Okse-loggen!


Oksen fra Århus N
 Share

Recommended Posts

Skulderen fungerer, efter omstændighederne, fint. I morgen begynder vi på genoptræningen. Jeg var liiige oppe og cykle et par 100 meter i dag, bare for at mærke, om det gik an. Det gjorde det. I morgen kan jeg nok snuppe 5-7 km, sådan som lidt vedligeholdelse.

Nå, men nu skal jeg se lidt film, og have noget koldt at drikke. Der er hulens varmt her.

Nat nat.

Link to comment
Share on other sites

Pas på dig selv, Okse!

Jeg vil udbringe en skål for din skulder i de hellige Øl haller i Munchen

Du er en ven af folket, Blackmoore. Heldigvis går det godt med min skulder. Peter fys siger, at der må have været tale om en mindre forskubning, og at bevægeligheden stadig er i top. Jeg skal dog lave nogle øvelser, med henblik på at styrke skulderleddet. men som Peter fys siger: Det er noget, man kan lave, imens man glor fjerner :laugh::laugh: . Cool fyr, den fys.

I går var jeg på cyklen igen, og klarede 15 km uden problemer. Intensiteten var måske lidt lavere end sædvanligt, men da jeg havde cyklet de 15 km, havde jeg forbrændt under 20 kj mindre, end jeg plejer at forbrænde på den distance, så det er små marginaler, nee? (som Sepp Piontek altid sagde).

Det vigtigste er, at Oksen træner igen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg pressede den til 16 km i dag. Det var dæleme hårdt, men det gik. I morgen bliver jeg nok for træt til at træne. Da skal jeg nemlig til fys, og have masseret mine skuldre, som er meget anspændte, fordi jeg går med armslynge meget af tiden. Men når bare, der bliver trænet, skal det hele nok gå.

Link to comment
Share on other sites

I dag har jeg været ok dygtig: 19 km cykling, og en del træning med elastikken (for at styrke mit lidt ustabile skulderled). Det er, alt i alt, udmærket.

Mine forældr evar her lige ganske kort, og min mor prøvede min stålhest. Hun syntes godt nok aldrig, hun havde prøvet en bike med så behagelig en saddel. Men det er jo noget af det, der kendetegner en god cykel.

Jeg har lidt kriller i halsen, så nu snupper jeg en dram (efter at have konsulteret hr. sprit-ekspert Blackmoore :laugh: ) . En Arnbitter og et par Hexokain skal nok klare det.

Vi zeeez!

Link to comment
Share on other sites

Så blev det til 20 km cykling i går, og 16 i dag. Det er udmærket. Jeg måtte dog ned i Rema1000 efter batterier, da cyklens computer var løbet tør for strøm.

Med skulderen går det ok. Peter fys siger, at den bliver bedre. På onsdag kan vi prøve crosstraineren igen. Og i mellemtiden skal jeg så træne skulderleddet lidt. Det gør jeg naturligvis også. Maaange gentagelser, siger Peter fys. Jaja, det kan han sagtens sige, den skøre kanut.

I morgen begynder jeg at gå til spansk. Det bliver interessant.

Link to comment
Share on other sites

I morgen begynder jeg at gå til spansk. Det bliver interessant.

Og jeg er manden der gerne vil hjælpe med at gøre det MEGET interessant! :innocent:

Nummer et!:

La mayoría del fantasise de los adultos relativamente con frecuencia - es una parte normal de la manera nuestro trabajo de los cuerpos. La mayoría de las mujeres sin embargo, niegan el fantasising, principalmente porque sus fantasías son tan románticas o tratan con suavidad, que no corresponden a su idea de una qué fantasía sexual debe ser. Otras mujeres empujan lejos pensamientos eróticos tan pronto como los tengan, o se sienten culpables. ¡Tan incluso si usted piensa usted no fantasise, usted hace probablemente!

Nummer 2 (lidt mere saftig og lidt mindre oplysende) :tongue: :

El martillo plástico, que resbalaba suavemente adentro, y hacia fuera, de su incisión gaping, fue cubierto con la crema dulce de su lujuria. Era obvio que su mente no estaba en la fabricación de amor a su consolador, como ella golpeaba su concha butally, el gruñir, y el gemir, humping detrás en ella con empujar caderas. "Cogida De Unnnnh.......Ahhhhhh......!"

:tongue::w00t:

God træning,

Rommel

Edited by Rommel
Link to comment
Share on other sites

Tjuhej, hvor var der gang i det spansk-hold! Jeg skal love for, at der blev sparker r.. lige fra starten. Det skal nok blive feeeedt. :4thumbup:

Derefter smuttede jeg ned til Sunset Boulevard på Sankt Knuds Torv, hvor jeg fik en sandwich. Jeg er viiild med deres sprøde baguettes med kylling og bacon.

Vel hjemme igen sprang jeg på stålhesten. Det blev til 17 km. Når man tager min skulderskade i betragtning, er det vel ganske fint. I morgen står den på crosstrainer, og så skal jeg have købt et par bøger til spansk-kurset.

Jeg tørner ind nu, for jeg skal tidligt op.

Link to comment
Share on other sites

Der blev så desværre ingen crosstrainer i går. Peter fys måtte blive hjemme fra arbejde, pga. at daginstitionerne var blokeret af strejkende pædagokker, så han kunne ikke få sine unger passet.

Så i går nøjedes jeg med at træne min skulder. Det fik jeg så til gengæld gjort en del ved. I dag skal jeg nok få cyklet en tur. Ingen tvivl om det. Men først skal jeg have handlet ind, og over middag skal jeg til spansk.

Vi ses.

Link to comment
Share on other sites

Hejzan igen, her i Oksens log!

I går gik det glimragende: Hele 22 sveddryppende km! Det er min længste etape, siden jeg kom til skade med skulderen. Så det er fint nok.

I dag skal der nok også blive tid til en tur på stålhesten. Men det skal være inden aften, for i aften vil jeg en tur ned i byen, for at se, om der er noget gang i den. Jeg skal dog ikke drikke ølz, da jeg tager scooteren derned. Det minder mig i øvrigt om, at jeg hellere må skyyynde mig at sætte laderen i stikket, så der er sovs nok på den, når jeg skal afsted.

Ellers skal jeg gøre rent, øve mig på spansk, og træne min skulder lidt.

Update følger.

Edited by Oksen fra Århus N
Link to comment
Share on other sites

Uuuuuuupdaaaaate!

Pyyyh, for en tur! 21 herlige km! Jeg gjorde mig lige hård, og fik cyklet, inden :sun: begyndte at bage for fuld hammer ind gennem ruderne til min lukkede altan. Jeg prøvede også liiige lidt med håndvægtene, men kun med den arm, der ikke har været skadet.

Nu sidder lige lige og nyder en :cola: (light, naturligvis), imens mit hår bliver tørt. Så klipper jeg lige håret, og snupper et shower. Og derefter skal jeg have gjort lidt rent, inden jeg tager ned i byen.

Det, jeg er mest glad for, er, at mine cykel-etaper er ved at blive lange igen. Var lige ved at frygte, at jeg skulle til at stagnere omkring 15-16 km.

Vi ses snart igen.

Link to comment
Share on other sites

Efter en lang og travl dag sidder jeg nu her. Jeg fik cyklet 20 km, inden jeg kørte ned i byen. Inden da havde jeg også været på indkøb, vasket tøj, og gjort lidt rent.

Jeg må tilstå, at det var hårdt at træne i dag. Jeg var en smule træt i stængerne. men det gik da.

Nede i byen gik det ok, lige indtil jeg var ved at gøre mig klar til at drage hjemad. En fyr lå på fortovet. Beruser!, tænkte jeg. Men jeg skulle da lige tjekke ham ud. Lige i det øjeblik kigger han op, med totalt syrede øjne, og siger: Jeg skærer dybere! Da ser jeg, at blodet løber fra hans håndled. Ved tusind millioner tyfoner (som kaptajn Haddock siger i Tintin-tegneserierne)! Det er et selvmordsforsøg! Gutten har smadret en breezer, og brugt den skårede flaske til at åbne sit håndled med.

I en fart hen og ringe til polisen, og snart kom både akutbilen og en ambulance drønende, og fyren kom afsted til sygehuset.

Pyyh, det var en klam omgang. Jeg rystede sgu over hele kroppen. men jeg kunne jo ikke gøre andet, end det, jeg gjorde. Jeg kunne godt have ydet førstehjælp, men ikke på en desperat person med en skarp genstand i hånden.

Oksen siger godnat og tak for i dag.

Edited by Oksen fra Århus N
Link to comment
Share on other sites

Efter en lang og travl dag sidder jeg nu her. Jeg fik cyklet 20 km, inden jeg kørte ned i byen. Inden da havde jeg også været på indkøb, vasket tøj, og gjort lidt rent.

Jeg må tilstå, at det var hårdt at træne i dag. Jeg var en smule træt i stængerne. men det gik da.

Nede i byen gik det ok, lige indtil jeg var ved at gøre mig klar til at drage hjemad. En fyr lå på fortovet. Beruser!, tænkte jeg. Men jeg skulle da lige tjekke ham ud. Lige i det øjeblik kigger han op, med totalt syrede øjne, og siger: Jeg skærer dybere! Da ser jeg, at blodet løber fra hans håndled. Ved tusind millioner tyfoner (som kaptajn Haddock siger i Tintin-tegneserierne)! Det er et selvmordsforsøg! Gutten har smadret en breezer, og brugt den skårede flaske til at åbne sit håndled med.

I en fart hen og ringe til polisen, og snart kom både akutbilen og en ambulance drønende, og fyren kom afsted til sygehuset.

Pyyh, det var en klam omgang. Jeg rystede sgu over hele kroppen. men jeg kunne jo ikke gøre andet, end det, jeg gjorde. Jeg kunne godt have ydet førstehjælp, men ikke på en desperat person med en sarp genstand i hånden.

Oksen siger godnat og tak for i dag.

Damn, Okse. Du får altså oplevet de vildeste ting :blink:

Jeg havde nok gjort det samme som dig i den situation. Skal ikke nyde noget af at yde førstehjælp på en småpsykotisk selvmorder som stadig er i besiddelse af "våbenet"...

Link to comment
Share on other sites

Så er det log-tid igen, her i Oksens lille verden. I dag havde jeg sat mig et mål på 20 km cykling, og strammede den til 21. Dermed er den foreløbig total, regnet fra og med torsdag, på 84 km. Det er meget fint.

Ellers har jeg brugt dagen på at læse lidt, og gøre rent. Det er forskrækkeligt, så beskidt, sådan et trægulv kan blive, men det er heldigvis nemt at skrubbe rent.

I morgen skal jeg ned og træne på crodsstrainer, hvis Peter fys kan få afleveret sine unger i institutionerne. Der er jo stadig strejke/blokader. Senere skal jeg til spansk.

Og til MH: Ja, jeg oplever nogle syrede ting. Jeg håber blot, at jeg, når jeg, om mange år, ser tilbage på det, kan sige, at jeg gjorde det rette i de fleste situationer.

Vi ses i loggen!

Link to comment
Share on other sites

Så rykker vi igen, her i Okse-loggen!

Kl. 13 var jeg nede på fys-klinikken, hvor Peter fys bød på crosstainer-træning. Det gik nogenlunde. Jeg kunne godt mærke, at jeg ikke var i topform med crosstrainer, men det skal vi hurtigt få trænet op. I hvert fald gjorde det ikke ondt i min skulder, og det er det vigtigste.

Derefter skulle jeg til spansk, og det gik også fint. læreren spurgte endda, om jeg havde haft spansk før. Det havde jeg ikke, men det ser ud til, at jeg har evner for det. Det er jo dejligt.

Vel hjemme igen stod den på frikadeller, og derefter cykling. Det blev til 18 km. Dvs., at min foreløbige total er på 102 km. Jeg skal ikke love for meget, men det kunne ligne en PR, forudsat, at alt går efter planen.

Nu klarer jeg lige opvasken, og så må jeg heller etørne ind, for den står på fys i morgen kl 9.30, hvis eller strejken ikke holder Peter fys hjemme fra arbejde.

Nåå, ja! Og så flytter fys-klinikken snart til nye og federe lokaler i Finlandsgade. Og så får de bl.a. løbebånd.

Link to comment
Share on other sites

Ja, så blev det til 20 km i dag. Dvs., at alt over 8 km i morgen udløser en PR. Det er bare topfint.

Min skulder er lidt øm, men det er, fordi jeg trænede meget med den i går. I det mindste tyder det da på, at træningen virker.

Jeg skal lige have vasket op inden sengetid, så jeg smutter igen. I morgen skal jeg sove længe, hvis jeg da ikke bliver nødt til at stå tidligt op or at komme på WC.

Natter.

Link to comment
Share on other sites

Ja, så blev det til 20 km i dag. Dvs., at alt over 8 km i morgen udløser en PR. Det er bare topfint.

Min skulder er lidt øm, men det er, fordi jeg trænede meget med den i går. I det mindste tyder det da på, at træningen virker.

Jeg skal lige have vasket op inden sengetid, så jeg smutter igen. I morgen skal jeg sove længe, hvis jeg da ikke bliver nødt til at stå tidligt op for at komme på WC.

Natter.

Lige en rettelse til mit indlæg af i går: Det er faktisk ikke min skulder, der er øm. Det er min triceps i højre arm. Øvelserne med elastikken går åbenbart både i skulderleddet og i triceps. Men det er trods alt bedre at være øm i triceps, end at have ondt oppe i skulderleddet. Nu lader jeg den få ro frem til søndag, og så må Peter fys evt. kigge lidt på det på tirsdag. Men stadigvæk: Sålænge, det ikke er skulderleddet, der viser tegn på manglende stabilitet, skal der meget til, før jeg vil klage.

Men til sagen: Benern´ var noget trætte i dag, men jeg VILLE sætte en ny PR, og det gjorde jeg: 137 km fra og med torsdag til og med torsdag (i :clap: dag). :superman: :4thumbup: :firebounce::rocketwhore::4trumpet: :4dog: :4boxing: :icecream: :bike: :kickass::partytime2::cheer::cheer::clap:

Det er bare feeedt! Nu tager jeg en pause på en dag eller to, så jeg kan restituere (også fordi min mor nærmest tigger mig om at passe på overtræning). Og hun har ret i, at jeg før har været overanstrengt (dog ikke ved at cykle), og at det er meget grimt.

Jeg er blevet lidt bedre til at spise frugt. Jeg har også fået fat i sådan nogle skønne Gråstener-ævler. Uuuuhmmmm, de er go´e. I dag, til spansk, var der også en tøz, der sagde, at jeg så sund ud. Hvad hun så mente med det. Tihi!

Det går glimragende med det spansk. Vi lærer noget nyt hver gang, og jeg har ikke svært ved det. Så måske er der fremtid i det.

I morgen skal jeg handle lidt ind, læse lidt i en god bog, og hvis det holder tørt, kører jeg en tur om aftenen. Så oplever jeg jo nok noget vildt.

Nat nat fra Oksen.

Link to comment
Share on other sites

Ak, ja, Rommel. Nogen gange ville jeg næsten gerne være fri for den evne. Måske skal jeg også blive lidt bedre til at passe mig selv. Men omvendt: En person, der ligger og bløder, må man ikke gå forbi. Det kan man få en dom for.

Mit humør er lidt nede i dag. Jeg må snart have snakket med AF igen, for det nytter sgu ikke, at de ikke gør noget for at finde noget arbejde til mig, når der nu snakkes så meget om, at folk skal aktiveres.

Ellers skal jeg gøre rent, læse lidt, og så kan det godt være, jeg lige tager 10-12 km på cyklen. Sålænge, man træner, laver man ingen ulykker, og det giver altid et lille løft til humøret.

Link to comment
Share on other sites

Jeg snuppede 11 km cykling i går. Bevares, det er kun ca. det halve af den fulde distance, men når jeg nu egentlig slet ikke havde regnet med at skulle cykle i går, må det vel siges at være ok.

Nede i byen var alt for en gangs skyld roligt. Mine triceps er i orden igen, men tilgengæld har jeg fået lidt betændelse ved den ene storetå. Det er åbenbart det samme, som Arne (der også har profil her på MOL) har lidt af. Så jeg lavede omgående en balje sæbevand, satte fødderne i det, og da foden var tør igen, fik den et lag penicillin-salve. Sådan har jeg før klaret den slags ting. Tåen er da også knap så øm i dag. Jeg gentager behandlingen et par gange, og så skal det nok gå over.

I dag skal jeg se, om jeg kan få gjort lidt rent. I eftermiddag kører jeg nok en lile tur. Man skal jo nyde det skønne vejr. Regn og rusk kan vi tids nok få.

God søndag til MOLboerne.

Link to comment
Share on other sites

Jubiii! Min lille opsang virkede. Jeg fik cyklet 20 km.

Nu må vi se, om jeg kan komme til fys i morgen, med den strejke osv. Men jeg håber sgu, at jeg kan, for jeg trænger til det. Men først skal jeg til spansk. Vi må se, om jeg kan klemme lidt cykling ind i dagens travle program.

Min far ringede lige og sagde, at han havde bestilt en hel kasse rødspætter. Uhmmm! :4mewantfood: :4mewantfood: .

Jeg aftager gerne et par fade flade flyndere, for det er god og sund mad.

Nu må jeg hellere lige vaske op, og så vil jeg stene lidt fjerner, før jeg skal :sleeping::sleeping:

Edited by Oksen fra Århus N
Link to comment
Share on other sites

Min far ringede lige og sagde, at han havde bestilt en hel kasse rødspætter. Uhmmm! :4mewantfood: :4mewantfood: .

Jeg aftager gerne et par fade flade flyndere, for det er god og sund mad.

:4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: Arva Spætter det rykker. :4thumbup: :4mewantfood: Hvornår skal man dukke op slurp. :blush: ÆLLLLSER SPÆTTER

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share