren. En ny cool replik: `Hallååå, maaaan! Er du dååm i din ansigt, eller hva´? Det er maarj, der har pistol!´

(Indvandrer-gangsteren Khalid, da nazi-lederen Esben truer med at nakke ham) :rofl2:

Gad i øvrigt vide, hvorfor nazi-lederen hedder Esben? Man kunne godt fristes til at tro, at det var en slet skjult henvisning til min gamle yndlings-fjende (der ganske vist ikke var klog nok til at blive Führer, selv om han sikkert gerne ville). Efter, at han var ude efter mig sidste gang, var der godt nok et par gange, hvor jeg ikke skulle høre mange sære lyde om natten, før jeg greb efter det nærmeste våben. Engang havde jeg nær gokket en af min nabos kammerater (som er en stor, skaldet gut) med et bat, da han, ved en fejl, kom til at ringe på min dør en mørk vinteraften. Jeg ved sq ikke, hvem der blev mest bange. Efterfølgende gav jeg ham en bajer, og siden har vi grinet meget af episoden. :laugh::laugh:

Ak, ja! Det var dengang. Barskt kunne det være, men nu er jeg vist nærmest lidt nostalgisk omkring den tid. Det er nok lidt sådan, mange andre har det med soldatertiden.

I dag skal jeg have trænet lidt med håndvægte, og helst også cykle lidt.

Nu er det liiiige før, startskuddet lyder til festivalen! Torsdag tager jeg derned. Er du gal, hvor jeg glæder mig. Skal lige have støvet Stetson-hatten af, og have smurt min gun. Techno-musikken har Love Parade i Berlin, heavy-folket har Wacken, og det europæiske western-miljø har SCC i Silkeborg! Bliver skønt at komme ned og hilse på alle de andre gamle cowboy bastards, drikke en pilz, pløkke lidt bønner aw, og høre noget fed tråd.

See U!

:w00t::w00t::w00t: Lækker historie der. Og hav nu en superdejlig festival M..

Sommer hilsner fra Danfan. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tak, Danfa. Rart med en sød hilsen fra dig nu og da :bigsmile: .

Så er Oksen her igen.

I mandags cyklede jeg hele 24 km, og i går blev det til 16 km. Nu kan totalen for indeværende uge jo ikke blive så høj, fordi jeg skal til festival, men med en god tur i dag skal den nok nå op på ca. 70 km.

Og så er det i øvrigt på tide, at jeg får givet vægttræningen en spand kul. Derudover kommer dagen til at gå med at gøre rent, og med at pakke mit grej til festivalen. Desværre er vejrudsigten ikke for fed. men billetterne er betalt, og nu skal vi have det bedste ud af det. Min Stetson-hat har før fået så meget vand, at jeg er sikker på, at den kan holde.

Pyyyyh, hvor har jeg snorksovet i nat. Jeg havde fået opbygget et gedigent søvn-underskud, fordi jeg var nede og se `Walk the line´ i Zulu sommerbio i mandags, og klokken var 00.20, inden det var slut. Og så skulle jeg til fys tidligt fra morgenen af om tirsdagen (i går).

Når alt det her festival-halløj er ovre, skal jeg også til at bruge crosstraineren igen.

Nu står den på kaffe.

Vi ses efter festivalen.

YIIIIEEEEEEEEEHAAAAAA!

(Der mangler en cowboy smiley, så I får lige en chopper i mangel af bedre :chopper: )

Edited by Oksen fra Århus N
Link to comment
Share on other sites

Nemlig Okse, nu skal du ikke glemme de vægte vel, det skulle nødigt være sådan at de eneste ordentlige guns var dem i våbenskabet, vel :smile::smile:

Haha! Jeg kan berolige hr. Blackmoore med, at jeg fik brugt vægtene en del i går, og desuden fik cyklet 18 km. Dermed når totalen for denne uge op på 73 km.

Men jeg iler. Er ved at pakke det sidste. Desværre lover de styrtregn i weekenden. But the road goes on forever!

Link to comment
Share on other sites

Heeeeeeej igen!

Så er Oksen tilbage fra Årets SCC festival, som var den 21. af slagsen (og den 11. for mig). Det vart en meget våd, men også meget fed oplevelsen. Et par bands skuffede, men der var bestemt mange gode navne imellem.

Ellers blev der drukket, sunget/brølet, leget med våben :gun2: , og lavet alle de andre fede ting, som vi har festivalen til. En sådan stemning oplever man næppe ret mange andre steder i Europa.

Der kommer nok en festival-beretning senere.

Vel hjemme igen blev jeg straks nødt til at fare ud ad døren igen. Sagen var nemlig den, at jeg skulle have hængt nogle lamper, billeder osv. op i lejligheden, og den alm. slagboremaskine kunne ikke klare opgaven. Altså, afsted til Harald Nyborg efter en Bosch-hammer. De var brandbrøleme udsolgt! :annoyed:

Videre til Bauhaus. Der havde de en glimrende én til 500 kr. Ok, den tog jeg. Den viste sig da også at virke udmærket. Vrrrrrruuuuummm, så var der drønet en masse huller i betonen. Glimragende :4thumbup:

Her til aften snuppede jeg et par gode sæt med håndvægtene (har jo ikke glemt blackmoores vise ord :laugh: ), og snuppede også 20 km på cyklen. Det var vist udmærket, alt taget i betragtning.

Nu skal der lige vaskes op. Gider ik se på en dum opvask, når jeg står op.

Nat nat herfra.

Link to comment
Share on other sites

Halløgsovs!

I går tog jeg 18 km på cyklen, samt lidt håndvægt træning. Det var ganske ok. Alt i alt går det ikke så dårligt med træningen. Nu kl. 9.30 skal jeg være nede hos peter fys for at se, om vi kan komme til at bruge crosstraineren lidt. Det kan vi nok. Det er ikke det mest brugte redskab dernede (og det er egentlig lidt en skam). Skulle det ske, at den er optaget, laver vi bare almindelig fys-behandling, og bruger crosstrainer på fredag, hvor jeg også har en tid. Om fredagen er der nemlig tit ganske stille dernede.

Der kommer en update, når jeg har fået trænet noget.

Link to comment
Share on other sites

Det gik glimrende med crosstraineren i dag: Jeg havde armern´ med det meste af tiden, og trænede mere intenst, end jeg før har gjort på crosstrainer.

Det kan mærkes. Stængerne siger, at det ikke nytter noget at cykle i dag. Derfor har jeg nu givet håndvægtene en gevaldig skalle, og så må det være nok for i dag. I morgen sidder jeg på stålhesten igen, og så hedder målet mindst 20 km. Jeg ville gerne have cyklet lidt i dag, men der skal restituering til. Jeg ved kun alt for godt, hvor meget,. jeg kan komme til at ødelægge, når viljen er stærkere end fysikken.

Mine forældre har i øvrigt lige købt en brugt kondicykel. Den er god at have, når min mor skal træne med sit knæ, og når jeg er hjemme hos de gamle, kan jeg holde cyklingen ved lige, uden at skulle ud og låne kondicykel nogen steder.

Jeg har lige købt `Pusher´ på dvd. Den skal jeg se, når jeg er færdig med at skrive dette. Det er 1´eren, med Frrranke, der skylder pæææænge til gangsteren Milo.

Feeeeee´ film! :4thumbup:

Vi ses i morgen, når jeg har fået cyklet noget.

Edited by Oksen fra Århus N
Link to comment
Share on other sites

I dag var jeg igen i hopla med cyklingen, og det blev til hele 23 km. Dermed er den foreløbige total for denne uge oppe på 61 km. Ikke dårligt. Det er for tidligt at varsle PR, men nogen helt ringe uge bliver det næppe.

Så fik jeg også lige handlet lidt ind, og fik klippet mit hår. Fååårk, det garn var blevet langt. Men jeg fik da ordnet det.

Vejret er fint lige nu, så jeg tror, jeg kører en aftentur. I morgen skulle det jo regne en del.

Lidt håndvægttræning skal det nok også blive til inden sengetid.

I går kom to gamle Jehova-tanter og ville snakke om fred i verden. De havde sågu ikke engang mod og mandshjerte til at sige, at de kom fra Jehovas Vidner, men jeg gennemskuede dem hurtigt, al den stund, at de rendte rundt med `Watch-tower. Ak, ak! Og så kommer de her med deres fredssnak. Dem skulle jeg dæleme ikke have indenfor min dør.

Jeg beherskede min trang til at give dem en gevaldig overhaling :4ranting: , samt et foredrag om min våben-passion, og sagde i stedet, at de kunne yde et lille, men værdifuldt, bidrag til verdensfreden ved at forføje sig væk fra mit domicil.

Hjemme hos mine forældre var det nemmere: Min mor sagde `Jeg forbeholder mig ret til at lukke hunden :4dog: ud i vores egen have, og det sker om et minut. Derefter er det en sag mellem den og jer, da der desuden står på skiltet, at I er trådt ind på vores grund på eget ansvar´. Vi har ikke set de kanutter siden! :tongue:

Nu håber jeg ikke, vi skal til at have de bavianer rendende her. IF THEY WANT WAR, I´LL FUCKIN´ GIVE ´EM A WAR THEY WON´T BELIEVE!

Nå, forhåbentlig har de fattet budskabet. Det er fint med religionsfrihed osv., men jeg kan og vil aldrig respektere deres metoder. Man kunne lige så godt bede de pårørende til 9/11 ofrene om at respektere Osama og hans venner. Ganske vist har jehovaerne ikke nakket nogen, men de har før chikaneret min familie ganske groft. Derfor har jeg ikke de store skrupler overfor dem.

Vi ses.

Edited by Oksen fra Århus N
Link to comment
Share on other sites

Godt at se at du gir den gas, både med træningen og med dørpestilenserne :laugh:

Tak, MH.

Ja, det er muligt, at jeg er lidt barsk nu og da, men det er nu engang min måde.

I går fik jeg snuppet et par gode sæt med håndvægtene, og hen under aften snuppede jeg lige 17 km cykling. Det var nok mere vilje end motivation, men jeg fik gjort det, og det er det, der tæller.

Jeg forstår godt de mennesker, der siger, at det er svært at blive ved med at træne på en kondicykel, når man har den stående hjemme. men omvendt er det altså heller ikke umuligt. Min hemmelighed er jo nok, at jeg er utroligt tålmodig, og at min viljestyrke er stærk nok til at kunne lappe på de steder, hvor ren motivation ikke slår til.

I dag har jeg endnu ikke trænet, men det kommer.

Link to comment
Share on other sites

Hej Okse.

Jeg syntes nu selv at få besøg fra jehovas vidner er som at få en opringning fra en bogklub jeg ikke gider... det er sgu ikke noget jeg gider hidse mig op over, men jeg siger ret bestemt nej tak.

Husk nu at få pryglet de håndvægte big time her i weekenden..

Mange hilsner fra Farsø!

Link to comment
Share on other sites

Hej Okse.

Jeg syntes nu selv at få besøg fra jehovas vidner er som at få en opringning fra en bogklub jeg ikke gider... det er sgu ikke noget jeg gider hidse mig op over, men jeg siger ret bestemt nej tak.

Husk nu at få pryglet de håndvægte big time her i weekenden..

Mange hilsner fra Farsø!

Jeg burde naturligvis også beherske mig bedre, men min animositet mod dem bunder i nogle oplevelser i min barndom, hvor de samme mennesker stod der 3 gange om ugen, og hvor de, i nogle tilfælde, holdt vores dør oppe med magt (hvilket er forbudt). Derfor var det, at min mor til sidst erklærede krig.

I går cyklede jeg 20 km, og tog nogle gode sæt med håndvægtene. I morgen skal jeg så til fys, hvor vi nok tager en tur på crosstraineren.

Totalen for cykling, fra og med mandag, er oppe på 98 km. Med en god tur i dag har vi en PR. Og med endnu en tur i morgen, har vi en STOR PR.

Og javel, hr. slavepisker Blackmoore :laugh::laugh: . Jeg skal nok få pumpet noget.

I går var jeg en tur nede i byen. Hvis jeg havde 10 kr. for hver eneste drukkenbolt, der vil have en tur på min el-scooter, så var jeg en velhavende mand. Selvfølgelig er jeg nødt til at afvise dem, for jeg må hverken låne kværnen ud eller køre med to personer (hvilket der heller ikke er plads til). Hvis jeg gør nogen af delene, dækker forsikringen ikke.

I går var der godt nok en fyr, der ikke havde let ved at forstå et nej. Og jeg ville nødig diskutere ret meget med ham, for han var en ordentlig mofu. Nå, heldigvis var han i det rare hjørne. Det kan bare være svært at se, hvem der pludselig kan blive ond i sulet. Hvis en fyr render rundt med en mine som en rabies-ramt pitbull, styrer jeg selvfølgelig godt klar af ham. Skulle det komme dertil, hvor min sikkerhed er truet, har jeg også truffet visse forholdsregler. Men man kan jo aldrig sikre sig 100 %.

Nå, jeg vil ned i Ghetto. Vi ses.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share