anyone's log


AndersL
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

HST - Mandag d. 2 September 2002

5 reps level 4

Træningen

Det var tungt idag! Det blev til lidt cheat hist og her. :bblush: Værst gik det udover Pressdown og Upright Row - Pressdown blev til en slags "standing-bent-arm-pullover" og Upright Rows blev til HEAVY Upright Rows (Som Arnold S kalder det når man snyder på Upright Rows :D )

Min venstre skulder er heller ikke alt for glad for mig, som jeg sidder og skriver nu gør det TONSER ondt i den! :(

Og så en lille oplevelse med mine medmennesker i centret:

Efter BB Shrugs "glemte" vi at ryde op - det plejer alligevel kun at være ok store/stærke fyre der er i powerracket - så vi efterlod en stang med 120kg på. Vi skal til at gå igang med Ez-Bar Curls, så kommer der en gut gående med laaange skridt hen til os og siger med TYDELIG fornærmet stemme: "HVIS i skal løfte så tungt kan i så ikke rydde op bagefter? For nu står der en lille pige og hun kan ikke løfte så meget.", så svare jeg: "Jo det må du undskylde, nu skal jeg gå hen og rydde op." han siger så ENDNU mere fornærmet: "Nej, det behøves du ikke, JEG skal nok gøre det." Så gik jeg hen til stangen og pillede vægten af alligevel, og ryttede op. Så kunne jeg se at hans kæreste (Går jeg ud fra) står og kigger mærkeligt og han PUUUSTER sig op, han skal RIIIGTIG vise at han kan være en HELT der sætter de stygge "ikke-opryddere" på plads. Jeg stod sådn og lurede lidt på hvad de lavede, HAN lavede ÉT sæt (half) Squats hvorefter de gik og brugte Smith Stativet istedet for! Og han blev ved med at lure på os, sige noget til kæresten og ryste på hovedet!!! :D Helt ærligt! Hvordan kan man bitche over sådn noget, og SÅ meget! MAN kan da bare sige pænt: "Hey, kan du ik LIIIGE rydde op efter dig!" Og så er den prut slået! :ugone2far: Men okay han får sikker god HELTESEX af kæresten iaften, fordi han var så stor og MODIG! :D

Cardio

10 min @ 159 | 132 kcal

Front Squat

2 sæt á 85kg | DEN var tung idag! PUHA!

Leg Extension

2 sæt á 35(70)kg

Decline DB Press

2 sæt á 42kg | Av skulder av! :(

Incline BB Press

2 sæt á 85kg | Av skulder av! :(

DB Pullover

2 sæt á 44kg

BB Row

2 sæt á 80kg

Assisted Pullup

2 sæt á 15kg

Deadlift

2 sæt á 130kg | Kørte smukt!

Upright Row

2 sæt á 55kg | Av skulder av! :(

Side Raise

2 sæt á 18kg | Det havde ikke meget med Side Raise at gøre! :D

BB Shrugs

2 sæt á 120kg | LET!

EZ Bar Curl

2 sæt á 50kg | God stil

Pressdown

2 sæt á 55kg | Det må ha set sjovt ud!

Standing Calf Raise

3 sæt á 90kg

Cable Crunch

2 sæt á 65kg

Tid

1t45

Link to comment
Share on other sites

anyone> Jeg tror måske mere at det var ren og skær misundelse over den vægt du kørte med. Det er jo ren og skær stenalder nostalagi at manden skal vise pigen at han kan skaffe "føden" og må derfor udvise styrke og mod, så hun vælger ham istedet for konkurrenten (læs: dyreverdnen om igen) For mange, især unge, er der meget fokus på hvad hver især nu går og løfter/træner/laver. Mange ynder at blære sig lidt, som du sikkert har oplevet. Jeg tror i bund og grund at han følte sig truet.... :pissed:

Side Raise

2 sæt á 18kg | Det havde ikke meget med Side Raise at gøre!

snakker vi lateral raises? hvis, så er 18 damn iorden, jeg ville også cheat-raise for vildt, hvis jeg kørte med den vægt.... :tongue:

Ellers en ok nice front squat du har. Kører du med krydsgreb?

Link to comment
Share on other sites

HST - Onsdag d. 4 September 2002

5 reps level 5

Træningen

Så er det sket… Lige siden mandagens træning har jeg ikke kunne sove på venstre side, jeg kan ikke løfte en taskestrop af med venstre arm osv.

Jeg har simpelthen ignoreret min venstre skulders advarsel i for lang tid. (Ca. 3-4 workouts). Jeg kunne INTET lave idag, prøvede at varme på til DB Press, først med 32kg… Kunne ikke… Så 22kg, kunne STADIG ikke presse den op uden smerter. Så prøvede jeg Pec-Dec og Cable Cross for bare at lave NOGET, nix, kunne end ikke lave Cable Cross med 15kg! :(

Ingen træning idag fellows, og jeg ved ikke hvornår næste gang bliver! Forhåbentlig på mandag, men ikke før! :crying:

Cardio

15 min Concept II | 242 kcal

Front Squat

2 sæt á 87,5kg | Grrrrr…

Leg Extension

2 sæt á 37,75(72,5)kg | Grrrrr…

Det var det… <_<

Men jeg har lært 2 ting:

1) Lyt til kroppen først og fremmest og lav justeringer MED DET SAMME, ikke noget med LIIIGE at se tiden an.

2) Aldrig, aldrig, aldrig mere bruge "The Cheating Principle"!!! Jeg er ikke 2 sekunder i tvivl om at det pga Heavy Upright Rows, Heavy Side Raise etc, at min skulder er fucket!!! Jeg har kunne gøre det før, men 3 gange om ugen er for meget! Fra nu af PERFEKT FORM PÅ ALT!

MASS

Jeps det er krydsgreb. Kan kun holde "rigtigt" op til ca. 60kg, så brokker håndledende dig for meget.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har lavet en thread under "Styrketræning" der hedder "Min venstre skulder er død."

Når man sidder og læser min log må der da tegne sig et billede af den VILDESTE trænings-spasser; en konstant skadet, halvfed, narcisistisk, cheatcurler! :retard:

LOL!!! :D

Denne her LOG er PRECIOUS! Jeg vil læse den om et år og ryste på hovedet over hvilken tumpe jeg var!!! :tongue: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Diæt - Ugentlig mål - Fredag d. 6 September

Vægt: 94,5kg -7

Bryst: 118cm -2

Liv: 94cm -7,5

Hofte/Numse: 105cm -5

Ben: 66 -4

(NOTE: jeg runder op/ned til nærmeste 0,5.)

Så begynder det at rykke!!! :w00t:

Man kan ane omridset af et vaskebrædt nu, på mine ben kan man også ane de 4 quadriceps hoveder separat.

4 uger endnu, og når de 4 uger er overstået er jeg SKARP som et barberblad!!! :devil: (Bemærk: Barberblade kan godt være lidt sløve… ) ;)

Link to comment
Share on other sites

Hehe - så kommer der vel snart nogle pics...;)

Jeg ved jo godt at du gerne vil have flere af mig - så du kan retouchere ansigtet væk og sætte dit eget på - og så lade som om... :lol:

Træls med skulderen - men så er det jo kewl man har to - altså en i reserve ;)

Pjat - den skal nok komme i sving igen.

Link to comment
Share on other sites

Hehehe… De avatare jeg har haft de sidste par dage er de vildeste MuscleTech billeder. Var med i en slankekonkurrence i starten af året, og før billederne sku BARE være stygge. Det hele gik galt, så slutresultatet var DÅRLIGT! :( Men jeg upper lige hele striben. Starvægten var 102kg og slutvægten 96kg eller så.

Det bliver sjovt at sammenligne det med om 4 uger når jeg er færdig med en lidt mere heldig omgang cutting.

post-12-1031657844.jpg

Link to comment
Share on other sites

HST (Tjaaa) - Mandag d. 9 September 2002

Negative level 1

Træningen

Min skulder har det bedre, men er ikke på toppen endnu, gi'r den 2 uger med forholdsvis ro (Ingen presseøvelser) og glucosamin/MSM.

Det var noget sært noget. Med en smadret skulder det ærlig talt ikke særlig mange ting man kan køre negativt. Så de negative bliver droppet indtil min næste HST cyklus som kommer om 5-6 uger. De næste 4 uger bliver delt i 2. De første 2 uger bliver et virvar af ustrukturert træning. Jeg vil træne "by feel", først vælge øvelser, reps og vægt når jeg står i centeret.

De næste 2 uger går med at finde RMs til min næste HST cyklus. Har allerede lavet programmet, og det skal blive sjovt, for denne gang vil jeg GAINE! :devil:

Cardio

15 min @ 159 | 272 kcal

Front Squat

- Min skulder kan IKKE lide at stangen ligger der.

Leg Extension

- Ikke nogen god undskyldning, var bare for depri over at jeg ikke kunne squatte.

DB Press

- Øh NEJ!!! Prøvede med let vægt, kunne IKKE.

Incline BB Press

- Her kunne jeg sært nok godt presse let vægt, men tung var en NO-NO!

DB Pullover

2*12*24kg | Aaah… Endelig en øvelse jeg godt kunne lave, dejlig med lav vægt og mange reps på denne øvelse.

BB Row

2*5*85kg | Prøvede at lave negative, men det blev ærlig talt lidt mystisk (og upraktisk) at se på når man skulle hjælpe op med vægten. ;)

Assisted Pullup

2neg*5*0kg | Det var ærlig talt ikke nogen udfordring, tager et gammelt bælte med og hænger vægt i næste gang.

Deadlift

- var ikke oplagt til det! Deppet stadig.

Upright Row

En kendt og udpeget skulderbuster, så nej. Prøvede ikke engang.

Side Raise

2*12*8kg | Det undrede mig VIRKELIG at jeg kunne lave Side Raise med let vægt, super striks og uden smerter. Dvs første sæt var uden smerter sæt 2 blev droppet.

Cuban Press

2*10*20kg | Laver den med DB næste gang, lav vægt høje reps.

EZ Bar Curl

- NEJ! | Min makker lavede negative med 65kg, jeg lavede 2 reps og måtte stoppe, det gjorde for ondt i skulderen

Pressdown

2*5*55kg | Prøvede at lave negative med 70kg, det kunne IKKE lade sig gøre, kunne slet ikke holde vægten op. :bblush:

Standing Calf Raise

3 sæt á 117,5kg | Det blev til cheat op og strict negative ned. God øvelse, læggene er virkelig noget man kan TÆSKE!

Cable Crunch

2*12*55kg | Negative med 90kg, nej vel! ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved ikke om du har prøvet pec-deck eller kabel flyes. Jeg ved godt det er tøseøvelser, men det er stadigvæk bedre end ingenting.

Dengang min skulder gik i stykker lavede jeg alt det der ikke gjorde ondt og kørte fx også db press kun med den side der virkede. Ifølge noget forskning skulle det have en mild synergistisk effekt på den modsatte side også.

Det er stadigvæk bedre end ingenting.

Link to comment
Share on other sites

Det er GAAAMLE billeder gutter! :D Mistænker jer for ikke at ha' læst teksten.

Jeg skulle gerne være slankere end det der nu!!! Og mine skuldre, arme og patværk er markant større!!! På førbilledet havde jeg lige været syg i 3-4 uger, og på efter billedet har jeg cuttet ned, men det gik HELT galt! Min svigerfar lå i koma i 2 uger og døde osv. Så jeg tilbragte al tiden på et hospital i Jylland, ingen træning, ingen ordentlig mad.

Jeg postede KUN de billeder fordi jeg VED at jeg er i bedre form nu. ;)

Blackie det er MuscleTech style dvs. ENORMT bleg på det første og ENORMT brun på det næste (Lavet lidt extra brun og extra bleg på comp s'f'øli).

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved ikke om du har prøvet pec-deck eller kabel flyes. Jeg ved godt det er tøseøvelser, men det er stadigvæk bedre end ingenting.

Dengang min skulder gik i stykker lavede jeg alt det der ikke gjorde ondt og kørte fx også db press kun med den side der virkede. Ifølge noget forskning skulle det have en mild synergistisk effekt på den modsatte side også.

Det er stadigvæk bedre end ingenting.

Jeg har prøvet både kablerne og pec-dec kunne ingen af delene… :(

Jeg har også tænkt mig at køre DB Press med en arm fra onsdag, jeg er så heldig (hvis man kan kalde det det) at min højre pec er mindre en den venstre, så det kan være at det her er en glimrende mulighed for at rette op på den fejl! :) (Det er min venstre skulder der ikke virker.) ;)

Link to comment
Share on other sites

Det er noget lort når skulderen ikke virker :(

Slår alt andet fejl, så kan isometriske øvelser være sidste udvej. Det er langtfra det bedste, men stadigvæk bedre end ingenting.

Alternativt kan du køre langsomme reps i de øvelser du kan tage. Da min skulder var FUBAR fandt jeg ud af at, den måde min hånd vender, havde betydning for hvor ondt det gjorde. Jeg kan ikke lige huske hvad jeg gjorde, men efter en måneds fri med den ene arm, begyndte jeg at kunne træne den op igen.

Hvis ikke du har prøvet at eksperimentere med pronation/supination/neutral, er det da et forsøg værd :)

Link to comment
Share on other sites

når nu Thomas ikke får lavet sit "evighedsprojekt" færdigt (  ) kunne du måske hjælpe mig med at komme ind i principperne med mere?! PLEEEAAASEEEE!
Jeg poster lige dit spørgsmål her, da der er større chance for at du ser svaret i din egen log.... :D

Jeg har desværre ikke hele forløbet af hybriden, men jeg skal da gerne maile det jeg har til dig, og så kan du jo bare spørge hvis der er noget du finder uforstående..... :huh:

Ellers må vi desværre pænt vente til Thomas får lavet rapporten færdig.

Btw: Hvornår slutter du din HST cyklus, så jeg ved hvornår du skal have det inden...?

Mass!

Link to comment
Share on other sites

Mange tak MASS, du er en guttermand!

Hvis du kunne maile det med det samme ville det være supasweet. Min HST cyklus SKULLE være fortsat 2 uger endnu, men pga min skulder kører jeg skåneprogram i 2 uger, 1 uges SD og så ville jeg gå igang med WSB hybriden. Derfor ville jeg gerne ha det nu, jeg elsker at gå og rode med nue programmer i lang tid. (Har allerede lavet ca. 4 HST cykluser der bare ligger og venter! Jeg en NØRD hva kan jeg sige! :bblush: )

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share