Okse-loggen!


Oksen fra Århus N
 Share

Recommended Posts

Nu gik der lidt kuk i min plan. Jeg havde håbet at kunne cykle lidt i eftermiddag, men det blev ikke til noget, fordi Peter fys fik et afbud, så jeg måtte styrte afsted over hals & hoved, for at kunne fylde tiden ud. Og da jeg først havde været både til fys og til spansk, var jeg for smadret til at cykle.

Men pyt, jeg giver den en ordentlig skalle i morgen. Da skal jeg heller ikke så meget.

Natter!

Link to comment
Share on other sites

Mit humør er lidt nede i dag. Jeg må snart have snakket med AF igen, for det nytter sgu ikke, at de ikke gør noget for at finde noget arbejde til mig, når der nu snakkes så meget om, at folk skal aktiveres.

Det er nemlig helt rigtigt, Okse. Bare bank i bordet og giv dig til kende.

Mvh. Mettehelena, socialrådgiver/semiekspert i aktiveringsområdet :wink:

Ps. Kæmpestort tillykke med din nye PR

Link to comment
Share on other sites

Tak for opbakningen, MH. Dine indlæg luner altid.

Danfa> Der er vist én, der kan li´spætter, hva´? :tongue: Det viste sig sgu, at der var 20 kilo renset vægt i den kasse, så vi kunne dele dem med nogle andre. Det var jo udmærket. Uhmmm, hvor jeg glæder mig til at smage spætterne!

I dag gav jeg, som lovet, cyklingen en god skalle, og cyklede 22 km. Det er jo glimrende. Mine lektier til spansk i morgen er også ordnet (det tager nu heller ikke mange minutter).

Hmmm. Har lyst til kaffe, men må nok hellere lade være, så jeg ikke fucker min nattesøvn up.

Nat nat.

Link to comment
Share on other sites

Tak for opbakningen, MH. Dine indlæg luner altid.

Danfa> Der er vist én, der kan li´spætter, hva´? :tongue: Det viste sig sgu, at der var 20 kilo renset vægt i den kasse, så vi kunne dele dem med nogle andre. Det var jo udmærket. Uhmmm, hvor jeg glæder mig til at smage spætterne!

I dag gav jeg, som lovet, cyklingen en god skalle, og cyklede 22 km. Det er jo glimrende. Mine lektier til spansk i morgen er også ordnet (det tager nu heller ikke mange minutter).

Hmmm. Har lyst til kaffe, men må nok hellere lade være, så jeg ikke fucker min nattesøvn up.

Nat nat.

You got that right. Savle savle savle. Fik selv den mest grotesk store Spætte igår. NAMMENAM :4mewantfood:

Det med kaffe. Ja det skal man passe på med. Drak selv en del forrige nat inden sengetid. BIIIG MISTAKE: :blink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg gentog successsen fra i går, idet jeg cyklede 22 km. Det er bare skøøønt. Totalen for denne uge skal nok komme over de 100. Nogen PR bliver det dog ikke. Men man kan jo heller ikke have PR hver eneste gang.

I morgen skulle der være chance for at få handicap-konsulenten på AF i tale. Men denne gang tager jeg IKKE til møde uden en ledsager. Jeg vil sikre mig, at de ikke spiser mig af med en sang om vind og vejr.

Da jeg kom hjem fra spansk, nåede jeg lige at støvsuge. Rart at få det gjort.

Nå, jeg skal lige vaske op, og så tørner jeg snart ind.

Link to comment
Share on other sites

Så er Oksen her igen!

Med 19 km i går, og 18 i dag, endte ugens total på 112 km. Det er udmærket, alt taget i betragtning. Jeg var måske ikke vildt motiveret i dag, men jeg ville trods alt ikke have siddende på mig, at jeg ikke kunne komme over de 100 km i denne uge. Jeg skal snart til at træne mit skulderled lidt igen. Jeg må indrømme, at den slags træning er gledet lidt i baggrunden.

I aften var jeg en lille tur nede i byen. Der skete dog ikke meget. Det eneste, der lugtede lidt af action, var en skør knægt, der klatrede op ad gitteret foran juvelér Hingelbergs vinduer. Fåårk, jeg ville have grinet, hvis der lige var kommet en Securitas-mand forbi. Så havde knægten fået noget at forklare. Men man må sige, at han klatrede som en rimeligt go´rilla. :laugh::tongue:

Nå, men jeg fik da samlet en del flasker. Jeg overvejer at købe `Full Metal Jacket´ på DVD. Den koster en halvtredser, og det har jeg så rigeligt tjent ind på flasker, bare i løbet af i går og i dag. Men DVD-samling består af: `Kill Bill 1 og 2´, `Natural Born Killers´, `Fight Club´ `Pusher 1´, og `Starwars, The Phantom Menace´. Så det er nogle meget blide og romantiske film, som Peter fys, lettere ironisk, siger.

Nu har jeg fået et stykke mad og en lille én, og nu vil jeg have en kop kaffe, og læse lidt i en god bog. Hvis kaffen ødelægger min nattesøvn, klarer jeg mig nok alligevel.

Link to comment
Share on other sites

Det er godt at give sig selv sådan en lille opsang. Jeg kom op på 21 km cykling i dag. forinden havde jeg jo så været nede hos Peter fys og få behandling. Hold kæft, hvor det gik lystigt for sig i dag! Kvikke bemærkninger og mindre pæne anekdoter føg gennem luften i et tempo, der fik hele klinikken til at skrige af grin :rofl2::rofl2::rofl2: . Bedre blev det ikke, da jeg kom til at fortælle om `Rapex´, en gummi-dims, der placeres i den kvindelige vagina, og virker således, at hvis der kommer en fyr, der er ude på fyfy (og ikke agter at spørge pænt om lov), klapper `Rapex´dimsen sammen, og sylespidse metalpigge borer sig ind i misdæderens lem.

Sådan én ville Peter fys partout give sin dame i julegave.

Jeg tør slet ikke tænke på, hvordan det skal gå den 19/11, hvor der er reception i de nye lokaler. Peter fys under indflydelse af spirikum kan vist blive noget farligt noget.

Nu er jeg lige ved at vaske en hulens masse tøj, så jeg smutter igen. Zez!

Link to comment
Share on other sites

20 km cyklads, kunne det blive til. Det kan der nu heller ikke klages på. I morgen, kl. 9.30, står den på crosstrainer.

Til spansk gik det fint. Èn af de andre spurgte, om jeg ville til at læse spansk på uni. Det vil jeg nu ikke ligefrem, men jeg håber bestemt at gå videre med spansk.

Inden spanskkurset begyndte, havde jeg mine spekulationer med, hvad jeg skulle tage med, til at spise i pausen. Jeg havde ikke flere ævler, og overvejede at hærge Netto´s chokolade-afdeling. :nonono::nonono: .

Nej, dén går ikke, Okse, sagde jeg så, og så drønede jeg forbi Arkade-gartneren, og købte de største pærer, jeg i mit liv har set. Helt grønne, og ret hårde i det. Uhmmmm :4mewantfood: :4mewantfood: .

Nå, jeg må hellere lave aftensmad.

See u at MOL.

Link to comment
Share on other sites

Så fik jeg lige banket lidt crosstrainer aw. Det var dog ikke helt nemt. Det kneb for mig at få armene med. Det er fordi det er så længe siden, at jeg har prøvet det. Først kom jeg til skade med skulderen, og så kom strejken, hvor det var næsten umuligt at få fys-tider.

Men jeg skal nok komme igen, hvad crosstrainer angår. Stol på det.

Nu snupper jeg lige et par stykker franskbrød og en spand løbesod, for min morgenmad blev meget let i dag, da jeg var liiige ved at sove over mig.

Link to comment
Share on other sites

Inden spanskkurset begyndte, havde jeg mine spekulationer med, hvad jeg skulle tage med, til at spise i pausen. Jeg havde ikke flere ævler, og overvejede at hærge Netto´s chokolade-afdeling. :nonono::nonono: .

Nej, dén går ikke, Okse, sagde jeg så, og så drønede jeg forbi Arkade-gartneren, og købte de største pærer, jeg i mit liv har set. Helt grønne, og ret hårde i det. Uhmmmm :4mewantfood: :4mewantfood: .

Sikken viljestyrke, jeg var uden overvejelser røget direkte til chokoladen. Måske det er den holdning der er skyld i mine ekstra 3 kilo siden jeg startede arbejde 1. sep. :dry:

Edited by Mettehelena
Link to comment
Share on other sites

Det var egentlig ikke meningen, at jeg skulle cykle i dag, men jeg kunne ikke nære mig, så jeg snuppede lige 12 km. Udemærket. I morgen må jeg have givet den en rigtig skalle.

I aften stod menuen på kalkunbryst, kartofler, rå gulerødder, og så godt med presset hvidløg på.

I morgen tror jeg ikke, at jeg gider lave mad, så det bliver enten en tur til Sunset Boulevard, eller én af Rema1000´s pap-pizzaer (som egentlig ikke er så ringe endda). Nu skal der vaskes op, og så tror jeg nok, jeg vil prøve at se Dogville kl. 22.

Link to comment
Share on other sites

Fuck Dogville! Det var for så vist ikke min stil. Nææ, må jeg SÅ bede om Kill Bill! :rocketwhore: :4boxing: :gun2: .

I dag skulle jeg jo til spansk, og det gik, som altid, fint. Jeg har lært at sige en del ting.

Inden nåede jeg at drøne ned i Rema1000, hvor jeg bl.a. købte en pizza, så jeg ikke skulle lave mad i aften. Det var ganske dejligt. Jeg synes nu ikke, sådan en dybfrost-pizza behøver være dårlig.

Efter spisningen (pizzaen, og en stor, gul banan til dessert), var det op på stålhesten. Jeg havde sat mig et mål på 20 km, og strakte den til 21. Glimrende.

I morgen skal jeg til fys, og så får jeg nok cyklet en tur, inden jeg drøner ned i byen for at se, om der er noget gang i gaden.

Link to comment
Share on other sites

:bigsmile::bigsmile::bigsmile:

hehe, enig... Vi vil have ACTION :firebounce::rocketwhore:

:smilerock:

Tak for opbakningen, la Cour. Hyggeligt, at du lige kiggede indenfor i min log. :bigsmile:

Med 19 km cykling i går nåede den foreløbige total (fra og med mandag) op på 93 km. Det ser ikke så ringe ud.

I aftes var jeg en lille tur nede i byen. Der skete ikke meget, selv om der var Kulturnat. Men jeg fik da samlet en vældig dynge flasker, hvoraf nogle allerede er omsat til købmandsvarer, mens andre er oplagret ude på altanen.

Aropos altanen: Nu læser jeg lige en times tid, indtil solen kommer lidt længere ned, og så sidder jeg op. Jeg SKAL et godt stykke over de 100 km i løbet af i dag, og helst op på 110.

I aften må jeg hellere se boksning :4boxing: . Ikke fordi jeg er nogen stor boksefan, men det ER nu lidt sjovt, når det går ud over en tysker. Og det skal det nok komme til. Hæhæ! :tongue::devil:

Vi ses, når der er nyt om min cykling!

Link to comment
Share on other sites

Weltklasse, altså Kill Bill :w00t:

Rart at se, at der er kvindelige MOLboer, som kan lide Kill Bill. Min sidste kæreste kunne sgu ikke snuppe den. Men det var også hende, der var bange for, at jeg skulle skyde hende. :nonono::nonono: .

Nå, men i dag havde jeg sat mig et mål på 15 km cykling. Benene er nemlig ved at være lidt trætte efter en meget hård trænings-uge. Jeg kom dog op på 15 km. Dvs., at kan jeg bare cykle over 8 km i morgen, så har vi en PR!

Det skulle jo ikke være umuligt, al den stund, at jeg er vant til at cykle meget, og kun sjældent under 15 km pr. gang.

Nu vil jeg lige træne min skulder lidt. Jeg skal til afsluttende komtrol med den på torsdag. Men det bliver nu bare en formsag, for hverken jeg eller min fys kan konstatere nogen problemer med den, og hende den fortravlede dowter, der ikke er stort mere end en poptøz, har jeg ikke megen fidus til. Men hvad, det skal jo bare overståes.

I går var jeg naturligvis nede i byen. Alt var roligt, og jeg kom hjem med en gevaldig sækfuld flasker. Herligt! Det bliver bare et slæw at få dem transporteret ned i Tøfex i morgen. Men jeg må jo tage den tid, der skal til. Pengene er jo gode nok.

Da jeg kom hjem fra byen, fik jeg lige set Mikkel `Hitman´ Kessler hamre tyskeren i gulvet med en lynende kombination. SMAK! GOK! Så kunne han dæleme lære det! Hehe! :tongue::laugh::devil:

Vi ses, og næste gang kan jeg forhåbentlig annoncere en ny PR!

Link to comment
Share on other sites

WEEEEEEEEEE HAAAAAAAVE A PRRRRRRRR!

Efter 16 kilometers cykling i dag nåede den ugentlige total op på 145 km. Dermed har jeg lagt 8 km oven i min gamle PR! :bigsmile::4smartass::firebounce::firebounce::smilerock::rocketwhore::4trumpet::king::worship: :4dog: :cheer::cheer::cheer: :4band: :headphonedance::clap::clap: :bike: :kickass::partytime2::gun2::chopper:

Det er bare feeedt. Nu holder jeg to cykling-fri dage, så benern´ kam komme sig. I mellemtiden tæner jeg så min skulder lidt.

Nu må jeg bare ikke falde for fristelsen til at fejre min PR med en druktur. Det gjorde jeg sidste gang. Denne gang går det ikke. jeg er sgu for led ved at skulle have tømmerdrenge.

Nå, det går jo nok alt sammen.

Vi ses.

Link to comment
Share on other sites

WEEEEEEEEEE HAAAAAAAVE A PRRRRRRRR!

Efter 16 kilometers cykling i dag nåede den ugentlige total op på 145 km. Dermed har jeg lagt 8 km oven i min gamle PR! :bigsmile::4smartass::firebounce::firebounce::smilerock::rocketwhore::4trumpet::king::worship: :4dog: :cheer::cheer::cheer: :4band: :headphonedance::clap::clap: :bike: :kickass::partytime2::gun2::chopper:

Det er bare feeedt. Nu holder jeg to cykling-fri dage, så benern´ kam komme sig. I mellemtiden tæner jeg så min skulder lidt.

Nu må jeg bare ikke falde for fristelsen til at fejre min PR med en druktur. Det gjorde jeg sidste gang. Denne gang går det ikke. jeg er sgu for led ved at skulle have tømmerdrenge.

Nå, det går jo nok alt sammen.

Vi ses.

Hej Med dig :superman:

tillykke med din nye rekord :smile:

Kan nu godt forstå du ikke orker at fejre det selvom det helt klart er værdigt til en vild bytur :cool: de næste 3 dage efter er som en tur i helvede :blush:

har lige været på den og drak kun saftevand det var ihvertfald grønt :laugh:

Kenn

Edited by britone
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share